Ik ben van oorsprong ook echt een borstenvrouw, maar iemand heeft dit in me losgemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een billenpersoon was, al had ik dat gezien jouw anale fixatie wellicht kunnen weten.
Ik wist nog niet eens waar ik moest zijn. Maakt het ook niet makkelijker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had wel de wekker gezet om 6uur, heb je wel hard genoeg aangebeld dan?
Die kaneel toch met zijn foto'squote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong ook echt een borstenvrouw, maar iemand heeft dit in me losgemaakt.
Alexis Texas denk ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong ook echt een borstenvrouw, maar iemand heeft dit in me losgemaakt.
Heb je mijn foto's in KPD herentopic gezien?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar reddeloos verloren zonder Adriaantje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
Bassie. Allemachies wat een drol nu. Vroeger was ie best tof.
Oh, had dat dan even gezegd, had ik mijn wekker ook niet hoeven zetten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wist nog niet eens waar ik moest zijn. Maakt het ook niet makkelijker.
Nee, irl iemand.quote:
You don't fool me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je mijn foto's in KPD herentopic gezien?
Oh, nu ligt het aan mij dat ik geen routebeschrijving kreeg?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, had dat dan even gezegd, had ik mijn wekker ook niet hoeven zetten.
Ugh bij die plaatjes van heerlijke billen moet ik denken aan.... Heerlijke billenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, irl iemand.
[..]
You don't fool me.
Ik ken die jingles nog welquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar reddeloos verloren zonder Adriaantje.
Ja? Je bent toch IT'er? Kan je dat dan zelf niet uitzoeken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, nu ligt het aan mij dat ik geen routebeschrijving kreeg?
Fas is veranderd van borstenvrouw in billenvrouw dankzij iemand.quote:
Niet dankzij mij, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Fas is veranderd van borstenvrouw in billenvrouw dankzij iemand.
En dan kom je bij een man uit. Mja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Fas is veranderd van borstenvrouw in billenvrouw dankzij iemand.
Ik weet dat er van mij als incassojurist aardig wat verwacht wordt, maar dat ik nu ook al over IT-gerelateerde kennis moet beschikken...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja? Je bent toch IT'er? Kan je dat dan zelf niet uitzoeken?
Liegenaar. Die zijn van Fax.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je mijn foto's in KPD herentopic gezien?
Idd mannenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan kom je bij een man uit. Mja.
Oh, bij deze mijn excuses dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet dat er van mij als incassojurist aardig wat verwacht wordt, maar dat ik nu ook al over IT-gerelateerde kennis moet beschikken...
Nee, da's nieuw in mijn takenpakket.
Wil je haar adres? Ik kan dat wel voor je uitzoekenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet dat er van mij als incassojurist aardig wat verwacht wordt, maar dat ik nu ook al over IT-gerelateerde kennis moet beschikken...
Nee, da's nieuw in mijn takenpakket.
Heb jij dat ook al? Het begint als een SOA te klinken met wie dat allemaal hebben hier.quote:
Zeg jij nu dat de kont van kaneel niet interessant is?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan kom je bij een man uit. Mja.
Ik ben benieuwd. Wellicht heeft Kaneel daar ook nog een biologisch feitje over.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heeft Freud vast wat leuks over te zeggen.
Aanvaard. Volgende keer maar beter je best doen.quote:
Wel een eind om voor die thee, hè?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil je haar adres? Ik kan dat wel voor je uitzoeken
Mijn kont is niet interessant. Hij is slap, wit en harig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Heb jij dat ook al? Het begint als een SOA te klinken met wie dat allemaal hebben hier.
[..]
Zeg jij nu dat de kont van kaneel niet interessant is?
Ben je niet in de war met de plaaggeest?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef bolker het volgende:
bassie is een nare clown. vroeger eens bij een voorstelling geweest. trauma!
slap gewordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn kont is niet interessant. Hij is slap, wit en harig.
Ik denk dat anale fixatie meer een onderdeel is van psychologie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wellicht heeft Kaneel daar ook nog een biologisch feitje over.
als dat zo was had ik het vast gewetenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de plaaggeest?
Kleine moeitequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wel een eind om voor die thee, hè?
voor sommige patiënten niet denk ik zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat anale fixatie meer een onderdeel is van psychologie.
Ok, dan ga ik wel op de sofa liggen bij -Straw-quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat anale fixatie meer een onderdeel is van psychologie.
Hij is wel de enige die ze onder zijn eigen account durft te posten. Lefgozer...quote:
Jeugdtrauma.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef bolker het volgende:
[..]
als dat zo was had ik het vast geweten
Die is nooit eng geweest. Niet enger dan de Baron, in ieder gevalquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de plaaggeest?
Fax heeft mooie billen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die ze onder zijn eigen account durft te posten. Lefgozer...
Sorry.quote:
Dan kun je daarna even melden dat je de eerste bent die bij Straw op de sofa heeft gelegen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik wel op de sofa liggen bij -Straw-
Ik wil je wel onderzoeken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik wel op de sofa liggen bij -Straw-
Niet haten op de baronquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die is nooit eng geweest. Niet enger dan de Baron, in ieder geval
*proest denkbeeldige thee/frisdrank/bier/wijn uit*quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil je wel onderzoeken.
*insert Fax smiley*
Ze zijn mij te mannelijkquote:
De Baron was niet eng. De plaaggeest was de duivel van mijn nachtmerries.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die is nooit eng geweest. Niet enger dan de Baron, in ieder geval
ik post al mijn naaktpics onder mijn eigen account. de rest daar heb ik een kloon voorquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die ze onder zijn eigen account durft te posten. Lefgozer...
Die arme man heeft gewoon een moeilijke jeugd gehad. Weet jij hoe is om op te groeien als baron?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel hij had snode plannen. Een akelige man was het.
Drommels, drommels, drommels nogantoe.quote:
Hmm... Je hoeft je niet te excuseren. Je kookt Indisch, you had me at "telor".quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Dan kun je daarna even melden dat je de eerste bent die bij Straw op de sofa heeft gelegen.
Dat is geen haat, dat is een constatering.quote:
De Adriaan-Baron was een stuk enger. Althans, eng dat ik hem vondquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De Baron was niet eng. De plaaggeest was de duivel van mijn nachtmerries.
Nog steeds geen reden om snode plannen te maken. Dat zou dan een excuus zijn. Zo werkt het niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Die arme man heeft gewoon een moeilijke jeugd gehad. Weet jij hoe is om op te groeien als baron?
Jij wel, je bent van adel. Hoeve telefoons heb je al gebroken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Die arme man heeft gewoon een moeilijke jeugd gehad. Weet jij hoe is om op te groeien als baron?
Dates? Yats goes youknowwhat? Details!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:19 schreef yats het volgende:
En toen was in een uur tijd mijn weekend ineens vrijwel volgepland
Een weekenddate?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:19 schreef yats het volgende:
weekend is om te rusten gekkiequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:19 schreef yats het volgende:
Teveel, waarom denk je dat ik altijd ruis op de lijn heb?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij wel, je bent van adel. Hoeveel telefoons heb je al gebroken?
Gooi er maar in!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:20 schreef Fascination het volgende:
Heb nog wel een stelling, maar dan ben ik vast weer een viezerik.
Gooi hem er gewoon in, kan jou het schelen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:20 schreef Fascination het volgende:
Ik ga het even een tijd niet meer koken. Heb allemaal groenten liggen die op moeten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmm... Je hoeft je niet te excuseren. Je kookt Indisch, you had me at "telor".
Nee, ik accepteer je om wie je bentquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:20 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dates? Yats goes youknowwhat? Details!
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
NeeJA, ik accepteer je om wie je bent
Sayur lodehquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga het even een tijd niet meer koken. Heb allemaal groenten liggen die op moeten.
Serieus yats, ik ben oprecht benieuwdquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
[..]Wat een verwachtingen hebben jullie toch
ik heb nog wel plek dit weekend.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
Rimmings ontvangen > gebeft worden/gepijpt worden
Wat is daar mee? Ik ben de grootste vuns hier.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
Nou nou, was dit het?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
Ah, leuke jeugdherinneringen...quote:
Je zit aardig in de buurt. Maar ik wacht het eerst maar even af.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus yats, ik ben oprecht benieuwd
Boute stellingquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
Voor mij toch liever andersom. Ik vind gepijpt worden heerlijk en steek mijn tong toch liever in de rosbief dan in het andere gat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
Ik heb je weer eens verkeerd ingeschat?quote:
Ik heb verschillende kleuren wortels, bieten, pompoen en pastinaak. En ook nog paprika en ui.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sayur lodehhaha ok ok... Ik herken een afwijzing wanneer ik er een krijg.
*rustig ademhalen...*
Je leest niet goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij toch liever andersom. Ik vind gepijpt worden heerlijk en steek mijn tong toch liever in de rosbief dan in het andere gat.
pompoensoep ftw!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb verschillende kleuren wortels, bieten, pompoen en pastinaak. En ook nog paprika en ui.
Dan is het voor mij nog andersom, liever dat ik gepijpt word dan dat ik gerimd word. Zo beter?quote:
Ik had gewoon iets heel raars verwacht na zo'n aankondiging. Dit is niet echt verrassend, snap het wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb je weer eens verkeerd ingeschat?Maar wat vind je?
Wel gezondquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb verschillende kleuren wortels, bieten, pompoen en pastinaak. En ook nog paprika en ui.
Waarom, trouwens?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
Je hebt het weleens ontvangen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is het voor mij nog andersom, liever dat ik gepijpt word dan dat ik gerimd word. Zo beter?
Best zin in nu, beetje peper eropquote:
Owja, rode linzen heb ik ook nog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel gezondpompoensoep. Iets met gestoofde groenten? Stoofpan zonder vlees. Pompoen en ui gebruiken voor curry. Wat linzen er bij.
Klinkt lekker!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, rode linzen heb ik ook nog.
De helft van de pompoen wordt soep met wortel en ui.
De andere helft van de pompoen wordt geroosterd met ik weet niet meer wat.
De pastinaak wordt chips en door de aardappelpuree.
Paprika door het omelet en een bij de rijst.
Linzen weet ik nog niet.
roomboter brood en hagelslag > gebakjequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Best zin in nu, beetje peper erop(aangezien Fax niet opschiet met mijn boterham met pure hagelslag.)
Intenser, spannender.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel gezondpompoensoep. Iets met gestoofde groenten? Stoofpan zonder vlees. Pompoen en ui gebruiken voor curry. Wat linzen er bij.
Dank je.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, Thijs is van de pure poëzie hoor.
Eerlijk gezegd, nee. Ik heb niets met anaal of wat er bij in de buurt komt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt het weleens ontvangen?
Yumquote:
Mwah, ben ik het niet mee eens. Maar ieder zijn/haar 'ding'quote:
Avond zeefje, hoe is t?quote:
Dan kun je er niet echt over oordelen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
Eerlijk gezegd, nee. Ik heb niets met anaal of wat er bij in de buurt komt.
Ik krijg nu vooral zin in een broodje rosbiefquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik krijg nu zin om lekkere dingen te maken
Prima.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan kun je er niet echt over oordelen eerlijk gezegd.
Eens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan kun je er niet echt over oordelen eerlijk gezegd.
Ook lekker! Beetje peper en zout.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg nu vooral zin in een broodje rosbief![]()
quote:
Enkel zout voor mij. Heb een keer peper erop gehad (al even geleden) maar vond het niet zo erg lekker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook lekker! Beetje peper en zout.
vers gemalen zwarte peperquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Enkel zout voor mij. Heb een keer peper erop gehad (al even geleden) maar vond het niet zo erg lekker.
Dat zou me verbazen aangezien ik (nog) niet verhuisd ben en het een huisgenote is en geen huisgenoot.quote:
geslacht is slechts een vinkjequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen aangezien ik (nog) niet verhuisd ben en het een huisgenote is en geen huisgenoot.
Age of Ultron niet nee?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoveel comicfilms die uit gaan komen en zo weinig die me interesseren.
De hype is over.
[ afbeelding ]
Bolker is onzijdig dus... had gekund, nu alvast wat nachtjes op proef.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen aangezien ik (nog) niet verhuisd ben en het een huisgenote is en geen huisgenoot.
Of een fout bij de operatie.quote:
quote:
Nee totaal niet.quote:
Ik ben toch best benieuwd eigenlijk. Ik vond 1 al stoer en ik ben best gehypt voor deze.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Ultron is altijd saai. Daarnaast wordt het gewoon meer van hetzelfde als de eerste film, met nog minder ruimte voor de karakters omdat er nog meer in zitten.
De grote maatschappijen hebben ineens begrepen dat superhelden verkopen (een paar jaar al trouwens) dus nu wordt elke brainfart verfilmd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoveel comicfilms die uit gaan komen en zo weinig die me interesseren.
De hype is over.
[ afbeelding ]
Slaap lekker Strawquote:
Trustequote:
1 was leuk hoor. Erg vermakelijk, maar verre van een goede film.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben toch best benieuwd eigenlijk. Ik vond 1 al stoer en ik ben best gehypt voor deze.
Dat is opzich niet erg, als er goede, leuke of interessante films gemaakt worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
De grote maatschappijen hebben ineens begrepen dat superhelden verkopen (een paar jaar al trouwens) dus nu wordt elke brainfart verfilmd.
Ik vond hem toch erg goed. Al deed hij precies wat ik ervan verwachtte. En ik wil eerst een goede trailer zien trouwens, die is er ook nog niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 was leuk hoor. Erg vermakelijk, maar verre van een goede film.
Daar hoef ik geen kloon van te zien.
Welke Disneyfilm is dat dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb van de nieuwe Disney uit deze agenda ook nog een trailer gezien volgens mij
Nou op zijn kalender staat er nog 1tje genoemd op 7 nov., dat is al bijna, maar stond nog niet in mijn agenda iig.quote:
Big Hero 6? Ik ken de film nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou op zijn kalender staat er nog 1tje genoemd op 7 nov., dat is al bijna, maar stond nog niet in mijn agenda iig.
Is voor de Aziatische markt. Is animatiefilm geloof ik, over een Japans superteam.quote:
Good luck!quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:05 schreef Godshand het volgende:
Groetjes van een lid van het winnende groepje in de pubquiz. Hoewel ik alleen de goede antwoorden weet van medische en geschiedenis vragen
Nog 2 rondes. Chat ze!
Succes!quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:05 schreef Godshand het volgende:
Groetjes van een lid van het winnende groepje in de pubquiz. Hoewel ik alleen de goede antwoorden weet van medische en geschiedenis vragen
Nog 2 rondes. Chat ze!
Fax is playing hard to get. Of in dit geval, de boterham.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik al netjes aan het wachten ben? Had je dat niet eerder kunnen zeggen?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is voor de Aziatische markt. Is animatiefilm geloof ik, over een Japans superteam.
Heb ooit de eerste miniserie gelezen, maar die was slecht.
Film wordt volgens mij heel vet. Lees dit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Big Hero 6 (2014) - IMDb
15 feb in NL, terwijl ik juist dacht dat steeds meer grote concerns ernaar streefde om wereldwijde premières te doen ivm downloaden etc.
Raar
Werkt wel, heb er echt zin in nu.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax is playing hard to get. Of in dit geval, de boterham.
Ik krijg er ook trek van...quote:
Je hebt het tegen een Disney-fan, dus tsja. kan het moeilijk ontkennen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Film wordt volgens mij heel vet. Lees dit.
http://www.engadget.com/2014/10/18/disney-big-hero-6/
Smikkel smikkel.quote:
Dat heb ik ook niet in huis.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wilde pure hagelslag, maar als je gaat gooien is dat misschien niet zo handig.
Heb je nog geen boodschappen gedaan dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom had ik er zin in.
Ik ga toch niet zomaar alles halen waar ik zin in heb? Dat zou niet goed gaan dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je nog geen boodschappen gedaan dan?
Nee, ik doel daarmee op wat je eerder zei, dat je nog boodschappen zou gaan doen. Indien niet gedaan, als extraatje erbij zetten wanneer je weer gaat voor de reguliere boodschappen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zomaar alles halen waar ik zin in heb? Dat zou niet goed gaan dan.
Ik heb het eventjes gelezen, maar ik snap niet wat we als mensen nou niet zouden begrijpen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Film wordt volgens mij heel vet. Lees dit.
http://www.engadget.com/2014/10/18/disney-big-hero-6/
What could possibly go wrong.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zomaar alles halen waar ik zin in heb? Dat zou niet goed gaan dan.
Nee, de reminder voor de garage, niet boodcshappen doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik doel daarmee op wat je eerder zei, dat je nog boodschappen zou gaan doen. Indien niet gedaan, als extraatje erbij zetten wanneer je weer gaat voor de reguliere boodschappen.
Los van het feit dat ik dat allemaal niet kan dragen dan, is het ook niet verstandig als ik het allemaal zou opeten.quote:
Oh, was het dat. Die heb ik nog niet eens gebeld vandaag. Dank je voor de reminder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, de reminder voor de garage, niet boodcshappen doen.
Een reminder voor boodschappen heb ik niet nodig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, was het dat. Die heb ik nog niet eens gebeld vandaag. Dank je voor de reminder.
Thxs!quote:
Sorryquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik al netjes aan het wachten ben? Had je dat niet eerder kunnen zeggen?
Trusten yats!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
Horoscopen al gelezen voor morgen?Nice! Die ga ik opslaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag wordt het bewolkt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Yats, voor ik het vergeet, het is is bijna de 22e. Maar het schijnt dat morgen ook al wat te zien is.
Ik weet dat je zei dat je ging slapen, maar jij leest volgens mij alles nog terug, dus bij deze de reminder voor de vallende sterrennacht.
De hele nacht en overal?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Woensdag wordt het bewolkt.En morgen stormen en zo.
Ik bel gewoon de grote boze wolf op en die blaast dat allemaal weg voor mij zodat ik rustig sterren kan kijkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo goed als ja.
Dinsdag
[ afbeelding ]
Woensdag
[ afbeelding ]
Morgen sowieso niet doen. Weet niet precies wanneer het hoogtepunt van de storm is maar gaat de hele dag hard waaien en veel onweren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik bel gewoon de grote boze wolf op en die blaast dat allemaal weg voor mij zodat ik rustig sterren kan kijken
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:29 schreef Capstan het volgende:
Omdat het kan, toch nog even welterusten aan allen
Deal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar hier. Mag jij werken, kan ik slapen
Somebody is excited.quote:
quote:
Laat.quote:
Trustequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 04:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat.
Ga nu slapen, over 6 uur eruit.
Ze zijn hier aan het waarschuwen voor hevig onweerquote:
Ah thxs! Ik was het inderdaad bijna vergeten. Ik ga denk ik wel kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Yats, voor ik het vergeet, het is is bijna de 22e. Maar het schijnt dat morgen ook al wat te zien is.
Ik weet dat je zei dat je ging slapen, maar jij leest volgens mij alles nog terug, dus bij deze de reminder voor de vallende sterrennacht.
Nee, getsie. Kunnen we geen petitie houden dat we vandaag de storm gewoon overslaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom maar op met die storm, natgeregend ben ik toch al.
Ik vind het wel lekker eigenlijk. En ook hier ben ik net toch al zeiknat geregend, dat beetje extra maakt me niet meer uit. Ik ga vanavond gewoon aan de warme chocomelk en onder een dekentje voor de open haard liggen. Dat past echt bij dit weer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, getsie. Kunnen we geen petitie houden dat we vandaag de storm gewoon overslaan?
Neen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, getsie. Kunnen we geen petitie houden dat we vandaag de storm gewoon overslaan?
Het zal allemaal wel mee vallen die stormquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De Apocalyps niet bagatelliseren aubquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel mee vallen die storm
Ik zag vandaag wel 4 ruiters, heel raar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
De Apocalyps niet bagatelliseren aub
Uitwaaienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
Storm![]()
Tis dat het zo regent. Anders was ik naar het strand gegaan
MENSEN OPEN JE OGEN!!11!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
De Apocalyps niet bagatelliseren aub
Wat wolkjes, licht windje, 25 graden ongeveer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou zeker weer gewoon mooi weer of niet?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat wolkjes, licht windje, 25 graden ongeveer.
Oei, ja maar 21 graden. Sterkte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:35 schreef Barbusse het volgende:
Het wordt alleen wel wat frisser schijnt het, alhoewel de voorspellingen hier vrijwel nooit correct zijn
http://www.timesofmalta.com/weather/forecast
Tijd voor een winterjasquote:
Echt hequote:
Tussen de 20 en 25 graden als je hier bent. En hopelijk veel zonquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he. Als het hier 21 graden is loop ik gewoon in zomerjurkjes, hoor
.
Ideaal. Fijne temperatuur om dingen te bezichtigen. Als het 40 graden is is dat niet leuk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 25 graden als je hier bent. En hopelijk veel zon
Mag dat gewoon als er een stormwaarschuwing is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:00 schreef Faxie het volgende:
Zo maar eens richting strandEerst wat opladen met Brinta
Wel goede timing je vakantie, precies wanneer het hier echt kouder wordtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ideaal. Fijne temperatuur om dingen te bezichtigen. Als het 40 graden is is dat niet leuk.
't Is geen Belgiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag dat gewoon als er een stormwaarschuwing is?
Op bepaalde gebieden wel, je ziet snel genoeg of je er wel of niet meer op mag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag dat gewoon als er een stormwaarschuwing is?
Hoe dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Op bepaalde gebieden wel, je ziet snel genoeg of je er wel of niet meer op mag.
Kloptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel goede timing je vakantie, precies wanneer het hier echt kouder wordt
Met 40 graden doe je niks, veel te heet. En de UV rating is ook nog eens vaak 3 maal zo hoog dan in NL, je bent verbrand binnen 20 minuten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ideaal. Fijne temperatuur om dingen te bezichtigen. Als het 40 graden is is dat niet leuk.
Na 7 bft mag het daar niet neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want daar mag het niet?
Nja veel plezier/succes/doe voorzichtig!
Klinkt als Pompeii in augustusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 40 graden doe je niks, veel te heet. En de UV rating is ook nog eens vaak 3 maal zo hoog dan in NL, je bent verbrand binnen 20 minuten.
Nee hoor, het went wel. Binnen zitten en veul ijs en cocktailsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als Pompeii in augustus. Hel. Echt hel.
Nee in Belgie was er ooit een of ander lomp wijf verongelukt omdat ze een veel te grote kite oppompte, en dat was een vriendin/vrouw/nicht/whatever van een hoge pief daar, dus hebben ze kiten boven 7 bft maar verbodenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Raar dat wij diezelfde regel niet hebben dan, aangezien het dezelfde kustlijn is.
Je gaat in PompeiI niet binnen zitten en ijs en cocktails etenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, het went wel. Binnen zitten en veul ijs en cocktails
Nee, ok. Daar niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat in PompeiI niet binnen zitten en ijs en cocktails eten.
Je kan er uberhaupt niet binnen zitten.
Ze zijn allemaal bevroren daarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat in PompeiI niet binnen zitten en ijs en cocktails eten.
Je kan er uberhaupt niet binnen zitten.
Malle Myrquote:
Nah, zonnetje en 20 graden vind ik fijn. Maar echte warmte heb ik niets mee. Zweet, kan niet slapen en val snel flauw.quote:
Alles tot 30 is wat bij betreft primaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, zonnetje en 20 graden vind ik fijn. Maar echte warmte heb ik niets mee. Zweet, kan niet slapen en val snel flauw.
Regen is niet vervelend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:39 schreef aeque het volgende:
Het regent ook 1x en gelijk iedereen miepen.
Hier binnen nergens last vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:39 schreef aeque het volgende:
Het regent ook 1x en gelijk iedereen miepen.
Niet de deur van de oven dicht doen als er nog lichaamsdelen in zitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:50 schreef Royco1 het volgende:
Myr, ik ga vanavond voor het eerst aardappels uit de oven maken. Nog tips?
Met rozemarijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:50 schreef Royco1 het volgende:
Myr, ik ga vanavond voor het eerst aardappels uit de oven maken. Nog tips?
Ja met rozemarijn was wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met rozemarijn?
Aardappels niet te groot houden. En lekker lang laten staan.
Bijna iedereen dan.quote:
Klinkt ook niet lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
De ah linzen-geitenkaassalade was geen goede keus.Ranzige meuk.
Vers is altijd beter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klinkt ook niet lekkermaar ben sowieso geen fan van kant en klare salades
Dat sowieso, maar af en toe een dagje regen en lekker binnen blijven is ook wel fijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Regen is fijn voor als je gaat slapen, verder niet.
Upgrade van de plannen als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:49 schreef yats het volgende:
Hm, de plannen voor vanavond zijn weer veranderd. In plaats van met een warme chocomelk rustig bij een goede film voor de open haard word het nu bier, voetbal en knabbels op de bank van een studentenhuis.
Oneens, want chocolademelk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Upgrade van de plannen als je het mij vraagt.
Mee eens ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best meevaltquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef Tchock het volgende:
Overigens wordt het geen leuke voetbalavond als je Ajacied bent, denk ik.
Eens!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Barça schiet er twee of drie in en gaat dan lekker rustig aan doen om geen kaarten en blessures te riskeren voor zaterdag.quote:
Ja, dus valt dat toch best mee dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Barça schiet er twee of drie in en gaat dan lekker rustig aan doen om geen kaarten en blessures te riskeren voor zaterdag.
Mwah, dat eerste is ook prima en het is niet mijn club dus ik hoef het niet per se te zien. Het is dat het met vrienden is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer als een upgrade klinken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eens!
Ik heb vanavond een avondje knuffelen op de bank met een glas water en voetbal op tv.
Als Ajacied is geen enkele voetbalwedstrijd van Ajax meer leuk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef Tchock het volgende:
Overigens wordt het geen leuke voetbalavond als je Ajacied bent, denk ik.
Eh... Knuffelen met kussen. Vergeten bij te zettenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer als een upgrade klinken.
Ik las een stuk van Cruyff waar hij zijn eigen "fluwelen revolutie" liep op te hemelen. Die was in 2010-11 ingezet omdat het team zo slecht was dat ze Europees niet meer meekonden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Ajacied is geen enkele voetbalwedstrijd van Ajax meer leuk.
Zo teringslecht, niet normaal.
Opiniestukken zijn makkelijk joh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen plannen vanavond. Ja, misschien beginnen aan het opiniestuk waarmee mijn groepsgenoot me heeft laten stikken.
Er zaten in ieder geval spelers bij met potentie, al waren ze toen nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las een stuk van Cruyff waar hij zijn eigen "fluwelen revolutie" liep op te hemelen. Die was in 2010-11 ingezet omdat het team zo slecht was dat ze Europees niet meer meekonden.
Dus ik dat team er nog even bij gepakt.Suarez, Alderweireld, Enoh, Ooijer, Anita, De Jong, Van der Wiel, Rommedahl, Pantelic, Eriksen, Vertonghen... Vergelijk dat met wat er nu staat
Je kan altijd nog naar art, die is helemaal alleen. Heel zielig en zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen plannen vanavond. Ja, misschien beginnen aan het opiniestuk waarmee mijn groepsgenoot me heeft laten stikken.
Ik hoef niet eens meer iets te doen hier!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar art, die is helemaal alleen. Heel zielig en zo.
Ik zorg graag voor mijn medefokkers.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens meer iets te doen hier!
Dat is waar en het hoeft maar drie A4tjes lang te zijn, maar toch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opiniestukken zijn makkelijk joh.Gister nog een tentamenvraag gemaakt waar ik ineens mijn mening mocht geven (dat is niet zo vaak in deze studie).
Ik kom niet tussen mannen en hun voetbal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar art, die is helemaal alleen. Heel zielig en zo.
Huldequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kom niet tussen mannen en hun voetbal.
Mannen kunnen ook multitasken hoor, alleen bij specifieke zaken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kom niet tussen mannen en hun voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |