SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ik kop hem niet inquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:26 schreef CrunchySelf het volgende:
The horror van peer eten, mijn hele bureau zit nu onder het sap
Is effectiever bij kracht opbouwen.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:34 schreef xuryah het volgende:
Omggggg waarom zit het woord donuts in de TT! Fuck.. ik weet nu niet meer of ik wel tot zaterdag kan wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Dat vind ik eigenlijk wel gekquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is effectiever bij kracht opbouwen.
En nu wil ik een peer.
Liever een peer, maar ik ga er niet specifiek voor naar de winkel terwijl er zat lekker fruit op de schaal ligt.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
SorryHahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Star Wars![]()
Oke. Ik kan dit.
Ze zijn alleen zo verdomd vervelend te eten, of ik doe het verkeerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever een peer, maar ik ga er niet specifiek voor naar de winkel terwijl er zat lekker fruit op de schaal ligt.
Fwp
Ik meende ergens te hebben gelezen dat lagere herhalingen voor kracht is en hogere reps voor "endurance" (Ben ff nederlandse woord kwijt).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel gek
Je zou denken dat het effectiever is om meer te herhalen, toch?
Maar die 3 x 5 doe je natuurlijk wel veel zwaarder dan 3 x 25..
Peren zijn lekker, maar ik vind nooit de juiste peren waardoor ik ze eigenlijk nooit eet. Altijd te hard etc.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever een peer, maar ik ga er niet specifiek voor naar de winkel terwijl er zat lekker fruit op de schaal ligt.
Fwp
Ik koop ze nu al een tijdje bij de Appie. Zitten vier in een pakje, staat op dat ze rijp zijn. En ze zijn het ook nog altijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:39 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Peren zijn lekker, maar ik vind nooit de juiste peren waardoor ik ze eigenlijk nooit eet. Altijd te hard etc.
Uithoudingsvermogen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zo verdomd vervelend te eten, of ik doe het verkeerd.
[..]
Ik meende ergens te hebben gelezen dat lagere herhalingen voor kracht is en hogere reps voor "endurance" (Ben ff nederlandse woord kwijt).
Star Wars![]()
Ja datquote:
Ja dat probleem heb ik ook altijd.. hard en niet zoet en sappig genoeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:39 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Peren zijn lekker, maar ik vind nooit de juiste peren waardoor ik ze eigenlijk nooit eet. Altijd te hard etc.
Dat laatste! Althans, ik had zojuist een héél sappig exemplaar op een bordje in stukken gesneden en daarna pas (op dat bordje) mee naar m'n bureau genomen. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zo verdomd vervelend te eten, of ik doe het verkeerd.
[..]
Ik ga wel even googlen danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja dat
Maar het zijn google bronnen, dus ik weet niet in hoever alles klopt.
Moet ik toch ook maar eens doen, alles kleeft hier nuquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:42 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Dat laatste! Althans, ik had zojuist een héél sappig exemplaar op een bordje in stukken gesneden en daarna pas (op dat bordje) mee naar m'n bureau genomen. Niks aan de hand.![]()
Mijn sportschoolinstructeur zei dat je met korte herhalingen meer spieren opbouwde en ook qua overstappen op een zwaarder gewicht meer vooruitgang zou zien. Of zo. Ik heb het sinds die uitleg nog maar drie keer gedaan, dus ik merk nog niet echt iets. (Ik ben er pas net een beetje uit wat geschikte gewichten zijn dan.)
Wat ijs zegt. Meer gewicht, minder reps is effectiever dan minder gewicht meer reps.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is effectiever bij kracht opbouwen.
En nu wil ik een peer.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
SorryHater, die wilde ik ook postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ohquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:42 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Dat laatste! Althans, ik had zojuist een héél sappig exemplaar op een bordje in stukken gesneden en daarna pas (op dat bordje) mee naar m'n bureau genomen. Niks aan de hand.![]()
Mijn sportschoolinstructeur zei dat je met korte herhalingen meer spieren opbouwde en ook qua overstappen op een zwaarder gewicht meer vooruitgang zou zien. Of zo. Ik heb het sinds die uitleg nog maar drie keer gedaan, dus ik merk nog niet echt iets. (Ik ben er pas net een beetje uit wat geschikte gewichten zijn dan.)
Great minds think alikequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat ijs zegt. Meer gewicht, minder reps is effectiever dan minder gewicht meer reps.
[..]
Hater, die wilde ik ook posten
O, dacht dat dat op iedere sportschool was. Lijkt mij wel handig. Ik zat eens met vriendinnen bij een sportschool en paar jaar geleden, en toen had je van die personal trainers die rondliepen en zich er zomaar mee gingen bemoeien, zeg maar. Dat was irritant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:43 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ga wel even googlen dan
Het is jammer dat er op mn sportschool niet iets is als een personal trainer. Moet alles zelf maar uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |