Sta op 8 games op rij gewonnen, noem me young Genghis Khanquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben echt te goed daarin. Perfect drankspel ook trouwens.
Vooralsnog niet, kreeg vandaag bericht dat alle aanvragen van niet gekende kopers tegen gehouden werden. Nabellen leverde mij een zwaar chagrijnig persoon op, wat later begrîjpelijk bleek aangezien ze 1 uur daarvoor waren overvallen....quote:
yung nap4 mijdt rusland altijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sta op 8 games op rij gewonnen, noem me young Genghis Khan
Gewoon Afrika en Zuid-Amerika pakken en dan doorstoten naar 'Murica of Europa als die zwakker is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
yung nap4 mijdt rusland altijd.
Ik heb eens een potje gewonnen in 4 beurten
Ik ben overigens ook goed in schaken, op voorwaarde ik het hele bord kan zien....quote:
huhquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook goed in schaken, op voorwaarde ik het hele bord kan zien....
Speelde een keer online tegen Johannes, hij won na 5 zetten ofzo. Ik kon echter door een bug maar een klein deel van het bord zien.quote:
ah, de vloek van immersquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Speelde een keer online tegen Johannes, hij won na 5 zetten ofzo. Ik kon echter door een bug maar een klein deel van het bord zien.
Het is echt de vloek van Immers, ik had niet eens door dat we al waren begonnen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, de vloek van immers
die ziet ook maar de helft van het spelletje
Tevens was Napoleon zeker voor die tijd helemaal niet zo klein. Dat was meer Engelse propaganda wat is blijven hangen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Ik ben rond de 1.90 joh gek. Mijn naam is zo omdat ik retegoed ben in Risk. 1 t/m 3 is natuurlijk al bezet dus koos ik voor nummer 4 om de dynastie door te zetten.
#cut4toornstraquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, de vloek van immers
die ziet ook maar de helft van het spelletje
Dikkerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik avondeten halen bij de snackbar
Hoe groot was dat menneke nou helemaal? 1 meter 60/65?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevens was Napoleon zeker voor die tijd helemaal niet zo klein. Dat was meer Engelse propaganda wat is blijven hangen.
Napoleon
Tegen de 1,70 dacht ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe groot was dat menneke nou helemaal? 1 meter 60/65?
ga wegquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In 1800 niet
En doe eens normaal tegen Typisch
Het is klein, zwart, handelt in drugs en loopt door de bossen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In 1800 niet
En doe eens normaal tegen Typisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |