SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sick, ik zou dan doodgaan. Ik hou het niet bij maar zelfs in Ramadan at ik meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:58 schreef Crip het volgende:
Ga nog een appel en een glas volle melk straks nemen. En dan houd ik maar 13 kcal over wat ik kan aanvullen. Ik vind helemaal mooi.
Dan heb ik dus 1187 kcl gehad vandaag.![]()
Myfitnispal is echt een handige app c:
Nee joh, is gewoon gemiddeld wat ik nu eet. Ik honger mezelf niet uit ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sick, ik zou dan doodgaan. Ik hou het niet bij maar zelfs in Ramadan at ik meer.
Met 5 broodjes (zonder beleg) zit je al op de helft bijna. Vanmiddag bij de lunch aten de meeste mensen een halve kip, patat, appelmoes, salade en Ben&Jerry ijsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon gemiddeld wat ik nu eet. Ik honger mezelf niet uit ofzo.
Maar wat at jij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Met 5 broodjes (zonder beleg) zit je al op de helft bijna. Vanmiddag bij de lunch aten de meeste mensen een halve kip, patat, appelmoes, salade en Ben&Jerry ijs
Dan haal je dat heel snel ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Met 5 broodjes (zonder beleg) zit je al op de helft bijna. Vanmiddag bij de lunch aten de meeste mensen een halve kip, patat, appelmoes, salade en Ben&Jerry ijs
12000quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan haal je dat heel snel ja.
Ik heb brood bijna helemaal geschrapt uit mijn dieet.
Wtfquote:
Houden jullie van regen en storm? ☔quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gooi jij er eens een fris onderwerp in?
Alleen als ik mn huis niet hoef te verlaten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Houden jullie van regen en storm? ☔
Hhhh ja ik ken hem. Hijs awesome.quote:
Hou je wel van het geluid van wind en tikkende regen tegen je ramen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als ik mn huis niet hoef te verlaten.
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Recipe: Chicken in pomegranate and walnut sauce ...?
Duh. Heel fijn geluid ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hou je wel van het geluid van wind en tikkende regen tegen je ramen?
kweet niet. ik koop standaard gele en die rode. die ik zonet heb gepostquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:51 schreef Peunage het volgende:
Amar your presence is required.
GC / Welke (zeer hete)peper is dit?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hou je wel van het geluid van wind en tikkende regen tegen je ramen?
Fb pagina met ieder dag een nieuwe quote. Altijd wel lachenquote:
Ah nice.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fb pagina met ieder dag een nieuwe quote. Altijd wel lachen
Vond die piemel-post wel grappig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fb pagina met ieder dag een nieuwe quote. Altijd wel lachen
Welke? Ik stuur zoveelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vond die piemel-post wel grappig.
Die heb jij mij niet gestuurd. Maar was iets in de trant van: het gaat wel maar ik kan wel een piemel gebruiken nu.quote:
Ik kan me wel herinneren dat ik een piemel foto stuurde maar okequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die heb jij mij niet gestuurd. Maar was iets in de trant van: het gaat wel maar ik kan wel een piemel gebruiken nu.
al was hij van alice, geef mij mn kusjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:05 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij is die een zoen in de regen van loesje.
Stuur je dickpicks naar fok chickasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat ik een piemel foto stuurde maar oke
Maar zoek dan op. Ben wel benieuwd nu
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
al was hij van alice, geef mij mn kusje
Bij velen zit het in de spamboxquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stuur je dickpicks naar fok chickas
Hij lult maar wat. Wil zn insta niet eens delen met mequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stuur je dickpicks naar fok chickas
Best chill als je een dagje vrij bent. Ben de hele dag binnen geweest onder 't genot van een kopje koffie met aspartaam kijkend vanuit het raam en genietend van dit weer. Zo romantisch. Ondertussen mensen aan het uitlachen die de erasmusbrug proberen over te steken... met de fiets!!!quote:
Wat kom je aan mij privé, vriendquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij lult maar wat. Wil zn insta niet eens delen met me!
Empathy is a rare thing these daysquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Best chill als je een dagje vrij bent. Ben de hele dag binnen geweest onder 't genot van een kopje koffie met aspartaam kijkend vanuit het raam en genietend van dit weer. Zo romantisch. Ondertussen mensen aan het uitlachen die de erasmusbrug proberen over te steken... met de fiets!!!
aanschaf paraplu een optie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Empathy is a rare thing these days![]()
Was zelf helemaal doorweekt in 5 minuten terwijl ik de afstand tussen kantoor en de auto moest overbruggen
Nou, het is niet leuk als je 10 minuten naar het station moet lopen na een lange werkdag met enkele meetings waarbij de laatste ook nog eens zodanig is uitgelopen dat ik pas om half negen thuis kan zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Best chill als je een dagje vrij bent. Ben de hele dag binnen geweest onder 't genot van een kopje koffie met aspartaam kijkend vanuit het raam en genietend van dit weer. Zo romantisch. Ondertussen mensen aan het uitlachen die de erasmusbrug proberen over te steken... met de fiets!!!
Met die wind? Wellicht een speciale ¤¤¤ paraplu want een standaard model gaat dat niet trekken.quote:
Senzquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met die wind? Wellicht een speciale ¤¤¤ paraplu want een standaard model gaat dat niet trekken.
ik ging vandaag met een el cheapo paraplu op de fiets naar de sportschoolquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met die wind? Wellicht een speciale ¤¤¤ paraplu want een standaard model gaat dat niet trekken.
Febo een optie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Senz
Oh, het wordt 21.00u geloof ik. Trein heeft vertraging.
Hoe vermaak ik me een halfuur op Utrecht CS??
Heb je een koe geaaid om de goden te pleasen voor vertrek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:18 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ging vandaag met een el cheapo paraplu op de fiets naar de sportschool
ga poep eten ofzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb je een koe geaaid om de goden te pleasen voor vertrek?
Wat grappig dat uitgerekend jij het woord empathie gebruikt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Empathy is a rare thing these days![]()
Was zelf helemaal doorweekt in 5 minuten terwijl ik de afstand tussen kantoor en de auto moest overbruggen
Ja best kut man. Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou, het is niet leuk als je 10 minuten naar het station moet lopen na een lange werkdag met enkele meetings waarbij de laatste ook nog eens zodanig is uitgelopen dat ik pas om half negen thuis kan zijn.
Maar ik begrijp je wel hoor. Ik zou hetzelfde gedaan hebben als ik jou was.
interessant, ga een keer proberenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als de paraplu het toch begeeft wordt het kosteloos vervangen.
Nee.quote:
Uhhhh.....laat maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest eerst lachen om dat plaatje en toen dacht ik wut is dit eigenlijk. En toen moest ik een beetje huilen. Maar daarna dacht ik weer tja wat moet je nou met een piemel.
Weet ik nog niet. Heb je nog suggesties?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wat grappig dat uitgerekend jij het woord empathie gebruikt.
[..]
Ja best kut man. Wat ga je eten?
ja succes jongen. ik ga zo lekker maffen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet straks naar huis lopen...Ik mag het dus weer proberen.
I know that feelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb je nog suggesties?
Misschien gewoon een proteïne shake.![]()
Geen zin om te koken.
sounds great! maar olijven is een mustquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
I know that feel![]()
Maaltijd salade met quinoa/bulgur/kikkererwten icm komkommer, gedroogde tomaatjes, feta kaas (GGGGGGGRIEKSE), rucola, dillepoeder, paprikapoeder en citroensap
Ik heb het overleefd. De paraplu ook trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja succes jongen. ik ga zo lekker maffen.
En jij denkt dat ik al die ingedriënten in huis heb?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
I know that feel![]()
Maaltijd salade met quinoa/bulgur/kikkererwten icm komkommer, gedroogde tomaatjes, feta kaas (GGGGGGGRIEKSE), rucola, dillepoeder, paprikapoeder en citroensap
Neeee. Ik houd niet van olijven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sounds great! maar olijven is een must
Awwwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest eerst lachen om dat plaatje en toen dacht ik wut is dit eigenlijk. En toen moest ik een beetje huilen. Maar daarna dacht ik weer tja wat moet je nou met een piemel.
Hoe was de Halloumi?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
I know that feel![]()
Koriander- en komijnpoeder ben ik nog vergeten te vermelden trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
En jij denkt dat ik al die ingedriënten in huis heb?
Geen rucola trouwens.
Te veel gegeten tijdens de lunch. Geen ruimte meerquote:
Yes. Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
De jongen die eraan zit is veel interessanter.Meestal.
Je vergeet even voor het gemak dat ik een man ben. Zoveel spullen heb ik niet in huis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Koriander- en komijnpoeder ben ik nog vergeten te vermelden trouwens.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja, so funny babyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wat grappig dat uitgerekend jij het woord empathie gebruikt.
heb je renschoenen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
Morgen weer joggen in het bos. Niemand die met mij mee wilt, sukkels.
waar bemoei jij je opeens mee? gefrustreerd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of je baden tussen de stoffelijke resten..
Ik ga lachen als crip gearresteerd wordt, telefoontje bij de politie "..ja hallo, ik zie hier een moslima rondrennen, ik vertrouw het niet, moslimas rennen niet rond"..quote:
Ja, wat oudere. Maar ze zijn niet fijn.quote:
haten op olijvenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Neeee. Ik houd niet van olijven.
pff ben je doordeweeks altijd zo laat van je werk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd. De paraplu ook trouwens.
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga lachen als crip gearresteerd wordt, telefoontje bij de politie "..ja hallo, ik zie hier een moslima rondrennen, ik vertrouw het niet, moslimas rennen niet rond"..
Ik had enkelgewichten om en toen gingen 2 vrouwtjes praten ''Ik denk dat die moslima bommen om haar enkels heeft''quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga lachen als crip gearresteerd wordt, telefoontje bij de politie "..ja hallo, ik zie hier een moslima rondrennen, ik vertrouw het niet, moslimas rennen niet rond"..
quote:
Ik hou je eraan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Koriander- en komijnpoeder ben ik nog vergeten te vermelden trouwens.
[..]
Te veel gegeten tijdens de lunch. Geen ruimte meer![]()
Ik ga het zeker proberen en dan stuur ik pics
jij bent continu met eten bezig, eat a D...quote:
donut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
jij bent continu met eten bezig, eat a D...
ja...zie je die mental image voor je? goedzo zo...quote:
Hallo is fucking veel plannen dat binnen 1200 kcl blijven. Nee dankje is te veel kcal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
jij bent continu met eten bezig, eat a D...
Nee,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pardon?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja...zie je die mental image voor je? goedzo zo...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schijf_%28wiskunde%29Ik ben hier niet zo goed in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schijf_%28wiskunde%29Wat studeer jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik wil je het best lerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pardon?
[..]
Ik ben hier niet zo goed in.
Wat denk je?quote:
Wiskundequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil je het best leren
[..]
Wat denk je?
retweetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
Alles wat met getallen te maken heeft word ik al dizzy van.
Niet online kopen. Naar de winkel en laten aanmeten!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, wat oudere. Maar ze zijn niet fijn.
Ik was aan het kijken online. Maar ik weet niet zo goed voor welke ik moet gaan.
Nee, maar ik werk vaak wel thuis door.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
pff ben je doordeweeks altijd zo laat van je werk?
Leuk voor je.quote:
Gevoelige snaar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:32 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
waar bemoei jij je opeens mee? gefrustreerd?
ga je moer helpen ofzo
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
What The Fuck
https://decorrespondent.n(...)n/143822745-4c980142
Schaamteloos trollen maar wel amusantquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
What The Fuck
quote:Om voor de nodige reuring te zorgen maakt hij een dag later nog wat ruzie op Twitter met publicist Ebru Umar, die geregeld te hoop loopt tegen Marokkanen. Hij noemt haar een ‘voorbeeld van het achterlijke soort waartegen ik strijd.’ Een felle reactie blijft niet uit.
Is ziek he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
Er staat nu een filmpje op geenstijl van een vader die samen met IS zijn dochter stenigt, fucking SICK kkhond.![]()
Ik denk dat je deze vader wel in de groep "slechte ouders" kan plaatsen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ziek he.
ISIS vraagt of hij zijn dochter vergeeft. Hij zegt nee. En dus beginnen ze haar met stenigen. Haar vader pakt haar zelf in voor het stenigen. Ze vraagt aan haar vader steeds om spijt en hij zegt steeds nee.
Hoe fucking ziek ben je dan
Geniaalquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
What The Fuck
waarom door een vrouwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze vader wel in de groep "slechte ouders" kan plaatsen.
Je moet wel een psycho vader zijn om dit je dochter aan te doen.
Ik stel voor dat hij zonder verdoving wordt gecastreerd door een vrouw.
Waarom zitten ze in dat speeltuintje dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:28 schreef xaban06 het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)7&id=155216844489337
http://www.thelocal.se/20(...)ing-beggar-for-theftquote:The man, 33, stole the tablet device from his son's preschool in Sjöbo, south-central Sweden. Shortly after, he handed it to a beggar who was sitting outside a nearby supermarket.
He then called the police and reported that the woman had stolen the computer from a car in the supermarket's car park.
Ik vind dat hij best vernederd mag worden door een vrouw aangezien hij over het lot van z'n dochter durft te beslissen. Wellicht een vooroordeel van mijn kant, maar ik heb het idee dat zo'n man doorgaans bekrompen ideeën over vrouwen erop nahoudt.quote:
http://www.at5.nl/artikel(...)eltuin-buitenveldertquote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom zitten ze in dat speeltuintje dan?
Jodenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:33 schreef Che_ het volgende:
Buitenveldert he, jidde-wijk. Typisch ook dat het stadsdeel niet ingrijpt.
En dat terwijl ze bezems zijn
jemig wat ridicuul zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:33 schreef Che_ het volgende:
Postte zij zoveel dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Nu Borte weg is zal het wel weer rustiger worden in dit topic.
Mooie dag, heb je het weer buiten gezienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ha-hááyy.
Dit is een mooie dag, Stimo!
En met jou? Alles goed moed?
Er werd meer gepost nadat ze weer hier kwam posten.quote:
Wannabirquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:29 schreef De_Guidance het volgende:
Dit zeiden autochtonen altijd op de basisschool.
stimorol spamt de reeks ook aardig vol vaakquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er werd meer gepost nadat ze weer hier kwam posten.
Ik heb net trouwens weer Turkse pizza gegeten. Met mes en vork.![]()
Nog niet, kan nog komen! jij?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:19 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee gwn random onzin die je hier brabbelt. zeker zwaar dagje gehad?
Terwijl de lokale Joodse bewoners in interviews ze willen zien vertrekken doet de politie niks tegen deze buitenlandersquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:33 schreef Che_ het volgende:
Ik zou iets bestellen vorige week en zat vandaag hele ochtend na te denken wat het ook alweer was. Thanks.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef Crip het volgende:
Mijn benen zijn gekilled... worden geen squats en jumping jacks vandaag. Ga 3 uur wandelen ofzo.
Also niet vergeten om een food weegschaal te kopen.
GESTRESST DOOR WERK!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ha-hááyy.
Dit is een mooie dag, Stimo!
En met jou? Alles goed moed?
En dat was een food weegschaal?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zou iets bestellen vorige week en zat vandaag hele ochtend na te denken wat het ook alweer was. Thanks.
Tinderquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:18 schreef De_Guidance het volgende:
Zou Borte al sjans hebben op Tinder.
Op 10km hoogte.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:18 schreef De_Guidance het volgende:
Bij de action krijg je die trouwens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, wil beetje analyseren en shit als ik ga trainen.
Vastquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:18 schreef De_Guidance het volgende:
Que?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij de action krijg je die trouwens.
Oudquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:54 schreef De_Guidance het volgende:
Kennen jullie dit?
Mijn broertje is er net heen geweest blijkbaar in Rotterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof Hollanders dat snappen...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:57 schreef zarGon het volgende:
Aangeziend dat apparaat draait... hoort het dan geen 'Choco Döner' te heten?!
Ik snap het.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof Hollanders dat snappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pleur is ff op v mij joh. gezeikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nog niet, kan nog komen! jij?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
Lekker gewandeld vandaag.. heuvellandschap en daarna nog even winkels in geweest.
Bijna 10 km gelopen.Niet alleen gewandeld want ook 25kmh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk naar beneden gerold toen ze aan de top van een heuvel stond.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet alleen gewandeld want ook 25kmh.
Gvdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar beneden gerold toen ze aan de top van een heuvel stond.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Eerste grappige opmerking van Sylvester in deze reeks.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij de action krijg je die trouwens.
quote:
Specs?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef Crip het volgende:
[..]
O ja. Digitale keukenweegschaal.. heb hem ook gehaald vandaag om me voedsel te wegen.
6 euro.
Max gewicht? Grootte? Vorm?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon.. verschillende eenheden.. oz, lb, gr.De rest weet ik niet heb de doos weggegooid
om muh voedsul tu weguhhhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef Crip het volgende:
[..]
O ja. Digitale keukenweegschaal.. heb hem ook gehaald vandaag om me voedsel te wegen.
6 euro.
5 kg.quote:
Stuur fotoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:36 schreef Crip het volgende:
[..]
5 kg.
hij is compact (20/25 cm ofzo) en je kan ook de bovenkant eraf draaien. De bovenkant is gewoon een ronde glazen plaat. En het apparaatje zelf is vierkant. En grijs.
Aangezien we er de komende week mee doodgegooid kan worden, laten we het er maar nog even niet over hebben.quote:
Van jou nerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Nigga het is een keukenweegschaal, geen auto. Specs vragen en foto's.
Wil jullie een foto van hoe ik Studeer en Fok! in TU Delft?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mensen doen altijd moeilijk met foto's hier sjongejonge
Wat moet je met een pic van mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van jou nerdwat moet ik met keukenweegschaal
ow woow...* Montelly popcorn in tha makingquote:
live feedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Aangezien we er de komende week mee doodgegooid kan worden, laten we het er maar nog even niet over hebben.
Let maar op, Stimorol- vindt deze opmerking vast niet grappig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste grappige opmerking van Sylvester in deze reeks.
Dat is water, voor de suikervoorraad in je lever, om te voorkomen dat je suikervoorraad water uit de rest van je lichaam wegtrekt. Je lichaam ontdoet zich eerst van zijn snelle brandstof, voordat het overgaat naar je vetvoorraad.quote:
haha die duimquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wil jullie een foto van hoe ik Studeer en Fok! in TU Delft?
Voor even. Madame eet nml 800 kcl n per dag dus haar lichaam gaat strx over op spaarstand, waardoor ze niet afvalt en strx weer 2 x sneller aankomt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is water, voor de suikervoorraad in je lever, om te voorkomen dat je suikervoorraad water uit de rest van je lichaam wegtrekt. Je lichaam ontdoet zich eerst van zijn snelle brandstof, voordat het overgaat naar je vetvoorraad.
Dus je begint nu pas met echt afvallen
+1quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor even. Madame eet nml 800 kcl n per dag dus haar lichaam gaat strx over op spaarstand, waardoor ze niet afvalt en strx weer 2 x sneller aankomt.
Crip.![]()
Nee 860 ofzo... ik zei doe minimaal 1200.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze had gisteren 1200kcal binnengekregen?
Als die Italo-Amerikaan een beetje Turks bloed in zich heeft, why not?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Zou Borte nu romantisch aan het picknicken zijn @ Central Park met een charmante Italo-Amerikaan?
TU Delftquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wil jullie een foto van hoe ik Studeer en Fok! in TU Delft?
Dat lijkt mij echt belachelijk vies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb laatst een blender gehaald. Ik wil eens groentesmoothies proberen. Is dat lekker? Zo ja, iemand een goede tip/goed recept?
Met Sitch wellicht welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Zou Borte nu romantisch aan het picknicken zijn @ Central Park met een charmante Italo-Amerikaan?
I know, gaat veel langzamer hierna.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is water, voor de suikervoorraad in je lever, om te voorkomen dat je suikervoorraad water uit de rest van je lichaam wegtrekt. Je lichaam ontdoet zich eerst van zijn snelle brandstof, voordat het overgaat naar je vetvoorraad.
Dus je begint nu pas met echt afvallen
Ik heb gisteren 1100 gegeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee 860 ofzo... ik zei doe minimaal 1200.
Sws veel spinazie want dat proef je helemaal niet + celderij en wortel met wat druiven kiwi en mango/banaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb laatst een blender gehaald. Ik wil eens groentesmoothies proberen. Is dat lekker? Zo ja, iemand een goede tip/goed recept?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:27 schreef De_Guidance het volgende:
Gelukkig weten jullie allemaal hoeveel calorieën Crip dagelijks binnenkrijgt
Gisteren heb ik alleen een uurtje zumba gedaan. Ik mocht eigenlijk meer eten i.v.m sporten en vandaag ook. Maar ik heb gewoon echt geen trek, ga het niet forceren.quote:
Heb je een hongergevoel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn gewoon goede normale maaltijden gevuld met alles wat je in een dag nodig hebt.
Prima. Trek minimaal 500kcl van die 1100 af en je zit op 600 kcl.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Gisteren heb ik alleen een uurtje zumba gedaan. Ik mocht eigenlijk meer eten i.v.m sporten en vandaag ook. Maar ik heb gewoon echt geen trek, ga het niet forceren.
Ik eet pretty much het zelfde zodat ik dat voorheen deed met ongezonde dingen geschrapt, alleen geen fris en snoep etc. Ga niet meer eten dan waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima. Trek minimaal 500kcl van die 1100 af en je zit op 600 kcl.
Je zou iig minimaal 1600 kcl gegeten moeten hebben.
Je doet t ongezond Crip. Maar zelf weten
Oke. Ben benieuwd wat je gegeten hebt dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik eet pretty much het zelfde zodat ik dat voorheen deed met ongezonde dingen geschrapt, alleen geen fris en snoep etc. Ga niet meer eten dan waar ik zin in heb.
's morgens 3 sneedjes brood met kaas en een appel en thee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke. Ben benieuwd wat je gegeten hebt dan?
Eet altijd al zoveel. Sommige dagen uitzonderingen dat ik veel meer at meestal als het slecht eten was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel. Het klinkt allemaal niet overtuigend.
Nou. Succes hiermeequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
's morgens 3 sneedjes brood met kaas en een appel en thee.
's middags een peer en whey omdat ik ging sporten( als ik thuis ben de hele dag eet ik 's middags weinig omdat ik laat ontbijt. Als ik op school stage of werk ben eet ik meestal een boterham of een stokbroodje met tomaatjes.
Na het sporten een appel gehad.
Daarna een halve blok tempeh met een halve brocolli en spinazie en paksoi gemaakt. Niet eens 's helemaal op kunnen eten omdat ik prop zat.
En zometeen ga ik ananas eten en volle melk drinken
Wat is je BMI dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Eet altijd al zoveel. Sommige dagen uitzonderingen dat ik veel meer at meestal als het slecht eten was.
Nam alleen veel slechte tussendoortjes en had een redbull verslaving.
Jullie doen net alsof ik mezelf uithonger.
ohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had vandaag een banaan op. Twee broodjes met roomkaas+jam en daarna een broodje met kaas. En daarna nog chips gegeten en twee handen vol met kruidnoten.En ook nog avondeten. Ik heb echt veel gesnoept vandaag.
Oh en ik had vanochtend een croissant en een chocoladebroodje gekocht.![]()
Wat is het verschil tussen dit en wat ik heb gegeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb vandaag trouwens wel gezondigd, weer door mn moeder
1 snee volkorenbrood met pindakaas en jam id ochtend. Had behoefte aan wat zoet. Time of the month I guess.
Lunch weer eentje zo en 1 met komijn 20+ kaas.
Daarna manderijn. Plus gedroogde appel en wat rozijntjes en 4 dropjes.
Als avond een aardappel met dingen. Kumpir dus. Enige wat dat ongezond maakte is dan de knoflooksaus, dus het valt enigzins mee.
Nu koffie en 2 volkorenkoekjes.![]()
1700 kcl. Perfect hoor.
Nu ga ik zaterdag mama dwingen boodschappen te doen (smeken), want er is geen melk, geen havermout meer, bijna geen fruit meer, geen gezonde beleg meer. Gewoon nix.
oh. hoiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was niet richting jouw Amar, want jij interesseert mij echt geen hol.
KCAL?!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dit en wat ik heb gegeten.
Ik heb in verhouding meer dan jij gegeten. Het is alleen maar minder omdat ik gezondere keuzes qua beleg etc heb gemaakt.quote:
Neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
Walgen jullie ook zo van lamsvlees trouwens?
Waarom geen magere melk? Drinkt naar mijn beleving ook lekkerder weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
's morgens 3 sneedjes brood met kaas en een appel en thee.
's middags een peer en whey omdat ik ging sporten( als ik thuis ben de hele dag eet ik 's middags weinig omdat ik laat ontbijt. Als ik op school stage of werk ben eet ik meestal een boterham of een stokbroodje met tomaatjes.
Na het sporten een appel gehad.
Daarna een halve blok tempeh met een halve brocolli en spinazie en paksoi gemaakt. Niet eens 's helemaal op kunnen eten omdat ik prop zat.
En zometeen ga ik ananas eten en volle melk drinken
Je avondeten bestond uit konijnenvoer. Je middageten heb je overgeslagen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb in verhouding meer dan jij gegeten. Het is alleen maar minder omdat ik gezondere keuzes qua beleg etc heb gemaakt.
Omdat volle melk <3 is. Heerlijk.. vooral in havermout ja. Soja melk moet je ook eens proberen in de havermout.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom geen magere melk? Drinkt naar mijn beleving ook lekkerder weg.
Volle is wel lekkerder in de havermout
Avond eten was echt geen konijnen voer hoor. Tempeh is een vlees vervanger. Had ik zin inquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je avondeten bestond uit konijnenvoer. Je middageten heb je overgeslagen?
Je appel en peer zijn tussendoortjes en geen maaltijd.Tevens sport jij en zit ik de hele dag op mn luie reet te werken.
Heb een tijd geen lams gegeten en walg er nu echt zo enorm enorm van.quote:
Je eet te weinig, Crip. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Avond eten was echt geen konijnen voer hoor. Tempeh is een vlees vervanger. Had ik zin in
Ja, je houdt er van of niet. Dat heb ik vaker gehoord, dat mensen dat niet lusten of willen eten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb een tijd geen lams gegeten en walg er nu echt zo enorm enorm van.
Zag net preisoep staan, dacht hmmmm morgen als lunch. Nam een hapje en dacht gatverdamme. bah. Die smaak is zo viessssssssssssssss.
Vond t vroeger juist lekker
nouja zeg, waar jij op let..gewoon een klodder knoflooksaus overheen hmmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Die persoon kon niet eens 's fatsoenlijk tomaat snijden, laat staan vlees bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |