Het is alleen wel te hopen dat hij voor die idioot van een Enzo Knol is geprogrammeerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:31 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Altijd een vermakelijk vent om naar te luisteren/kijken
Gewoon 2-1 voor hoor.quote:
Je moet toch het belangrijkste nieuws meekrijgen IN EEN HELE GROTE KOPquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:29 schreef Mshauri het volgende:
wtf is er nou weer met nu.nl gebeurd.
Eerst fd.nl, toen rechtsorde.nl, nu nu.nl
Dat dit kan in Nederland
Echt heel erg storend idd. Ik zie het liefst juist zoveel mogelijk tegelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch het belangrijkste nieuws meekrijgen IN EEN HELE GROTE KOP
Ja, vraag me ook af of hij gelijk gaat krijgen.. Aan andere kant zal die wel weten wat hij doet lijkt mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef Mshauri het volgende:
Hiddema die zich laat kennen vanwege een cartoon
Valt me een beetje tegen dit
Dure champagne vinden ze vast interessanterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:32 schreef Tchock het volgende:
Geen beslag mag worden gelegd op in het huis voorhande zijnde voorraad van spijs en drank dienende tot behoefte van het huisgezin gedurende een maand. Dus als je meer hebt nemen ze je gedroogde pasta en flessen limonade mee?
Bij Kijken in de Ziel is ie ook zo lekker 'duidelijk'quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dank voor de tip!
Even terugkijken, Hiddema =
Natuurlijk weet hij wat hij doet, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij per se deze zaak wil en gaat winnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:07 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ja, vraag me ook af of hij gelijk gaat krijgen.. Aan andere kant zal die wel weten wat hij doet lijkt mij
Oh ja dat moest ik nog kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:26 schreef Tchock het volgende:
Verder vond ik hem uitermate triest gister. Zijn hele betoog draaide er om dat "louche" het meest verschrikkelijke woord in de Nederlandse taal is en al het andere daarbij in het niet viel
Pauw noemde op een gegeven moment wat dingen op die hij over andere mensen had gezegd, hilarischquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja dat moest ik nog kijken
Maar Hiddema is ook wat (veel) minder genuanceerd dan veel van zijn collega's, dat kan ik wel waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |