Wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet nog wel dat ik van kamer ging verhuizen binnenshuis en mijn moeder toen opeens een curverbak vol schoolspullen+gereedschap vond.. alles wat ik gejat had op schooloeps
Ook een kut zinsopbouw, heb ik ook wel last vanquote:
quote:
Ja, ik snap hem, maar wtf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook een kut zinsopbouw, heb ik ook wel last vananders lijkt hij mij duidelijk.. schoolkleptomaan.
7/8 jaar max denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
Nou, wat is het?
Ik heb destijds al mijn schoolspullen aan mn zusjes gegeven. Die waren vet blij met dat afgedankte spul
Honden of katten?quote:
je kan makkelijk je eigen passer maken met een touwtje en potlood/penquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
nu is m'n vader een nieuwe aan het zoeken
te luiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je kan makkelijk je eigen passer maken met een touwtje en potlood/pen
Nouja de geodriehoek daar waren de punten vanaf, de etui was helemaal vies en slap geworden, potloden waren niks waard... rekenmachine kregen ze uiteraard niet, maar die ben ik nu wel weer kwijt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
7/8 jaar max denk ik.
Oh, het was dus nog wel bruikbaar?Alles wat ik gebruikte was vrij snel kapot.
Zelfs van die zogenaamde "onbreekbare" geodriehoeken.
Ja.. weet het ook nietquote:
Vage shitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. weet het ook nietuit winkels nog nooit iets gestolen en ben ik ook tegen maar op school vond ik het leuk..
Was best erg.. op het examen wiskunde had ik zo'n gradenboog op mijn desk liggen, die ik van de juf had gestolen, met haar initialen erop .. toen kwam ze dus langs gelopen en zag ze hetik dacht fuck nu ben ik echt de lul.
Gelukkig pakte ze hem alleen maar af en pakte ik een reserve/2e uit mijn tas
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. weet het ook nietuit winkels nog nooit iets gestolen en ben ik ook tegen maar op school vond ik het leuk..
Was best erg.. op het examen wiskunde had ik zo'n gradenboog op mijn desk liggen, die ik van de juf had gestolen, met haar initialen erop .. toen kwam ze dus langs gelopen en zag ze hetik dacht fuck nu ben ik echt de lul.
Gelukkig pakte ze hem alleen maar af en pakte ik een reserve/2e uit mijn tas
Oh rekenmachine heb ik hier nog wel liggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nouja de geodriehoek daar waren de punten vanaf, de etui was helemaal vies en slap geworden, potloden waren niks waard... rekenmachine kregen ze uiteraard niet, maar die ben ik nu wel weer kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |