je mag hem echt niet hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Arme Veltman. Deed zo zijn best om rood te halen. Zet Iniesta door
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor uitslagen man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
vertraagtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Andersen vertraagd de boel, Zimling domme keuze om zelf te schieten.
Sowieso de twee zwakste schakels in de Ajax selectie
*vertraagtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Je bent zelf belachelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
Die belachelijke tattoo's heeft hij al
quote:
Kloptquote:
vertraagtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:26 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zijn dat allemaal voor uitslagen man man man
nooit veel van hem verwacht. is in het eerste gekomen met de woorden: ook als je er niet zo veel van kan, kan je toch bij ajax komen door hard te werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zie het gewoon echt niet in hem. En geef toe. Zijn poging tot een ingreep was ook gewoon weer dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
wtf?tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
PSV niet, Feyenoord gelijkspelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Seam het volgende:
Gelukkig gaan Feyenoord en PSV donderdag ook kansloos verliezen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
wtf?Metsjfixing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha kijk deze hoop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Seam het volgende:
het is wachten op de 3-0, maar verder is het wel intens treurig. gaan feyenoorders een beetje lacherig doen om de europese prestaties van ajax.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Waar zijn de haters nu? Ajax legt Barca nu gewoon het vuur aan de schenen.
Ik zie het.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Waar zijn de haters nu? Ajax legt Barca nu gewoon het vuur aan de schenen.
FR en PSV gaan gewoon puntjes scoren. Iemand moet het maar doen in Europa.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Seam het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Seam het volgende:
Dat maakt dit verlies een beetje draaglijker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Seam het volgende:
Graag gedaanquote:
afgelopen weken wel een stuk verbeterd. en type speler dat we missen: beetje creativiteit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Vatta het volgende:
Die Andersen is gewoon weer zo'n nieuw eeuwig talent die zijn gehele carrière in de middenmoot zal spelen
GGMM vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
Spreekt ie nou werkelijk over dagjesmensenvrees? Zijn ze wel gewend in de arena toch?
Post hier gewoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar je was![]()
JAAAA![]()
![]()
Je hebt ook wel een punt hoor, maar zijn uitstraling is ook zo nonchalant. Fouten maken kan, het is zelfs goed om je er niet door uit het veld te laten slaan maar bij hem lijkt het altijd wel of hij het gewoon vindt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
nooit veel van hem verwacht. is in het eerste gekomen met de woorden: ook als je er niet zo veel van kan, kan je toch bij ajax komen door hard te werken
daar blijf ik bij hem aan denken en dat laat hij zo nu en dan wel eens zien
de nummer 8 van kroatiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:29 schreef Seam het volgende:
Ik wijs de haters alleen op hun kansloze gedragquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:30 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Dat maakt dit verlies een beetje draaglijker?
die blijven niet zo lang zittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
Spreekt ie nou werkelijk over dagjesmensenvrees? Zijn ze wel gewend in de arena toch?
jij MOET ze kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
Aan al die spoiler tags te zien moet ik dadelijk die samenvattingen van andere wedstrijden kijken
Nou, bij ajax maakt hij wondershone doelpunten anders!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:30 schreef Vatta het volgende:
Schone is een prima speler voor de subtop in Nederland
Is beetje zielig aan het woorden ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een punt hoor, maar zijn uitstraling is ook zo nonchalant. Fouten maken kan, het is zelfs goed om je er niet door uit het veld te laten slaan maar bij hem lijkt het altijd wel of hij het gewoon vindt.
Maar ja... ik ga mijn verkapte hetze wel stoppen. Dat is wel weer leuk geweest
Dat valt best mee. Ik zeg alleen wat als ik hem weer zie falen. Ik zou graag goede dingen benoemen, maar ja...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is beetje zielig aan het woorden ja.
Hetzelfde puntje als ajax tegen dat clubje uit Cyprus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
de nummer 8 van kroatie
daar moet feyenoord nog wel een puntje kunnen pakken
De nummer 17 uit de Liga Adelante biedt nog meer weerstand. Dat publiek ligt gewoon te slapen.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Veltman speelt dit seizoen prima tot nu toequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik zeg alleen wat als ik hem weer zie falen. Ik zou graag goede dingen benoemen, maar ja...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
sterfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel vreemd. je zou toch verwachten met zo'n mentaliteit dat hij ook 90 minuten het gras wil opvreten. maar blijkbaar hebben we niks betersquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een punt hoor, maar zijn uitstraling is ook zo nonchalant. Fouten maken kan, het is zelfs goed om je er niet door uit het veld te laten slaan maar bij hem lijkt het altijd wel of hij het gewoon vindt.
Maar ja... ik ga mijn verkapte hetze wel stoppen. Dat is wel weer leuk geweest
Big Macquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is jullie favoriete mcdonalds burger?
McChickenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hetzelfde puntje als ajax tegen dat clubje uit Cyprus?
het legioen is met pensioenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks krijgen je het hele legioen in dit topic.
hoi vasionquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hetzelfde puntje als ajax tegen dat clubje uit Cyprus?
McTasty. (Bestaat die nog?)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Meteen het gevoel alsof ik FIFA aan het doen benquote:
mctasty oid/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Fishburgerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
BigMac.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Quarter pounderquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Schilder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meteen het gevoel alsof ik FIFA aan het doen ben
Teampje hoor toen, Leonardo, Suarez, Emanuelson
Hij doet het inderdaad ook gewoon goed bij Ajax maar de top en subtop in Nederland ontloopt elkaar ook niet veelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou, bij ajax maakt hij wondershone doelpunten anders!
👍quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
RUST. NOU EVEN BIJKOMEN VAN DE SPANNING ZEG.
mckroketquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
En nu heb je deze downiesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meteen het gevoel alsof ik FIFA aan het doen ben
Teampje hoor toen, Leonardo, Suarez, Emanuelson
Dat is net zo'n vraag als "Welke vinger laat je het liefst afhakken"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
1955quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Toen hadden we Lindgren ipv Zimlingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is net zo'n vraag als "Welke vinger laat je het liefst afhakken"
Liever een McRibquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef KingRoland het volgende:
beetje zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een moeilijke, ik laat het over aan de experts.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is jullie favoriete burger king burger?
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Er komt een dag dat Ajax en PSV twee grootmachten worden in Europa.
Als jij het zegt Niels. Ik heb blind vertrouwen in je visie op zowel het gebied als showbizz als voetbal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi, we hebben Barca nu helemaal stukgespeeld, in de 2e helft even afmaken. 2-4.
gijp zei dat zo ongeveer 6 keer in evenzoveel secondenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
Willens deed dit afgelopen week ook.. toen werd het niet fenomenaal of een wereldpass genoemd.. dat was het wel.
Wist je dat Youri Mulder nog gezaalvoetbald heeft?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef Vatta het volgende:
Heeft die Yoerie Mulder Chronische verkoudheid. Hoor je in de volgende FIFA nog die dichtgeknepen kut stem van hem.
Misschien bij het vrouwenvoetbal omdat geen hond daar geld in wilt stoppenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Er komt een dag dat Ajax en PSV twee grootmachten worden in Europa.
Kom ik nooitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef NoNickOne het volgende:
Waar speelt Willens?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
Willens deed dit afgelopen week ook.. toen werd het niet fenomenaal of een wereldpass genoemd.. dat was het wel.
Oh, ik kijk geen VI dus vandaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef Adames het volgende:
[..]
gijp zei dat zo ongeveer 6 keer in evenzoveel seconden
Big King XXLquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:37 schreef NoNickOne het volgende:
in zijn spitfire de meisjes regelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, ik snap de haat niet richting Bert van Oranje. Dat was toch vroeger een baas in De Worp?
duitsland welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien bij het vrouwenvoetbal omdat geen hond daar geld in wilt stoppen
Hoi Janquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef JanJanJan het volgende:
Ohhh Jack zegt "ze" nu Ajax verliest.
Uuuh neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wist je dat Youri Mulder nog gezaalvoetbald heeft?
Patatje oorlog en frikadel speciaal jwtz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef NoNickOne het volgende:
Wat bestellen jullie altijd bij de snackbar?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij het zegt Niels. Ik heb blind vertrouwen in je visie op zowel het gebied als showbizz als voetbal.
Gewoon wat spelers die enige betekenis hebben in het voetbal om laten bouwenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
oneens. tegen omkoping kan je niks beginnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
Stelling: Ajax is Europees verder afgegleden sinds de Cruijff-revolutie.
Eens of eens.
quote:
Ras patat oorlog, frikandel Speciaal, eierbal, milkshake banaan mediumquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef NoNickOne het volgende:
Wat bestellen jullie altijd bij de snackbar?
Geen hontquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
oneens. tegen omkoping kan je niks beginnen
uefa=maffia
De hele arena aan de cokequote:
Moet je hem wel volgend jaar halen of in de winter.. want over 2/3 jaar heb je er niets meer aan.quote:
Ajax heeft er geen zin in, spelen op 35%.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan zometeen als smoesje gebruiken: 'ja we hadden onze krachten gespaard voor de komende 3 wedstrijden"
Toch wel pittig hoor. GAE thuis, Urk uit, Dordt thuis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan zometeen als smoesje gebruiken: 'ja we hadden onze krachten gespaard voor de komende 3 wedstrijden"
Juichen voor Judasquote:
50+ zijn en hier je plezier uithalenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel pittig hoor. GAE thuis, Urk uit, Dordt thuis.
Wowowowowowow
Als elke Amsterdammer 150,- inlegt dan speelt hij er in Februari.quote:
Jong Ajax was vandaag wel veel beter dan jong Barcelona.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
Eens of eens.
Zou wel verstandig zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja de komende 3 CL wedstrijden, EinStijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wowowowowowow
Ik wist eerst niet wat het was, maar na het 1 keer geprobeerd te hebben weet ik waarom het ras PATAT heet. Gadverdamme wat goor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ras patat oorlog, frikandel Speciaal, eierbal, milkshake banaan medium
(het wisselt, maar deze set vind ik eigenlijk het lekkerste)
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja de komende 3 CL wedstrijden, EinStijn
XD (EINSTIJN)
Mini loempia's, kip satéstokjes, bami en babi pangang.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef NoNickOne het volgende:
Wat bestellen jullie altijd bij de chinees?
schandalig makkelijk programmaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wowowowowowow
Johquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
Eens of eens.
WIsselt bijna elke keer, maar terugkerende dingen zijn Chinese rijsttafel en kipfilet in zwarte bonen saus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef NoNickOne het volgende:
Wat bestellen jullie altijd bij de chinees?
Met samba bij neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mini loempia's, kip satéstokjes, bami en babi pangang.
snap er inderdaad ook weinig vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wist eerst niet wat het was, maar na het 1 keer geprobeerd te hebben weet ik waarom het ras PATAT heet. Gadverdamme wat goor.
Poll: Kan Ajax nog winnen van Barcelona?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Nu we toch wachten..
Poll: Kan Ajax nog winnen van Barcelona?
• Ja, de bal is rond
• Nee, ga toch weg man
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je hebt gestemd op: Ja, de bal is rond
we hebben al van rhijn als excuusnegerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef RetRy32 het volgende:
Ajax mist gewoon negers als Densbil en Serero.
Alles kan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Nu we toch wachten..
• Ja, de bal is rond
• Nee, ga toch weg man
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Balkanquote:
Je was er niet eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Net zoals ik zei na de 1-0 voor Spanje op 13 Juni 2014. Het kan nog.
Hey schei eens uit met die onzinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:45 schreef NoNickOne het volgende:
Wat bestellen jullie bij de shoarmatent?
Kil, ik ben de grootste negerliefhebber op FOK.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ondertussen draait die kutreclame van de UEFA
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:45 schreef NoNickOne het volgende:
(melk)quote:
Wat lul jij met je makkelijk programmaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
schandalig makkelijk programma
knjb
Dordt wordt voor ajax zon sparta wedstrijd _o-.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij met je makkelijk programma.
GAE heeft wel FERNANDO LEWIS en DENIZ TURUC op de flanken amai
Op Urk kan het stormen
Dordt is gefrustreerd en gaat ALLE zorgen van zich af spelen
Ik vrees er nu al voor
Ik zei niet dat ik dat hier had gezegd, Nober.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Je was er niet eens.
WK / [Poule B @ 13/06/14 - 21:00] Spanje v Nederland #5 - Livetopic.
okequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij met je makkelijk programma.
GAE heeft wel FERNANDO LEWIS en DENIZ TURUC op de flanken amai
Op Urk kan het stormen
Dordt is gefrustreerd en gaat ALLE zorgen van zich af spelen
Ik vrees er nu al voor
Dat kan onmogelijk met al die spelers achterin. Die maken graag een eigen goal of Kurto blundert wel even.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dordt wordt voor ajax zon sparta wedstrijd _o-.
Net topics 4 en 5 doorgescrolled en nu dus een lamme vinger.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dat hier had gezegd, Nober.
Shoarma nefertitiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:45 schreef NoNickOne het volgende:
Oke Nober, kijk nu maar verder naar de wedstrijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Net topics 4 en 5 doorgescrolled en nu dus een lamme vinger.
beetje klein dat welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Messi is een goed talent. Gaat een grote worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |