SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
(she/her)
Ik zie een verband tussen het feit dat jij er bent en het feit dat er niemand post.quote:
Ik heb mijn fotoboek voor je geupdate Elan.quote:
als ik in mijn broek kijk zie ik ook een verbandquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie een verband tussen het feit dat jij er bent en het feit dat er niemand post.
Oke boks man.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
fuck vergeten...
volgende tt die ik pak kom jij er ook in oke?
''Tevens al 11 jaar op fok! ''quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb mijn fotoboek voor je geupdate Elan.
Niemand geeft ene neuk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb mijn fotoboek voor je geupdate Elan.
Echt he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
''Tevens al 11 jaar op fok! ''
stoer.
Jawel Fylax is gaan checken.quote:
Je moet eens vragen waarom hij van justitie zijn zoon niet mag zien kun je lachen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om te kijken wat voor mongool je bent ja
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie een verband tussen het feit dat jij er bent en het feit dat er niemand post.
ik ben bang voor possie manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet eens vragen waarom hij van justitie zijn zoon niet mag zien kun je lachen.
Outpost 2.0 die mike
Hey zo kan die wel weer. Je kent me niet eens,quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om te kijken wat voor mongool je bent ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |