Dat is een andere snackbar maar geen probleemquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Broodjes hamburger met oude kaas, gebakken uiringen, ketchup en mayo.
Vanavond allerlei verjaardagshapjes en er schijnt veel knoflook te zijn.
Zelf bereidt? Ziet er lekker zoetig uit.quote:
Krijg meteen trek in een QP, grrrrrr.quote:
Ik had ook een Happymeal, maar dan Vegetarischquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag is zondag dus 'vette bek'dag.
Straks thuis eens zien wat er bereidt is als avondeten.
Was ook lekker voor even dat burger gebeuren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:01 schreef ChilllayD het volgende:
Krijg meteen trek in een QP, grrrrrr.
Maar al dat 'uit eten', niet een beetje duur? Of heb je geld over
Thanks, was ook erg lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jam jam ziet er heerlijk uit!
Ik zou niet eens tijd hebben voor dat 'uit eten' gebeuren hahaha.quote:Was ook lekker voor even dat burger gebeuren.![]()
Dat uiteten van mij is een noodzakelijk kwaad omdat ik de tijd van het boterhammetje in een zakje te samen met een thermosfles met thee voor de lunch na tig jaar wel voorbij ben. Dit is tenslotte de 21st eeuw.
Gelijk heb je. Als je dit soort burgers voorgeschoteld krijgt dan bestel je het liefst er nog 2 bij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:08 schreef Molleman het volgende:
Wagyu Burger
Damn, wil geen gewone burgers meer....
Kwamen het toevallig tegen bij de Sligro op zaterdagmiddag. En ook nog voor de prijs van Angus burgers meegekregen (foutje van de cassiere)quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Als je dit soort burgers voorgeschoteld krijgt dan bestel je het liefst er nog 2 bij.
Tenminste ik wel!![]()
On topic.
Wel bekende lunchbowl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |