Nu weten we waar VA voor het slapen aan dacht.quote:
Ik? Nee, althans ben niet uitgenodigd aangezien ik feer niet ken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nu weten we waar VA voor het slapen aan dacht.
p.s. ben je zaterdag ook bij feer?
Maar wel bij de arnhem-meet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik? Nee, althans ben niet uitgenodigd aangezien ik feer niet ken.
Mag wel hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik? Nee, althans ben niet uitgenodigd aangezien ik feer niet ken.
Jou kennen? Dat is aardig.quote:
Ben ik ook.quote:
Ga je nog een wenkbrauw-update doen op fb?quote:
Met bijna alleen mannelijke vrienden? Die zien dat toch niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je nog een wenkbrauw-update doen op fb?
Noem je mij nou mannelijk?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Met bijna alleen mannelijke vrienden? Die zien dat toch niet.
"Wat boeit dat nou?"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Met bijna alleen mannelijke vrienden? Die zien dat toch niet.
Ja niemand postte in mijn topicquote:
heyquote:
Ja wat. Nee. Iewl.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nu weten we waar VA voor het slapen aan dacht.
p.s. ben je zaterdag ook bij feer?
Ik sliep al. Ik was compleet op rond een uur of 10...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja niemand postte in mijn topic
Ik sla beide over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja wat. Nee. Iewl.
Liever negerbooty, maar ach
Fera's booty is primaquote:
Heb er gister even op gelet en ik schaar mij achter deze mening.quote:
Jij liever dan ik. Ik heb niets met negerinnenquote:
Zekerquote:
Klopt wel.quote:
Wel netjes van je, een fapje :$quote:
Daar hebben we t al over gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:41 schreef Fera het volgende:
Mijn booty is dus mijn grootste ASSet.
hahahahaha
Dat concludeerde ik naar aanleiding van deze fanposts.quote:
Dan heb je de juiste conclusie getrokkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat concludeerde ik naar aanleiding van deze fanposts.
Binnenkort maar een bootypic maken dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste conclusie getrokken
Heb je dat nog nooit gedaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnenkort maar een bootypic maken dan.
Nee.quote:
Jij wel ?quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Binnenkort maar een bootypic maken dan.
Is dat zo vreemd dan? Ik heb dat ook nog nooit gedaan. Maar ik heb dan ook geen bootyquote:
Nah, m'n booty is het fotograferen niet waard.quote:
Ik weet niet wat je wil overbrengen, maar dit gifje lijkt me niet erg bemoedigend.quote:
Tsja, ik moet het er mee doenquote:
Uiteraard welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, m'n booty is het fotograferen niet waard.
I was excited :$quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wil overbrengen, maar dit gifje lijkt me niet erg bemoedigend.
"Ik vind je keihard neukwaardig" is beter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:51 schreef Fera het volgende:
Weer iemand die m'n foto ziet en me schattig noemt.
I give up.
Gewoon random mensen slaan die je je foto's laat zien. En zorgen dat mensen hiervan weten. Niemand die je ooit nog schattig durft te noemen daarnaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:51 schreef Fera het volgende:
I give up.
Da's wel waar, ja. :$quote:
Know that feelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:51 schreef Fera het volgende:
I give up.
Ahw, een knuffel dan maar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:51 schreef Fera het volgende:
I give up.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
"Ik vind je keihard neukwaardig" is beter?
"Wat ben je schattig als je boos bent"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon random mensen slaan die je je foto's laat zien. En zorgen dat mensen hiervan weten. Niemand die je ooit nog schattig durft te noemen daarna
Ik zie het plaatje niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"houd je kankersmoel, ik ken je niet eens."
Maar toch kunnen ze het lezen. Misschien moet je er eens bij nadenken wie nu allemaal leest dat je abortus gaat plegen
Wacht maar tot je echt psycho gaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
[..]
"Wat ben je schattig als je boos bent"
Plaatje werkt hier nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"houd je kankersmoel, ik ken je niet eens."
Maar toch kunnen ze het lezen. Misschien moet je er eens bij nadenken wie nu allemaal leest dat je abortus gaat plegen
Ben je dat dan?quote:
Qua uiterlijk eh. I dunno, denk het nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je dat dan?
En nee, ik ben niet schattig
Dan houd ik geen fans/vrienden meer over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt psycho gaat
[..]
Plaatje werkt hier niet
quote:
let me fix itquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt psycho gaat
[..]
Plaatje werkt hier niet
Jawel, heb ik ook nog steedsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan houd ik geen fans/vrienden meer over.
Geen idee, ik ga het wel merken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Qua uiterlijk eh. I dunno, denk het niet
Maar ja, wie ben ik om daarover te oordelen :$
Je bent schattig, maar je ziet er meer uit als iemand die een stevige bitchmode aan kan zetten als het moet.quote:
Ik ben precies zoals op foto'squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef Fascination het volgende:
Ik hoor juist vaak dat ik er streng uitzie op foto's.Maar irl val ik dan door de mand, schuchter muurbloempje zijnde.
Geen muurbloempje, maar neit streng neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef Fascination het volgende:
Ik hoor juist vaak dat ik er streng uitzie op foto's.Maar irl val ik dan door de mand, schuchter muurbloempje zijnde.
Als het moet is dat ook zo, ja. Mgoed, die grens is niet gauw bereikt bij mequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent schattig, maar je ziet er meer uit als iemand die een stevige bitchmode aan kan zetten als het moet.
Ja dat geloof ik ook welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:00 schreef Dqod het volgende:
Sjeuzus. Ik schaam me wederom voor de mensheid door dat plaatje
[..]
Geen muurbloempje, maar neit streng nee
[..]
Als het moet is dat ook zo, ja. Mgoed, die grens is niet gauw bereikt bij me
rip mensheidquote:
Je profielfoto valt wel mee qua strengheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:58 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
rip mensheid
[..]
Je profielfoto valt wel mee qua strengheid.
Sommige mensen moeten ze gewoon postnataal aborteren. Asapquote:
De Darwinaward moet vaker uitgereikt wordenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ze gewoon postnataal aborteren. Asap
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De Darwinaward moet vaker uitgereikt worden
Dat heb ik echt zo vaak. Eigenlijk vooral als ik reis met een vorm van het obenbaar vervoer. Bus, trein, maakt niet uitquote:
Meestal zit ik dan te kutten met m'n arm. Die ligt nooit echt fijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik echt zo vaak. Eigenlijk vooral als ik reis met een vorm van het obenbaar vervoer. Bus, trein, maakt niet uit
Sucks, doesn't itquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik echt zo vaak. Eigenlijk vooral als ik reis met een vorm van het obenbaar vervoer. Bus, trein, maakt niet uit
En dat jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal zit ik dan te kutten met m'n arm. Die ligt nooit echt fijn.
Wees lief, leg er een kussentje onder.quote:
Okquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wees lief, leg er een kussentje onder.
Nee, wel een psychotische cokehoer misschien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon random mensen slaan die je je foto's laat zien. En zorgen dat mensen hiervan weten. Niemand die je ooit nog schattig durft te noemen daarna
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel een psychotische cokehoer misschien.
Kwam gewoon zomaar in me op.
Goed zoquote:
*Op koekje wachtquote:
So so herkenbaar iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:34 schreef Fera het volgende:
http://www.upcoming.nl/ma(...)id-in-een-klein-dorp
Die dorpsleef.
Hoeveel inwoners waren het bij jullie? Bij ons 800 of zo.quote:
Wat een kutpaginaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:34 schreef Fera het volgende:
Die dorpsleef.
Die hele site is vrij achterlijk.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:34 schreef Fera het volgende:
Die dorpsleef.
Jij krijgt je beloning welquote:
Oh, dan was ons dorpje toch nog wel iets groterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeveel inwoners waren het bij jullie? Bij ons 800 of zo.
Ohmyquote:
Kom ik aan met 15000, en dan nog het kleinste dorp in de omgeving zijn ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, dan was ons dorpje toch nog wel iets groter
Volgens wikipedia rond de 3500
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef yats het volgende:
[..]
Kom ik aan met 15000, en dan nog het kleinste dorp in de omgeving zijn ook.
Bij ons rond de 2100 geloof ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeveel inwoners waren het bij jullie? Bij ons 800 of zo.
Gewoon bijna een stad joh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, dan was ons dorpje toch nog wel iets groter
Volgens wikipedia rond de 3500
Staat misschien een paar posts terug ook al. Ook met hetzelfde defect in het plaatje.quote:
Ik zal jou eens bijna een stad ;squote:
Ik zie hem nu ook welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat misschien een paar posts terug ook al. Ook met hetzelfde defect in het plaatje.
Bij mij groeit er ook iets op 't puntje van m'n neus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal jou eens bijna een stad ;s
En ik heb ineens een dikke pukkel bij m'n neusBeter issie zaterdag weg, anders moet ik een sluier dragen
Ik dus niet.quote:
Fijne verjaardagscadeautjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij groeit er ook iets op 't puntje van m'n neus.Heb ik weer. Op m'n fucking verjaardag.
Weet nog dat een arts vijf jaar geleden zei over mijn acné: "Tsja, doe je niets aan. Kan nog zeker tot je 23e duren". Beter is het dan ook weg.
[..]
Ik dus niet.
quote:
Excuses. Kwam binnenvallen na de lunch..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat misschien een paar posts terug ook al. Ook met hetzelfde defect in het plaatje.
Ziet er naar uit dat het een levenslang dingetje zal zijn. Helaas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fijne verjaardagscadeautjes
Ik hoop het ook voor je, anders die dokter met een enge ziekte besmetten
Nu ff douchen, want ik stink![]()
![]()
Ik heb het ook nog steeds, weliswaar in beperkte mate, maar toch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat het een levenslang dingetje zal zijn. Helaas.
Pm naar yvonne sturenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:04 schreef enzo1291 het volgende:
Gaarne vraag ik hier maar toestemming voor het keldertje, omdat de gemotiveerde mail nooit wederhoor kreeg.
21, bijna 22 is de leeftijd
Ik heb nog best veel. Zeker als ik niet de benzoylperoxide gebruik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds, weliswaar in beperkte mate, maar toch.
Supernice.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Supergoede feedback gehadWeinig nog te veranderen aan ons rapport
Wij zijn goed bezig
Wij kunnen optijd naar huis
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij zijn goed bezig
Netjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij zijn goed bezig
Wij zijn goed bezig
Wij zijn goed bezig
kusje er opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:29 schreef Dqod het volgende:
M'n been is gewoon een grote blauwe plek. Wtf
Blauwe plekken verdwijnen als sneeuw voor de zonquote:
Niks mis mee, toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
Ik heb zoveel dingen die ik wil doen in de herfstvakantie. Volgens mij ben ik ietwat ambitieus.
alle auwies weg door kusje van mamaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blauwe plekken verdwijnen als sneeuw voor de zon
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
Ik heb zoveel dingen die ik wil doen in de herfstvakantie. Volgens mij ben ik ietwat ambitieus.
I love my mommy :$quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alle auwies weg door kusje van mama![]()
Ik weet niet eens of het allemaal gaat lukken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch?
Ik heb niet echt vakantie helaas. Gelukkig kan ik morgen wel naar m'n ouders tho. Hastagzinin
Zo weinig tijd.quote:
Da's ook alweer bijna, jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het allemaal gaat lukken.
Maar de rest kan ook wel in de kerstvakantie denk ik.
Hoe komt het?quote:
Ik krijg geen adem. Loop alleen maar te niezen en mijn neus te snuiten. Kan niet door mijn neus ademen. Zwaar vermoeiend. Heb zelfs spierpijn van het niezen.quote:
Oei. Klinkt als een flinke verkoudheid. Gebruik anders wat neusspray (niet te vaak), dat helpt bij mij altijd heel erg goed. Of even stomen met eucalyptus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg geen adem. Loop alleen maar te niezen en mijn neus te snuiten. Kan niet door mijn neus ademen. Zwaar vermoeiend. Heb zelfs spierpijn van het niezen.
Neusspray een paar keer gedaan de afgelopen dagen, maar daar werd mijn neus alleen maar geïrriteerder van en moest ik meer snuiten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Oei. Klinkt als een flinke verkoudheid. Gebruik anders wat neusspray (niet te vaak), dat helpt bij mij altijd heel erg goed. Of even stomen met eucalyptus.
Snuiten is op zich goed, die rommel moet er toch uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neusspray een paar keer gedaan de afgelopen dagen, maar daar werd mijn neus alleen maar geïrriteerder van en moest ik meer snuiten.
Nouja, het is al minder erg dan gisteren.
Haha ik heb vaak teveel tijd.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:16 schreef Fera het volgende:
Ik moet nog deurmatten hebben. ()
Zoiets past wel bij mij:
[ afbeelding ]
quote:Triple tap
The action performed by a man befor ehe leaves his place of residence. One tap to verify his keys are in his pocket, the second to check for cell phone, and the third to ensure his wallet is in his back pocket. With these three essential items, a man is ready to overcome any situation.
Dat is heel typisch idd. Ik check ook altijd vier keer voordat ik de deur definitief achter me sluit.quote:
Kom Bogie knuffelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is knuffelweer.
Niemand om te knuffelen.
Ik ga in een hoekje zitten wegkwijnen doei
ripquote:
quote:
Wordt helaas geblokkeerd door de filter hier, met de volgende melding: 'Malicious Outbound Data/Botnets'. Altijd leuk. Ach misschien zie ik het vanavond nog.quote:
Mag ik meedoen?quote:
Natuurlijk.quote:
Klinkt goed, ik heb nog 2 uur te gaanquote:
Oh. maar ik mag vanavond wel gewoon werken hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:09 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik heb nog 2 uur te gaan
Ai...Dan heb ik niets gezegd. Chill ze dan nog evenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. maar ik mag vanavond wel gewoon werken hoor![]()
Chill ook even voor mij dan.quote:
Aangezien ik heel gefrustreerd naar mijn computerscherm aan het staren ben dankzij een programma dat vast loopt.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Aangezien ik heel gefrustreerd naar mijn computerscherm aan het staren ben dankzij een programma dat vast loopt.
Ja lach maar.quote:
Hou je in. Dat beeldscherm heeft je niets misdaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Gaat al de hele dag zo.
Nee, dat programma wel...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef yats het volgende:
[..]
Hou je in. Dat beeldscherm heeft je niets misdaan
Ik ken het...Ik ben al een tijd bezig met een brief voor een cliënt waarbij ik gegevens uit een programma nodig heb dat ook niet meewerkt.quote:
Ik ben zo blij dat het er nu in literflessenquote:
Ik ben blij dat het eindelijk weer terug isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het er nu in literflessen
Het was volgens mij 2005 of 2006 dat het er uit werd gehaald. Toen was ik 10. Dus is echt een vage herinnering voor mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het eindelijk weer terug is
Zoiets ja. Maar eindelijk terugquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het was volgens mij 2005 of 2006 dat het er uit werd gehaald. Toen was ik 10. Dus is echt een vage herinnering voor mij
Ik bestelde heel af en toe een kratje bij mijn ouders in Duitsland, maar gelukkig hoeft dat niet meer en hoef ik geen 12 kilo mee te nemen daarvandaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik 19 ben?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh en wacht, wat?!Ik was toen 15/16
Jonkie
Jawel, maar nu pas kom het besef dat dat ook gewoon 5 jaar jonger isquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik 19 ben?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh en wacht, wat?!Ik was toen 15/16
Jonkie
Nu voel ik mij oud.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik 19 ben?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, maar nu pas kom het besef dat dat ook gewoon 5 jaar jonger is
Babyface.quote:
Helpt niet altijd.quote:
EY!quote:
Ik heb anders nog genoeg uithoudingsvermogenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jij bent de oma in ons midden
Een echte GILF.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jij bent de oma in ons midden
Kan ik alleen maar beamenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb anders nog genoeg uithoudingsvermogen
Dat sowiesoquote:
You ain't seen nothing yetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik alleen maar beamen
[..]
Dat sowieso
quote:
bye byequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:30 schreef Dqod het volgende:
Maar deze oma moet ff doorsoppen huuuuu. God bless you all, tattybye enzulks :$
sop zequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:30 schreef Dqod het volgende:
Maar deze oma moet ff doorsoppen huuuuu. God bless you all, tattybye enzulks :$
Nu moet de Mac weer bananenmilkshakes gaan verkopen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat komt toch juist met de jaren? Hier althans welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb anders nog genoeg uithoudingsvermogen
duizend maal ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nu moet de Mac weer bananenmilkshakes gaan verkopen...
en kokosquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nu moet de Mac weer bananenmilkshakes gaan verkopen...
T wordt iig nog niet slechterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt toch juist met de jaren? Hier althans wel
Mannen zijn sowieso als wijn, wij worden beter met de jaren. Dat geldt voor mij zekerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
T wordt iig nog niet slechter
Tevens moet het gauw half 8 zijn. Ik wil nie meer
Jij ook. Maar ik ben nog jong genoeg om cougarbait te zijn.quote:
Nog 38 minutenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
T wordt iig nog niet slechter
Tevens moet het gauw half 8 zijn. Ik wil nie meer
The Sean Connery effect :$quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Mannen zijn sowieso als wijn, wij worden beter met de jaren. Dat geldt voor mij zeker
Jezelf geen valse hoop in praten he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Mannen zijn sowieso als wijn, wij worden beter met de jaren. Dat geldt voor mij zeker
Hnnnnng *.*quote:
Eerder Roger Moore in mijn gevalquote:
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezelf geen valse hoop in praten he?
Beetje :$quote:
Nu voel ik mij vereerd als man zijnde.quote:
Maar jij bent toch altijd nat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:10 schreef Dqod het volgende:
MET WERKEN GODNONDEJU, STELLETJE SMEERLAPPEN
hi5quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
Fapje gedaan van dat geile gepraat hier
Dat wel natuurlijk ;$quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij bent toch altijd nat?
Wie gaat er met dit weer dan ook buiten werken?quote:
Net al gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hi5
Wacht
Eerst handen wassen
Heah? O.oquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Wie gaat er met dit weer dan ook buiten werken?
Niet van mijn eigen, heerlijk bij een borreltjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net al gedaan.
Maar je bent toch niet vies van een beetje man-juice?
Op een toastje bij de wijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet van mijn eigen, heerlijk bij een borreltje
quote:
Waar moet ik dan kwakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heiligschennis. Zo ga je niet met wijn om
In je bier :$quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar moet ik dan kwakken
Dan werkt GHB of Rohypnol beter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:41 schreef Dqod het volgende:
Daar doe je pussyjuice in en dan geef je het glas aan 't meisje wat je wil versieren. Dat dan weer wel
Trust me, it worksquote:
Ja maar ik heb geen pussyjuice op voorraad.quote:
"Forbidden"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen pussyjuice op voorraad.
Deze kont trouwens: http://media.dumpert.nl/foto/688f0c13_yIuJWUI.jpg
Forbidden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Forbidden"
En ja, da's wel lastig dan idd
Maarre, ik moest maar eens gaan koken.zal zo wel thuiskomen I guess
![]()
Oh dan ga ik goud geld verdienenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:44 schreef Dqod het volgende:
Of in een jointje en vervolgens te horen krijgen dat ze nog nooit zo'n lekkere joint hebben gerookt. It's like magic man :$
Maar nu nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:45 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal is er wel een storm nadat jij binnen komt
Misschien is iedereen wel aan het fappen op mijn foto in KPDquote:
Weer een nieuwe?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien is iedereen wel aan het fappen op mijn foto in KPD
Nee, maar die van gisteren doet 't goed, nietwaar?quote:
quote:
Nohquote:
Jouw foto's altijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar die van gisteren doet 't goed, nietwaar?
Blijkbaar zijn er een aantal even apart gegaan. Ik heb niet eens een welterusten voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Ja, allergisch voor geslijm. Dus was weer even weg.
Welterusten, bij deze.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er een aantal even apart gegaan. Ik heb niet eens een welterusten voorbij zien komen.
Smoothquote:
Nope, ik ben pas net thuis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien is iedereen wel aan het fappen op mijn foto in KPD
Wel verdommequote:
Jaquote:
Dus vanavond in het nieuws een nieuwe schietpartij op een school?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Kut docenten die afwezig zijn en dan een inhaalles op je vrije dag plannenIk ga ze afmaken
Ja, terecht ook dan. Wat een randdebielen. Mag ik meedoen met ze afmaken? Want to get my hands dirtyquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Kut docenten die afwezig zijn en dan een inhaalles op je vrije dag plannenIk ga ze afmaken
Ik heb geen pistool, ik doe het gewoon met mijn eigen vuistenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus vanavond in het nieuws een nieuwe schietpartij op een school?
Ja maar dat is toch niet efficiënt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen pistool, ik doe het gewoon met mijn eigen vuisten
Het zijn maar 2 docenten. Efficiëntie is niet belangrijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet efficiënt.
Niet nodig, ik kan prima mijn eigen verdediging voerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:55 schreef yats het volgende:
Zucht...slecht geslapen
Ik zie het belletje om een advocaat wel tegemoet dames
Ok, succes dan maarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet nodig, ik kan prima mijn eigen verdediging voeren
Nou ja het is maar wat je niet belangrijk acht. Met je vuisten kost alleen maar meer tijd, kostbare tijd die je vervolgens zou kunnen besteden aan veel leukere dingen zo op je vrije dag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het zijn maar 2 docenten. Efficiëntie is niet belangrijk.
[..]
Niet nodig, ik kan prima mijn eigen verdediging voeren
Zoals verplicht in de les zitten zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja het is maar wat je niet belangrijk acht. Met je vuisten kost alleen maar meer tijd, kostbare tijd die je vervolgens zou kunnen besteden aan veel leukere dingen zo op je vrije dag.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:03 schreef Dqod het volgende:
Juist haske goed dat ze d'r vuisten gebruikt. Een pistool is voor mongolen die geen kracht bezitten, zowel fysiek als mentaal
BOOS MAAKT HET ME!
Mag ik je dan nu aanraken? :$quote:
But butquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar dat ben jij niet.
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:03 schreef Dqod het volgende:
Juist haske goed dat ze d'r vuisten gebruikt. Een pistool is voor mongolen die geen kracht bezitten, zowel fysiek als mentaal
BOOS MAAKT HET ME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |