SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
(she/her)
Ik zie een verband tussen het feit dat jij er bent en het feit dat er niemand post.quote:
Ik heb mijn fotoboek voor je geupdate Elan.quote:
als ik in mijn broek kijk zie ik ook een verbandquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie een verband tussen het feit dat jij er bent en het feit dat er niemand post.
Oke boks man.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
fuck vergeten...
volgende tt die ik pak kom jij er ook in oke?
''Tevens al 11 jaar op fok! ''quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb mijn fotoboek voor je geupdate Elan.
Niemand geeft ene neuk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb mijn fotoboek voor je geupdate Elan.
Echt he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
''Tevens al 11 jaar op fok! ''
stoer.
Jawel Fylax is gaan checken.quote:
Je moet eens vragen waarom hij van justitie zijn zoon niet mag zien kun je lachen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om te kijken wat voor mongool je bent ja
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie een verband tussen het feit dat jij er bent en het feit dat er niemand post.
ik ben bang voor possie manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet eens vragen waarom hij van justitie zijn zoon niet mag zien kun je lachen.
Outpost 2.0 die mike
Hey zo kan die wel weer. Je kent me niet eens,quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om te kijken wat voor mongool je bent ja
betere opvoeding dan jij geeft aan je zoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey zo kan die wel weer. Je kent me niet eens,
Heb je thuis geen opvoeding gehad?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik in mijn broek kijk zie ik ook een verband
Niet nodig hem m gemeet is een kneus die minderjarige meisjes dronken lastig valt.quote:
ja hij is vieze pedo bahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet nodig hem m gemeet is een kneus die minderjarige meisjes dronken lastig valt.
Jij bent naïef jongetje, Maar serieus iemand mongool noemen zonder reden is not done.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
betere opvoeding dan jij geeft aan je zoon
Ik ben pas 15 niet zo doen oke.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent naïef jongetje, Maar serieus iemand mongool noemen zonder reden is not done.
Kijk uit wat je doet nu kan ik nog om je lachen. Ik ben niet leuk als ik boos ben.
Mongool.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent naïef jongetje, Maar serieus iemand mongool noemen zonder reden is not done.
Kijk uit wat je doet nu kan ik nog om je lachen. Ik ben niet leuk als ik boos ben.
Uitlokken is reactie verwachten.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:23 schreef Elan het volgende:
Zou nog eerder bang worden voor Madame_Paon dan Mike.
maak het!!!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
sfeertje weer hoor
ik stem voor wpsc
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
sfeertje weer hoor
ik stem voor wpsc
Ik kom morgen wel even bij je langs.quote:
Elan is bang nu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even bij je langs.
Aldus jijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef Etsu het volgende:
Elan, hou nou eens een keertje je bek. Iedere keer als je hier komt posten, heb je wel ruzie met iemand.
Alsof jij geld voor OV hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even bij je langs.
Aldus ik inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij![]()
![]()
De grootste relnicht van deze sc heeft gesproken
Tot dat je hem echt kent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
Waarom die haat tegen Mikey?prima gozer toch
Ga jij eerst je excuses maar maken voor je krankzinnige gedrag van vannacht.quote:
Jij kent hem niet eens man.quote:
Nooit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij eerst je excuses maar maken voor je krankzinnige gedrag van vannacht.
Dat ben je de mensen hier wel verschuldigd.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
Dven is een goeie gozer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit.
Wellicht aan Dven, maar hem heb ik nog niet zien posten.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kent hem niet eens man.Je bent gewoon weer lekker aan het stoken zoals je goed kan
Waarom dan?quote:
Dan moet je wellicht een bril aanschaffen hij postte hier net.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit.
Wellicht aan Dven, maar hem heb ik nog niet zien posten.
Zal je dm sturen wacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom dan?ik kem jem niet goed maar tot nu toe geen verkeerde indruk van hem
Ben druk bezig met strafrecht, iets wat jij toch nooit zal snappen met je IQ.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet je wellicht een bril aanschaffen hij postte hier net.
En anders is hij in VBL te vinden, even beter je best doen dus
Ik ken heel die Felix niet die praat gewoon Elan na,quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
Idd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken heel die Felix niet die praat gewoon Elan na,
Het is wel aandoenlijk.
Precies ik ben meelopertje van Elan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is wel aandoenlijk.
Fyla praat iedereen na wat hem goed uitkomt. Maar daar is hij 15 voor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is wel aandoenlijk.
omwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
kunnen we fylax niet naar de OUD sc sturen voor een heropvoedingscursus?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
Stijn was ook 15 maar een stuk intelligenter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fyla praat iedereen na wat hem goed uitkomt. Maar daar is hij 15 voor.
Jij bakt er anders ook niet veel van zo te horen aan je geklaag constant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben druk bezig met strafrecht, iets wat jij toch nooit zal snappen met je IQ.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef Fylax het volgende:
Ik ben Fylax, een jongen van 15 jaar. Ik werd hierheen gestuurd voor een heropvoedingscursus.
Maar Stijn volgt Pauw.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stijn was ook 15 maar een stuk intelligenter.
Je bent echt gek jijquote:
En doet aan Korfbal, En dan nog beter zijn dan Fylax,quote:
wat blijf je haten om een grapje lolz xoxooxquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En doet aan Korfbal, En dan nog beter zijn dan Fylax,
Waaruit blijkt dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn ben je bang voor he ettertje ahahahaha
Dat is jouw interpretatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Uit je volkomen nederige houding als hij hier incidenteel post
_o-quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:36 schreef Fylax het volgende:
V&A / [TK]andriod tablet whoop charlie
slim om je telnr op fok te zetten lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |