turbulentie, weinig ruimte/houding en herriequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom niet slapen in t vliegtuig dan?
Ik moest echt mn best doen om wakker te blijven
Moet al deze negatieve imagofeiten doorsluizen naar een ander slachtoffer. Kan wel weer beginnen over de oren van stijn, maar heb geen zin dat hij zich daar straks aan ophangt oid.quote:
ja maar ik heb me voorgenomen om niets denigrerends meer over de provincie te schrijvenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
God is soms erg wreed, hij woont toch ook in Eindhoven?
Hij is 'zwaar gebot'.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf bevestigd dat jij ietwat gezet bent.
Corpulentquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf bevestigd dat jij ietwat gezet bent.
Het is altijd jammer als je wat stukjes bot in je oren mist.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet al deze negatieve imagofeiten doorsluizen naar een ander slachtoffer. Kan wel weer beginnen over de oren van stijn, maar heb geen zin dat hij zich daar straks aan ophangt oid.
risk bazen spelquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Ik ben rond de 1.90 joh gek. Mijn naam is zo omdat ik retegoed ben in Risk. 1 t/m 3 is natuurlijk al bezet dus koos ik voor nummer 4 om de dynastie door te zetten.
Eindhoven telt als buitenland, dat mag wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar ik heb me voorgenomen om niets denigrerends meer over de provincie te schrijven
Extra jammer als die botjes dan in je neus terecht komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is altijd jammer als je wat stukjes bot in je oren mist.
Daarom noemen we hem in de onderwereld liefkozend de toekan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Extra jammer als die botjes dan in je neus terecht komen.
[ afbeelding ]
zag hem nog van de week op z'n nieuwe scooterquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom noemen we hem in de onderwereld liefkozend de toekan.
Ik ben echt te goed daarin. Perfect drankspel ook trouwens.quote:
Binnenkort met wat vrienden gaan we nachtrisken, topshow.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben echt te goed daarin. Perfect drankspel ook trouwens.
Contant of in grammen wit?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:29 schreef Typisch het volgende:
200 euro gekregen van mijn oom die even van Curaçao weer eens in Nederland kwam
dat was echt fantastisch
Wij noemden een collega altijd Di Nozzo,vanwege vanzelfsprekende redenen. Dat was zo ingeburgerd op een gegeven moment, dat we hem zo ook begonnen aan te spreken. En hij vond het ok, want hij dacht dat het van NCIS kwam...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom noemen we hem in de onderwereld liefkozend de toekan.
Lijkt me vrij risicovol.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Binnenkort met wat vrienden gaan we nachtrisken, topshow.
Leuk man, die kantoorhumor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij noemden een collega altijd Di Nozzo,vanwege vanzelfsprekende redenen. Dat was zo ingeburgerd op een gegeven moment, dat we hem zo ook begonnen aan te spreken. En hij vond het ok, want hij dacht dat het van NCIS kwam...
Ga je naar Standard - Feyenoord?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij noemden een collega altijd Di Nozzo,vanwege vanzelfsprekende redenen. Dat was zo ingeburgerd op een gegeven moment, dat we hem zo ook begonnen aan te spreken. En hij vond het ok, want hij dacht dat het van NCIS kwam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |