29 euro per maand, weekend van vrijdagavond 18.30 tot maandagochtend 04.00 gratis reizen, en doordeweeks op de daluren 40% korting. Ideaal voor mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Sarabi het volgende:
Wat voor een abbo is dat Seles?
Ik mis wel mijn studenten OVjaarkaart, dus heb best interesse in zoiets.
Ah leukquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
29 euro per maand, weekend van vrijdagavond 18.30 tot maandagochtend 04.00 gratis reizen, en doordeweeks op de daluren 40% korting. Ideaal voor mij
Het is wel een speciale aanbieding tot 31 december, daarna wordt het een duurder abbo. Daarom heb ik m ook nu afgesloten, dan ben ik verzekerd van een goed maandbedrag dat ik er zeker uit zal halenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah leukhelaas op dit moment even geen geld voor, maar wel iets om te onthouden.
Owquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het is wel een speciale aanbieding tot 31 december, daarna wordt het een duurder abbo. Daarom heb ik m ook nu afgesloten, dan ben ik verzekerd van een goed maandbedrag dat ik er zeker uit zal halen
(Per maand.)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit te twijfelen over zo'n daluren kaart en hele dag in het weekend 40% korting. 29 euro voor n jaar. Geen geld.
Ik weet niet zeker wat het normaal kost, ik geloof zo'n 40 euro dus dit is wel een significant verschil.quote:
Die heb je er zo uit. Ook voor de treinganger van een paar keer per jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit te twijfelen over zo'n daluren kaart en hele dag in het weekend 40% korting. 29 euro voor n jaar. Geen geld.
http://www.ns.nl/reiziger(...)en/dal-voordeel.htmlquote:
Zeker een groot verschilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat het normaal kost, ik geloof zo'n 40 euro dus dit is wel een significant verschil.
Per jaar. Het eerste jaar. Daarna weer 50.quote:
Als je met deze voor 6:30 vertrekt heb je ook korting.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:14 schreef Lonaa het volgende:
Per jaar. Het eerste jaar. Daarna weer 50.
Vroeger had ik er ook zo een. 45 euro geloof ik, en alleen voor 9:00 geen korting.
Maar je betaald 29 euro per jaar toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je met deze voor 6:30 vertrekt heb je ook korting.
Ik ben er tot nu toe heel blij mee en heb hem er ook al dubbel en dwars uit elke maand.
lol nee! 29 per jaar om elk weekend gratis te reizen? Dan had elke Nederlander dat.quote:
Jeetje, wat heb je het druk vandaagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef Lonaa het volgende:
Het suikerbrood staat te rijzen trouwens en dan kan ie straks de oven in.
De shortbreadbodem voor de citroentaart ligt in de koelkast en de spiced apple cider staat op het vuur.
Zo maar eens beginnen een het avondeten. En de vulling voor de citroenkeek. En de biscuits!
en de was opruimen en nieuwe ophangen. en de kattenbak verschonen. en allerlei andere stomme huishoudklusjes.
Maar, dat was vroeger wel toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol nee! 29 per jaar om elk weekend gratis te reizen? Dan had elke Nederlander dat.
Nee, nooit geweest. Niet dat ik weet in ieder geval.quote:
Das het nadeel van 3 dagen ziek zijn en morgen een jarige vriend met ouders en schoonouders (die elkaar ook nog eens voor het eerst ooit gaan ontmoeten)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, wat heb je het druk vandaagEn je was niet lekker?
Ik stond om half 11 pas op. Ontbijten, hond uitlaten, afwas, boodschappen, was aanzetten en dan het bovenstaande kookrijtje. De rest moet nog. Maar ik werk dan ook vandaag niet. (Eerst wel, maar de activiteit was gecanceld)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef minilot het volgende:
Dan voel ik me bij Lonaa een luiwammes. Paar broeken en t-shirts gestreken, boodschappen gedaan, was opgehangen, aardappeldingesen gemaakt en naar mijn werk gegaan. En nu is het al bijna vier uur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |