Ah, net als mijn brood.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat het brood wellicht niet compleet mislukt maar gewoon lekker rustiek compact wordt![]()
Kan ik het mooi meenemen naar mijn werk, kan er als het niet smaakt altijd nog vervelende collega's mee doodgooien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat het brood wellicht niet compleet mislukt maar gewoon lekker rustiek compact wordt![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan ik het mooi meenemen naar mijn werk, kan er als het niet smaakt altijd nog vervelende collega's mee doodgooien.
Ja, daar snap ik wel van dat ie meteen verwijderd dient te worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Die Folie zou jij direct verwijderen, niet?
In het Engels betekent "folly" ook dwaasheid, en fool of foolishness heeft dezelfde oorsprong. Komt volgens mij weer vanuit het oud-Frans: fol, maar verder weet ik het ook niet. Zou ik moeten Googlen en geen zin in/tijd voorquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:29 schreef golfer het volgende:
Waarom betekent folie in het Frans trouwens waanzin?
Hee, dat maakte ik vorig jaar!quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dit gemaakt:
http://ahealthylifeforme.com/beet-terrine-with-olivari-olive-oil/
Maar dan zonder rode bietjes maar met roze, witte en gele. Wel wat minder 'wauw' effect denk ik, maar net zo lekker.
Wat een kleuren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:42 schreef minilot het volgende:
Hee, dat maakte ik vorig jaar!
De mijnes:
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:43 schreef minilot het volgende:
En pre-snijden:
[ afbeelding ]
Ik vond 't erg eighties!Erg Miami Vice!
Ja, dat wist ik nog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, dat maakte ik vorig jaar!
De mijnes:
[ afbeelding ]
Ja ben benieuwd of ik het een beetje volhoud ook vooralquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke plannen, Sun! Met dat brood bakkenIk ga binnenkort eens kijken hoe de kenwood het kneden doet
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:38 schreef minilot het volgende:
Zeg Golfer, jij mag dan boeeeeeee roepen als het over broodbakmachines gaat, maar ondertussen bak jij je maïsboterhammen wél met zo'n zak premix waar niet alleen bloem maar ook een zwik broodverbeteraars en rijsmiddel in zit toch?
Ooit overwogen om gewoon eens brood from scratch te maken?
Oh dat neem ik trouwens terug.. Ik ga gewoon samengesteld meel gebruiken en daar zit ook wel het een en ander inquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga dan weer wat puurder te werk.. afgezien van het échte werk dusmaar ik wil meel, gist en zout los kopen iig
Dat weet ik wel, maar hij paste als de vuist op een oogquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:17 schreef minilot het volgende:
Nou moe Piet, ik bedoelde het helemaal niet zo vervelend!
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:26 schreef minilot het volgende:
Ik gebruik negen van de tien keer gewoon de supergoedkope bloem (heel soms bio bloem) van de supermarkt. Maar goed, ik maak dan ook vooral gevulde broden, verrijkte broden, platbroden en andere fratsen - zelden brood om gewone boterhammen van te snijden..
Ben nu toevallig as we speak indiase chapati's aan het maken.
Hoe heb je ze gekruid?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ik heb de pompoen behandeld als verse aardappelschijfjes in de oven.. Best te doen trouwens.
Oja, HHB nog kijken
Ik heb ze in schijfjes gesneden en een zak gedaan met daarin: olie, peper, zout, chilipoeder, komijn, citroensap, knoflookpoeder en wat salie.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef minilot het volgende:
Zooo, dat was lekker! Indiase soep (rasam) van tamarinde en tomaten en linzen en honderdduizend specerijen.. En knoflookchapati's en perenlassi...
En een kaarsje erbij aan en Kula Shaker's "K" op - als dat alles niet leidt tot tantrische lolligheden later op de avond eet ik mijn hoed op![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest is allemaal opgegaan in buukske
Dat klinkt goed Mini
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
De afzuiging in het gebouw lijkt niet goed te werken, dus als hij er dan last van heeft (echt in zijn huis hè) dan moet hij niet bij mij aan de deur zijn, maar de woningbouwvereniging bellenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Verder, Isa; heb jij serieus een buur die klaagt omdat hij je eten ruikt??
Dat had ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Het brood is best eetbaarbeetje massief, maar het valt me mee
morgen poging 2
Nou, mijn dinnetje had dat niet, dus daar gaan we aan werkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat had ik ookDat iets massievere dan normaal brood
Vult wel lekker
En mits goed ingepakt kun je het ook goed invriezen
Whehehehe. Ben benieuwd hoe het resultaat morgen isquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, mijn dinnetje had dat niet, dus daar gaan we aan werkenenneh, het is nu wel echt flink massiever hoor, niet zoals het hoort nog
Als ik de overstap van Metro naar Trein op Station Sloterdijk maak aan het eind van mijn werkdag... brrrr wat een verleidingen. Geef er nooit aan toe, maar die geuren van Döner kebabjes of afbakbroodjes bij die bakkertjes....quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik krijg altijd honger als ik langs woningen loop/fiets waar ik avondeten ruik.
Dan raad ik in gedachten wat zij gaan eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |