abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145750083
quote:
Afrojack pissig over beroerde recensie

Een recensie van de Volkskrant is Afrojack in het verkeerde keelgat geschoten. De dj beticht de krant van liegen omdat recensent Gijsbert Kramer suggereert dat hij eigenlijk niets doet op het podium omdat alles al is voorgeprogrammeerd.

"Werken zich tachtig man drie maanden kapot om zo'n show te doen en komt frisse frits ff interessant doen. Meningen vind ik best, maar voluit liegen accepteer ik niet, teveel mensen die zich de tering hebben gewerkt", zo foetert Afrojack op Twitter.

'Alleen voor de vorm'

De recensent bezocht de show van de dj, die eigenlijk Nick van de Wall heet, vrijdag in de Ziggo Dome. Hij schrijft onder meer dat Afrojack alleen voor de vorm een koptelefoon op heeft en zonder noemenswaardig resultaat aan wat knopjes draait. "Als de Volkskrant het niet aanpast hoe kloppend zijn de feiten van de rest van hun content dan", aldus Afrojack.

Ook aanval op Hardwell

Ook Afrojacks collega Hardwell wordt afgefakkeld in het artikel. Recensent Kramer schrijft dat de 'gemakzuchtige' werkwijze van beide dj's 'bijna aanstootgevend' is. Hun shows bestaan volgens hem uit het rondpompen van hits met 'anonieme vocalen en slappe tekstregeltjes'.
Het bewuste Volkskrant artikel: Met Afrojack en Hardwell is dance terug bij af

Afrojack gaat helemaal los op Twitter maar die recensent heeft natuurlijk gelijk: Afrojack, Hardwell, Martin Garrix etc. zijn gebakken lucht. B-)
pi_145750131
Afrojack *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:53:59 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_145750181
Reeks? Serieus? :') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_145750236
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Reeks? Serieus? :') :')
:Y
pi_145750508
Eisen dat op zulke sets alles live (en dus feilbaar) wordt, is spelweg onmogelijk en oneerlijk. Afrojack heeft gelijk; er wordt maanden op gezwoegd en dan komt zo'n hoernalistje eventjes vertellen hoe het (niet) moet.

Los van wat je van de muziek die Afrojack draait, vindt, trouwens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:03:11 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145750689
quote:
15s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef El_Matador het volgende:
Eisen dat op zulke sets alles live (en dus feilbaar) wordt, is spelweg onmogelijk en oneerlijk. Afrojack heeft gelijk; er wordt maanden op gezwoegd en dan komt zo'n hoernalistje eventjes vertellen hoe het (niet) moet.

Ja on-mo-ge-lijk. Waarom kunnen anderen, vooral voorheen, het dan wel?

En waarom kunnen bands het met 5 man tegelijk wel al sinds 9734 voor christus?

Wat een onbegrijpelijke adoratie toch voor DJ's....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_145750776
quote:

Volgens mij heeft het één weinig te maken met het ander. Het zal best dat er maanden aan voorbereiding in zit, maar hoe is dat in tegenspraak met de bewering dat hij op het podium geen reet doet?
pi_145750794
Ook een beetje raar, je weet toch wat je gaat krijgen als je naar bepaalde DJ's gaat?
Ga je naar C2C dan krijg je turntable kunsten, ga je naar afrojack dan krijg je voornamelijk een leuke voorgeprogrammeerde show. Dat kan lijkt me toch ook niet anders gezien bijv de belichting. Bij "standaard" shows zorg je er voor dat die helemaal is afgestemd op ieder liedje dat er komt.

Dat is alsof je een rambo film gaat reviewen met: "de verhaallijn was wat zwakjes"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:13:56 #9
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_145751335
Recensent heeft gewoon groots gelijk.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_145751377
Afrosjaak. _O_
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_145751423
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef VeX- het volgende:
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:17:16 #12
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_145751541
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja on-mo-ge-lijk. Waarom kunnen anderen, vooral voorheen, het dan wel?

En waarom kunnen bands het met 5 man tegelijk wel al sinds 9734 voor christus?

Wat een onbegrijpelijke adoratie toch voor DJ's....
Oppassen, je spreekt de waarheid.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:17:56 #13
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_145751586
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef waht het volgende:
Afroshag. _O_
_O_ _O_ Fixed.
pi_145751850
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef VeX- het volgende:
en laat me raden, je was er niet bij
pi_145752960
quote:

Natuurlijk moet hij niet alles live doen, hij moet er wel eerlijk over zijn en niet zeuren als iemand daar over begint.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145753084
quote:

De show zal best wat moeite hebben gekost om in elkaar te zetten. Maar dan hoeft Afrojack zelf toch nog geen flikker te doen? Die wordt beoordeelt op zijn set/muziek en of hij wel genoeg staat te springen achter zijn draaitafel.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:43:41 #17
94080 VeX-
pi_145753166
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

en laat me raden, je was er niet bij
Al gaf je me geld toe.

Feit blijft dat zulke DJs net zo echt zijn als zangers die een concert gaan playbacken.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_145753227
quote:

Hoezo onmogelijk? DJ Chuckie doet het toch ook gewoon? Kwestie van goed voorbereiden.
The Older I Get, The Better I Was
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:50:59 #19
94080 VeX-
pi_145753580
En het ergste van alles is dat dit slag 'DJs' gezien worden als het beste wat de DJwereld te bieden heeft door toedoen van het gansdomme 'EDM' publiek. Wat een gotspe.
pi_145753718
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef VeX- het volgende:

[..]

Al gaf je me geld toe.

Feit blijft dat zulke DJs net zo echt zijn als zangers die een concert gaan playbacken.
Nog iets te melden over andere artiesten die je nog niet live hebt ervaren?
pi_145753767
Het doet me denken aan een documentaire wat ik laatst gezien heb.
Het ging over een studio dat inmiddels failliet is en waarbij ze met oude opnameapparatuur werkten.
Dus alles wat live opgenomen, niks gesampled, gewoon puur muziek.
Er zaten ook fouten in en daar moest je dan mee leven.
Tegenwoordig wordt alles digitaal bewerkt en fouten worden weggefilterd.
Wat mij opgevallen is dat alle grote muzikanten (zoals Eric Clapton enz) live ook foutjes maken.
Dat hoort er nu eenmaal bij, en het is puur.
Daarom heb ik ook geen respect voor meeste DJ's.
In hun muziek zit totaal geen inhoud en dat compenseren ze dan maar met een show.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:55:19 #22
94080 VeX-
pi_145753809
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem.

Al ga je er heen, is het alsnog niet live!

Fake!
pi_145753830
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik hoef one direction ook niet live te zien om te weten dat het kut is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_145753877
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef Antaris het volgende:
Het doet me denken aan een documentaire wat ik laatst gezien heb.
Het ging over een studio dat inmiddels failliet is en waarbij ze met oude opnameapparatuur werkten.
Dus alles wat live opgenomen, niks gesampled, gewoon puur muziek.
Er zaten ook fouten in en daar moest je dan mee leven.
Sound City :) Prachtige docu.
pi_145753916
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:55 schreef VeX- het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem.

Al ga je er heen, is het alsnog niet live!

Fake!
Ja, alle muziekoptredens zijn fake :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')