quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet zeuren. Wanneer het jouw beurt is mag jij een TT bedenken.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet zeuren. Wanneer het jouw beurt is mag jij een TT bedenken.
quote:
Goede user gespotquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Noh dus zo worden katten gemaakt?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als ik hem riep dan kwam hij ook nog
Nawhquote:
Eindbaas en ik gingen op dinsdagavond altijd samen tv kijkenquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Eindbaas en ik gingen op dinsdagavond altijd samen tv kijkenMoest ik met een deken op schoot gaan zitten, dan riep ik 'Eindbaas, dekkie!' en dan kwam hij.
Behalve als Mohammed, Negertje en Miepie op schoot zitten, want die grijpen zich gewoon vast aan mij.quote:
Was ik Eindbaas maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Eindbaas en ik gingen op dinsdagavond altijd samen tv kijkenMoest ik met een deken op schoot gaan zitten, dan riep ik 'Eindbaas, dekkie!' en dan kwam hij.
Whahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Behalve als Mohammed, Negertje en Miepie op schoot zitten, want die grijpen zich gewoon vast aan mij.Keertje moest ik met een Mohammed om mijn been naar de wc
Ohquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij bij je mocht liggen.
quote:
Dat mogen alle katten bij mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij bij je mocht liggen.
Ik zou niet graag met een Mohammed op de wc zittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Behalve als Mohammed, Negertje en Miepie op schoot zitten, want die grijpen zich gewoon vast aan mij.Keertje moest ik met een Mohammed om mijn been naar de wc
Nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zou niet graag met een Mohammed op de wc zitten
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee.
Mongooltje vond het overigens wel leuk om naar de wc te gaan. Als ik naar de wc ging, moest ik hem roepen met een enorme toverspreuk, en dan kwam hij aangerend. Hij was echt dol op de wc.
Mag ik bij je liggen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat mogen alle katten bij mij.
Mongooltje heeft het het meest gedaan, dan moest ik 3 keer per dag met hem in bed gaan liggen, onder de dekens
Eenpersoonsbed, dat weet je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mag ik bij je liggen?![]()
*kopjes geeft*
Pardonquote:
Honden of kattenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bae, skatje, knuffelpersoon, zulkse dinges.
Het betekent volgens mij poep in een of andere taal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bae, skatje, knuffelpersoon, zulkse dinges.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind honden ook leuk hoor.
Misschien als ik wat groter ga wonen dat ik een hond ga kopen
Ja in het Zweeds of Deens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het betekent volgens mij poep in een of andere taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |