Er zijn van die programma's die je trainen om meteen in REM-slaap te gaan, waardoor je met 2 tot 4 uur per dag genoeg hebt. Geen idee of dat echt werkt.quote:
ja godelijk idd. maar ik snap wel wat beach bedoelt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Questular het volgende:
slapen is heerlijk 8/9 hour crew checking in.
Er stond recent in het alumiblaadje van de universiteit waar ik gestudeerd heb een artikel, zal het even opzoeken of inscannen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef Multiply het volgende:
Toevallig kwam ik net deze link tegen op Facebook: http://timemanagement.nl/slaaptekort-inhalen/
Komt erop neer dat als je slaaptekort hebt je dit moet inhalen, maar niet door de volgende nacht 9/10 uur te slapen, maar door middel van (power)naps. De nap moet dan 25 minuten of minimaal 90 minuten duren. Om te voorkomen dat je wakker word terwijl je in je REM slaap zit.
Hebben jullie meer informatie over die licht filters? Ik zou zoiets wel op mijn telefoon/laptop willen hebben. Aangezien ik regelmatig zit te kloten op mijn telefoon/laptop net voordat ik ga slapen.
De vraag is wat andere mensen dan zonodig met hun tijd willen doen. Het bijhouden van allerlei social media is nogal overrated naar mijn mening. 1x per dag even een rondje doen is meer dan genoeg. Idem televisie kijken: gewoon gericht programma's kijken en verder uit dat ding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja godelijk idd. maar ik snap wel wat beach bedoelt.
't is 9 uur werken, 1,5uur trainen, nog wat heen en weer reizen, eten, en dan 10uur slapen. 5dagen in de week.
En op de dagen die je vrij hebt ligt je ook nog 2 of 3 uur extra overdag voor pampus op de bank LOL.
'k zou niet anders willen verder, maar snap wel dat er mensen zijn waarbij dat de bottle neck kan zijn
Dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Questular het volgende:
slapen is heerlijk 8/9 hour crew checking in.
Mooi PDFje, die ga ik vanavond op mijn iPad lezen vlak voor ik naar bed ga.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:59 schreef Eleiko het volgende:
http://www.rug.nl/alumni/(...)erstraat5-2014-3.pdf
Pagina 12-13.
yupquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:57 schreef Eleiko het volgende:
Sowieso: 's avonds eerder afschakelen en niet tot 1 minuut voor het slapen gaan blijven computeren/appen/etc. helpt natuurlijk ook.
Goed bezig, Ray. Weet de rest hier ook waarom je zo goed groeit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yup
ik doe ook het voorzitterschap van m'n VvE, en dan weten ze je ook 24/7 te vinden. Aan iedereen gevraagt niet meer te bellen na 20:00 's avonds. Toch begrijpen 1 of 2 mensen dat dan niet schijnbaar en die hangen om 23:00 (als ik al 2,5 uur lig te slapen) aan de lijn dan opeens met jah, lampje kapot hier, rookmelder piept, m'n radiatorkraan sluit niet goed, de lift doet het niet bla bla.![]()
Nu iedereen v.d. flat in een lijst gezet die na 20:00 op voicemail gaat LOL. Als de tent ergens verderop in de fik staat dan bellen ze wel bij me aan ga ik vanuit.
Paar keer gehad dat ik helemaal uit een Rem slaap moest komen, niet eens meer kon lullen zo erg van de kaart, en dan daarna nog 2 uur zwaar geirriteerd naar het plafond liggen staren. dat gaan we niet meer doen zoniet goed voor gains
haha. mja. naast voorzitter ook technische commissie samen met iemand anders, wil gewoon graag dat het allemaal goed geregeld is en er keurig uit ziet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed bezig, Ray. Weet de rest hier ook waarom je zo goed groeit.
(Verder is voorzitter VvE natuurlijk iets anders dan conciërge, dat verschil moeten je mede flatbewoners ook nog maar eens bedenken. Plus dat lampen vervangen, batterij rookmelder vervangen en radiatoren ontluchten iets is dat men natuurlijk gewoon ZELF moet doen (of jou ervoor inhuren voor 100 euro/kwartier)).
Dat gaat wel een hoop wannabe's trekken als dat door een 'beroemdheid' gerund wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:29 schreef Eleiko het volgende:
Nieuwe gym in Amsterdam per 1-1-2015, ruimte ziet er goed uit (ik hou wel van die sheddaken en veel daglicht), alleen even afwachten of er voldoende te doen is voor BB-ers.
http://www.arieboomsma.nl(...)k-een-eigen-gym-4813
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat gaat wel een hoop wannabe's trekken als dat door een 'beroemdheid' gerund wordt.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen idee.
Arie B. is ook niet helemaal mijn type, maar volgens mij traint hij wel redelijk serieus. Als hij dit hok fatsoenlijk inricht is het wel een aanwinst voor Amsterdam, waar bijzonder weinig goede sportscholen zijn.
En ik heb liever wannabe's dan de gemiddelde BF/F4F bezoeker. M.a.w.: hopelijk gaat hij qua prijs duidelijk boven de budgetmeuk zitten.
Godver, dat is veel geld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Daar hoef je je geen zorgen over te maken:
[ afbeelding ]
Zoiets ja. 20 euro lijkt me veel geld om alleen om de loopband/hometrainer te mogen. Dan kun je beter buiten gaan lopen of fietsen...quote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hebben jullie in jullie gym zn assisted pullup machine? Zag dat laatst op YouTube maar heb het echt nog nooit gezien in het echt.
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hebben jullie in jullie gym zn assisted pullup machine? Zag dat laatst op YouTube maar heb het echt nog nooit gezien in het echt.
Yep.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Powerbands bij de gym?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
?quote:
http://www.fitness-seller.nl/rubber-power-bands/quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:06 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
?
Ben hier in best wat gyms geweest in de omgeving en had er nog nooit een gezien, wist niet dat ze zo bekend waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |