quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, iemand gaat dood door een als liefdesbrief vermomd bezwaarschrift.
was niet uitgebreid genoeg en ik gebruikte die verklaring van Klara, wat niet mocht ofzo en mij -1 opleverdequote:
Hahquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
was niet uitgebreid genoeg en ik gebruikte die verklaring van Klara, wat niet mocht ofzo en mij -1 opleverde
Ben je nou een jurist of wat. Als het kan en het is niet expliciet verboden mag het.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
Ze zeggen trouwens dat als je denkt dat je een plus had moeten hebben ipv een min wat in hun registratiesysteem staat, dat je dan moet komen met je ingeleverde opdracht, maar eigenlijk is dat vet fraudegevoelig. Ik kan natuurlijk nu de juiste antwoorden (die staan op nestor) gebruiken, zelf streepjes zetten en laten zien.
lief van jequote:Op maandag 20 oktober 2014 18:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo vanzelfsprekend dat ik het al geeneens meer post
Dank.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was een (gefaalde) tweet van Aad de Mos ooit, hilarisch dus
Fijn is dat hè.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Ties02 het volgende:
Jeej hangt weer kerstverlichting in de straat
Waarom vrijspraak bij die eerste?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:07 schreef Blistering het volgende:
Wat een mooie rechtszaken bijgewoond vandaag1 gozer had een andere man gehoekt met een balk maar werd vrijgesproken, een ander (lichtgetint
) persoon had audioapparatuur gestolen uit een rouwcentrum en mag 100 uur schoffelen, en een derde persoon had een agent voor tyfus mongool uitgescholden en kreeg 200 euro voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar
Noodweer.quote:
Dat kan ook jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:11 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dan ben je toch ontslagen van alle rechtsgevolgen in plaats van vrijgesproken?
Hoeft niet, als wederrechtelijkheid bestanddeel is leidt noodweer tot vrijspraakquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:11 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dan ben je toch ontslagen van alle rechtsgevolgen in plaats van vrijgesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |