Neequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat me raden, jij begon over poolen en vroeg zeker of ze je 'keu' wou zien?
Kijk maar naar mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Jezelf cockblocken is niet zo moeilijk
Yvie: dus je poolt faxie.quote:
Huilbaby ben je soms ook hequote:
Je moet ook pas je keu uit je broek halen als je samen in de slaapkamer bentquote:
Dat maakt me heul geen mietjequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mietjes van jullie mannen maken. Zeggen dat je overbodig bent en aan de PMS zijn steeds.
Ik zei niet dat ik overbodig was. En dat PMS gedeelte heb ik een excuus voor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mietjes van jullie mannen maken. Zeggen dat je overbodig bent en aan de PMS zijn steeds.
Je bent de enige die dat vindt denk ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax heeft dat poolen helemaal niet nodig, Fax kan bakken.
Dus hij liet zijn staafmixer zien?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax heeft dat poolen helemaal niet nodig, Fax kan bakken.
Ik vond je baksels ook wel lekker Fax.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat vindt denk ik
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond je baksels ook wel lekker Fax.
En ik heb ook geen behoefte er aan om je keu te zien.
Het is waarheid en dat weet je. Man the fuck up dudequote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fax heeft armspieren, die heeft vast geen staafmixer nodig.
Volgens mij heeft iedereen hier armspieren, zou wel een hele lamme boel worden anders.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, zijn cupcakes waren verdomd lekkerquote:
Ik sla ook over. Ik vind het best zoals het gaat momenteel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe niet mee als jullie het niet erg vinden. Ook niet als jullie het wel erg vinden trouwens, stelletje jankwijven.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is waarheid en dat weet je. Man the fuck up dude
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, zijn cupcakes waren verdomd lekker
Heb je haar baksel al geproefd?quote:
Bedankt voor de ondersteuning voordat ik ervan wordt beschuldigd straks dat ik mensen aan het hosselen ben ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs met zijn 'man made' glazuur?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zegt Barb alleen maar omdat ie een wijffie heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sla ook over. Ik vind het best zoals het gaat momenteel.
*brofistquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sla ook over. Ik vind het best zoals het gaat momenteel.
Hosselenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor de ondersteuning voordat ik ervan wordt beschuldigd straks dat ik mensen aan het hosselen ben ofzo
Prima, zijn keus. Dat heb ik niet nodig om hetzelfde te zeggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt Barb alleen maar omdat ie een wijffie heeft.
Yvie kan ook goed koken/bakenquote:
brofist backquote:
Die zat er niet opquote:
Dan zou het nog altijd het hof maken zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor de ondersteuning voordat ik ervan wordt beschuldigd straks dat ik mensen aan het hosselen ben ofzo
Gebruik jij nu gewoon het H woord?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd. Ik zeg dat omdat ik het gezeur over dat vrouwen onmogelijk tevreden te houden zijn/je alleen maar friendzonen/je alleen maar swipen op tinder/allemaal kuthoeren zijn nogal vermoeiend vind.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt Barb alleen maar omdat ie een wijffie heeft.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd. Ik zeg dat omdat ik het gezeur over dat vrouwen onmogelijk tevreden te houden zijn/je alleen maar friendzonen/je alleen maar swipen op tinder/allemaal kuthoeren zijn nogal vermoeiend vind.
Dat is ook vermoeiend. En onwaar. Tenzij je Faxie heet. Maar dan maak je het er gewoon zelf naar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd. Ik zeg dat omdat ik het gezeur over dat vrouwen onmogelijk tevreden te houden zijn/je alleen maar friendzonen/je alleen maar swipen op tinder/allemaal kuthoeren zijn nogal vermoeiend vind.
Nou, ze tevreden houden is natuurlijk wel een flinke opgave he.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal je altijd houden. Moet je nu maar eens voor de gein in het datingtopic kijken. Sinds de Tinder-reeks dicht is, zitten die verzuurde gasten ook daar. En dat is een trieste bedoeling.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik ben ook prima tevreden zonder een vent.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, ze tevreden houden is natuurlijk wel een flinke opgave he.
Je pannenkoeken waren hemelsquote:
Ja, ik maak het hof, maar anderen (niet ik dus) beschuldigen mij er dan van... en die anderen gebruiken wel het woord hosselen. Dus daarom zei ik het zo.quote:
Wil je mij daar even buiten laten dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom; huilbaby.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook vermoeiend. En onwaar. Tenzij je Faxie heet. Maar dan maak je het er gewoon zelf naar.
Ik sla over, daar is mijn vuist te groot voor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga even een hotelkamer nemen en fist elkaar daar![]()
Ik ben ook niet serieus Sammy (denk Dean voice)quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik ben ook prima tevreden zonder een vent.
Uhuhquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook vermoeiend. En onwaar. Tenzij je Faxie heet. Maar dan maak je het er gewoon zelf naar.
Maar jij was inmiddels voorzien toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet serieus Sammy (denk Dean voice)
Ok, klinkt logisch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik maak het hof, maar anderen (niet ik dus) beschuldigen mij er dan van... en die anderen gebruiken wel het woord hosselen. Dus daarom zei ik het zo.
Ik kom daar dus ook niet. Voor je het weet ga ik me schamen voor het feit dat ik ballen hebquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal je altijd houden. Moet je nu maar eens voor de gein in het datingtopic kijken. Sinds de Tinder-reeks dicht is, zitten die verzuurde gasten ook daar. En dat is een trieste bedoeling.
Uitzonderingen blijf je houdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jullie daten alletwee, dan is dat makkelijk gezegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Doet dat er iets toe?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar jij was inmiddels voorzien toch?
Ik denk ook zeker dat jij tevreden kunt zijn zonder man.quote:
Het is waar. Je bent je eigen grootste cockblock op FOK!.quote:
Nee maar ik dacht dat het ging over status op dit moment.quote:
Ik bedoel maarquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker dat jij tevreden kunt zijn zonder man.
Net als dat ik tevreden ben zonder vrouw.
Eens, op fok hoef je het niet meer te proberen met zo'n nick.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is waar. Je bent je eigen grootste cockblock op FOK!.
Oh, ik dacht van niet... Maar misschien ook wel. I don't know.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat het ging over status op dit moment.
Maar dan heb ik niks gezegd.
Verwarring alomquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van niet... Maar misschien ook wel. I don't know.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie daten alletwee, dan is dat makkelijk gezegdMaar ergens meen je het wel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je mij daar even buiten laten dan?
Vooral niet doen neequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom daar dus ook niet. Voor je het weet ga ik me schamen voor het feit dat ik ballen heb
Ja op Fokquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is waar. Je bent je eigen grootste cockblock op FOK!.
Hé, hoe ken jij die plek?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
The Three Sisters? (De Drie Gezusters in Groningen?)
Ik gebruik mijn kloonaccount technicalxquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooral niet doen nee
En ik heb ook geen vrouw in mijn leven. En ben toch tevreden. Heb vrienden en vriendinnen en mijn prio's liggen anders. Komt er wat leuks tussendoor, prima. Gebeurt er niets, ook goed.
Heeft hier ook in Tilburg gezeten.quote:
Wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn kloonaccount technicalx
Hoe bruiner hoe beter niet?quote:
Nee, dat valt wel mee eigenlijk. Natuurlijk wil ik ook best daten en hoteldebotel verliefd worden op een leuke vrouw die dat ook op mij is, maar ik ga er niet meer actief naar zoeken of vanuit dat zoiets automatisch gebeurd. Ik zie het wel wat de toekomst me brengt (of niet brengt, dat kan natuurlijk ook).quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ergens meen je het wel toch?
Ik een met pindakaas en jamquote:
Bijna iedereen dan.quote:
Jij komt ook nooit buitenquote:
Ik ben er een paar weken terug nog geweest met een vriendin. Prima eten daarquote:
Sssssssssssssssssssssssssst dat zou je niet vertellen hierquote:
De betere instelling.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooral niet doen nee
En ik heb ook geen vrouw in mijn leven. En ben toch tevreden. Heb vrienden en vriendinnen en mijn prio's liggen anders. Komt er wat leuks tussendoor, prima. Gebeurt er niets, ook goed.
Goede instellingquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee eigenlijk. Natuurlijk wil ik ook best daten en hoteldebotel verliefd worden op een leuke vrouw die dat ook op mij is, maar ik ga er niet meer actief naar zoeken of vanuit dat zoiets automatisch gebeurd. Ik zie het wel wat de toekomst me brengt (of niet brengt, dat kan natuurlijk ook).
A) iedereen kent die plek welquote:
Fair enough!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
A) iedereen kent die plek wel
B) Ik kom uit Noord-Oost Friesland, 50 minuutjes rijden van Groningen stad
C) veel kennissen die in Groningen studeerden
Alles bij elkaar opgeteld: ik kwam wel vaker in Grunn
Allicht. Ik heb ook wel een periode gehad dat ik ervan baalde dat ik niemand in mijn leven had. Nu heb ik een paar relaties gehad en denk ik er anders over. Ik geniet van mijn leven zoals ik dat nu heb en geen mens die me daar vanaf houdt.quote:
Daar woon ik nu ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Fair enough!
En ik maar denken dat je woonde in Zwolle.. (Ik dus in Grunn)
Te laat, en het was al geen geheimquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sssssssssssssssssssssssssst dat zou je niet vertellen hier
Thxs! Het heeft even geduurd voordat ik dat kon denken, maar ik merk dat het beter voor mezelf is en natuurlijk heb ik nog steeds weleens baalmomenten, maar ze worden minder voorkomend. Ik zie het simpelweg wel wanneer ik weer een keer een leuke vrouw tref die met me wil daten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede instelling.
Ik heb zelf ook wel m'n melodramatische periode gehad. Maar die heeft iedereen wel, even lekker kankeren op de wereld.
Jij?! Kankeren op de wereld?!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede instelling.
Ik heb zelf ook wel m'n melodramatische periode gehad. Maar die heeft iedereen wel, even lekker kankeren op de wereld.
De juiste instellingquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Het heeft even geduurd voordat ik dat kon denken, maar ik merk dat het beter voor mezelf is en natuurlijk heb ik nog steeds weleens baalmomenten, maar ze worden minder voorkomend. Ik zie het simpelweg wel wanneer ik weer een keer een leuke vrouw tref die met me wil daten.
Watquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Te laat, en het was al geen geheim
En vergeten: heb een half jaar in Grunn stage gelopenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Fair enough!
En ik maar denken dat je woonde in Zwolle.. (Ik dus in Grunn)
Cool. I'll say hi if I run into you somedayquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
En vergeten: heb een half jaar in Grunn stage gelopen
Ik denk dat je door deze instelling een leuker mens wordt. Begrijp me niet verkeerd, maar ik bedoel dat je je eigen instelling ook uit gaat stralen en daardoor zekerder/leuker overkomtquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Het heeft even geduurd voordat ik dat kon denken, maar ik merk dat het beter voor mezelf is en natuurlijk heb ik nog steeds weleens baalmomenten, maar ze worden minder voorkomend. Ik zie het simpelweg wel wanneer ik weer een keer een leuke vrouw tref die met me wil daten.
Euh, ja. Waarom zou ik dat niet kunnen?quote:
Ja heb wel weer eens zin om even naar Groningen te gaanquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Cool. I'll say hi if I run into you someday
Dat was sarcastisch. Je kunt/kon soms aardig pessimistisch uit de hoek komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ja. Waarom zou ik dat niet kunnen?
En ik bedoel dan wel kankeren zoals gedefinieerd in de Van Dale: voortdurend mopperen.
Oh, sorryquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch. Je kunt/kon soms aardig pessimistisch uit de hoek komen.
Discussies voeren met Samzz is ook altijd een aanrader.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch. Je kunt/kon soms aardig pessimistisch uit de hoek komen.
Lachen man. Houd ik van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Discussies voeren met Samzz is ook altijd een aanrader.
Tchock kent mij, je zegt niks nieuws.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Discussies voeren met Samzz is ook altijd een aanrader.
Dat kan ik niet ruiken lieve schat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tchock kent mij, je zegt niks nieuws.
Waarom dit nu weer danquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik vond Samzz altijd echt een bitch, but she grew on me.
True, al ken ik haar niet. Ik vind haar wel gezellig zo in de SCquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik vond Samzz altijd echt een bitch, but she grew on me.
Ik ben op FOK! ook pessimistischer, hoor. Gewoon, omdat het kan.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja heb wel weer eens zin om even naar Groningen te gaanblijf het een leuke en mooie stad vinden
Dat strookt niet met me een bitch vinden, Artiequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
True, al ken ik haar niet. Ik vind haar wel gezellig zo in de SC
zelfs twi is in het echt een aardige dudequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben op FOK! ook pessimistischer, hoor. Gewoon, omdat het kan.
I knowquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond ik gewoon.
Maar nu niet meer.
Nou ja, niet altijd
Eigenlijk ben ik meer een nihilist.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De combinatie van de uitspraak en de cheerleaders is mooi
Ben ik dan de enige die ook echt een schoft is in het dagelijks leven?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zelfs twi is in het echt een aardige dude
Me tooquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
True, al ken ik haar niet. Ik vind haar wel gezellig zo in de SC
Haha ok okquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat strookt niet met me een bitch vinden, Artie.
Some men should wear a suit more often.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij wel ja. Met je dramatische muziek.hehe
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die ook echt een schoft is in het dagelijks leven?
Ik weet nog wel de meet bij Myra.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar ik bedoel meer, waarom moet het weer aangehaald worden
.
[..].
Ik had last van m'n ogenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de meet bij Myra.
Ik kende nog niemand van Fok, alleen Huppel.
En mijn beeld van jou was dus dat je een bitch was.
Dus ik kom daar binnen, beetje angstig, en bij wie zit huppel.....
En dan was je ook nog streng in het zwart gekleed met een grote zonnebril.
Maar je bleek toch wel aardig te zijn
Tja, wat heeft je druk maken voor nut?quote:
Nu alleen dat uiterlijk nog he?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat je door deze instelling een leuker mens wordt. Begrijp me niet verkeerd, maar ik bedoel dat je je eigen instelling ook uit gaat stralen en daardoor zekerder/leuker overkomt.
1 iemand gezien en gelijk gebanged.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef artelligence het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand hier in de SCalleen straw in real life gezien.
Wow.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zelfs twi is in het echt een aardige dude
Iemand die zelfverzekerd is is ook veel knapper dan iemand die dat niet is. Werk daarbij aan je lichaamshouding en de intonatie van je stem (als dat nodig is uiteraard) en je bent zonder letterlijk in uiterlijk te veranderen tien keer aantrekkelijker.quote:
Ben ik niet genoeg?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef artelligence het volgende:
It get's you every timequote:
Nee yatsquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, wat heeft je druk maken voor nut?
[..]
Nu alleen dat uiterlijk nog he?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die zelfverzekerd is is ook veel knapper dan iemand die dat niet is. Werk daarbij aan je lichaamshouding en de intonatie van je stem (als dat nodig is uiteraard) en je bent zonder letterlijk in uiterlijk te veranderen tien keer aantrekkelijker.
Een goed innerlijk straalt door naar buitenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, wat heeft je druk maken voor nut?
[..]
Nu alleen dat uiterlijk nog he?
Oh, true! Ik moet indruk gemaakt hebben. Een soort van indruk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb onthouden wat je aan had, en je pikt alleen het zonnebril gedeelte eruit?
Ik heb meer mensen gemeet en ben toch jaloers op hemquote:
Nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die ook echt een schoft is in het dagelijks leven?
Godver barbie, dat is slecht voor m'n repquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.
En volgens mij ben je dat niet eens
Wat weer jij daar nou van?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
[..]
1 iemand gezien en gelijk gebanged.
100% score, doe je goed.
Oh dat ben je welquote:
Ik volg jullie in de bosjes, was je dat nu alweer vergeten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat weer jij daar nou van?
[..]
Oh dat ben je wel
Blijkbaar, want ik mis best wel stukjes van die meet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een goed innerlijk straalt door naar buiten.
[..]
Oh, true! Ik moet indruk gemaakt hebben. Een soort van indruk.
Een zwart satijn vintage jurkje. Met pailletjes.
Ik. Maar niet omdat je in Straw d'r slaapkamer bent geweest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
Ik ben in Straws slaapkamer geweest wie wil me aanraken.
Mannenverslindster jijquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Maar niet omdat je in Straw d'r slaapkamer bent geweest.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Maar niet omdat je in Straw d'r slaapkamer bent geweest.
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik volg jullie in de bosjes, was je dat nu alweer vergeten?
Tja, dat kost tijd. Maar ongeveer de helft van de sc hier heeft me gemeet en kan daar een eerlijk oordeel over geven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die zelfverzekerd is is ook veel knapper dan iemand die dat niet is. Werk daarbij aan je lichaamshouding en de intonatie van je stem (als dat nodig is uiteraard) en je bent zonder letterlijk in uiterlijk te veranderen tien keer aantrekkelijker.
Mwah...Zoals ik al zei, ik zie het wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee yatser is niets mis met je uiterlijk. Uitstraling maakt of kraakt ook je uiterlijk. Wat je voelt straal je uit. Dus accepteer jezelf zoals je bent. Je bent het waard om een leuke meid aan de haak te slaan. Die attitude moet je hebben. Hoe verrekte moeilijk het ook man zijn.
Ik alleen in die van mij. Mag ik mezelf nu aanraken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
Alle dingen die het waard zijn kosten moeite.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat kost tijd. Maar ongeveer de helft van de sc hier heeft me gemeet en kan daar een eerlijk oordeel over geven.
Oh, ok. Klootzakquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver barbie, dat is slecht voor m'n rep
Same, maar zelfs haar niet lolquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef artelligence het volgende:
Studeren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:40 schreef Capstan het volgende:
Zo, wat zijn we aan het doen met z'n allen?
Eh, wacht...ik bedoel natuurlijk: goedenavond, alles goed hier?
Zeker, al denk ik niet dat er iets mis is met mijn intonatie. Mijn huidige werk heeft me wat dat betreft veel geleerd. Alleen betwijfel ik wel of Achmea mij komend jaar nog wil verzekeren aangezien ik ze vandaag weer geld afhandig gemaakt heb.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle dingen die het waard zijn kosten moeite.
Daarom zei ik ook als het nodig isquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, al denk ik niet dat er iets mis is met mijn intonatie. Mijn huidige werk heeft me wat dat betreft veel geleerd. Alleen betwijfel ik wel of Achmea mij komend jaar nog wil verzekeren aangezien ik ze vandaag weer geld afhandig gemaakt heb.
Fulltime zolderkamerautisteren, doe je mee?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:40 schreef Capstan het volgende:
Zo, wat zijn we aan het doen met z'n allen?
Eh, wacht...ik bedoel natuurlijk: goedenavond, alles goed hier?
Precies. Vanochtend tentamen gemaakt en nu aan het leren voor de volgende, maar ik heb dan vaak last van complete afwezigheid van concentratie. Ben helemaal fuzzy van vermoeidheid ook.quote:
Dat doe ik al zeker drie jaar hierquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fulltime zolderkamerautisteren, doe je mee?
Ja, men zegt dat je een kleine piemel hebt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef twi het volgende:
Worden er weer eens leugens over mij verspreid?
Hahahaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
Ik ookquote:
Hij is wel de enige hier, dus wat dat betreft verdiend hij creditsquote:
Hee Capquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doe ik al zeker drie jaar hier
Ik geloof dat Straw haar eigen slaapkamer ook bezocht heeft...quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Hij is wel de enige hier, dus wat dat betreft verdiend hij credits
Ik denk er bij voorkeur niet aan terugquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Vanochtend tentamen gemaakt en nu aan het leren voor de volgende, maar ik heb dan vaak last van complete afwezigheid van concentratie. Ben helemaal fuzzy van vermoeidheid ook.
Dag Thijs!quote:
Kijk, iemand die weet hoe het hoort.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat doe ik al zeker drie jaar hier
Hoe is het ermee man?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk er bij voorkeur niet aan terug
[..]
Dag Thijs!
Zo tenenkrommend..quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Hardnekkig, hè. Je kunt de autist wel uit de zolderkamer halen, maar je krijgt de zolderkamer nooit uit de autistquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, iemand die weet hoe het hoort.
Fas, post jij ook wel eens zonder op iemand commentaar te hebben?quote:
En zo hoort het ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hardnekkig, hè. Je kunt de autist wel uit de zolderkamer halen, maar je krijgt de zolderkamer nooit uit de autist
Mijn complimenteert ze wel eens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Fas, post jij ook wel eens zonder op iemand commentaar te hebben?
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dan is mijn vraag bij deze beantwoord.quote:
En iedere autist hoort in een kerker te zitten. Aan een ketting. Nee grapje Tijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zo hoort het ookin iedere zolderkamer hoort een autist.
Ja? Ben je blind of zo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Fas, post jij ook wel eens zonder op iemand commentaar te hebben?
Godver man, zelfs op volle zee was die zolderkamer in mij er nogquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hardnekkig, hè. Je kunt de autist wel uit de zolderkamer halen, maar je krijgt de zolderkamer nooit uit de autist
Ik maar dat heeft daar niets mee te makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
Hé, eentje die ik gemeet heb. Voor de statistiekenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zo hoort het ookin iedere zolderkamer hoort een autist.
Lief.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik maar dat heeft daar niets mee te maken
quote:
Eh...ok...quote:
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar zeggen ze toch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op mij zit ze altijd te haten. Daarom houd ik van haar
Zijn welbekende gangetje. En nu dus de discussies volgen hierquote:
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan is mijn vraag bij deze beantwoord.
Ben je ook wel zo weer van ieder mogelijk onbewoond eilandje af. Gewoon het zolderkamertje verbouwen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver man, zelfs op volle zee was die zolderkamer in mij er nog
Hoe is het met je pensje?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op mij zit ze altijd te haten. Daarom houd ik van haar
Haatseks?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen dicht bij elkaar zeggen ze toch.
Discussies! Zowaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn welbekende gangetje. En nu dus de discussies volgen hier
Welterusten Sammyquote:
Ja, of wat erop lijktquote:
Gezellig jij zit er ook?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
En iedere autist hoort in een kerker te zitten. Aan een ketting. Nee grapje Tijn
Oh jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hé, eentje die ik gemeet heb. Voor de statistieken
Nog steeds om te huilen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog steeds vadsig. En met jouw stalpootjes?
Discussies? Ik zie meestal alleen maar de waarheid die door mij wordt uitgesproken en de meningen van anderen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn welbekende gangetje. En nu dus de discussies volgen hier
Ik zou ze adoreren. Als ik een vrouw was geweest met mooie tieten en een goede kont. Maar ik ben een man met lelijke tieten en lelijke kontquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Discussies? Ik zie meestal alleen maar de waarheid die door mij wordt uitgesproken en de meningen van anderen.
Hedde gij zo'n platte mannenkont?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou ze adoreren. Als ik een vrouw was geweest met mooie tieten en een goede kont. Maar ik ben een man met lelijke tieten en lelijke kont
Oh, ben jij die ene met die opblaasknuppel die om water roept?quote:
Nee ik heb teveel kont.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hedde gij zo'n platte mannenkont?
Ja! Zit jij in de kerker hiernaast?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, ben jij die ene met die opblaasknuppel die om water roept?
Oh, daar is niets mis mee.quote:
Ik las spons en er was kortsluiting.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Verdikkeme, dat spons geval van mijn oordopje kwijt.
Ik geloof er nog steeds niets van. Kom je zaterdag aantonen dat ze dat wel zijn?quote:
Slaap lekkerquote:
Ik ben de bewaker die zo nu en dan een kippenbout naar binnen gooit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja! Zit jij in de kerker hiernaast?
Hahah ja dat heb ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt ja.En allemaal van die oude herinneringen die komen bovendrijven.
Oh. Bedankt nog daarvoor! Beter dan dat droge broodquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben de bewaker die zo nu en dan een kippenbout naar binnen gooit.
Ik ben een beetje van mijn apropos :/quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fas kijk uit, je valt uit je rol.
Als ik die gebruik krijg ik alleen maar te horen "Nou, je bent ook niet echt positief, hè"quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hey, dit is een verkapt compliment
Wat we hebben is nog niet droog genoeg. Duurt een dag of drie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh. Bedankt nog daarvoor! Beter dan dat droge brood
Mag ik een bestelling doen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben de bewaker die zo nu en dan een kippenbout naar binnen gooit.
Als er zo'n waas op zit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanaf wanneer is droog brood eigenlijk droog brood?
Als je het een paar dagen laat liggen. Is eigenlijk oud brood maar nog steeds te eten volgens mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
De laatste die dat deed kreeg shock therapy.quote:
Droog brood is brood zonder beleg. Klaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus oud brood en droog brood zijn eigenlijk hetzelfde? (serieuze vraag overigens)quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je het een paar dagen laat liggen. Is eigenlijk oud brood maar nog steeds te eten volgens mij.
Ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar schijnbaar is het dus eigenlijk ook niet vers ook nog eens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Droog brood is brood zonder beleg. Klaar.
Schokkend nieuwsquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De laatste die dat deed kreeg shock therapy.
Fas, wat doet jouw kont in dit topic?quote:
Volgens mij wel, al wordt het wel eerst droog en dan oud.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus oud brood en droog brood zijn eigenlijk hetzelfde? (serieuze vraag overigens)
Whehe nee, ik heb zo'n platte Nederlandse kont.quote:
Ik heb zo'n 'wielrenkont', dat is ook niet alles...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe nee, ik heb zo'n platte Nederlandse kont.Alexis Texas.
Meh, mijn droog brood kan toch best vers zijn, hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar schijnbaar is het dus eigenlijk ook niet vers ook nog eens.
Ik had al zo'n vermoeden. Maar die kont is ook bestquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dank u.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, mijn droog brood kan toch best vers zijn, hoor.
ok dan nu de vraag die me op dit moment bezighoudt; waarom zou je alexis kont posten in de scquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus jij hebt gewoon zo'n broekje aan met voorgevormde kont?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 'wielrenkont', dat is ook niet alles...
Dan heeft droog brood vroeger bij ons 2 betekenissen gehadquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, mijn droog brood kan toch best vers zijn, hoor.
Knipoog dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een verademing dat die smiley niet bij de standaard smileys onder het postvenster staat.
Waarom niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:03 schreef bolker het volgende:
[..]
ok dan nu de vraag die me op dit moment bezighoudt; waarom zou je alexis kont posten in de sc
Ik wist niet dat jij een billenpersoon was, al had ik dat gezien jouw anale fixatie wellicht kunnen weten.quote:
Had wel de wekker gezet om 6uur, heb je wel hard genoeg aangebeld dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik trof vrijdag overigens geen thee aan. Toch wel jammer.
Nee, ik heb zo'n fout gespierde kont.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij hebt gewoon zo'n broekje aan met voorgevormde kont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |