quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het moet wel ergens uit blijken dat je het er niet mee eens bent. Ik zou dan eerder zeggen 'Vieze teringlijers, jullie pakken muhn geld af graaiers. Ik ga niet betalen'
God, wat een suffe vraag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
Hoe het het proces van vaststellen van de materiële belastingschuld en formalisering daarvan in een aanslag (dus vóór de invordering begint)? Is dat de "heffing" of hoort invorderen ook bij heffen?
Ja, erg hè. Zo'n typische "we moeten toch ergens beginnen"-vraag.quote:
Mij of Mahar, de rest luistert het niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef Accursius het volgende:
Ik weet niet meer van wie ik het heb uit dit topic. Maar wat is Moderat toch gave muziekLuister nu zijn eerste album.
Kijk, ga ik ook nog werk van ze apart luisteren straks.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mij of Mahar, de rest luistert het niet.
En het is een trioModeselektor (twee man) en Apparat.
Aanrader is vooral Modeselektor - Monkeytown, dat is hun beste album. Verder, als je van die muziek houdt: Modeselektor heeft een eigen platenlabel en die geven af en toe compilaties uit getiteld "Modeselektion". Zijn tot nu toe drie volumes van verschenen en alle drie zijn ze erg tof. Hoor je super veel artiesten en stijlen langskomen en dan kun je vanuit daar verder ontdekken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef Accursius het volgende:
[..]
Kijk, ga ik ook nog werk van ze apart luisteren straks.
Altijd vervelend als je wil studeren en er blijkt toch een adertje onder het gras te liggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Ties02 het volgende:
Godver, heb een adertje onder m'n oog wat gigantisch aan het kloppen is, kan bijna niet meer normaal lezen
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd vervelend als je wil studeren en er blijkt toch een adertje onder het gras te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |