Europees heb je helaas wel te vaak gelijk. Afgelopen twee jaar PSV, Groningen, Vitesse en Utrecht uitgeschakeld door lui voetbal tegen slechte tegenstanders.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:25 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met elk denkbaar weerwoord laat blijken dat ik eigenlijk te weinig voetbal kijk. Dus nee, bedankt.
Jammer dan, dieren hebben in het echte leven ook geen dokter. Zeg dat maar tegen hem.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:52 schreef nadiyaa het volgende:
Ugh mijn kat wilt z'n medicijnen niet innemen. Pffffff.
Ik snap hem echt niet. Hele week gaat het goed maar nu houdt ie gewoon zn kaken stijf op elkaar en eet hij erom heen. Zo frusterend.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jammer dan, dieren hebben in het echte leven ook geen dokter. Zeg dat maar tegen hem.
Nee zn antibiotica.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Medicijnen om rustig te worden?
Schilderijen? Grafisch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het een en ander, maar het meeste is gekregen.
Haha grappigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je een schimmel aan de poes?
Dan zet je duim en wijsvinger op zijn mondhoeken, druk je zijn mond open, pil er in, bek dicht en wrijf je verticaal over zijn keel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:55 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Ik snap hem echt niet. Hele week gaat het goed maar nu houdt ie gewoon zn kaken stijf op elkaar en eet hij erom heen. Zo frusterend.
[..]
Nee zn antibiotica.
In het voer en probleemloos. Floor kan zo woest een plak leverworst naar binnen schrokken dat ik er een SUV in zou kunnen verstoppen en ze de dag erna pas zou merken dat poepen pijnlijk is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Haha grappigHet is een meneer!
Hoe doe jij dat als Floor medicijnen moet nemen? Ook in haar voer?
Die kat is net een Pitbull, dat lukt echt niet. In het begin deed ik dat ook, ging prima. Eigenwijze kat!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zet je duim en wijsvinger op zijn mondhoeken, druk je zijn mond open, pil er in, bek dicht en wrijf je verticaal over zijn keel.
Hmm, interessant. Wel af en toe aan het kijken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Meer dingen die je neer kunt zetten. Maar geen echt abstracte zaken hoor.
Dat ligt aan jou. Zo veel bijtkracht heeft een kat niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Die kat is net een Pitbull, dat lukt echt niet. In het begin deed ik dat ook, ging prima. Eigenwijze kat!
Heb het net geprobeerd met nat voer en in stukjes EN in het donker gevoerd. Met de gedachte dat hij dat dan niet ziet ofzo. Nou.. niks ervan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In het voer en probleemloos. Floor kan zo woest een plak leverworst naar binnen schrokken dat ik er een SUV in zou kunnen verstoppen en ze de dag erna pas zou merken dat poepen pijnlijk is.
Dan ken je mijn kat nog niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Zo veel bijtkracht heeft een kat niet.
ik heb er eentjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb geen oude tentamensWel een opgavenboek met veel oude tentamenvragen er in, daar ben ik mee bezig.
Jawel hoor. Maar het moet me wel gelijk aanspreken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Wel af en toe aan het kijken?
Uiteraard. Je hebt een unieke pitbullkat met de bijtkracht van duizend andere katten. Dat komt omdat hij ooit gevangen is genomen door zijn oude legerchef en toen hebben ze zijn lichaam geïnjecteerd met adamantium. Dat is een super sterke geheime metaallegering die niet kan smelten of buigen. Eigenlijk had je kat dat niet kunnen overleven maar hij is een mutant en zijn specifieke mutatie is dat hij zijn eigen wonden kan herstellen; daarom is hij vrijwel onsterfbaar.quote:
Je kent hem..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Je hebt een unieke pitbullkat met de bijtkracht van duizend andere katten. Dat komt omdat hij ooit gevangen is genomen door zijn oude legerchef en toen hebben ze zijn lichaam geïnjecteerd met adamantium. Dat is een super sterke geheime metaallegering die niet kan smelten of buigen. Eigenlijk had je kat dat niet kunnen overleven maar hij is een mutant en zijn specifieke mutatie is dat hij zijn eigen wonden kan herstellen; daarom is hij vrijwel onsterfbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |