Pro-tip: jezelf quoten heeft weinig zin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:00 schreef desiredbard het volgende:
1) Moet je me laten weten dat het verwijdert is.
Ja dat was aan specularium bedoeld maar dat ging niet lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pro-tip: jezelf quoten heeft weinig zin.
Man waar heb jij die vandaanquote:
Jahaaa van Geenstijl natuurlijk!quote:
Smakeloos, eigenlijk walgelijk, sta ik als pro-zwarte Zwarte Piet ook absoluut niet achter. Maar wat is precies het doel van het plaatsen van zo'n uitbarsting? Aantonen dat iedereen die Zwarte Piet zwart wil houden een racist is? En daarmee dus negentig procent van de bevolking voor racist uitmaken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
http://racistenuitdekast.tumblr.com/
Dat er domme racismische mensen bestaan, die komen vooral uit het zuiden. (lees Limburg en Brabant)quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Smakeloos, eigenlijk walgelijk, sta ik als pro-zwarte Zwarte Piet ook absoluut niet achter. Maar wat is precies het doel van het plaatsen van zo'n uitbarsting? Aantonen dat iedereen die Zwarte Piet zwart wil houden een racist is? En daarmee dus negentig procent van de bevolking voor racist uitmaken?
#generaliserenkunjeleren
Maar eerlijk is eerlijk, gezien het niveau van zijn rant kan het natuurlijk zijn dat hij niet goed weet hoe de privacyinstellingen van FB precies in elkaar steken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef desiredbard het volgende:
Grapig dat die Jongen zijn FB gewoon open heeft
-
En dit zwaar gemanipuleerd lijkt?
Inderdaad zoiets doet de lieve medemens nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Dik_Troll het volgende:
, want zo zullen ze uiteraard niet zijn, toch?
OMG......quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat er domme racismische mensen bestaan, die komen vooral uit het zuiden. (lees Limburg en Brabant)
Ja, met zoveel pro-Pieten zou je toch een tsunami aan likes verwachten? Maar nee dus.quote:
Alsof alle Pro-Pieten racisten zijn!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:34 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Ja, met zoveel pro-Pieten zou je toch een tsunami aan likes verwachten? Maar nee dus.
Dikke domper voor Quinsy en de rest natuurlijk.
Alsof alle racisten Pro-Piet zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsof alle Pro-Pieten racisten zijn!
Omgekeerd zijn kinderen wel rasisten en nsb ers : 2m40squote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is makkelijk he alles over 1 kam scheren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Omgekeerd zijn kinderen wel rasisten en nsb ers : 2m40s
Inderdaad een beetje blanke baantjes wergnemen die zwarten door onder de marktprijs te werken. Zwartwerkers allemaalquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Alsof alle racisten Pro-Piet zijn.
Dat racisme en discriminatie nog altijd bestaande problemen zijn in dit land. Het gedoe rondom zwarte Piet heeft in ieder geval bij mij de illusie doen verliezen dat we er op dat gebied goed voor stonden. Daarom vond ik aanvankelijk dat zwarte Piet gewoon moest blijven bestaan. Niet toegeven aan het gezeur van types die overal racisme in zien. Maar ik heb me vergist.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Smakeloos, eigenlijk walgelijk, sta ik als pro-zwarte Zwarte Piet ook absoluut niet achter. Maar wat is precies het doel van het plaatsen van zo'n uitbarsting? Aantonen dat iedereen die Zwarte Piet zwart wil houden een racist is? En daarmee dus negentig procent van de bevolking voor racist uitmaken?
#generaliserenkunjeleren
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat er domme racismische mensen bestaan, die komen vooral uit het zuiden. (lees Limburg en Brabant)
Ik kan me niet bepaald onttrekken aan de indruk dat het anti-kamp de pro-Zwarte Pieten in het racistenhoekje poogt te drukken door het internet net zo lang af te speuren tot er reacties worden gevonden die in haar ogen geschikt zijn om het beeld te creëren van Zwarte Pietenfans als racisten zoals ze dat zo graag wíllen zien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat was de grap inderdaad, je moet hem nou niet gaan uitleggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat is een racismisch mens precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |