Pro-tip: jezelf quoten heeft weinig zin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:00 schreef desiredbard het volgende:
1) Moet je me laten weten dat het verwijdert is.
Ja dat was aan specularium bedoeld maar dat ging niet lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pro-tip: jezelf quoten heeft weinig zin.
Man waar heb jij die vandaanquote:
Jahaaa van Geenstijl natuurlijk!quote:
Smakeloos, eigenlijk walgelijk, sta ik als pro-zwarte Zwarte Piet ook absoluut niet achter. Maar wat is precies het doel van het plaatsen van zo'n uitbarsting? Aantonen dat iedereen die Zwarte Piet zwart wil houden een racist is? En daarmee dus negentig procent van de bevolking voor racist uitmaken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
http://racistenuitdekast.tumblr.com/
Dat er domme racismische mensen bestaan, die komen vooral uit het zuiden. (lees Limburg en Brabant)quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Smakeloos, eigenlijk walgelijk, sta ik als pro-zwarte Zwarte Piet ook absoluut niet achter. Maar wat is precies het doel van het plaatsen van zo'n uitbarsting? Aantonen dat iedereen die Zwarte Piet zwart wil houden een racist is? En daarmee dus negentig procent van de bevolking voor racist uitmaken?
#generaliserenkunjeleren
Maar eerlijk is eerlijk, gezien het niveau van zijn rant kan het natuurlijk zijn dat hij niet goed weet hoe de privacyinstellingen van FB precies in elkaar steken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef desiredbard het volgende:
Grapig dat die Jongen zijn FB gewoon open heeft
-
En dit zwaar gemanipuleerd lijkt?
Inderdaad zoiets doet de lieve medemens nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Dik_Troll het volgende:
, want zo zullen ze uiteraard niet zijn, toch?
OMG......quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat er domme racismische mensen bestaan, die komen vooral uit het zuiden. (lees Limburg en Brabant)
Ja, met zoveel pro-Pieten zou je toch een tsunami aan likes verwachten? Maar nee dus.quote:
Alsof alle Pro-Pieten racisten zijn!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:34 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Ja, met zoveel pro-Pieten zou je toch een tsunami aan likes verwachten? Maar nee dus.
Dikke domper voor Quinsy en de rest natuurlijk.
Alsof alle racisten Pro-Piet zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsof alle Pro-Pieten racisten zijn!
Omgekeerd zijn kinderen wel rasisten en nsb ers : 2m40squote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is makkelijk he alles over 1 kam scheren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Omgekeerd zijn kinderen wel rasisten en nsb ers : 2m40s
Inderdaad een beetje blanke baantjes wergnemen die zwarten door onder de marktprijs te werken. Zwartwerkers allemaalquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Alsof alle racisten Pro-Piet zijn.
Dat racisme en discriminatie nog altijd bestaande problemen zijn in dit land. Het gedoe rondom zwarte Piet heeft in ieder geval bij mij de illusie doen verliezen dat we er op dat gebied goed voor stonden. Daarom vond ik aanvankelijk dat zwarte Piet gewoon moest blijven bestaan. Niet toegeven aan het gezeur van types die overal racisme in zien. Maar ik heb me vergist.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Smakeloos, eigenlijk walgelijk, sta ik als pro-zwarte Zwarte Piet ook absoluut niet achter. Maar wat is precies het doel van het plaatsen van zo'n uitbarsting? Aantonen dat iedereen die Zwarte Piet zwart wil houden een racist is? En daarmee dus negentig procent van de bevolking voor racist uitmaken?
#generaliserenkunjeleren
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat er domme racismische mensen bestaan, die komen vooral uit het zuiden. (lees Limburg en Brabant)
Ik kan me niet bepaald onttrekken aan de indruk dat het anti-kamp de pro-Zwarte Pieten in het racistenhoekje poogt te drukken door het internet net zo lang af te speuren tot er reacties worden gevonden die in haar ogen geschikt zijn om het beeld te creëren van Zwarte Pietenfans als racisten zoals ze dat zo graag wíllen zien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat was de grap inderdaad, je moet hem nou niet gaan uitleggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat is een racismisch mens precies?
En genoeg zullen er blind in meegaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:49 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Ik kan me niet bepaald onttrekken aan de indruk dat het anti-kamp de pro-Zwarte Pieten in het racistenhoekje poogt te drukken door het internet net zo lang af te speuren tot er reacties worden gevonden die in haar ogen geschikt zijn om het beeld te creëren van Zwarte Pietenfans als racisten zoals ze dat zo graag wíllen zien.
Want met zulke racisten wil je toch niet worden geassocieerd, toch? Toch??? Nou dan!
Raar gevoel voor humor heb je.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was de grap inderdaad, je moet hem nou niet gaan uitleggen.
Blijkbaar wel als je Zwartepiet dus leuk vind ben je een racist en en nsb-er : 2m40squote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is makkelijk he alles over 1 kam scheren.
Zo'n opmerking kan ik niet serieus nemen van iemand die uit Limburg komt.quote:
Vrij naar het Klein Orkest: wanneer iemand die afwijkt voor racist wordt verklaard.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
En genoeg zullen er blind in meegaan.
Anti-kamp? Er zijn nauwelijks mensen in dit topic die vinden dat zwarte Piet moet verdwijnen omdat het racistisch is. Wel mensen die bereid zijn om het feest aan te passen. Maar dat vormt nog geen anti-kamp... Zeker niet een kamp dat gezamenlijk via framing anderen in een bepaalde hoek probeert te drukken. Daar slaagt een aanzienlijk deel van dat kamp zelf in. Zolang die achterlijkheid wordt genegeerd of vergoelijkt zal dat effect ook steeds groter worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:49 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Ik kan me niet bepaald onttrekken aan de indruk dat het anti-kamp de pro-Zwarte Pieten in het racistenhoekje poogt te drukken door het internet net zo lang af te speuren tot er reacties worden gevonden die in haar ogen geschikt zijn om het beeld te creëren van Zwarte Pietenfans als racisten zoals ze dat zo graag wíllen zien.
Want met zulke racisten wil je toch niet worden geassocieerd, toch? Toch??? Nou dan!
Maastricht hè, niet zomaar Limburg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n opmerking kan ik niet serieus nemen van iemand die uit Limburg komt.
Onzin natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat ik ben geschrokken van hoe brutaal en boers veel mensen in NB zijn. Ook de oudere blanke mannen. Simpel voorbeeldje: ik wandel buiten, ik loop aan de binnenkant van de stoep, komt daar een mongool (blanke man van 50+) aan met slecht opgevoede honden die aan de lijn trekken. Gaat die gast tegen mij zeiken "vooral doorlopen". omdat ik niet voor hem op de straat ga lopen of heel erg voorzichtig langs die honden ga lopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat 0,0001% van de mensen die ZP in stand wil houden dit soort tekstjes publiceert?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:43 schreef Falco het volgende:
http://racistenuitdekast.tumblr.com/
Mêeen, walk in the Park voor Quinsy zo. Zwarte Piet gaat nog sneller getransformeerd worden dan ik dacht met dit soort idioten. Hier wil toch geen normale Nederlander mee geassocieerd worden
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als je Zwartepiet dus leuk vind ben je een racist en en nsb-er : 2m40s
Als je het bestaan van Zwartepiet beredeneerd verklaard vergoeilijkt ben je een racist
Ondertussen wordt het feest kapotgemaakt door een aantal lieden die een kinderfeest verstieren.
Want we (zij) kunnen niet wegblijven en ergens anders lol gaan maken
Nee we moeten het verzieken voor kleine 3 jarige meisjes
Direct met een protest actie tijdens het grootste evenement voor kinderen in het jaar danwel door gezeik vanaf Maart.
Het eindresultaat
Weest trots Quinsy en politieke-soortgenoten,weest trots
De grote zwarte man heeft gewonnen van de kleine blanke kindertjes
Nee ook omdat nu ex-PVV-opportunisten zich gaan bemoeien met zwarte Piet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat 0,0001% van de mensen die ZP in stand wil houden dit soort tekstjes publiceert?
[ afbeelding ]
Meisje kan al goed acteren zo jong als ze is. Wat een triest filmpje zeg. Het zal die kinderen echt boeien wat die kleur van de Pieten is als ze maar kadootjes krijgen....quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als je Zwartepiet dus leuk vind ben je een racist en en nsb-er : 2m40s
Als je het bestaan van Zwartepiet beredeneerd verklaard vergoeilijkt ben je een racist
Ondertussen wordt het feest kapotgemaakt door een aantal lieden die een kinderfeest verstieren.
Want we (zij) kunnen niet wegblijven en ergens anders lol gaan maken
Nee we moeten het verzieken voor kleine 3 jarige meisjes
Direct met een protest actie tijdens het grootste evenement voor kinderen in het jaar danwel door gezeik vanaf Maart.
Het eindresultaat
Weest trots Quinsy en politieke-soortgenoten,weest trots
De grote zwarte man heeft gewonnen van de kleine blanke kindertjes
Ik ben anti Sint.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:55 schreef nikk het volgende:
[..]
Anti-kamp? Er zijn nauwelijks mensen in dit topic die vinden dat zwarte Piet moet verdwijnen omdat het racistisch is. Wel mensen die bereid zijn om het feest aan te passen. Maar dat vormt nog geen anti-kamp... Zeker niet een kamp dat gezamenlijk via framing anderen in een bepaalde hoek probeert te drukken. Daar slaagt een aanzienlijk deel van dat kamp zelf in. Zolang die achterlijkheid wordt genegeerd of vergoelijkt zal dat effect ook steeds groter worden.
Het moet ook erg knap zijn van dat minieme deel van de bevolking (dat zich als anti-Piet profileert) om het overgrote merendeel van het volk in een bepaalde hoek te drukken. Het is makkelijker om in die slachtofferrol te duiken dan je uit te spreken tegen het achterlijke deel dat deel uitmaakt van je religie pro-Pieten kamp ...
Die behoren niet tot die 0,00001%?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee ook omdat nu ex-PVV-opportunisten zich gaan bemoeien met zwarte Piet.
Hoe kom je bij die 0,0001%?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat 0,0001% van de mensen die ZP in stand wil houden dit soort tekstjes publiceert?
[ afbeelding ]
Wat ben jij vermoeiend met je eeuwige stokpaardje dat extreem-rechts Zwarte Piet vermoord. De tegenstanders van Zwarte Piet, de initiators, die hebben vanaf de eerste seconde gezorgd voor een hetze met 'Zwarte Piet is Racisme'.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die 0,0001%?
Immers van de fanatieke voorstanders van Zwarte Piet zit een flink deel in die hoek. In elk geval bij de exemplaren die prominent zijn.
In feite is het de groep die Zwarte Piet nu aan het vermoorden is. Met die gekken van vrienden zijn vijanden niet meer nodig...
En dat is succesvol overgenomen. Juist die hysterie speelt die malle Quinsy in de kaart. Dat zie je toch wel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat ben jij vermoeiend met je eeuwige stokpaardje dat extreem-rechts Zwarte Piet vermoord. De tegenstanders van Zwarte Piet, de initiators, die hebben vanaf de eerste seconde gezorgd voor een hetze met 'Zwarte Piet is Racisme'.
Minstens 80-90% van de Nederlanders wil ZP houden zoals die is, dus 0,8-0,9*17Mquote:
Kom op, gedraag je niet alsof je een kleuter bent met 'Ja, maar zij zijn begonnen'quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:51 schreef luxerobots het volgende:
j vermoeiend met je eeuwige stokpaardje dat extreem-rechts Zwarte Piet vermoord. De tegenstanders van Zwarte Piet, de initiators, die hebben vanaf de eerste seconde gezorgd voor een
Hoezo? Kom eens met feiten. Bewijs het verband eens. Het is niet meer dan een argument dat de tegenstanders van Zwarte Piet gebruiken. Net als het racismeverhaal. Piet is nooit een slaaf geweest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dat is succesvol overgenomen. Juist die hysterie speelt die malle Quinsy in de kaart. Dat zie je toch wel?
Speel eens niet op de man, maar voeg iets toe aan de discussie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Kom op, gedraag je niet alsof je een kleuter bent met 'Ja, maar zij zijn begonnen'.
Voor iemand met de schitterendste wiskundige formule in je usericoon heb je bizar weinig kaas gegeten van statistiek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Minstens 80-90% van de Nederlanders wil ZP houden zoals die is, dus 0,8-0,9*17M
Ik ga uit van enkele honderden tot enkele duizenden extremisten die op de een of andere manier dit soort uitlatingen doen die de landelijke media halen. Misschien 1-2 nullen te veel (een beetje overdreven om het punt te maken) maar 0,0001-0,001% is ook erg weinig.
Er zijn veel lompe boeren en onbeschofte Nederlanders maar dat is van een andere orde dan doodsbedreigingen.
Ik ben voorstander van Zwarte Piet en zie met lede ogen aan hoe hij gekaapt wordt door allerlei gekken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo? Kom eens met feiten. Bewijs het verband eens. Het is niet meer dan een argument dat de tegenstanders van Zwarte Piet gebruiken. Net als het racismeverhaal. Piet is nooit een slaaf geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |