hier trouwens MUZ / You're Indie! (Indie Central CCIX)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Zou kunnen!
Als ik iets leuks zie gooi ik het in de playlist en kan het zijn dat ik het pas een maand later luister
In dat geval: Thnx ranjaAl is het gelinkte nummer wel het leukste van het album imo. Vorige albums zijn beter?
Echt een fijn albumpje hoor. Iets punchier dan zijn vorige....beetje The Coral-litequote:
Ja, klinkt erg goed, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Echt een fijn albumpje hoor. Iets punchier dan zijn vorige....beetje The Coral-lite
Debuutalbum was daarentegen wat puurder....
Dit is dus een tip wat dit topic zo fijn maakt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Echt een fijn albumpje hoor. Iets punchier dan zijn vorige....beetje The Coral-lite
Debuutalbum was daarentegen wat puurder....
debuutalbum is veel maar erg gaafquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:48 schreef Moody het volgende:
LCD Soundsystem, is dat wat? Komt me bekend voor, maar heb ze volgens Last.FM nog amper beluisterd
Moody!!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:48 schreef Moody het volgende:
LCD Soundsystem, is dat wat? Komt me bekend voor, maar heb ze volgens Last.FM nog amper beluisterd
Thnxquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef ranja het volgende:
[..]
debuutalbum is veel maar erg gaaf
daarna werd het wat minder - vind ik - maar All My Friends van het 2e album is wel erg gaaf.
En natuurlijk het driekwartier nummer 45_33
Thnx againquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moody!!!!!
LCD SoundsystemSound of Silver is een van de beste albums ooit gemaakt. Ook top 50 in mijn albumlijstje. Ook die 45:33 die ranja noemt is fantastisch. En ook het debuut heeft wat geweldige nummers, maar is wat minder een geheel dan Sound Of Silver. En dan hebben we ook nog de 3e plaat, die ook nog fantastisch is. 1 van mijn favoriete bands
Nu wel dan? Het was een tussendoor single van een charity album geloof ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Moody het volgende:
Debiel dat Whatever eigenlijk oorspronkelijk niet op Definitely Maybe stond
Daft Punk is Playing at My House is wel een Indieklassiekertje hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:48 schreef Moody het volgende:
Bij vrijwel elke release van het album is het toegevoegd als bonustrack.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Nu wel dan? Het was een tussendoor single van een charity album geloof ik.
Ach bij Smiths en Joy Division staan de meeste singles niet op een regulier album
Beatles hadden er ook wel een handje van trouwens.
Ik heb 'm laatst op de shortlist van m'n album top 100 gezet, maar hij heeft het niet gehaaldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Bij vrijwel elke release van het album is het toegevoegd als bonustrack.
Imo een van de betere nummers van de band. Toch jammer dat ze 'm niet eerder hadden geschreven/erkend en op het album hebben gezet. Er staan toch wel wat niemendalletjes op Definitely Maybe.
Een van de beste 5 zeker imo. En ik kijk alleen naar de Oasis van de jaren '90. Daarna is het middelmaat troef.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb 'm laatst op de shortlist van m'n album top 100 gezet, maar hij heeft het niet gehaald
Whatever vind ik toch lang niet het beste, begint al een beetje de zeikkant van nummers als Don't look back in anger op te gaan
even uit het hoofd: supersonic, cigarettes and alcohol, roll with it, rock'n'roll star... hm een 5e lukt zo even niet uit het hoofdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Een van de beste 5 zeker imo. En ik kijk alleen naar de Oasis van de jaren '90. Daarna is het middelmaat troef.
Wat is jouw top-5 dan? Ben benieuwdMisschien mis ik nog wat obscure nummers....
Dat moet dan Whatever zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:24 schreef ranja het volgende:
[..]
even uit het hoofd: supersonic, cigarettes and alcohol, roll with it, rock'n'roll star... hm een 5e lukt zo even niet uit het hoofd
even de dag top 5 van ooit erbij gezocht, die 4 nummers + Some Might Sayquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat moet dan Whatever zijn
Geen obscure nummers in ieder geval, dat stelt me gerust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |