Ook allemaal die lompe moraal ridders: waarom greep niemand?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:03 schreef RadioSlut het volgende:
"Man steekt vrouw 70 keer in nek"
WOW ongelofelijk dat dat kan in Nederland, ik voel me nu echt niet meer veilig hoowr![]()
Dalijk moeten we allemaal met wapens op zak lopen...
Mensen delen een filmpje van iets dat 8 jaar geleden is gebeurd, en waarbij de dader al 7 jaar geleden is veroordeeld
Ja, ík zou dat wel doen! Totdat het inderdaad gebeurt. Dan is niemand te bekennen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:58 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ook allemaal die lompe moraal ridders: waarom greep niemand?
Die stomme schapen zouden er zelf ook maar bij staan te kijken: 'oh nee hoor, ik niet, iemand anders moet maar helpen.'
Wat wil je als iemand door aan het draaien is. Levensgevaarlijk om in te grijpen.
Tweeling met down?quote:
Op de Kamasutrabeurs genomen die fotoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef MrKikker het volgende:
Kwam net voorbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op facebook kijken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef Stansfield het volgende:
Ik krijg een mail dat ik één of andere por heb via facebook. Maar hoe kan ik zie van wie die komt?
Die onderstequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig 'alles' in het Nederlands bij Peter
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom schrijft die vent er "god" bij in plaats van peter van opdorp?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig 'alles' in het Nederlands bij Peter
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niet weten dat Peter van Opdorp God zelf isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:18 schreef Gehenna het volgende:
Vertrouw niemandWat een levensadvies
"hoe van degenen die van jou houden"_! godver
Dat staat er niet ...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:18 schreef Gehenna het volgende:
Vertrouw niemandWat een levensadvies
"hoe van degenen die van jou houden"_! godver
Niet weten dat God Peter van Opdorp zelf isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Niet weten dat Peter van Opdorp God zelf is
Kut , ik zie nu pas dat ik de verkeerde gequote heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Niet weten dat God Peter van Opdorp zelf is
Aldus Godquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef maily het volgende:
[..]
Die onderste
Pas op mensen, de wereld is vol nep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |