Oké, even een stukje argumentatie dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke man goed beargumenteert.
Met je oogkleppen.
Ik ben geen rascist of discrimineer mensen.
Wat ik wel interessant vind zijn cijfers en die spreken voor zich. Hoe zie jij dat over een aantal generaties, dat is wel pak hem beet 250 tot 300 jaar he, iets met lange termijn.
Als vreemd in jouw woordenboek synoniem is aan stinken, dan kennelijk wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel een tof beroep. Als het zou bestaan.
[..]
Zeg je nu dat ze stinken?
Grapje natuurlijk. Maar wat is vreemd dan volgens jou? Is het iets specifieks?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als vreemd in jouw woordenboek synoniem is aan stinken, dan kennelijk wel.
Dit waardeer ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, even een stukje argumentatie dan.
Ten eerste: de geboortecijfers verschillen nauwelijks van elkaar. Allochtonen krijgen praktisch net zo veel kinderen als autochtonen. Turkse moeders krijgen zelfs minder kinderen. De enige bevolkingsgroep die significant méér kinderen krijgt zijn Marokkanen.
[ afbeelding ]
Hoe veel Marokkanen zijn er eigenlijk? Volgens Wiki 375.000. Dat wil dus zeggen dat er (heel grof genomen) 43 keer meer mensen zijn van niet-Marokkaanse afkomst dan van wél Marokkaanse afkomst. Om dus net zo veel baby's te moeten produceren moet elke Marokkaanse moeder 65 kinderen krijgen.
En dan hebben we het over net zo veel baby's. Niet méér baby's.
Maar oh jee. Het wordt nog erger. 66% van de Marokkanen gaat niet naar de moskee. Om dus te zorgen dat ze dat compenseren moeten er per Marokkaanse gelovige moeder 108 kinderen geboren worden.
Ik kan het niet plaatsen. Een vreemde lichaamsgeur, op één of andere manier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk. Maar wat is vreemd dan volgens jou? Is het iets specifieks?
Zelf ruiken de meesten gewoon naar parfum hier.
Once you go black, you'll never go back and once you go Asian you'll never miss an equationquote:
Holy f*ck en Sodeju zijn Sodef*ck geworden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Sodefuck, het is een "Dat moeten we niet willen met z'n allen in Nederland"-topic geworden!
Ja, dat herken ik wel. Zal misschien met voedingspatroon samenhangen. Dat verklaart volgens mij wel de vreemde geur van wat moslims.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet plaatsen. Een vreemde lichaamsgeur, op één of andere manier.
Het was een lange dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Holy f*ck en Sodeju zijn Sodef*ck geworden?
Dat zou kunnen. Ik ruik het bij moslima's wel vaker, de oudere vrouwen dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Zal misschien met voedingspatroon samenhangen. Dat verklaart volgens mij wel de vreemde geur van wat moslims.
Ik probeer zo min mogelijk aan oudere vrouwen te ruiken ongeacht afkomst en religie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ruik het bij moslima's wel vaker, de oudere vrouwen dan.
Veel knoflook volgens mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Zal misschien met voedingspatroon samenhangen. Dat verklaart volgens mij wel de vreemde geur van wat moslims.
Het is niet dat ik altijd een keuze heb. In een overvolle bus, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk aan oudere vrouwen te ruiken ongeacht afkomst en religie.
Hier is het bijna weg. Waait nog wel flink, maar geen regen meer en de lucht ziet mooi blauw.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Storm is begonnen hier....![]()
Hoop dat m'n ramen het houden.
Het was wel even zo heftig dat de hond bij me kwam schuilen.quote:
Volgens mij komt dat inderdaad door voedingspatroon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aan jou de vrijheid zelf een antwoord te geven op die vraag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, geen nieuw hip woord wat ik dus gemist heb, maar gewoon een foutje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |