SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beter zet Van Gaal Robin voortaan maar op bank, Falcao erin
Doet hij niet. Vriendje van de trainer. Mourinho had hem er al lang uitgedonderd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beter zet Van Gaal Robin voortaan maar op bank, Falcao erin
Zolang Rooney nog geschorst is wel, ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:42 schreef Brecht35 het volgende:
Mensen die denken dat RvP een basisplaats waard is.
Gastquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mensen die denken dat Falcao het op het moment beter doet dan RvP
Ah, het ligt aan RvP dat United hem nauwelijks kan bereiken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GastZelfs Kazim Kazim zorgt voor meer dreiging.
Heb je dat moment gemist net? Als hij hem aflegt is het 1-1, maar meneer moet het zelf doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, het ligt aan RvP dat United hem nauwelijks kan bereiken.
Wauw, dat is één hele fout. Kan echt niets, die gast.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je dat moment gemist net? Als hij hem aflegt is het 1-1, maar meneer moet het zelf doen.
Ja, is geen speler die je met man in de rug kan aanspelen of in de diepte door zijn fysieke gebreken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, het ligt aan RvP dat United hem nauwelijks kan bereiken.
Wou dit posten, niet gedaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bij Everton deed hij dit wekelijks.
1 GOAL, BOEM, KRIETISCIE DE MOND GESNOERD GRGRquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Brecht35 het volgende:
En nou iedereen die niet in Fellaini geloofde: bek dicht.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Brecht35 het volgende:
meneer scoort en hij is super opeensquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Brecht35 het volgende:
Heb je dat Louis?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Brecht35 het volgende:
Nee, een schot.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met z'n hoofd dan, neem ik aan?
Topspeler allesquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Brecht35 het volgende:
SOOOW KOEKOEK MONDJES GESNOERD ALLESquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)zwWqGoHpwIqiUpZoOw6V
Doe is rustig man.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
SOOOW KOEKOEK MONDJES GESNOERD ALLES
Spreektaal.quote:
Dit is een erg goede comeback zeg. Ik ga mij morgen ziek melden want hier moet ik even van bijkomen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Spreektaal.
Maar gezien jij alleen op je computertje praat met mensen zul je dit wel niet begrijpen.
madquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Spreektaal.
Maar gezien jij alleen op je computertje praat met mensen zul je dit wel niet begrijpen.
Geen vakantie hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is een erg goede comeback zeg. Ik ga mij morgen ziek melden want hier moet ik even van bijkomen.
Sessegnon?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef RetRy32 het volgende:
Die gozer uit Benin, Senegsoson ofzo is wel goed.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Fabio staat echt helemaal verkeerd.
Individuele fout, kan je als trainer niks aan doen.quote:
Zijn aankoopbeleid is sowieso nooit sterk geweest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]Van Gaal heeft gewoon als een mongool geïnvesteerd.
Dit soort statistieken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Als je de resultaten van Moyes in deze wedstrijden maar dan vorig seizoen neemt staat Man United tweede, één punt achter Chelsea. Ik zeg het maar effe.
Zeker wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mata heeft ook nog geen reet laten zien in 1.5 jaar United, of wel?
Rojo is dan ook een back..quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:28 schreef RetRy32 het volgende:
Kijk die Rojo ook interessant lucht dekken aan het begin
Nu nog Blackett erbijquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, maar wel erg goed op die positie.
sowieso.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Lekker schot wel van Van Persie.
Hoezo, na een 2-3 overwinning?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:34 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
betekent dit ontslag van Geil?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef Broccoli- het volgende:
Hoe zou Dean in het dagelijks leven zijn
dronkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef RetRy32 het volgende:
Jones is een beetje als de rechtsback van ons vriendenteam.
Nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:45 schreef Breekfast het volgende:
Van Persie mag bij Man United ook wel eens op de bank worden gezet. Benieuwd of Van Gaal dat aandurft.
Ze hebben geweldig lopen ballen, maar helaas. Gaal is wel prima bouwendequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
2-2 en dan doen alsof ze de CL hebben gewonnen. Oh wacht
Niks gezien, alleen de samenvatting, maar die 2 doelpunten tegen zeggen me genoeg. Je kan dan een aantal Ferrari's voorin hebben.... met 4 Lada's achterin ga je geen CL halen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze hebben geweldig lopen ballen, maar helaas. Gaal is wel prima bouwende.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze hebben geweldig lopen ballen, maar helaas. Gaal is wel prima bouwende.
Gaal moet ook eerst tijd krijgen om het team op te bouwen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaal bakt er geen kut van. Nu tegen Chelsea en City. Dat wordt smullen.
Wat een onzin. Kijk hoe Koeman het doet. Of die trainer van West Ham. Of Cambuur in Nederland enzovoort.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gaal moet ook eerst tijd krijgen om het team op te bouwen.
Tja, met een nodige dosis geluk moet het zeker kunnen. Maar dit lukt Koeman ook niet bij elke club.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kijk hoe Koeman het doet. Of die trainer van West Ham. Of Cambuur in Nederland enzovoort.
Die komen wel even in een andere situatie als bij united. als de vorm en zelfvertrouwen van een team zo slecht is, duurt dat wel even om op te bouwen. maar al die gasten die zaten te zeiken toen lvg bij oranje kwam en verloor tegen België, en later t systeem af vielen al dan niet de persoon lvg, waren mooi stil na het wk. nu idem met United. let maar op, kwestie van tijd. (verdediging is wel erg zwak, en herrera speelde ook niet de wedstrijd van zn leven. van persie moet wel ff 2-3 goals maken voor hij weer meer de oude is.. speelt prima, maar voor de goal is t net ff de finishing touch nog wat beter. komt wel!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kijk hoe Koeman het doet. Of die trainer van West Ham. Of Cambuur in Nederland enzovoort.
Ik geloof het pas als voetbalzone het overneemt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
Goal.com geeft aan dat Man Utd wellicht Januzaj wil uitlenen aan Ajax...
Gek, hé. Dat twee mensen dat over elkaar zeggen als ze vroeger heel goed met elkaar hebben samengewerkt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Op basis van het elkaar veren in de reet steken heeft Van Gaal alvast gewonnen van Mourinho door hem een 'bescheiden mens' te noemen. Vind dat altijd van dat enge gedrag van trainers en spelers..
Het is niet gek als ze elkaar aardig vinden maar Mourinho bescheiden noemen gaat wat verquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gek, hé. Dat twee mensen dat over elkaar zeggen als ze vroeger heel goed met elkaar hebben samengewerkt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)TH2vLJ6G8HnN16knds5f
wat kinderachtig.
met de winterstopquote:
Mooi dat ze eens Soushampton uitzendenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Forster; Clyne, Fonte, Alderweireld, Bertrand; Cork, Schneiderlin, Davis; Mané, Pellè, Tadic
Live op FOX thuis tegen Stoke.
KNJBquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft Nederland dit nog niet?
Ik zie Koeman niet meedoen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo meteen ook nog Pelle, Tadic en Koeman. Topsheauw.
Goede timing manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHAHA CITY HARD VOOR JULLIE
Kost geld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft Nederland dit nog niet?
Ja ik merk hetquote:
Niet echt al te lekkere kaas inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |