SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sick, ik zou dan doodgaan. Ik hou het niet bij maar zelfs in Ramadan at ik meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:58 schreef Crip het volgende:
Ga nog een appel en een glas volle melk straks nemen. En dan houd ik maar 13 kcal over wat ik kan aanvullen. Ik vind helemaal mooi.
Dan heb ik dus 1187 kcl gehad vandaag.![]()
Myfitnispal is echt een handige app c:
Nee joh, is gewoon gemiddeld wat ik nu eet. Ik honger mezelf niet uit ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sick, ik zou dan doodgaan. Ik hou het niet bij maar zelfs in Ramadan at ik meer.
Met 5 broodjes (zonder beleg) zit je al op de helft bijna. Vanmiddag bij de lunch aten de meeste mensen een halve kip, patat, appelmoes, salade en Ben&Jerry ijsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon gemiddeld wat ik nu eet. Ik honger mezelf niet uit ofzo.
Maar wat at jij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Met 5 broodjes (zonder beleg) zit je al op de helft bijna. Vanmiddag bij de lunch aten de meeste mensen een halve kip, patat, appelmoes, salade en Ben&Jerry ijs
Dan haal je dat heel snel ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Met 5 broodjes (zonder beleg) zit je al op de helft bijna. Vanmiddag bij de lunch aten de meeste mensen een halve kip, patat, appelmoes, salade en Ben&Jerry ijs
12000quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan haal je dat heel snel ja.
Ik heb brood bijna helemaal geschrapt uit mijn dieet.
Wtfquote:
Houden jullie van regen en storm? ☔quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gooi jij er eens een fris onderwerp in?
Alleen als ik mn huis niet hoef te verlaten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Houden jullie van regen en storm? ☔
Hhhh ja ik ken hem. Hijs awesome.quote:
Hou je wel van het geluid van wind en tikkende regen tegen je ramen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als ik mn huis niet hoef te verlaten.
Ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Recipe: Chicken in pomegranate and walnut sauce ...?
Duh. Heel fijn geluid ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hou je wel van het geluid van wind en tikkende regen tegen je ramen?
kweet niet. ik koop standaard gele en die rode. die ik zonet heb gepostquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:51 schreef Peunage het volgende:
Amar your presence is required.
GC / Welke (zeer hete)peper is dit?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hou je wel van het geluid van wind en tikkende regen tegen je ramen?
Fb pagina met ieder dag een nieuwe quote. Altijd wel lachenquote:
Ah nice.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fb pagina met ieder dag een nieuwe quote. Altijd wel lachen
Vond die piemel-post wel grappig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fb pagina met ieder dag een nieuwe quote. Altijd wel lachen
Welke? Ik stuur zoveelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vond die piemel-post wel grappig.
Die heb jij mij niet gestuurd. Maar was iets in de trant van: het gaat wel maar ik kan wel een piemel gebruiken nu.quote:
Ik kan me wel herinneren dat ik een piemel foto stuurde maar okequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die heb jij mij niet gestuurd. Maar was iets in de trant van: het gaat wel maar ik kan wel een piemel gebruiken nu.
al was hij van alice, geef mij mn kusjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:05 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij is die een zoen in de regen van loesje.
Stuur je dickpicks naar fok chickasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat ik een piemel foto stuurde maar oke
Maar zoek dan op. Ben wel benieuwd nu
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
al was hij van alice, geef mij mn kusje
Bij velen zit het in de spamboxquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stuur je dickpicks naar fok chickas
Hij lult maar wat. Wil zn insta niet eens delen met mequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Stuur je dickpicks naar fok chickas
Best chill als je een dagje vrij bent. Ben de hele dag binnen geweest onder 't genot van een kopje koffie met aspartaam kijkend vanuit het raam en genietend van dit weer. Zo romantisch. Ondertussen mensen aan het uitlachen die de erasmusbrug proberen over te steken... met de fiets!!!quote:
Wat kom je aan mij privé, vriendquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij lult maar wat. Wil zn insta niet eens delen met me!
Empathy is a rare thing these daysquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Best chill als je een dagje vrij bent. Ben de hele dag binnen geweest onder 't genot van een kopje koffie met aspartaam kijkend vanuit het raam en genietend van dit weer. Zo romantisch. Ondertussen mensen aan het uitlachen die de erasmusbrug proberen over te steken... met de fiets!!!
aanschaf paraplu een optie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Empathy is a rare thing these days![]()
Was zelf helemaal doorweekt in 5 minuten terwijl ik de afstand tussen kantoor en de auto moest overbruggen
Nou, het is niet leuk als je 10 minuten naar het station moet lopen na een lange werkdag met enkele meetings waarbij de laatste ook nog eens zodanig is uitgelopen dat ik pas om half negen thuis kan zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Best chill als je een dagje vrij bent. Ben de hele dag binnen geweest onder 't genot van een kopje koffie met aspartaam kijkend vanuit het raam en genietend van dit weer. Zo romantisch. Ondertussen mensen aan het uitlachen die de erasmusbrug proberen over te steken... met de fiets!!!
Met die wind? Wellicht een speciale ¤¤¤ paraplu want een standaard model gaat dat niet trekken.quote:
Senzquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met die wind? Wellicht een speciale ¤¤¤ paraplu want een standaard model gaat dat niet trekken.
ik ging vandaag met een el cheapo paraplu op de fiets naar de sportschoolquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met die wind? Wellicht een speciale ¤¤¤ paraplu want een standaard model gaat dat niet trekken.
Febo een optie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Senz
Oh, het wordt 21.00u geloof ik. Trein heeft vertraging.
Hoe vermaak ik me een halfuur op Utrecht CS??
Heb je een koe geaaid om de goden te pleasen voor vertrek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:18 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ging vandaag met een el cheapo paraplu op de fiets naar de sportschool
ga poep eten ofzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb je een koe geaaid om de goden te pleasen voor vertrek?
Wat grappig dat uitgerekend jij het woord empathie gebruikt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Empathy is a rare thing these days![]()
Was zelf helemaal doorweekt in 5 minuten terwijl ik de afstand tussen kantoor en de auto moest overbruggen
Ja best kut man. Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou, het is niet leuk als je 10 minuten naar het station moet lopen na een lange werkdag met enkele meetings waarbij de laatste ook nog eens zodanig is uitgelopen dat ik pas om half negen thuis kan zijn.
Maar ik begrijp je wel hoor. Ik zou hetzelfde gedaan hebben als ik jou was.
interessant, ga een keer proberenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als de paraplu het toch begeeft wordt het kosteloos vervangen.
Nee.quote:
Uhhhh.....laat maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest eerst lachen om dat plaatje en toen dacht ik wut is dit eigenlijk. En toen moest ik een beetje huilen. Maar daarna dacht ik weer tja wat moet je nou met een piemel.
Weet ik nog niet. Heb je nog suggesties?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wat grappig dat uitgerekend jij het woord empathie gebruikt.
[..]
Ja best kut man. Wat ga je eten?
ja succes jongen. ik ga zo lekker maffen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet straks naar huis lopen...Ik mag het dus weer proberen.
I know that feelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb je nog suggesties?
Misschien gewoon een proteļne shake.![]()
Geen zin om te koken.
sounds great! maar olijven is een mustquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
I know that feel![]()
Maaltijd salade met quinoa/bulgur/kikkererwten icm komkommer, gedroogde tomaatjes, feta kaas (GGGGGGGRIEKSE), rucola, dillepoeder, paprikapoeder en citroensap
Ik heb het overleefd. De paraplu ook trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja succes jongen. ik ga zo lekker maffen.
En jij denkt dat ik al die ingedriėnten in huis heb?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
I know that feel![]()
Maaltijd salade met quinoa/bulgur/kikkererwten icm komkommer, gedroogde tomaatjes, feta kaas (GGGGGGGRIEKSE), rucola, dillepoeder, paprikapoeder en citroensap
Neeee. Ik houd niet van olijven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sounds great! maar olijven is een must
Awwwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest eerst lachen om dat plaatje en toen dacht ik wut is dit eigenlijk. En toen moest ik een beetje huilen. Maar daarna dacht ik weer tja wat moet je nou met een piemel.
Hoe was de Halloumi?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
I know that feel![]()
Koriander- en komijnpoeder ben ik nog vergeten te vermelden trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
En jij denkt dat ik al die ingedriėnten in huis heb?
Geen rucola trouwens.
Te veel gegeten tijdens de lunch. Geen ruimte meerquote:
Yes. Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
De jongen die eraan zit is veel interessanter.Meestal.
Je vergeet even voor het gemak dat ik een man ben. Zoveel spullen heb ik niet in huis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Koriander- en komijnpoeder ben ik nog vergeten te vermelden trouwens.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja, so funny babyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wat grappig dat uitgerekend jij het woord empathie gebruikt.
heb je renschoenen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
Morgen weer joggen in het bos. Niemand die met mij mee wilt, sukkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |