waar staan die dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:03 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Als ze hier ook progressiefoto's post dan blijft t gros wel rustig
Plaats hier foto van smiley met vork
ja, eenzijdig. Één bron is géén bron, een wetenschapper als jij hoort dat te wetenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Het punt dat ik maakte was: omdat ik midden in dat milieu zit weet ik wel daadwerkelijk hoe het er aan toe gaat. En gij niet. Gij zwetst maar wat.
Dit is echt het meest achterlijke wat ik vandaag heb gehoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ja, eenzijdig. Één bron is géén bron, een wetenschapper als jij hoort dat te weten
als ik die berichten las was Dutchbat ook aardig over z'n toeren door de vrouwtjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:
gvd zeg
Jullie zijn allemaal van de leg door een vrouw???
nee, dat was jij met je betoog over de praktische kant van WOquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit is echt het meest achterlijke wat ik vandaag heb gehoord
Dan weet ik niet wat jij gelezen hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
als ik die berichten las was Dutchbat ook aardig over z'n toeren door de vrouwtjes
Is goed lieverd, waar is het gros van de medische en technische innovaties ontstaan? In het lab, dat klopt. Vertel me nog maar een keer dat wetenschappelijk onderzoek niet praktisch is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
nee, dat was jij met je betoog over de praktische kant van WO
wetebschappelijk onderzoek is niet praktischquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is goed lieverd, waar is het gros van de medische en technische innovaties ontstaan? In het lab, dat klopt. Vertel me nog maar een keer dat wetenschappelijk onderzoek niet praktisch is.
Je dacht zeker dat er maar 1 soort wetenschappelijk onderzoek was: fundamenteel onderzoek. Dat krijg je als je niet weet waar je over praat.
Een aantal opdrachten voorbereiden... Ben wel ff druk nog.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat gaat de opper in 't weekend doen?
pfff, je lijkt wel een officierquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een aantal opdrachten voorbereiden... Ben wel ff druk nog.
Als die slappelingen hun werk nou eens deden dan had ik niet in mijn vrije tijd lopen prutsen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
pfff, je lijkt wel een officier
delegeren heet datquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als die slappelingen hun werk nou eens deden dan had ik niet in mijn vrije tijd lopen prutsen...
Je vergeet ongesteld......quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ziek, zwak en misselijk en boehoe thuis zitten... Ruggegraatloze wezens...
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ziek, zwak en misselijk en boehoe thuis zitten... Ruggegraatloze wezens...
Maar goed dat ik weinig met die lui te maken heb, daar zou ik nog chagrijniger van worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
als dat ruggengraatloos is dan moet je voor de grap 'ns kijken naar ziekteverzuim onder sld's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |