SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Kano: Niet met de tubes idd. Er zit ook een set easton trainingswielen bij. Dan is ie 850¤ en de prijs is nog bespreekbaarMijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Dacht al, tubes lijkt me voor jouw doeleindes een beetje te.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
ben nog op zoek naar een lange broek met zeem..in de prijsklasse tot circa 100 euro. Iemand ervaring met iets in dit segment?it's better to burn out than to fade away...![]()
Zolang je wind in de rug hebt is wind en regen minder erg, maar het is inderdaad zwemweer. Ik blijf lekker binnen. Misschien maar eens tijd om mijn ant+ usb stick uit te proberen icm de Tacx.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef Ericr het volgende:
Wordt volgens mij meer zwemmen morgen, beetje regen is niet erg maar een hoosbui en KOM's gaat niet goed samen.![]()
Inb4: Mensen die vanmiddag komen met verhalen over onderuit gaan door regen en wind
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik hoop dat die lamp eens binnen komt deze week, maar vor vandaag vind ik het ook geen fietsweer, lekker droog de sportschool in vanavond.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Had zaterdag op de beurs een elektrische mountainbike gereden, voelde als een speedhackje stopt er 10 watt in en er komt 300 uit, en dat was op stand 2 van de 6
Voor de luie mensen onder ons die wel willen mtb'en is het natuurlijk ideaal
![]()
Te groot voor mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tommeke nog op zoek naar tijdritframe?
http://www.ebay.com/itm/-(...)ayN&autorefresh=true
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Vet apparaat! Maar helaas niet meer UCI-legaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tommeke nog op zoek naar tijdritframe?
http://www.ebay.com/itm/-(...)ayN&autorefresh=true
En ik heb net die Specialized tijdritfiets gekocht.![]()
Ik zag laatst iemand met 35-40 per uur rijden op zo'n unit. Cadans van 60 ofzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:37 schreef Andyy het volgende:
Had zaterdag op de beurs een elektrische mountainbike gereden, voelde als een speedhackje stopt er 10 watt in en er komt 300 uit, en dat was op stand 2 van de 6
Voor de luie mensen onder ons die wel willen mtb'en is het natuurlijk ideaal
![]()
![]()
Gewoon Racing Ralph of Grifo's eromheen leggen. Grifo's rijden mooier maar slijten ontzettend snel op asfalt. Ik moet vanuit Grunn altijd een endje over het asfalt fietsen voordat ik in een mooi stukkie bos ben. Vandaar dat ik voor Racing Ralph ben gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:57 schreef Gripper het volgende:
Kano: Niet met de tubes idd. Er zit ook een set easton trainingswielen bij. Dan is ie 850¤ en de prijs is nog bespreekbaar![]()
Sportful maakt mooie winterbroeken voor weinig. Ik vind zelf de Tour Bibtight een mooie. Die kost zo'n 100 euro en heeft een goede zeem. Vergelijkbaar met de Castelli Kiss3.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:20 schreef lammegiraf het volgende:
ben nog op zoek naar een lange broek met zeem..in de prijsklasse tot circa 100 euro. Iemand ervaring met iets in dit segment?![]()
Deze trok hard op tot 25, ga je net lekker stopt die alquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met 35-40 per uur rijden op zo'n unit. Cadans van 60 ofzoWeet niet of ze 'm speciaal begrensd hadden voor de beurs of niet, maar ik had wel onderstuur in een bocht op een druk stuk
![]()
![]()
Daar is regelgeving voor geloof ik. Electrische fietsen tot 25km/u kan je zo mee weg. Als ze harder gaan ziet men dat als gemotoriseerd voertuig en moet er een kenteken op en heb je ook helmplicht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
Deze trok hard op tot 25, ga je net lekker stopt die alWeet niet of ze 'm speciaal begrensd hadden voor de beurs of niet, maar ik had wel onderstuur in een bocht op een druk stuk
![]()
Ja zeker...volgens de wet is een elextrische fiets een fiets met trapondersteuning:
‘fietsen die zijn voorzien van een elektrische hulpmotor met een nominaal continu vermogen van maximaal 0,25 kW en waarvan de aandrijfkracht geleidelijk vermindert en ten slotte wordt onderbroken wanneer het voertuig een snelheid van 25 km/h bereikt, of eerder, indien de bestuurder ophoudt met trappen’
Is ook maar goed, de bejaarden die ik tegenkom op een electro fiets kunnen dat ding bij 25 al niet onder controle houden, laat staan als het harder gaat.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga terugfietsen. 45 km wind tegen![]()
Dit wordt niet leuk
Had je nou nog een buienradar voor wind gevonden?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Volgens sommige is een electra fiets die harder gaat dan 25Dan kun je dus het fietspad verboden verklaren voor brommers, en ze allemaal op de rijweg zetten. Probleem opgelost.quote:een bromfiets klasse B en die kan je gewoon met je rijbewijs B besturen. Een helm en een verzekering BA zijn dan verplicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Zie steeds vaker mollige vrouwen van 25-40 op die elektrische fietsen rondfietsen, en vertel me nou niet dat ze allemaal gehandicapt zijn of dat enkel doen omdat ze 30km of meer fietsen.
Inhalen op mijn afgeragde stadsfiets in spekkiekleuren met de handjes op de rug is de enige oplossing om deze mania te stoppen..The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik heb er geen moeite mee als iemand die elke dag naar het werk zou fietsen, en dat is 15 km of meer enkele reis, dat op electra zou doen, en dan in het weekend lekker op een racefiets tourt. Dan pas je gewoon je fiets aan bij je behoeftes.
Of zelfs als het 10 km ver is, maar je hebt geen douche mogeijkheid, dus bezweet aankomen is geen optie. Dan heeft die persoon toch die dag lekker bewogen, buitenlucht gehad etc. Is gezonder dan in de auto zitten of in een bus of tram vol ziektekiemen gaan zitten.
Maar ga G%^^domme niet van links naar rechts slingered mijn tochtjes verzieken, ik rij ook maar voor m;n ontspanning, en dat gescheld onderweg lijd zo af...Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik werd laatst op de Brienernoord ingehaald door zo'n vies dik wijf op zo'n elektrische fiets.
Toen deed ik;![]()
![]()
![]()
Strak fietsje Grip. Maar ik zou toch voor die tube wielen gaan. Veel minder lek rijden want geen snakebites en door een lagere bandenspanning en veul soepelere wangen veul meer grip(per). En kitten hoeft niet hé, gewoon van die Belgische tube kit band er op, zoiets als dubbelzijdig plakband maar dan anders, en de eerste keer lekker vloeken dat er een bochel in je band zit. Maar ook genoeg gasten die die tubes wel ff voor je kitten in de wijde omgeving van Utreg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:57 schreef Gripper het volgende:
Kano: Niet met de tubes idd. Er zit ook een set easton trainingswielen bij. Dan is ie 850¤ en de prijs is nog bespreekbaar2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Forum Opties Forumhop: Hop naar: