Ga je schamen. En dan The Colour and the Shape luisteren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer ooit dat ik een Foo Fighters nummer zelf luister. En het is vervelend.
precies, en je mag ook best iets anders opzetten. Iets wat wel leuk is bijv.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:23 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Niet doen hoor, Norr. Nergens voor nodig.
Met clip nog leukerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:30 schreef Felagund het volgende:
Waarom heb je The Avelanches nooit geplugd Norrage?
Zeker Frontier Psychiatrist is geniaal.:
"You're a nut. You're crazy in the coconut"
Volgens mij heb ik dat best vaak gedaan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:30 schreef Felagund het volgende:
Waarom heb je The Avelanches nooit geplugd Norrage?
Zeker Frontier Psychiatrist is geniaal.:
"You're a nut. You're crazy in the coconut"
Ik heb het nooit zelf opgezet, maar wel meermaals gehoord op de radio, pinkpop streams of wat dan ook .quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je schamen. En dan The Colour and the Shape luisteren.
Nou en? Schamen en luisteren jij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zelf opgezet, maar wel meermaals gehoord op de radio, pinkpop streams of wat dan ook .
Misschien heb ik er ook overheen gekeken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat best vaak gedaan?
Nee sorry. Geen zin inquote:
Is dit nu later. Maar daar word je niet echt vrolijk van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:51 schreef Gehenna het volgende:
Ik ga vanavond naar Stef Bos overigens, ben wel benieuwd wat die man nog meer heeft gemaakt naast 'Papa'
Hmm, is dit nu later is wel zijn beste nummerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dit nu later. Maar daar word je niet echt vrolijk van.
Het album Is Dit Nu Later is wel geniaal. Super-veelzijdig. Maar zijn beste album is Ruimtevaarder met vooral dit pareltje:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:51 schreef Gehenna het volgende:
Ik ga vanavond naar Stef Bos overigens, ben wel benieuwd wat die man nog meer heeft gemaakt naast 'Papa'
Ik heb nog nooit iets van ze gehoord waar ik positief over kon zijn.quote:
No fucking shit als je het nog nooit geluisterd hebt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van ze gehoord waar ik positief over kon zijn.
Wat begrijp je niet aan het "ik heb het nooit zelf opgezet, maar heb het wel vaak genoeg gehoord"?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
No fucking shit als je het nog nooit geluisterd hebt.![]()
Op de radio en live, ja. Je snapt natuurlijk zelf ook dat dat niets met een representatief beeld te maken heeft. Als je hetzelfde over Radiohead zou zeggen ken je alleen Karma Police en Creep.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het "ik heb het nooit zelf opgezet, maar heb het wel vaak genoeg gehoord"?
Ik heb een heel live-optreden gezien, dus iets van 15 verschillende nummers, dat lijkt me best een goede representatie? Zeker gezien ze vooral live goed schijnen te zijn. Toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de radio en live, ja. Je snapt natuurlijk zelf ook dat dat niets met een representatief beeld te maken heeft. Als je hetzelfde over Radiohead zou zeggen ken je alleen Karma Police en Creep.
The Colour and the Shape kun je het beste mee beginnen. De Foo Fighters zijn geen band met hele ingewikkelde of technische muziek, maar zijn een van de beste alternatieve rockbands van de laatste 15-20 jaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:12 schreef Norrage het volgende:
Maar ik zal wel een album van ze opzetten als ik Joanne NEwsomheb afgeluisterd.
Welke raad je aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |