abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145762320
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:04 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als Kris en Lisanne een aanwijzing wilden geven met de takjes met zakjes, waarom hebben ze dan niks achter gelaten op hun telefoons? Is toch veel makkelijker?

Ik begrijp echt helemaal niks van die discussie.
Omdat er waarschijnlijk geen bereik was
pi_145762375
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:07 schreef suddenintuition het volgende:
maar afijn, als het werkelijk waar is, dat die stukken huid die gevonden zijn, er zo
uit zagen als ze beschreven staan, dan is O H al bewezen en kan het stoptreintje, naar zijn eindstationnetje,
en dan is zelfs die intercity, niet meer te maken, de onderdelen zijn niet meer verkrijgbaar.

Dan is iedereen nu onderweg naar het loket om een kaartje te kopen, voor de hogesnelheidstrein
het spijt mij geweldig voor de koppige users hier, die niet meewillen op die trein met mij,
maar ik kan je melden dat ik van die trein al af ben, ik heb me nu ingeschreven voor een reisje naar de maan, is da niks ??
overigens hebben de `daders ` met dit soort stukken huid te verspreiden, wel een zeer grote
gigantische BLUNDER gemaakt m.i.
pi_145762416
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:07 schreef suddenintuition het volgende:
maar afijn, als het werkelijk waar is, dat die stukken huid die gevonden zijn, er zo
uit zagen als ze beschreven staan, dan is O H al bewezen en kan het stoptreintje, naar zijn eindstationnetje,
en dan is zelfs die intercity, niet meer te maken, de onderdelen zijn niet meer verkrijgbaar.

Dan is iedereen nu onderweg naar het loket om een kaartje te kopen, voor de hogesnelheidstrein
het spijt mij geweldig voor de koppige users hier, die niet meewillen op die trein met mij,
maar ik kan je melden dat ik van die trein al af ben, ik heb me nu ingeschreven voor een reisje naar de maan, is da niks ??
Misschien voor jouw
https://www.google.nl/#q=thomas+de+trein
pi_145762452
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef vronie het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat de nachtfoto's wel door K en L zijn gemaakt voor een aanwijzing.
Je plaatst niet zomaar aan weerzijde papiertjes
Waarom dan geen takjes breken en letters maken met takjes, als ze dan al een boodschap wilden overbrengen met de foto. Hier snapt niemand wat van ik denk niet dat het een boodschap is van K of L
pi_145762460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:13 schreef vronie het volgende:

[..]

Misschien voor jouw
https://www.google.nl/#q=thomas+de+trein
jaaa leuk....precies de plek voor een boemeltreintje
en de intercity mag er ook naar toe
pi_145762464
Ik zit wat te googlen op het verhaal van Buffalo Bill / Silence of the lambs ivm de 5 die (met as?) op de steen van foto 550 staat geschreven. En ja hoor! Wat lees ik in een boekverslag? Hannibal Lecter had een cijfercode op de muur in zijn cel geschreven! OMG!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de code "5" volledig? Wat betekent het? Of wilde meneer Koekoek eigenlijk nog meer op de steen schrijven?

[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 21-10-2014 01:21:22 ]
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:16:00 #182
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145762476
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:12 schreef Molurus het volgende:

De vraag die dit oproept, die dit uitschreeuwt, is: waarom zou iemand dat doen? Je hebt toch helemaal geen vervalste EXIF data nodig om het op een verdwaling te laten lijken?

Als je je zorgen maakt over de content van de camera kun je, veel eenvoudiger, de camera gewoon vernietigen. Of ben ik nu gek?
Het is juist veel makkelijker om met een simpele gemanipuleerde geheugenkaart het OM en de gemeenschap van een verdwaling te overtuigen.

Vernietig je de camera, rijzen er juist veel meer vragen. "Maar ze hadden een camera en een rugzak bij zich, waar is die dan gebleven, is die misschien afgepakt door kwaadwillenden, die zouden ze nooit verliezen".

Dan wordt er vermoedelijk intensiever gezocht. Maar nogmaals, tis hardop denken hier, binnen 1 seconde weet je met een blik op een bepaalde plek van de metadata van de originele foto's of die rechtstreeks van de geheugenkaart uit de camera afkomstig zijn, of niet.

In het eerste geval zou je dan dit hoofdstuk kunnen afsluiten, wat ook veel waard is.
pi_145762540
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:09 schreef vronie het volgende:

[..]

Omdat er waarschijnlijk geen bereik was
?
Om een berichtje te schrijven heb je toch geen bereik nodig?
En precies wat Grijzemassa zegt: dan maakten ze wel lettertjes van de takjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door jackie12 op 21-10-2014 01:25:31 ]
pi_145762657
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:18 schreef jackie12 het volgende:

[..]

?
Om een berichtje te schrijven heb je toch geen bereik nodig?
En precies wat geruisloos zegt: dan maakten ze wel lettertjes van de takjes.
Nou ik denk eerder dat als de meiden daar om hulp verlegen zaten ze even bij Martina op de deur hadden geklopt.
pi_145762754
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:15 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Waarom dan geen takjes breken en letters maken met takjes, als ze dan al een boodschap wilden overbrengen met de foto. Hier snapt niemand wat van ik denk niet dat het een boodschap is van K of L
ik denk nog steeds, dat die plek `gemarkeerd ` is door de - 1e fase daders -
( meisjes gedrogeerd daar, misschien ? )
de 1e fase-daders hebben daar `iemand ` opgebeld, dat ze `zover ` waren, dat de meisjes
opgehaald, konden worden ( auto , rood toevallig ? ) Die plek is misschien een aanwijzing geweest
voor die 2e fase-daders om naar `die plek ` toe te komen, en zodoende kwamen die rode zakken aan die takken ( daarom vroeg ik ook `zijn daar grotten ` ? nou, die zijn er. ik heb alleen niet gevonden waar ) Dus, ik denk dat die eerste daders, misschien toch hulp nodig hebben gehad, maar dan hebben ze die takken vergeten weg te halen, alleen dan zit ik wel met de vraag, wie heeft dan die foto gemaakt en waarom ?
Ik weet het ook niet, ik zit maar wat te bedenken nu....als we hier nu even SAMEN over denken, dan komen we er wel uit
Maar als er ook voor de daders `geen bereik `was daar op die plek, dan weet ik het niet...
ooh nee, je hoefde toch geen bereik te hebben voor foto `s ? maar wel voor het bellen..

[ Bericht 2% gewijzigd door suddenintuition op 21-10-2014 01:38:41 ]
pi_145763097
waar ik ook aan heb gedacht ( ik kalk mijn gedachten hier gewoon neer nu )
zou het kunnen dat 1 van de mensen van die zoekteams, in die nacht, die foto `s gemaakt kunnen hebben ? ...zit daar ook een linkje ? was die foto met die rode zakken een aanwijzing voor hun?
Maar hoe dat dan zit...ik weet nie...nee, dat zal niet toch ?
pi_145763118
Ik denk dat het probleem van de dader lag in het feit dat hij wist dat er de 1e keer naar een noodnummer was gebeld door 1 van de meiden maar niet zeker wist of ie wel of niet was aangekomen.

Door niets meer te doen met de telefoon en er zou wel contact zijn geweest met de dienst, en daarna zou er helemaal niks meer vernomen zijn van de meiden dan was de kans groot dat nabestaanden tot hun dood zouden blijven zoeken over wat er gebeurd zou kunnen zijn.
Ze wisten dan van de noodoproep en zouden willen weten waarom ze die hadden gebeld.

Echter omdat de dader(s) niet wist of die eerste noodoproep wel of niet was aangekomen moest ie in de dagen erna zelf ook dat nummer wel bellen (wel op gezette tijden want hij had ook andere dingen te doen)
Daarna nog 90 bullshit foto's en daarna heeft ie 2 1/2 maand de tijd gehad om na te denken wat te doen.
Wel de rugzak prijsgeven of niet...?

Omdat het onderzoek maar door en door bleef gaan besloot de dader om dat ding maar prijs te geven half juni want als de rugzak met inhoud gevonden zou zijn en de resten en kleding langs de rivier ook dan zouden de mensen wel geloven dat ze verdwaald waren en uiteindelijk aan uitputting/ziekte/ongeluk waren overleden.
Hij hoopte daarna op rust.
Ondertussen nog even lekker bijdehand doen op WS totdat het bijna november is en de storm Gonzalo steeds heftiger wordt en hij zoals beloofd met GPS moet gaan lopen en daarom maar snel zijn "Deutsche" biezen pakt.

Hij vergat echter die verdorven persoon op Fok die verrotte mensen zo door heeft. })
pi_145763338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:47 schreef jackie12 het volgende:
Ik denk dat het probleem van de dader lag in het feit dat hij wist dat er de 1e keer naar een noodnummer was gebeld door 1 van de meiden maar niet zeker wist of ie wel of niet was aangekomen.

Door niets meer te doen met de telefoon en er zou wel contact zijn geweest met de dienst, en daarna zou er helemaal niks meer vernomen zijn van de meiden dan was de kans groot dat nabestaanden tot hun dood zouden blijven zoeken over wat er gebeurd zou kunnen zijn.
Ze wisten dan van de noodoproep en zouden willen weten waarom ze die hadden gebeld.

Echter omdat de dader(s) niet wist of die eerste noodoproep wel of niet was aangekomen moest ie in de dagen erna zelf ook dat nummer wel bellen (wel op gezette tijden want hij had ook andere dingen te doen)
Daarna nog 90 bullshit foto's en daarna heeft ie 2 1/2 maand de tijd gehad om na te denken wat te doen.
Wel de rugzak prijsgeven of niet...?

Omdat het onderzoek maar door en door bleef gaan besloot de dader om dat ding maar prijs te geven half juni want als de rugzak met inhoud gevonden zou zijn en de resten en kleding langs de rivier ook dan zouden de mensen wel geloven dat ze verdwaald waren en uiteindelijk aan uitputting/ziekte/ongeluk waren overleden.
Hij hoopte daarna op rust.
Ondertussen nog even lekker bijdehand doen op WS totdat het bijna november is en de storm Gonzalo steeds heftiger wordt en hij zoals beloofd met GPS moet gaan lopen en daarom maar snel zijn "Deutsche" biezen pakt.

Hij vergat echter die verdorven persoon op Fok die verrotte mensen zo door heeft. })
zou goed zo gegaan kunnen zijn, op de laatste 3 regels na, want ik snap niks van WS,
maar voor mij is wel een feit ( na het vinden van die stukken huid ) dat ze in de O H terecht zijn gekomen 100% zeker. Lijkt voor een groot gedeelte op mijn scenario
pi_145763347
Gaan jullie nog meeten?
pi_145763369
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:59 schreef RetRy32 het volgende:
Gaan jullie nog meeten?
Hebben ze al gedaan.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 02:01:36 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145763373
Stukken huid?
1 reepje huid toch?
pi_145763515
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 02:01 schreef Marrije het volgende:
Stukken huid?
1 reepje huid toch?
1 stuk van 8 x 15 heb ik begrepen, en een paar reepjes van 3 cm breed
met gaatjes erin....
en zulke stukken huid, worden ALLEEN maar gebruikt voor transplantatie-doeleinden
zoals 11en30 daarstraks GOED opmerkte
Dus de daders hebben ook nog een BLUNDER gemaakt, van heb ik jou daar, om dergelijke
stukken huid, bij de verspreidde resten te doen ! Ik weet dan genoeg, want ik heb ooit in een mortuarium gewerkt, als wij een donor hadden voor huidtransplantatie, dan kwamen ze vanuit
( destijds Rijswijk, nu weet ik het niet ) naar ons mortuarium, om zelf die huid eraf te halen, dus ik weet hoe dat gaat, ik heb dat gezien, vandaar.
pi_145763537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 02:10 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

1 stuk van 8 x 15 heb ik begrepen, en een paar reepjes van 3 cm breed
met gaatjes erin....
en zulke stukken huid, worden ALLEEN maar gebruikt voor transplantatie-doeleinden
zoals 11en30 daarstraks GOED opmerkte
Dus de daders hebben ook nog een BLUNDER gemaakt, van heb ik jou daar, om dergelijke
stukken huid, bij de verspreidde resten te doen ! Ik weet dan genoeg, want ik heb ooit in een mortuarium gewerkt, als wij een donor hadden voor huidtransplantatie, dan kwamen ze vanuit
( destijds Rijswijk, nu weet ik het niet ) naar ons mortuarium, om zelf die huid eraf te halen, dus ik weet hoe dat gaat, ik heb dat gezien, vandaar.
Case closed?
pi_145763551
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:18 schreef Molurus het volgende:

[..]

Daar is dan ook geen enkele aanleiding voor.
In elk geval geen concreet aanwijsbare. Ook wel aanwijzing genoemd.
quote:
Ja, ik weet dat diverse mensen in dit topic daar anders over denken. In mijn beleving is dat toch meer 'erop los fantaseren' dan iets anders.
Dat begon (uiteraard) in Boquete. Daar gonsde het vrijwel meteen van de wildste geruchten. Nederlandse journalisten konden kiezen welke ze erbij vermeldden, zelf fantaseren was niet nodig.

In dit topic gebeurt, een half jaar verder, wordt ook gefantaseerd, dwz. scenario's bedacht. In veel daarvan komt ook een misdrijf voor. . Het gemeenschappelijke erin is iets dat doet denken het aan komen zetten met God, in discussies over schepping of evolutie. Wat niet of moeilijk verklaard kan worden, is door God, resp. door een boef gedaan. The criminal of the gaps, zeg maar. Daar komt God uit de hoge hoed als iets niet goed begrepen wordt, hier zijn dat criminelen. Met een niet onbelangrijk verschil: dat over het bestaan van criminelen geen twijfel bestaat.

Maar voor de rest is er veel hetzelfde: niemand heeft deze crimineel gezien. Hij heeft geen sporen achtergelaten. Zijn doel is onbekend. Hij is aan de ene kant buitengewoon slim, maakt bijvoorbeeld dwaalsporen alsof de meiden nog leven (soms mysterieuze), maar soms ook dom (veel te opvallend belschema), vouwt broekjes keurig op, enz. Kortom, zijn wegen zijn ondoorgrondelijk. Als hij dom doet, komt het toch goed, enz. Je vraagt je af of deze crimineel wel bestaat. Wat bij de meiden "onlogisch" wordt genoemd (lees: niet voor de hand liggend vlgs betreffende poster) hebben ze dus niet gedaan. Wat bij crimineel X onlogisch is, kan best toch logisch zijn, want hij is onbekend, slim, een mazzelkont en/of almachtig (corruptie). En als het niet "logisch" is, komt dat omdat het een crimineel is. Die doen vaak raar, en dan loopt het slecht af. Behalve in dit geval, want dit is the Criminal of the Gaps.

quote:
[..]

'Realisme' is toch niet het eerste woord dat in mij opkomt als ik dit topic lees.
De paar mensen die ik gevraagd heb om eens te kijken, konden hun ogen niet geloven, en hun commentaren waren niet mals. Ik vraag me af hoeveel anderen hier ook wel eens een IRL vriend, familielid of buurman mee laten kijken. En wat die dan zeggen.
pi_145763659
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 02:13 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Case closed?
ja, voor mij eigenlijk wel ! O H is het, en O H blijft het !
alleen het gepuzzel, ertussenin, van berg naar ziekenhuis
en, wat nog belangrijker is , wat ik intrigerend vind, is vanaf WANNEER de meiden in de picture kwamen van O H ?? Is dat vanaf 15 maart al ? Of ergens daarna ? En dan denk ik toch aan die 2 mannen uit Costa Rica....daar is het volgens mij mee begonnen....
pi_145763709
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 02:13 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Case closed?
Niet echt hè.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 02:42:06 #197
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145763841
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 02:23 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

en, wat nog belangrijker is , wat ik intrigerend vind, is vanaf WANNEER de meiden in de picture kwamen van O H ?? Is dat vanaf 15 maart al ? Of ergens daarna ? En dan denk ik toch aan die 2 mannen uit Costa Rica....daar is het volgens mij mee begonnen....
Die twee ........ mannen ........... uit ............ Costa Rica ...........

Familie ........... van die twee jongens ........... die naar Parijs gingen .............

Een OH ben je, en een OH blijf je. :7
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145763866
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:51 schreef Lutalo het volgende:
Wat zou de aanwijzing zijn voor F om te zeggen dat er s in de afgesloten huizen moet worden gekeken?
Wat zou de aanwijzing voor I L zijn om te zeggen ' kijk s naar de gringo's?
Aanwijzing? Mensen zeuren aan je kop, en dan zeg je wat.
pi_145763890
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 02:23 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Die mannen van wie de namen al op 13 april aan de politie zijn doorgegeven? Wat op 14 april al in de plaatselijke krant in Boquete stond?
pi_145764062
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:58 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Heb je de tekst in de spoiler gelezen? Deze man zwerft regelmatig rond in de bush in het gebied waar K&L verdwenen zijn.
Die tekst lijkt me niet van een psychopaat afkomstig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')