Heerlijk toch? Ik heb er gelukkig ook totaal geen last van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel frustrerend. Gelukkig geen last van.
Iets zegt me dat iemand daar anders over denkt.quote:
Ik wil voor en na mijn 33e geen kind!quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil voor en na mijn 33e geen kind!
Dus op je 33e wil je een kind krijgen/verwekkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil voor en na mijn 33e geen kind!
quote:
Nee, het is Grieks. Een kleine ode aan mijn collega die nu mijn shit over mag nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het een Maltees scheldwoord is.
Oh.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, het is Grieks. Een kleine ode aan mijn collega die nu mijn shit over mag nemen.
Het betekend iets van sukkelquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, het is Grieks. Een kleine ode aan mijn collega die nu mijn shit over mag nemen.
Nee, vandaag was gewoon een enorme stressdag, zeker tegen het einde. De arme kerel mag nu verder gaan stressen voor mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het betekend iets van sukkelis het een sukkel die collega?
Best wel hoor. Lekker relaxed vooralquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Jullie verder een lollige maandag gehad?
Mijn dag ging wel, voelde mij een beetje beroerd. Misselijk en hoofdpijn. Gelukkig gaat het nu weer. Op mijn werk is het druk en rommelig. Dit zal niet veranderen, sterker nog het zal alleen maar erger worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Jullie verder een lollige maandag gehad?
En ik maar zweten!quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Best wel hoor. Lekker relaxed vooral
Sterkte kerelquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn dag ging wel, voelde mij een beetje beroerd. Misselijk en hoofdpijn. Gelukkig gaat het nu weer. Op mijn werk is het druk en rommelig. Dit zal niet veranderen, sterker nog het zal alleen maar erger worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |