SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Kano: Niet met de tubes idd. Er zit ook een set easton trainingswielen bij. Dan is ie 850¤ en de prijs is nog bespreekbaarMijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Dacht al, tubes lijkt me voor jouw doeleindes een beetje te.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
ben nog op zoek naar een lange broek met zeem..in de prijsklasse tot circa 100 euro. Iemand ervaring met iets in dit segment?it's better to burn out than to fade away...![]()
Zolang je wind in de rug hebt is wind en regen minder erg, maar het is inderdaad zwemweer. Ik blijf lekker binnen. Misschien maar eens tijd om mijn ant+ usb stick uit te proberen icm de Tacx.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef Ericr het volgende:
Wordt volgens mij meer zwemmen morgen, beetje regen is niet erg maar een hoosbui en KOM's gaat niet goed samen.![]()
Inb4: Mensen die vanmiddag komen met verhalen over onderuit gaan door regen en wind
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik hoop dat die lamp eens binnen komt deze week, maar vor vandaag vind ik het ook geen fietsweer, lekker droog de sportschool in vanavond.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Had zaterdag op de beurs een elektrische mountainbike gereden, voelde als een speedhackje stopt er 10 watt in en er komt 300 uit, en dat was op stand 2 van de 6
Voor de luie mensen onder ons die wel willen mtb'en is het natuurlijk ideaal
![]()
Te groot voor mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tommeke nog op zoek naar tijdritframe?
http://www.ebay.com/itm/-(...)ayN&autorefresh=true
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Vet apparaat! Maar helaas niet meer UCI-legaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tommeke nog op zoek naar tijdritframe?
http://www.ebay.com/itm/-(...)ayN&autorefresh=true
En ik heb net die Specialized tijdritfiets gekocht.![]()
Ik zag laatst iemand met 35-40 per uur rijden op zo'n unit. Cadans van 60 ofzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:37 schreef Andyy het volgende:
Had zaterdag op de beurs een elektrische mountainbike gereden, voelde als een speedhackje stopt er 10 watt in en er komt 300 uit, en dat was op stand 2 van de 6
Voor de luie mensen onder ons die wel willen mtb'en is het natuurlijk ideaal
![]()
![]()
Gewoon Racing Ralph of Grifo's eromheen leggen. Grifo's rijden mooier maar slijten ontzettend snel op asfalt. Ik moet vanuit Grunn altijd een endje over het asfalt fietsen voordat ik in een mooi stukkie bos ben. Vandaar dat ik voor Racing Ralph ben gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:57 schreef Gripper het volgende:
Kano: Niet met de tubes idd. Er zit ook een set easton trainingswielen bij. Dan is ie 850¤ en de prijs is nog bespreekbaar![]()
Sportful maakt mooie winterbroeken voor weinig. Ik vind zelf de Tour Bibtight een mooie. Die kost zo'n 100 euro en heeft een goede zeem. Vergelijkbaar met de Castelli Kiss3.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:20 schreef lammegiraf het volgende:
ben nog op zoek naar een lange broek met zeem..in de prijsklasse tot circa 100 euro. Iemand ervaring met iets in dit segment?![]()
Deze trok hard op tot 25, ga je net lekker stopt die alquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met 35-40 per uur rijden op zo'n unit. Cadans van 60 ofzoWeet niet of ze 'm speciaal begrensd hadden voor de beurs of niet, maar ik had wel onderstuur in een bocht op een druk stuk
![]()
![]()
Daar is regelgeving voor geloof ik. Electrische fietsen tot 25km/u kan je zo mee weg. Als ze harder gaan ziet men dat als gemotoriseerd voertuig en moet er een kenteken op en heb je ook helmplicht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
Deze trok hard op tot 25, ga je net lekker stopt die alWeet niet of ze 'm speciaal begrensd hadden voor de beurs of niet, maar ik had wel onderstuur in een bocht op een druk stuk
![]()
Ja zeker...volgens de wet is een elextrische fiets een fiets met trapondersteuning:
‘fietsen die zijn voorzien van een elektrische hulpmotor met een nominaal continu vermogen van maximaal 0,25 kW en waarvan de aandrijfkracht geleidelijk vermindert en ten slotte wordt onderbroken wanneer het voertuig een snelheid van 25 km/h bereikt, of eerder, indien de bestuurder ophoudt met trappen’
Is ook maar goed, de bejaarden die ik tegenkom op een electro fiets kunnen dat ding bij 25 al niet onder controle houden, laat staan als het harder gaat.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga terugfietsen. 45 km wind tegen![]()
Dit wordt niet leuk
Had je nou nog een buienradar voor wind gevonden?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Volgens sommige is een electra fiets die harder gaat dan 25Dan kun je dus het fietspad verboden verklaren voor brommers, en ze allemaal op de rijweg zetten. Probleem opgelost.quote:een bromfiets klasse B en die kan je gewoon met je rijbewijs B besturen. Een helm en een verzekering BA zijn dan verplicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Zie steeds vaker mollige vrouwen van 25-40 op die elektrische fietsen rondfietsen, en vertel me nou niet dat ze allemaal gehandicapt zijn of dat enkel doen omdat ze 30km of meer fietsen.
Inhalen op mijn afgeragde stadsfiets in spekkiekleuren met de handjes op de rug is de enige oplossing om deze mania te stoppen..The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik heb er geen moeite mee als iemand die elke dag naar het werk zou fietsen, en dat is 15 km of meer enkele reis, dat op electra zou doen, en dan in het weekend lekker op een racefiets tourt. Dan pas je gewoon je fiets aan bij je behoeftes.
Of zelfs als het 10 km ver is, maar je hebt geen douche mogeijkheid, dus bezweet aankomen is geen optie. Dan heeft die persoon toch die dag lekker bewogen, buitenlucht gehad etc. Is gezonder dan in de auto zitten of in een bus of tram vol ziektekiemen gaan zitten.
Maar ga G%^^domme niet van links naar rechts slingered mijn tochtjes verzieken, ik rij ook maar voor m;n ontspanning, en dat gescheld onderweg lijd zo af...Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik werd laatst op de Brienernoord ingehaald door zo'n vies dik wijf op zo'n elektrische fiets.
Toen deed ik;![]()
![]()
![]()
Strak fietsje Grip. Maar ik zou toch voor die tube wielen gaan. Veel minder lek rijden want geen snakebites en door een lagere bandenspanning en veul soepelere wangen veul meer grip(per). En kitten hoeft niet hé, gewoon van die Belgische tube kit band er op, zoiets als dubbelzijdig plakband maar dan anders, en de eerste keer lekker vloeken dat er een bochel in je band zit. Maar ook genoeg gasten die die tubes wel ff voor je kitten in de wijde omgeving van Utreg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:57 schreef Gripper het volgende:
Kano: Niet met de tubes idd. Er zit ook een set easton trainingswielen bij. Dan is ie 850¤ en de prijs is nog bespreekbaar2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Jammer genoeg zit er altijd nul zichtbare arbeid in de fietsbeweging. Die benen draaien enkel voor de vorm op een neer. Tuurlijk, het is beter dan een snorfiets, maar het is nog lang niet echt fietsen. Hier achter de balie zit een receptioniste van 60 die hartstikke fit is, puur omdat ze elke dag fietst. Die fietst menig man en vrouw van 25-40 naar huis hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb er geen moeite mee als iemand die elke dag naar het werk zou fietsen, en dat is 15 km of meer enkele reis, dat op electra zou doen, en dan in het weekend lekker op een racefiets tourt. Dan pas je gewoon je fiets aan bij je behoeftes.
Of zelfs als het 10 km ver is, maar je hebt geen douche mogeijkheid, dus bezweet aankomen is geen optie. Dan heeft die persoon toch die dag lekker bewogen, buitenlucht gehad etc. Is gezonder dan in de auto zitten of in een bus of tram vol ziektekiemen gaan zitten.
Maar ga G%^^domme niet van links naar rechts slingered mijn tochtjes verzieken, ik rij ook maar voor m;n ontspanning, en dat gescheld onderweg lijd zo af...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat boeit die mensen toch niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:59 schreef Fretwork het volgende:
maar het is nog lang niet echt fietsen
Zoals je zegt, liever (vetzak of niet) op elektrische fietsen dan op van die meurende scooters e.d.![]()
Niet harder dan 25kmh de brienenoord opfietsenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef Leonos het volgende:
Ik werd laatst op de Brienernoord ingehaald door zo'n vies dik wijf op zo'n elektrische fiets.
Toen deed ik;![]()
![]()
![]()
Fiets was stuk, kon niet meer schakelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet harder dan 25kmh de brienenoord opfietsen![]()
![]()
Waar haal je dat vandaan? Ik heb vorig jaar een electrische fiets geprobeerd op de fiets en wandelbeurs, en daar moest je echt ook zelf wel iets doen. Minder dan normaal, maar het reed niet 100% op electra. Maar dat kan zijn, dat ze het ding zo hadden afgesteld natuurlijk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jammer genoeg zit er altijd nul zichtbare arbeid in de fietsbeweging. Die benen draaien enkel voor de vorm op een neer.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Prima dag vandaag om de Castelli Alpha jacket even goed uit te proberen.
Perfecte jas, minstens zo goed waterdicht als de Gabba en lekker warm
Alleen geen flap achterop zoals de Gabba.
Op bepaald moment 175bpm en ik ging maar 20km/u![]()
Rondje Noord-Holland met veel wind en regen
http://www.strava.com/activities/210013324
Mooi ook om garmin hoogtemeter te zien icm buien.
[ Bericht 25% gewijzigd door ddx op 21-10-2014 17:37:54 ]![]()
Ik heb een nieuw schuurtje voor m'n fietsen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Lekker!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:27 schreef ddx het volgende:
Prima dag vandaag om de Castelli Alpha jacket even goed uit te proberen.
Perfecte jas, minstens zo goed waterdicht als de Gabba en lekker warm
Alleen geen flap achterop zoals de Gabba.
Op bepaald moment 175bpm en ik ging maar 20km/u![]()
Rondje Noord-Holland met veel wind en regen
[ afbeelding ]
http://www.strava.com/activities/210013324
Mooi ook om garmin hoogtemeter te zien icm buien.
Hier regende het en trok de wind aan, dus ik ff een uurtje op de rollen... Het is nu heerlijk fietsweer![]()
![]()
Zichtbare arbeid hè. Alsof ze 7 km/h fietsen, rug recht, geen spanning op de benen. Maar wel bijna met 25 per uur mensen wegdrukken. Goed dat mensen dit doen ipv snorfietsen, jammer alleen dat er velen zijn die beter gewoon nog een fiets kunnen pakken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik heb vorig jaar een electrische fiets geprobeerd op de fiets en wandelbeurs, en daar moest je echt ook zelf wel iets doen. Minder dan normaal, maar het reed niet 100% op electra. Maar dat kan zijn, dat ze het ding zo hadden afgesteld natuurlijk?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Is tubeless met latex dan geen mooie middenweg? Bevalt me bij mijn Mtb goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Strak fietsje Grip. Maar ik zou toch voor die tube wielen gaan. Veel minder lek rijden want geen snakebites en door een lagere bandenspanning en veul soepelere wangen veul meer grip(per).The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
In zo'n geval mag je slaan met je fietspomp.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef Leonos het volgende:
Toen deed ik;![]()
![]()
Op je racefiets?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef Leonos het volgende:
Toen deed ik;
Al overwogen om je fietsen te verkopen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef Leonos het volgende:
Toen deed ik;![]()
![]()
hoef je ze niet meer onder de douche te parkerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:57 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een nieuw schuurtje voor m'n fietsen
Gratuliere met je villa!![]()
Ja, nee, tja ik denk toch maar van niet. Ik zie mezelf al ergens achter op de hoge Veluwe bij Loenen met een plat tubeke staan, amai zeg. In al die die jaren MTB'en ben ik maar zo weinig lek gereden, als het dan gebeurt steek ik wel een nieuw biba'tje... En het verschil tussen 800 en 1100 ¤ is me nu net ff te groot. December komt er ook nog aan, ook een dure maandquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Strak fietsje Grip. Maar ik zou toch voor die tube wielen gaan. Veel minder lek rijden want geen snakebites en door een lagere bandenspanning en veul soepelere wangen veul meer grip(per). En kitten hoeft niet hé, gewoon van die Belgische tube kit band er op, zoiets als dubbelzijdig plakband maar dan anders, en de eerste keer lekker vloeken dat er een bochel in je band zit. Maar ook genoeg gasten die die tubes wel ff voor je kitten in de wijde omgeving van Utreg.![]()
Setje tubewielen voor de crosser kan altijd nog.
P.S. Buzz. Wat zei jij ook weer dat ik op de kermis in Woerden op Lars van der haar had moeten inzetten, zelfs als het maar 1:1,2 was zou ik nog 1200 uit 1000¤ inzet halen ?
Was wel een mooie cross heur. Heroïsch weer, zeiknat alles natuurlijk. Tof om te zien iig. Beetje rondjes om een kermis heen rijden en achterlangs de oliebollen kraam weer terug
Mijn foto's op Flickr!
Echte flanderien die gripper hoor. Toeschouwtechnisch iigOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nice, volgende keer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In zo'n geval mag je slaan met je fietspomp.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Al overwogen om je fietsen te verkopen?![]()
![]()
Had jij gisteren niet nog een Ajax-UI?quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nee, zo'n oranje poppetje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Had jij gisteren niet nog een Ajax-UI?![]()
Jammer, had de humor er wel van ingezien.quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jammer, had de humor er wel van ingezien.![]()
![]()
Komt wel goed jochie!quote:
Volgende keer gewoon de van Brienenoord oppompen met 45 km/h en die oudjes laten schrikken oke?
Dit is hem toch?:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jammer, had de humor er wel van ingezien.![]()
![]()
Mooie foto.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Komt wel goed jochie!
Volgende keer gewoon de van Brienenoord oppompen met 45 km/h en die oudjes laten schrikken oke?
Dit is hem toch?:
[ afbeelding ]![]()
Heerlijk die ouwe musicalster!quote:Dank, gaf mooie context vond ik.quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jup, binnenkort nogmaals proberen als ik wel weer kan schakelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Komt wel goed jochie!
Dit is hem toch?:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2014 09:23:46 ]![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jup, binnenkort nogmaals proberen als ik wel weer kan schakelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donder even op naar je eigen land![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jup, binnenkort nogmaals proberen als ik wel weer kan schakelen.Een Amsterdammer die in Rotterdam woont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom kan je niet schakelen?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Werkte daar 3 jongen, ben al weg. Huis staat te koop.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Donder even op naar je eigen landBen geen Amsterdammer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Een Amsterdammer die in Rotterdam woont?
En waarom kan je niet schakelen?
Had lek gereden, achterband verwisselen, daarna schakelde deze niet meer.
Nu weer wel![]()
![]()
Weet je zeker dat je je achterwiel niet met je voorwiel had verwisseld?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben geen Amsterdammer.
Nu weer wel![]()
Ah mooi, wat moest er gefixt worden..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Werkte daar 3 jongen, ben al weg. Huis staat te koop.
[..]
Ben geen Amsterdammer.
Nu weer welThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Regenjas&broek + laarsjes aan en lekker dansen in de blubberplassen!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:21 schreef fl4puit het volgende:
Dat je bent wezen kijken met dit weer zeg...
Af en toe een biertje halen in het "wielercafé" , een tent waar net zo veel modder binnen lag als buiten. Zo is het allemaal best vol te houden hoor
Mijn foto's op Flickr!
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je achterwiel niet met je voorwiel had verwisseld?Moest hem gewoon een keertje hard doorduwenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ah mooi, wat moest er gefixt worden..![]()
Maar breng hem nog wel naar de FM soon.![]()
Lekkere foto's, Lars gewonnen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Regenjas&broek + laarsjes aan en lekker dansen in de blubberplassen!
Af en toe een biertje halen in het "wielercafé" , een tent waar net zo veel modder binnen lag als buiten. Zo is het allemaal best vol te houden hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Als alles nog werkt....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:36 schreef Leonos het volgende:
Moest hem gewoon een keertje hard doorduwen![]()
Maar breng hem nog wel naar de FM soon.
Gewoon schoonmaken en smeren waar nodig. Als je dan problemen houdt checken voor slijtage of breuk.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Wat voor smeer gebruiken jullie bij nat weer? Ik heb nu van die wax van muc off maar als ik 's ochtends naar mn werk fiets in natte omstandigheden heb ik 's middags een drooglopende ketting.![]()
Weer of geen weer, het is altijd squirtlube weer in huize kano.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
Weer of geen weer, het is altijd squirtlube weer in huize kano..![]()
same here op de mtb.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
Weer of geen weer, het is altijd squirtlube weer in huize kano.
ff afspoelen na een modderritje en de ketting/cassette glimt weer als nieuw
(evt weer nieuw laagje aanbrengen als het flink nat / modderig was)![]()
Finish line Cross Country, dezequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat voor smeer gebruiken jullie bij nat weer? Ik heb nu van die wax van muc off maar als ik 's ochtends naar mn werk fiets in natte omstandigheden heb ik 's middags een drooglopende ketting.
Alleen niet gebruiken bij droog, stoffig weer, want hij plakt als een malle.The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Er zijn mensen die aparte fietsen/wielen voor wedstrijden en trainingen hebben. Ik kijk nergens meer gek van op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:31 schreef Leonos het volgende:
Gaan jullie serieus je smeer aanpassen voor het weer?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat is dan toch wel weer logisch ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die aparte fietsen/wielen voor wedstrijden en trainingen hebben. Ik kijk nergens meer gek van op.![]()
![]()
Ja, want mn ketting loop al droog na 40 km door de regenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:31 schreef Leonos het volgende:
Gaan jullie serieus je smeer aanpassen voor het weer?![]()
![]()
Waar kan je die squirtlube kopen?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ok.... waar kan je die squirtlube kopen zonder 6 euro verzendkosten te betalen en niet meer te moeten kopenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een digitale wereld genaamd het internet. Is nieuw.
quote:
Bij de Madeleine zie ik... Die gaat op de to-do list.quote:
Nog mooier dan de StelvioThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
google? Lui varkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ok.... waar kan je die squirtlube kopen zonder 6 euro verzendkosten te betalen en niet meer te moeten kopen![]()
https://www.google.de/sea(...)e&gs_l=products-cc.3...4745.6103.0.6208.10.7.0.3.1.0.64.293.7.7.0....0...1ac.1.56.products-cc..3.7.261.UCXHjyheVu8&gws_rd=ssl#spd=4420128211742306830![]()
http://www.featherbikes.nl/squirt-lube-wax.htmlquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ok.... waar kan je die squirtlube kopen zonder 6 euro verzendkosten te betalen en niet meer te moeten kopen
alstu, geen verzendkosten binnen NL
(zelf ook hier gekocht)![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
http://www.featherbikes.nl/squirt-lube-wax.html
(zelf ook hier gekocht)Dankquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
google? Lui varken![]()
https://www.google.de/sea(...)e&gs_l=products-cc.3...4745.6103.0.6208.10.7.0.3.1.0.64.293.7.7.0....0...1ac.1.56.products-cc..3.7.261.UCXHjyheVu8&gws_rd=ssl#spd=4420128211742306830
Zoals altijd zitten de verzendkosten weer keurig verpakt in de productprijs.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
http://www.featherbikes.nl/squirt-lube-wax.html
(zelf ook hier gekocht)
Daarom toch altijd beter die kleine dingetjes opsparen (bandjes, smeersel, shoonmaak etc) en in 1 keer kopen samen met wat onderdelen.![]()
Omdat MucOff echt serieus waardeloza meukvoor teveel geld is. Ik heb het ook tijdje gebruikt, maar zowel de dry als de wet als de ceramic lube werken bij mij beroerd. Doe mij ouderwets smeermiddeltje. Ketting en casette wel smerig na ritje, maar smeert tenminste wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat voor smeer gebruiken jullie bij nat weer? Ik heb nu van die wax van muc off maar als ik 's ochtends naar mn werk fiets in natte omstandigheden heb ik 's middags een drooglopende ketting.![]()
Is prima spul man en ook niet duurder dan andere smeerseltjes. Rij er al jaren mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Omdat MucOff echt serieus waardeloza meukvoor teveel geld is. Ik heb het ook tijdje gebruikt, maar zowel de dry als de wet als de ceramic lube werken bij mij beroerd. Doe mij ouderwets smeermiddeltje. Ketting en casette wel smerig na ritje, maar smeert tenminste wel.![]()
Wie ben jij en waarom is je eerste post in dit topic meteen een zinvolle??quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:49 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Omdat MucOff echt serieus waardeloza meukvoor teveel geld is. Ik heb het ook tijdje gebruikt, maar zowel de dry als de wet als de ceramic lube werken bij mij beroerd. Doe mij ouderwets smeermiddeltje. Ketting en casette wel smerig na ritje, maar smeert tenminste wel.
Mijn foto's op Flickr!
Tuurlijk, en zeker bij mijn mountainbike, zomers wil je iets wat niet zo plakt, zodat al het stuifzand en stof er niet aan blijft plakken, 's winters juist iets plakkerigs zodat het niet afgespoeld wordt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:31 schreef Leonos het volgende:
Gaan jullie serieus je smeer aanpassen voor het weer?The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
En ze komen over de Citadel![]()
Mooie beelden
Is niet zn eerste postquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom is je eerste post in dit topic meteen een zinvolle??![]()
aantal posts: 1.823 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom is je eerste post in dit topic meteen een zinvolle??![]()
MucOff is dus kut... Hoe zit het met Pedro's?
@Gripper, zit er iets in de buurt van N'Gein die die squirtlube verkoopt?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:58 schreef Fretwork het volgende:
MucOff is dus kut... Hoe zit het met Pedro's?
@Gripper, zit er iets in de buurt van N'Gein die die squirtlube verkoopt?![]()
![]()
Het is helemaal niet kut, ik gebruik nu alleen een middel wat niet geschikt is voor natte omstandigheden, het heet dan ook DRYLUBE
Krijgt prima beoordelingen ook overal
http://www.bikeradar.com/(...)-off-wet-lube-33774/![]()
Wist niet dat je boos werd....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is helemaal niet kut, ik gebruik nu alleen een middel wat niet geschikt is voor natte omstandigheden, het heet dan ook DRYLUBE
Krijgt prima beoordelingen ook overal
http://www.bikeradar.com/(...)-off-wet-lube-33774/The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ninja-edit, lachebakje van mequote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een lachebek PI lees jij als boos
Smeer is trouwens typisch zo'n product waar fietsenmakers 24 keer de adviesprijs voor durven te vragen. Dat zou ik lekker online bestellen.
Al geld dat eigenlijk voor alle producten.![]()
Gripper, kan me nog herinneren dat jij goede overschoenen had aangeraden een aantal topics geleden, kan het alleen niet meer terug vinden. Welke waren dat ?![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:58 schreef Fretwork het volgende:
@Gripper, zit er iets in de buurt van N'Gein die die squirtlube verkoopt?Jezus, ben ik ineens het orakel van Nieuwegein ofzo. Breng me 1 fles herfstbock, en ik zal al je vragen beantwoorden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:09 schreef Zornar het volgende:
Gripper, kan me nog herinneren dat jij goede overschoenen had aangeraden een aantal topics geleden, kan het alleen niet meer terug vinden. Welke waren dat ?
Fret: heb het nog niet gevonden in de buurt. Dus als ik eens in een fietsenwinkel heeft waar ze net zo van squirten houden als ik zelf, dan koop ik meteen een voorraadje. Tot nu toe heb ik t alleen bij Math Salden en bij Wheeltec gevonden, allebei niet zo heel erg omgeving Nieuwegein...
Zornar: Pro Tarmac H2O schoentjes. Niet extreem warm, wel redelijk winddicht, en goed aansluitend, t zijn niet van die toerdersklompen.
http://www.futurumshop.nl/pro-tarmac-h2o-wit-overschoenen-m.phtml
Ze zijn wel dun, dus ook kwetsbaar. Niet ideaal voor MTB'en bijvoorbeeld, na 1 rit liggen ze aan flarden.
Moet het echt warm en toasty zijn, dan moet je iets van gore bikewear kopen, of neopreen overschoenen en natte (maar wel warme) voeten accepteren. Neopreen schoentjes van Vermarc bijvoorbeeld, of als je jezelf luxe gunt: castelli diluvio.
Uw offergaven zie ik graag tegemoet
Mijn foto's op Flickr!
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: