Heerlijk toch? Ik heb er gelukkig ook totaal geen last van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel frustrerend. Gelukkig geen last van.
Iets zegt me dat iemand daar anders over denkt.quote:
Ik wil voor en na mijn 33e geen kind!quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil voor en na mijn 33e geen kind!
Dus op je 33e wil je een kind krijgen/verwekkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil voor en na mijn 33e geen kind!
quote:
Nee, het is Grieks. Een kleine ode aan mijn collega die nu mijn shit over mag nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het een Maltees scheldwoord is.
Oh.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, het is Grieks. Een kleine ode aan mijn collega die nu mijn shit over mag nemen.
Het betekend iets van sukkelquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, het is Grieks. Een kleine ode aan mijn collega die nu mijn shit over mag nemen.
Nee, vandaag was gewoon een enorme stressdag, zeker tegen het einde. De arme kerel mag nu verder gaan stressen voor mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het betekend iets van sukkelis het een sukkel die collega?
Best wel hoor. Lekker relaxed vooralquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Jullie verder een lollige maandag gehad?
Mijn dag ging wel, voelde mij een beetje beroerd. Misselijk en hoofdpijn. Gelukkig gaat het nu weer. Op mijn werk is het druk en rommelig. Dit zal niet veranderen, sterker nog het zal alleen maar erger worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Jullie verder een lollige maandag gehad?
En ik maar zweten!quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Best wel hoor. Lekker relaxed vooral
Sterkte kerelquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn dag ging wel, voelde mij een beetje beroerd. Misselijk en hoofdpijn. Gelukkig gaat het nu weer. Op mijn werk is het druk en rommelig. Dit zal niet veranderen, sterker nog het zal alleen maar erger worden.
Thnxquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar zweten!
[..]
Sterkte kerel
Gaatjes prikkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan mag je opschieten.Gooi de condooms maar alvast weg. Of niet en prik er een gaatje in.
Weltrustenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ben lichamelijk kapot. Ik ga heel vroeg slapen vanavond.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan mag je opschieten.Gooi de condooms maar alvast weg. Of niet en prik er een gaatje in.
Hopelijk niet met de intelligentie van een aardbei...quote:
Masterrace.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk niet met de intelligentie van een aardbei...
Maar ik gun je je baby's van harte hoorquote:
Maar wel van -Strawberry-, dan worden ze superslim. Maar serieus: ik zou nu niet binnen een jaar een kind willen. Dan is er iets fout gegaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Baby's zijn niet zo heel slim, hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor kinderen zou ik krijgen met een fokster met flats in haar naam?quote:
Kwijlende kasplantjesquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wat voor kinderen zou ik krijgen met een fokster met flats in haar naam?
Ik moet er nog niet aan denken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar ik gun je je baby's van harte hoor
Goed...En bedankt...quote:
Als dat nu het ergste is, dat gehuil.quote:
Blerende kleddertjes of zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wat voor kinderen zou ik krijgen met een fokster met flats in haar naam?
Nog nooit een luier verschoond, zekerquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat nu het ergste is, dat gehuil.
Nee en dat hoop ik ook zo te houdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit een luier verschoond, zeker.
Zo erg is dat niet. En ja, ik heb er ervaring mee, maar gelukkig niet met eigen kinderen. Die komen er voorlopig zeker niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit een luier verschoond, zeker.
Ja, zo erg is dat wel. Die stank is niet te harden. Kun je nog beter overnachten in een giertank.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet. En ja, ik heb er ervaring mee, maar gelukkig niet met eigen kinderen. Die komen er voorlopig zeker niet.
Vriendin van tijn:quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee en dat hoop ik ook zo te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |