wat een dombo, er is maar 1 Klosequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef Saind het volgende:
Weten we nog die gozer die dood ging na een salto
[ afbeelding ]
Al die mensen juichenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen als je eerst een tripje Eindhoven maaktquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zullen we tripje Japan maken Saind
Dat moet je eigenlijk altijd doen als je ergens op vakantie gaat: eerst langs Eindhoven, daarna waardeer je je vakantie 10x meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen als je eerst een tripje Eindhoven maakt
Na mijn tentamens, kom ik, wallah. Misschien tijdens kan ook wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen als je eerst een tripje Eindhoven maakt
Daarom is Ryanair ook in eindhoven. Niet om de kosten, zoals er wordt beweerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat moet je eigenlijk altijd doen als je ergens op vakantie gaat: eerst langs Eindhoven, daarna waardeer je je vakantie 10x meer.
Good point. De lelijkste steden van België (Charleroi en Luik) waren eerst ook de basissteden voor Ryanair.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom is Ryanair ook in eindhoven. Niet om de kosten, zoals er wordt beweerd.
Ljunberg is weer begonnen met voetballen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben Del Piero maar het lelijkste shirt gegeven
Blijkbaar ja. Is wel een baas, jammer dat hij geen tof kapsel meer heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ljunberg is weer begonnen met voetballen?
Met iets meer aanloop had hij het overleefd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Gij onwetende. Hij was 1.70 en langer de meeste Fransen in die tijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:10 schreef Smoofie het volgende:
Napoleon was toch in de 1m.60? Net zoals onze grote vriend Julius.
Net kwam ik de bezorgmotor weer tegen. Wat buurtbewoners hadden blijkbaar geen zin om lekker eten zelf te maken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik avondeten halen bij de snackbar
Bedankt voor de steun Gigantische_Lansquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gij onwetende. Hij was 1.70 en langer de meeste Fransen in die tijd.
hij is dicht op maandagquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net kwam ik de bezorgmotor weer tegen. Wat buurtbewoners hadden blijkbaar geen zin om lekker eten zelf te maken.
Door gewoon niet debiel te doen waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met iets meer aanloop had hij het overleefd.
Geen dank.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun Gigantische_Lans
Mijn gehoor laat me in ieder geval niet in de steek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door gewoon niet debiel te doen waarschijnlijk ook.
Het had hem ook geholpen als hij net zulke oren had als jij, dan had de wind nog wat kunnen corrigeren.
Dat is maar 5 x Lange_Lans. Teleurstellend voor zo'n winnaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gij onwetende. Hij was 1.70 en langer de meeste Fransen in die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |