Bij mij ook, was een opgesplitste bestelling... Een plat rolletje kapton tape in een groot doosje... Zulke bezorgingen x 17 x het aantal spitsingen, mijn buren zullen blij met me zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Heb mijn bestelling binnen van mtb, maar die kwam niet uit China, maar uit Polen?
Zit er ook een Engelse variant op? Is voor mij misschien ook wel iets, tele2 modem is nou niet fantastischquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:32 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit wel een mooie vervanging van mijn klote Ziggo Ubee modem is
Volgens mij zit er gewoon Open-WRT op, en bij een beetje Googlewerk kwam ik al een hoop translation files tegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zit er ook een Engelse variant op? Is voor mij misschien ook wel iets, tele2 modem is nou niet fantastisch.
Dat denk ik niet:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:32 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit wel een mooie vervanging van mijn klote Ziggo Ubee modem is
Ja maar ik heb het gebruikelijke Ziggo modem nu ook al in bridge modem staan, die kan namelijk niet overweg met mijn MacBook. Maar dat van die 100Mbps poorten had ik niet gelezen. Dan toch maar een Europees alternatief.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef Iemand91 het volgende:
Dat denk ik niet:
- Is geen modem, maar een router. Je zult altijd je Ziggo modem moeten gebruiken
(kan uiteraard wel in bridge; zoals wij ook hebben en dan een eigen router erachter zetten)
- Aansluitingen zijn 100Mbps, geen 1000Mbps; je poorten van je Ziggo modem/router zijn sneller.
- Er staat geen Open-WRT op; de chipset zou het wel mogelijk maken dat het er opgezet kan worden.
- Er was hier iemand die op het punt stond te bestellen; die is ook afgehaakt. Moet je even zoeken in dit topic op 'Xiaomi Mini Router'.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:25 schreef Chunees het volgende:
[..]
de contacten van de lader passen niet in de gaten van de eu plug
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik neem aan dat deze al bekend is hier?
Nee, maar met deze code is het verschil $11quote:- Zoals gezegd; m'n Awei ES800M zijn weer eens kapot (linker kanaal werkt niet meer).
Deze kost zo'n $7, Xiaomi Pistons zo'n $21. Heb geen remote of mic nodig, is dan qua geluidskwaliteit het de $14 meerprijs waard?
Dat is wel jammer inderdaad. Als het gigabit-poorten waren en makkelijk Open-WRT geflashed kon worden was het een erg interessant apparaat geweest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:55 schreef davedavy het volgende:
Ja maar ik heb het gebruikelijke Ziggo modem nu ook al in bridge modem staan, die kan namelijk niet overweg met mijn MacBook. Maar dat van die 100Mbps poorten had ik niet gelezen. Dan toch maar een Europees alternatief.
quote:Alhoewel het design prachtig is.
Ik bedoelde meer die Minix; die dingen zijn hier geloof ik vrij populair maar zijn allemaal op Android gebaseerd; dit wordt een heuse Intel gebaseerde box met Windows 8 mogelijkheid (of Linux, Android, OpenElec XBMC).quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
Wat denk je zelf?![]()
Dat youtube kanaal van die gasten is echt geniaal![]()
Je beledigt nu een Tweaker hèquote:[ afbeelding ]
Dus zelfs als ik dus geen mic/remote wil zou je deze qua geluidkwaliteit aanraden boven de Awei's?quote:Nee, maar met deze code is het verschil $11![]()
Aanrader, zelfs zonder korting![]()
http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
Niet specifiek dat model maar ik heb/had wel een vermoeden dat al dat soort kastjes/sticks in China gaan overstappen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer inderdaad. Als het gigabit-poorten waren en makkelijk Open-WRT geflashed kon worden was het een erg interessant apparaat geweest.
Mag wel eens zo'n dirt-cheap router komen met grote fanbase.
[..]
[..]
Ik bedoelde meer die Minix; die dingen zijn hier geloof ik vrij populair maar zijn allemaal op Android gebaseerd; dit wordt een heuse Intel gebaseerde box met Windows 8 mogelijkheid (of Linux, Android, OpenElec XBMC).
Ik kan me niet herinneren dat beide Awei's mij ooit hebben kunnen verrassen. De Xiaomi's wel.quote:[..]
Dus zelfs als ik dus geen mic/remote wil zou je deze qua geluidkwaliteit aanraden boven de Awei's?
Ik snap alle hype niet over omkeerbare usb kabels. Dat heb ik al jaren terug bij Conrad in de winkel zien liggenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:16 schreef shiznuts het volgende:
Piston V2 is iets helderder/preciezer, maar wel met goede directe bass, overall altijd nog een nette allrounder. Ik mag echter zelf het net een tikje vollere/warmere/softere/rondere van de ES800M eigenlijk wel. En 't zal wel aan m'n oren liggen, maar ik vind de V2 niet comfortabel zitten. Verder kom ik zelf nog altijd uit bij de Xears XT3 Xtreme Pro als dé allrounder. Als die nu eens achterhaald kon worden waar die op gebaseerd is en voor AWEI prijzen weggaat...
Trouwens, over oordopjes gesproken... weer eens iets nieuws proberen... van SIDY, DM2 & DM3.
[ afbeelding ]
En deze kwamen vandaag ook binnen. Op 't eerste blikt lijkt het wel wat:
[ afbeelding ]
Iemand deze trouwens al eens gezien?https://www.kickstarter.c(...)ging-cords-iphone-an
Je lijkt mijn moeder wel. Die is ook dol op punten en zegeltjes en denkt daarmee rijk te wordenquote:Btw, hè. Kreeg mail van MP4Nation dat Brainwavz een nieuw ampje heeft en gratis Delta earphones bij krijgt... Ik natuurlijk meteen willen halen, dus ik inloggen, want veelbestellers krijgen korting, zie ik dat ik nog een zooitje punten mag gebruiken, doe ik ook nog... afrekenen bij PayPal... komen al deze random factoren samen uit op ¤13,37 EUR.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:06 schreef MarkBroflovski het volgende:
Waar kan je het best xiaomi pistons v2 kopen?
DX verkoopt oudere versie?
Ik wil de pret niet bederven, maar die gaat ondanks de optimistische TT alweer omlaag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Grappig, wilde een Xiaomi Mi4 kopen maar wachtte tot de dollar weer wat ging stijgen. Nog even doorzetten die lijn en we kunnen binnenkort weer!
ga vlinders vangenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:12 schreef Miniem het volgende:
[..]_!
Lees gerust eens het topic voor je iets post.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Alsjeblieft hea.
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item4ad6108340
Zal ik maar even lief zijn: http://chinakorting.nl/co(...)n-code/#.VEjXNPmsUoYquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:06 schreef MarkBroflovski het volgende:
Waar kan je het best xiaomi pistons v2 kopen?
DX verkoopt oudere versie?
Het staat toch echt 6 posts boven hemquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef igi0n het volgende:
[..]
Zal ik maar even lief zijn: http://chinakorting.nl/co(...)n-code/#.VEjXNPmsUoY
Veel te lief.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef igi0n het volgende:
[..]
Zal ik maar even lief zijn: http://chinakorting.nl/co(...)n-code/#.VEjXNPmsUoY
4 uur cup-a-soup enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |