Ik ben van oorsprong ook echt een borstenvrouw, maar iemand heeft dit in me losgemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een billenpersoon was, al had ik dat gezien jouw anale fixatie wellicht kunnen weten.
Ik wist nog niet eens waar ik moest zijn. Maakt het ook niet makkelijker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had wel de wekker gezet om 6uur, heb je wel hard genoeg aangebeld dan?
Die kaneel toch met zijn foto'squote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong ook echt een borstenvrouw, maar iemand heeft dit in me losgemaakt.
Alexis Texas denk ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong ook echt een borstenvrouw, maar iemand heeft dit in me losgemaakt.
Heb je mijn foto's in KPD herentopic gezien?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar reddeloos verloren zonder Adriaantje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
Bassie. Allemachies wat een drol nu. Vroeger was ie best tof.
Oh, had dat dan even gezegd, had ik mijn wekker ook niet hoeven zetten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wist nog niet eens waar ik moest zijn. Maakt het ook niet makkelijker.
Nee, irl iemand.quote:
You don't fool me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je mijn foto's in KPD herentopic gezien?
Oh, nu ligt het aan mij dat ik geen routebeschrijving kreeg?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, had dat dan even gezegd, had ik mijn wekker ook niet hoeven zetten.
Ugh bij die plaatjes van heerlijke billen moet ik denken aan.... Heerlijke billenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, irl iemand.
[..]
You don't fool me.
Ik ken die jingles nog welquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar reddeloos verloren zonder Adriaantje.
Ja? Je bent toch IT'er? Kan je dat dan zelf niet uitzoeken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, nu ligt het aan mij dat ik geen routebeschrijving kreeg?
Fas is veranderd van borstenvrouw in billenvrouw dankzij iemand.quote:
Niet dankzij mij, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Fas is veranderd van borstenvrouw in billenvrouw dankzij iemand.
En dan kom je bij een man uit. Mja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Fas is veranderd van borstenvrouw in billenvrouw dankzij iemand.
Ik weet dat er van mij als incassojurist aardig wat verwacht wordt, maar dat ik nu ook al over IT-gerelateerde kennis moet beschikken...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja? Je bent toch IT'er? Kan je dat dan zelf niet uitzoeken?
Liegenaar. Die zijn van Fax.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je mijn foto's in KPD herentopic gezien?
Idd mannenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan kom je bij een man uit. Mja.
Oh, bij deze mijn excuses dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet dat er van mij als incassojurist aardig wat verwacht wordt, maar dat ik nu ook al over IT-gerelateerde kennis moet beschikken...
Nee, da's nieuw in mijn takenpakket.
Wil je haar adres? Ik kan dat wel voor je uitzoekenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet dat er van mij als incassojurist aardig wat verwacht wordt, maar dat ik nu ook al over IT-gerelateerde kennis moet beschikken...
Nee, da's nieuw in mijn takenpakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |