betere opvoeding dan jij geeft aan je zoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey zo kan die wel weer. Je kent me niet eens,
Heb je thuis geen opvoeding gehad?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik in mijn broek kijk zie ik ook een verband
Niet nodig hem m gemeet is een kneus die minderjarige meisjes dronken lastig valt.quote:
ja hij is vieze pedo bahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet nodig hem m gemeet is een kneus die minderjarige meisjes dronken lastig valt.
Jij bent naïef jongetje, Maar serieus iemand mongool noemen zonder reden is not done.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
betere opvoeding dan jij geeft aan je zoon
Ik ben pas 15 niet zo doen oke.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent naïef jongetje, Maar serieus iemand mongool noemen zonder reden is not done.
Kijk uit wat je doet nu kan ik nog om je lachen. Ik ben niet leuk als ik boos ben.
Mongool.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent naïef jongetje, Maar serieus iemand mongool noemen zonder reden is not done.
Kijk uit wat je doet nu kan ik nog om je lachen. Ik ben niet leuk als ik boos ben.
Uitlokken is reactie verwachten.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:23 schreef Elan het volgende:
Zou nog eerder bang worden voor Madame_Paon dan Mike.
maak het!!!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
sfeertje weer hoor
ik stem voor wpsc
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
sfeertje weer hoor
ik stem voor wpsc
Ik kom morgen wel even bij je langs.quote:
Elan is bang nu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even bij je langs.
Aldus jijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef Etsu het volgende:
Elan, hou nou eens een keertje je bek. Iedere keer als je hier komt posten, heb je wel ruzie met iemand.
Alsof jij geld voor OV hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even bij je langs.
Aldus ik inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij![]()
![]()
De grootste relnicht van deze sc heeft gesproken
Tot dat je hem echt kent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
Waarom die haat tegen Mikey?prima gozer toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |