Neequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat me raden, jij begon over poolen en vroeg zeker of ze je 'keu' wou zien?
Kijk maar naar mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Jezelf cockblocken is niet zo moeilijk
Yvie: dus je poolt faxie.quote:
Huilbaby ben je soms ook hequote:
Je moet ook pas je keu uit je broek halen als je samen in de slaapkamer bentquote:
Dat maakt me heul geen mietjequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mietjes van jullie mannen maken. Zeggen dat je overbodig bent en aan de PMS zijn steeds.
Ik zei niet dat ik overbodig was. En dat PMS gedeelte heb ik een excuus voor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mietjes van jullie mannen maken. Zeggen dat je overbodig bent en aan de PMS zijn steeds.
Je bent de enige die dat vindt denk ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax heeft dat poolen helemaal niet nodig, Fax kan bakken.
Dus hij liet zijn staafmixer zien?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax heeft dat poolen helemaal niet nodig, Fax kan bakken.
Ik vond je baksels ook wel lekker Fax.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat vindt denk ik
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond je baksels ook wel lekker Fax.
En ik heb ook geen behoefte er aan om je keu te zien.
Het is waarheid en dat weet je. Man the fuck up dudequote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fax heeft armspieren, die heeft vast geen staafmixer nodig.
Volgens mij heeft iedereen hier armspieren, zou wel een hele lamme boel worden anders.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, zijn cupcakes waren verdomd lekkerquote:
Ik sla ook over. Ik vind het best zoals het gaat momenteel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe niet mee als jullie het niet erg vinden. Ook niet als jullie het wel erg vinden trouwens, stelletje jankwijven.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is waarheid en dat weet je. Man the fuck up dude
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, zijn cupcakes waren verdomd lekker
Heb je haar baksel al geproefd?quote:
Bedankt voor de ondersteuning voordat ik ervan wordt beschuldigd straks dat ik mensen aan het hosselen ben ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs met zijn 'man made' glazuur?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zegt Barb alleen maar omdat ie een wijffie heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sla ook over. Ik vind het best zoals het gaat momenteel.
*brofistquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sla ook over. Ik vind het best zoals het gaat momenteel.
Hosselenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor de ondersteuning voordat ik ervan wordt beschuldigd straks dat ik mensen aan het hosselen ben ofzo
Prima, zijn keus. Dat heb ik niet nodig om hetzelfde te zeggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt Barb alleen maar omdat ie een wijffie heeft.
Yvie kan ook goed koken/bakenquote:
brofist backquote:
Die zat er niet opquote:
Dan zou het nog altijd het hof maken zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor de ondersteuning voordat ik ervan wordt beschuldigd straks dat ik mensen aan het hosselen ben ofzo
Gebruik jij nu gewoon het H woord?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd. Ik zeg dat omdat ik het gezeur over dat vrouwen onmogelijk tevreden te houden zijn/je alleen maar friendzonen/je alleen maar swipen op tinder/allemaal kuthoeren zijn nogal vermoeiend vind.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt Barb alleen maar omdat ie een wijffie heeft.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd. Ik zeg dat omdat ik het gezeur over dat vrouwen onmogelijk tevreden te houden zijn/je alleen maar friendzonen/je alleen maar swipen op tinder/allemaal kuthoeren zijn nogal vermoeiend vind.
Dat is ook vermoeiend. En onwaar. Tenzij je Faxie heet. Maar dan maak je het er gewoon zelf naar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd. Ik zeg dat omdat ik het gezeur over dat vrouwen onmogelijk tevreden te houden zijn/je alleen maar friendzonen/je alleen maar swipen op tinder/allemaal kuthoeren zijn nogal vermoeiend vind.
Nou, ze tevreden houden is natuurlijk wel een flinke opgave he.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal je altijd houden. Moet je nu maar eens voor de gein in het datingtopic kijken. Sinds de Tinder-reeks dicht is, zitten die verzuurde gasten ook daar. En dat is een trieste bedoeling.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik ben ook prima tevreden zonder een vent.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, ze tevreden houden is natuurlijk wel een flinke opgave he.
Je pannenkoeken waren hemelsquote:
Ja, ik maak het hof, maar anderen (niet ik dus) beschuldigen mij er dan van... en die anderen gebruiken wel het woord hosselen. Dus daarom zei ik het zo.quote:
Wil je mij daar even buiten laten dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom; huilbaby.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook vermoeiend. En onwaar. Tenzij je Faxie heet. Maar dan maak je het er gewoon zelf naar.
Ik sla over, daar is mijn vuist te groot voor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga even een hotelkamer nemen en fist elkaar daar![]()
Ik ben ook niet serieus Sammy (denk Dean voice)quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik ben ook prima tevreden zonder een vent.
Uhuhquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook vermoeiend. En onwaar. Tenzij je Faxie heet. Maar dan maak je het er gewoon zelf naar.
Maar jij was inmiddels voorzien toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet serieus Sammy (denk Dean voice)
Ok, klinkt logisch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik maak het hof, maar anderen (niet ik dus) beschuldigen mij er dan van... en die anderen gebruiken wel het woord hosselen. Dus daarom zei ik het zo.
Ik kom daar dus ook niet. Voor je het weet ga ik me schamen voor het feit dat ik ballen hebquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal je altijd houden. Moet je nu maar eens voor de gein in het datingtopic kijken. Sinds de Tinder-reeks dicht is, zitten die verzuurde gasten ook daar. En dat is een trieste bedoeling.
Uitzonderingen blijf je houdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jullie daten alletwee, dan is dat makkelijk gezegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Doet dat er iets toe?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar jij was inmiddels voorzien toch?
Ik denk ook zeker dat jij tevreden kunt zijn zonder man.quote:
Het is waar. Je bent je eigen grootste cockblock op FOK!.quote:
Nee maar ik dacht dat het ging over status op dit moment.quote:
Ik bedoel maarquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker dat jij tevreden kunt zijn zonder man.
Net als dat ik tevreden ben zonder vrouw.
Eens, op fok hoef je het niet meer te proberen met zo'n nick.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is waar. Je bent je eigen grootste cockblock op FOK!.
Oh, ik dacht van niet... Maar misschien ook wel. I don't know.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat het ging over status op dit moment.
Maar dan heb ik niks gezegd.
Verwarring alomquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van niet... Maar misschien ook wel. I don't know.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie daten alletwee, dan is dat makkelijk gezegdMaar ergens meen je het wel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je mij daar even buiten laten dan?
Vooral niet doen neequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom daar dus ook niet. Voor je het weet ga ik me schamen voor het feit dat ik ballen heb
Ja op Fokquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is waar. Je bent je eigen grootste cockblock op FOK!.
Hé, hoe ken jij die plek?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
The Three Sisters? (De Drie Gezusters in Groningen?)
Ik gebruik mijn kloonaccount technicalxquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooral niet doen nee
En ik heb ook geen vrouw in mijn leven. En ben toch tevreden. Heb vrienden en vriendinnen en mijn prio's liggen anders. Komt er wat leuks tussendoor, prima. Gebeurt er niets, ook goed.
Heeft hier ook in Tilburg gezeten.quote:
Wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn kloonaccount technicalx
Hoe bruiner hoe beter niet?quote:
Nee, dat valt wel mee eigenlijk. Natuurlijk wil ik ook best daten en hoteldebotel verliefd worden op een leuke vrouw die dat ook op mij is, maar ik ga er niet meer actief naar zoeken of vanuit dat zoiets automatisch gebeurd. Ik zie het wel wat de toekomst me brengt (of niet brengt, dat kan natuurlijk ook).quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ergens meen je het wel toch?
Ik een met pindakaas en jamquote:
Bijna iedereen dan.quote:
Jij komt ook nooit buitenquote:
Ik ben er een paar weken terug nog geweest met een vriendin. Prima eten daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |