quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet zeuren. Wanneer het jouw beurt is mag jij een TT bedenken.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet zeuren. Wanneer het jouw beurt is mag jij een TT bedenken.
quote:
Goede user gespotquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Noh dus zo worden katten gemaakt?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als ik hem riep dan kwam hij ook nog
Nawhquote:
Eindbaas en ik gingen op dinsdagavond altijd samen tv kijkenquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Eindbaas en ik gingen op dinsdagavond altijd samen tv kijkenMoest ik met een deken op schoot gaan zitten, dan riep ik 'Eindbaas, dekkie!' en dan kwam hij.
Behalve als Mohammed, Negertje en Miepie op schoot zitten, want die grijpen zich gewoon vast aan mij.quote:
Was ik Eindbaas maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Eindbaas en ik gingen op dinsdagavond altijd samen tv kijkenMoest ik met een deken op schoot gaan zitten, dan riep ik 'Eindbaas, dekkie!' en dan kwam hij.
Whahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Behalve als Mohammed, Negertje en Miepie op schoot zitten, want die grijpen zich gewoon vast aan mij.Keertje moest ik met een Mohammed om mijn been naar de wc
Ohquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij bij je mocht liggen.
quote:
Dat mogen alle katten bij mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij bij je mocht liggen.
Ik zou niet graag met een Mohammed op de wc zittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Behalve als Mohammed, Negertje en Miepie op schoot zitten, want die grijpen zich gewoon vast aan mij.Keertje moest ik met een Mohammed om mijn been naar de wc
Nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zou niet graag met een Mohammed op de wc zitten
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee.
Mongooltje vond het overigens wel leuk om naar de wc te gaan. Als ik naar de wc ging, moest ik hem roepen met een enorme toverspreuk, en dan kwam hij aangerend. Hij was echt dol op de wc.
Mag ik bij je liggen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat mogen alle katten bij mij.
Mongooltje heeft het het meest gedaan, dan moest ik 3 keer per dag met hem in bed gaan liggen, onder de dekens
Eenpersoonsbed, dat weet je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mag ik bij je liggen?![]()
*kopjes geeft*
Pardonquote:
Honden of kattenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bae, skatje, knuffelpersoon, zulkse dinges.
Het betekent volgens mij poep in een of andere taal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bae, skatje, knuffelpersoon, zulkse dinges.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind honden ook leuk hoor.
Misschien als ik wat groter ga wonen dat ik een hond ga kopen
Ja in het Zweeds of Deens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het betekent volgens mij poep in een of andere taal.
Zoek dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke poezenfoto's.
Gaat wel ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mwah... redelijk. En met jou alles goed?
Dat mag niet op FOK! he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik maak zo wel even foto's van m'n eigen poes.
Jaaaaa Poetiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik maak zo wel even foto's van m'n eigen poes.
Jaaaaaaaa goed zoquote:
aii. ja goed heb vakantie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed. Morgen vrij dus uitslapen, met jou?
Primaquote:
Jij ook al.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jahoor.
Verveel me alleen een beetje..
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Niets te doen behalve FOK!ken hier.
Morgenavond ga ik wel een keer weer de deur uit.quote:
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Morgenavond ga ik wel een keer weer de deur uit.
Om vervolgens weer bij een andere deur naar binnen te gaan
Stiekem zit ik daar ook gewoon op FOK!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Chill.Het is allichtelijk beter dan kansloos op FOK! zitten. :p
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Stiekem zit ik daar ook gewoon op FOK!
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Is het zo erg dan?
Ik logeer al zeker 5 jaar niet meer bij mijn grootouders, totaal geen behoefte aan.
Ik weet wel iemand waarbij je mag logerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Is het zo erg dan?
Ik logeer al zeker 5 jaar niet meer bij mijn grootouders, totaal geen behoefte aan.
Noh lekker vadsje is het ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poetie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand waarbij je mag logeren.
Dacht dat je ouder was.quote:
Haha echt?quote:
Nu ben ik eigenlijk best benieuwd, DM staat open.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha echt?
Waarschijnlijk niet als je een foto van me zag. Zie er namelijk heel jong uit
Ik verveel me.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat probeer je mij heel de tijd te playen.
Nu ben ik ook wel benieuwd hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha echt?
Waarschijnlijk niet als je een foto van me zag. Zie er namelijk heel jong uit
Nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Post je nummer maar in dm zou ik zeggen.
Weet je dat niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd hoe je eruit ziet.
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een grote pener is dat niet genoeg dan?
Vind dat code invullen veel leuker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
http://googleonlinesecuri(...)rification-with.html
Awesome
Die heb ik toch altijd bij de hand.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je weer helemaal je mobiel er bij pakken, app openen en shit.
moto 360quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
Het mooiste blijft natuurlijk gewoon unlocken met een moto 360
Ja idem, maar wel in m'n broekzak, locked. Het zijn de kleine handelingen die het weer net iets minder praktisch maken hé.quote:
quote:
Ja oke..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja idem, maar wel in m'n broekzak, locked. Het zijn de kleine handelingen die het weer net iets minder praktisch maken hé.
Ik twijfel of ik 'm moet gaan kopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Duurt nog veel te lang voordat ik hem heb.
Het mooiste horloge ever.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef RadioSlut het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik 'm moet gaan kopen.
https://moto360.motorola.com/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef RadioSlut het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben
Mijn batterij gaat suuuper snel leeg.quote:
nee en als ik hem koop is ie wss veel te groot voor me om te dragenquote:
quote:
Chrome vreet altijd aan je batterij, als je minstens 5 tabs hebt openstaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn batterij gaat suuuper snel leeg.
Vooral door Instagram en Chrome, bij Batterij staat dan gewoon 35% van de batterij enzo. Telefoon wordt dan ook helemaal heet enzo. Maar anderen hebben dit niet?
Als die voor jou te groot is, dan voor mij al helemaal. Is ie zo groot dan/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee en als ik hem koop is ie wss veel te groot voor me om te dragen
En hoe zit 't dan met Instagram? Niemand heeft dit probleem en bij mij is de batterij zoo leeg door Instagram..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Chrome vreet altijd aan je batterij, als je minstens 5 tabs hebt openstaan.
ik ben kleiner dan jij en mijn polsen zijn sowieso te dun voor de mensen met mn lengtequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als die voor jou te groot is, dan voor mij al helemaal. Is ie zo groot dan/
Hoe klein ben je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ben kleiner dan jij en mijn polsen zijn sowieso te dun voor de mensen met mn lengte
1,57m dit heb ik echt 3x gezegd tegen jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe klein ben je?
Mijn polsen zijn ook heel dun.
Sorry ik ben echt heel vergeetachtig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1,57m dit heb ik echt 3x gezegd tegen je
Koetsjie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1,57m dit heb ik echt 3x gezegd tegen je
Geen idee, ik heb geen Instagram.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
En hoe zit 't dan met Instagram? Niemand heeft dit probleem en bij mij is de batterij zoo leeg door Instagram..
Zolang je handen maar groter zijn dan je pols toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef Fylax het volgende:
ik heb geen idee of die te groot is voor mn pols. heb wel dunne pols opzich
Als je een touwtje om mn pols zou meten dan kom je op 12,5 cm uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sorry ik ben echt heel vergeetachtig.
en dat is dus te klein voor de moto 360?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je een touwtje om mn pols zou meten dan kom je op 12,5 cm uit
breedte van mn pols moet dan ong 5 cm zijn. moto 360 is 4,6 cm dus moet je ff nagaan hoe groot dat eruit zietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
en dat is dus te klein voor de moto 360?
gewoon met een touw en dan touw meten?quote:
fatassquote:
fatassquote:
Oh, dat werkt wel beter ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
gewoon met een touw en dan touw meten?
jawelquote:
Doen ze straks aan avondbezorging, ik de hele avond open doen, constant kinderen ipv m'n bestelling.quote:
sexyyyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:46 schreef RadioSlut het volgende:
Noh mijn uniformen zijn klaar![]()
Slechte kwaliteit pics wel maar boeiend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien ze eruit als stock photo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:
Dit. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon schijt hebben.
Ah die zie ik nu. Is dat een goede site? Vind dat altijd zo eng sites die 'm goedkoper aanbieden. Bij de rest is het namelijk 249 euro.quote:
Heb er alleen nog maar goede verhalen over gehoord. Ze kunnen hem goedkoper aanbieden omdat ze groot inkopen, is een IT leverancier voor oa. bedrijven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah die zie ik nu. Is dat een goede site? Vind dat altijd zo eng sites die 'm goedkoper aanbieden. Bij de rest is het namelijk 249 euro.
Ohh. Maar particulieren kunnen wel gewoon bestellen daar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb er alleen nog maar goede verhalen over gehoord. Ze kunnen hem goedkoper aanbieden omdat ze groot inkopen, is een IT leverancier voor oa. bedrijven.
Jup.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ohh. Maar particulieren kunnen wel gewoon bestellen daar?
Kut.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de Google Glass?
Gelukkig zitten wij FOK!kers altijd lekker binnen dus hebben we daar niet zoveel last van.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon schijt hebben.
En dan constant te swipen naast je oog, of te knikken om door de vensters heen te bladeren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om 'm te kopen.
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan constant te swipen naast je oog, of te knikken om door de vensters heen te bladeren?
En zie je jezelf al de hele dag in het niets staan praten om dat ding te besturen?
Ik 1 keer, en op de terugweg zeiknat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben 4 keer droog gebleven met het fietsen
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ahjoh boeien. Gewoon schijt aan hebben.
Dat is kutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik 1 keer, en op de terugweg zeiknat.
Je hebt geen passer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
Het is dat ik geen cirkels kan tekenen, anders had ik ook even zo'n foto gemaakt.
Ik heb ff mn passer erbij gepaktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
Het is dat ik geen cirkels kan tekenen, anders had ik ook even zo'n foto gemaakt.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is kut, maar laat me raden, jij bent zo iemand die geen regenpak (bij) heeft omdat die dat lelijk vind?
Ja goed met jou? Ja maar wat slechtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi, jij bent vrij nieuw voor mij.
[..]
Bro-ald, hoeist? Ook voetbal aan het kijken?
Ik moet m'n passer op 2,3 cm zetten toch? #vmboquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon met een passer en geo (![]()
)
Wat, je had geen winterjas?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt.Ik ben sowieso nooit voorbereid op het weer. Heb ook jarenlang geen zomerjas gehad. Of winterjas, of vest. En dan word je wel eens nat ja.
Ik sjouw altijd een tas mee vanwege mijn regenjas.. zijn maar weinig dagen in het jaar dat ik zonder gaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt.Ik ben sowieso nooit voorbereid op het weer. Heb ook jarenlang geen zomerjas gehad. Of winterjas, of vest. En dan word je wel eens nat ja.
Nee.quote:
Ligt eraan voor wie je bent hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja goed met jou? Ja maar wat slecht
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik moet m'n passer op 2,3 cm zetten toch? #vmbo
Oh, ik las het verkeerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, ik droeg of een winterjas, of een vest.
Ik ben altijd voor de Nederlandse club met Champions League.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan voor wie je bent he![]()
Ik geniet, al wil ik meer goals. 4-0 of 4-1 graag.
Mijn zins-opbouw is niet altijd even duidelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oh, ik las het verkeerd.
Nevermind.
Nee das te merken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn zins-opbouw is niet altijd even duidelijk.
Waarom denk je daar opeens aan en wat boeit het?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vraag me nu serieus wel af waar mijn school-etui is gebleven.Heb dat ding al bijna 10 jaar niet meer gezien, grote kans dat ik alles gewoon weggegooid heb.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vraag me nu serieus wel af waar mijn school-etui is gebleven.Heb dat ding al bijna 10 jaar niet meer gezien, grote kans dat ik alles gewoon weggegooid heb.
Nou, wat is het?quote:
Omdat passer en geoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denk je daar opeens aan en wat boeit het?
We hadden het net over passers, en die had ik wel op school, maar geen idee wat ik er mee heb gedaan, en waar ik die shit heb gelaten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denk je daar opeens aan en wat boeit het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |