quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij stelt zelf niks voor, met je dikke hoofd.
zuchtquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Trainingen zijn juist heel belangrijk
-Frank 'baas' de Boer
Griep kan dodelijk zijn, dit zie ik als een indirecte doodsverwensing richting een kwaliteitsuser.quote:
Waarom zo grof?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij stelt zelf niks voor, met je dikke hoofd.
Newcastle Unitedquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef IbanMayo het volgende:
Waar heeft die dan gespeeld joh die Dennis
Dit zie ik als een dolk in mijn rug, terwijl wij stiekem grote vrienden zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Griep kan dodelijk zijn, dit zie ik als een indirecte doodsverwensing richting een kwaliteitsuser.
treffende beschrijving jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef TC03 het volgende:
VI-watchers hebben altijd te modieuze kapsels en shirts voor hun gezicht.
Een beetje van die iPhone en Instagram sletjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef TC03 het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef TC03 het volgende:
Dan nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat Back up van een man vragen mijn positie als hetero niet echt versterkt
Jammer, ik wilde net je Back up zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat Back up van een man vragen mijn positie als hetero niet echt versterkt
Ik kan mij herinneren dat hij vol lof over Robben sprak dus bij deze mag ik hem wel. Al lijkt hij volgens mij een beetje gay maar dit laat ik aan de experts hier over.quote:
heeft ook zo'n vieze pedostem.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tacode 'journalist' die zulke debiele onzin over het ajaxbeleid verkondigde
Stijn. Stoor jij je ook altijd zo aan de stem van de presentator van VI-Radio?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tacode 'journalist' die zulke debiele onzin over het ajaxbeleid verkondigde
Koert Westerman?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Stoor jij je ook altijd zo aan de stem van de presentator van VI-Radio?
Taco heeft dan weer de stem van een brugklasser. Er is altijd iets geks aan VI'ers.quote:
Etienne Verhoeffquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Die man die de club-watchers mag interviewen op de site. Hoog, krachteloos stemmetje.
Ik luister er zelden naar. Menno Tamming of Etienne verhoeff?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede vergelijking en eensquote:
Gerth?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar is die Deen van ADO eigenlijk gebleven?
Gehrt?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kristensen of Gehrt?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die is altijd scherp.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen we het niet hebben over Maaskant.
Wat is er met Iwan gebeurd eigenlijk? Ligt hij nog steeds in het ziekenhuis na z'n scooterongeluk?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef silverhill het volgende:
Eigenlijk zijn alleen Simon, Thijs en Iwan mediageniek.
Sorryquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
Foei. (de persoon tegen wie ik dit heb weet dat zelf wel...)
Langzaam aan het terugkeren. Inmiddels traint hij wel weer een beetje mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die ja. Nog steeds geblesseerd?
net weer fitquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die ja. Nog steeds geblesseerd?
Kazim Kazim?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Typisch het volgende:
Rot op met die Kramer, zo'n gozer hebben we al lopen.
Binnenpretje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
dat meisje achter derksen lacht steeds
oke, goede speler.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Langzaam aan het terugkeren. Inmiddels traint hij wel weer een beetje mee.
Ik vond het wel een prima tafelgast iig. Hij zal er zelf wel geen zin meer in hebben gehad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er met Iwan gebeurd eigenlijk? Ligt hij nog steeds in het ziekenhuis na z'n scooterongeluk?
Doe niet zo van die nare uitspraken hier alsjeblieft. Ik word er gewoon misselijk van. Ernstig dat je dit doet gewoon. Kap, ik zal heus niet de eerste zijn die je dit verteld, en ook niet de laatste. Behalve als je nu een streep achter dit gedrag zet en gewoon ophoud. Ik ga er van uit dat dit genoeg is geweest. Groet Antonioquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Nober het volgende:
Wilde kijken tot de eerste reclame maar die komt dus niet.
Kon de roem niet aan. Zit zwaar aan de coke.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik vond het wel een prima tafelgast iig. Hij zal er zelf wel geen zin meer in hebben gehad.
Ik riep het ook na de wedstrijdquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef KingRoland het volgende:
GUARDADO ?
Davy is dit terecht? ik vind van niet
Lijkt daar wel de broer van Braakhekke.quote:
Bario Meenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lijkt daar wel de broer van Braakhekke.
Renéé zei dat hij die mexiciaan niet zo goed vond spelenquote:
Echt vreemd, het Twente middenveld is beter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef nickhguitar het volgende:
Ggmm are You watching? Hele middenveld vanPSV.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef nickhguitar het volgende:
Ggmm are You watching? Hele middenveld vanPSV.
Jullie zijn echt een bijzonder stel in Brabantquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt vreemd, het Twente middenveld is beter.
Ajacied422
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Renéé zei dat hij die mexiciaan niet zo goed vond spelen
thijs zei "Ik wel".
toen moesten we allemaal lachen.
ook werken bij de nos? Kijk op nos.nl voor vacatures.
Thanksquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gijp vond Guardado niet goed en toen riep Thijs: "Ik wel!"
Het valt inderdaad moeilijk te voorspellen voor welke club jij bent.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt een bijzonder stel in Brabant
Prima coach ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk geen monstertruck aldus Caland.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als echte man kijk ik natuurlijk elke zaterdag om 17:30 naar Truck en Tractor pulling.
Geloof ik lekker nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als echte man kijk ik natuurlijk elke zaterdag om 17:30 naar Truck en Tractor pulling.
Ben je weer terug na de reclame?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even voor mijn tentamens leren.
Zolang Patrick Kluivert niet rijdt is er geen probleem aldus Calandquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hopelijk geen monstertruck aldus Caland.
Ajax moet niks meer kopenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef Smoofie het volgende:
Ajax moet aankopen doen met het pover elftal. En van gaaal hahahahhaha, met zn boze kop iets uitleggen aan een speler op de bank
Caland, zijn humor kent geen grenzen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang Patrick Kluivert niet rijdt is er geen probleem aldus Caland
Caland zal Van Persie tot zijn dood blijven verdedigen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Caland, zijn humor kent geen grenzen.(40/45)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |