Ik ben van oorsprong ook echt een borstenvrouw, maar iemand heeft dit in me losgemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een billenpersoon was, al had ik dat gezien jouw anale fixatie wellicht kunnen weten.
Ik wist nog niet eens waar ik moest zijn. Maakt het ook niet makkelijker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had wel de wekker gezet om 6uur, heb je wel hard genoeg aangebeld dan?
Die kaneel toch met zijn foto'squote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong ook echt een borstenvrouw, maar iemand heeft dit in me losgemaakt.
Alexis Texas denk ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong ook echt een borstenvrouw, maar iemand heeft dit in me losgemaakt.
Heb je mijn foto's in KPD herentopic gezien?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar reddeloos verloren zonder Adriaantje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
Bassie. Allemachies wat een drol nu. Vroeger was ie best tof.
Oh, had dat dan even gezegd, had ik mijn wekker ook niet hoeven zetten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wist nog niet eens waar ik moest zijn. Maakt het ook niet makkelijker.
Nee, irl iemand.quote:
You don't fool me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je mijn foto's in KPD herentopic gezien?
Oh, nu ligt het aan mij dat ik geen routebeschrijving kreeg?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, had dat dan even gezegd, had ik mijn wekker ook niet hoeven zetten.
Ugh bij die plaatjes van heerlijke billen moet ik denken aan.... Heerlijke billenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, irl iemand.
[..]
You don't fool me.
Ik ken die jingles nog welquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar reddeloos verloren zonder Adriaantje.
Ja? Je bent toch IT'er? Kan je dat dan zelf niet uitzoeken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, nu ligt het aan mij dat ik geen routebeschrijving kreeg?
Fas is veranderd van borstenvrouw in billenvrouw dankzij iemand.quote:
Niet dankzij mij, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Fas is veranderd van borstenvrouw in billenvrouw dankzij iemand.
En dan kom je bij een man uit. Mja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Fas is veranderd van borstenvrouw in billenvrouw dankzij iemand.
Ik weet dat er van mij als incassojurist aardig wat verwacht wordt, maar dat ik nu ook al over IT-gerelateerde kennis moet beschikken...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja? Je bent toch IT'er? Kan je dat dan zelf niet uitzoeken?
Liegenaar. Die zijn van Fax.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je mijn foto's in KPD herentopic gezien?
Idd mannenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan kom je bij een man uit. Mja.
Oh, bij deze mijn excuses dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet dat er van mij als incassojurist aardig wat verwacht wordt, maar dat ik nu ook al over IT-gerelateerde kennis moet beschikken...
Nee, da's nieuw in mijn takenpakket.
Wil je haar adres? Ik kan dat wel voor je uitzoekenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet dat er van mij als incassojurist aardig wat verwacht wordt, maar dat ik nu ook al over IT-gerelateerde kennis moet beschikken...
Nee, da's nieuw in mijn takenpakket.
Heb jij dat ook al? Het begint als een SOA te klinken met wie dat allemaal hebben hier.quote:
Zeg jij nu dat de kont van kaneel niet interessant is?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan kom je bij een man uit. Mja.
Ik ben benieuwd. Wellicht heeft Kaneel daar ook nog een biologisch feitje over.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heeft Freud vast wat leuks over te zeggen.
Aanvaard. Volgende keer maar beter je best doen.quote:
Wel een eind om voor die thee, hè?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil je haar adres? Ik kan dat wel voor je uitzoeken
Mijn kont is niet interessant. Hij is slap, wit en harig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Heb jij dat ook al? Het begint als een SOA te klinken met wie dat allemaal hebben hier.
[..]
Zeg jij nu dat de kont van kaneel niet interessant is?
Ben je niet in de war met de plaaggeest?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef bolker het volgende:
bassie is een nare clown. vroeger eens bij een voorstelling geweest. trauma!
slap gewordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn kont is niet interessant. Hij is slap, wit en harig.
Ik denk dat anale fixatie meer een onderdeel is van psychologie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wellicht heeft Kaneel daar ook nog een biologisch feitje over.
als dat zo was had ik het vast gewetenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de plaaggeest?
Kleine moeitequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wel een eind om voor die thee, hè?
voor sommige patiënten niet denk ik zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat anale fixatie meer een onderdeel is van psychologie.
Ok, dan ga ik wel op de sofa liggen bij -Straw-quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat anale fixatie meer een onderdeel is van psychologie.
Hij is wel de enige die ze onder zijn eigen account durft te posten. Lefgozer...quote:
Jeugdtrauma.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef bolker het volgende:
[..]
als dat zo was had ik het vast geweten
Die is nooit eng geweest. Niet enger dan de Baron, in ieder gevalquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de plaaggeest?
Fax heeft mooie billen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die ze onder zijn eigen account durft te posten. Lefgozer...
Sorry.quote:
Dan kun je daarna even melden dat je de eerste bent die bij Straw op de sofa heeft gelegen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik wel op de sofa liggen bij -Straw-
Ik wil je wel onderzoeken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik wel op de sofa liggen bij -Straw-
Niet haten op de baronquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die is nooit eng geweest. Niet enger dan de Baron, in ieder geval
*proest denkbeeldige thee/frisdrank/bier/wijn uit*quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil je wel onderzoeken.
*insert Fax smiley*
Ze zijn mij te mannelijkquote:
De Baron was niet eng. De plaaggeest was de duivel van mijn nachtmerries.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die is nooit eng geweest. Niet enger dan de Baron, in ieder geval
ik post al mijn naaktpics onder mijn eigen account. de rest daar heb ik een kloon voorquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die ze onder zijn eigen account durft te posten. Lefgozer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |