Prima, moeten andere Mederlanders een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal gerommel. Met als verschil dat ze het zoveel mogelijk "intern" houden en dat de directe last meevalt.
Surinamers hebben ook een andere status dan Chinezen. Voormalige kolonie enzo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Prima, moeten andere Mederlanders een voorbeeld aan nemen.
Dat heb je dan verkeerd gedacht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:18 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen in Nederland dezelfde status heeft...
Ja en? Moet daarom een cultuur ontsporen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Surinamers hebben ook een andere status dan Chinezen. Voormalige kolonie enzo.
Heb je me daar al tussen gezet Kingstown?quote:
Onze cultuur ontspoort als je tijdens de intocht ook een geel Pietje meeloopt?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja en? Moet daarom een cultuur ontsporen?
een volk dat voor tirannen zwicht zei mijn opa altijd, en die deed nog mee aan de tweede wereldoorlogquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze cultuur ontspoort als je tijdens de intocht ook een geel Pietje meeloopt?
Dat je de Tweede Wereldoorlog er nog even bijsleepte, was toch wel de kers op de taart.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
een volk dat voor tirannen zwicht zei mijn opa altijd, en die deed nog mee aan de tweede wereldoorlog
Helaas is dat niet genoeg voor Gario en de zijnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze cultuur ontspoort als je tijdens de intocht ook een geel Pietje meeloopt?
kers op de taart waar heb je het over?? wij zwichten niet voor de minderheid van dit landquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je de Tweede Wereldoorlog er nog even bijsleepte, was toch wel de kers op de taart.
Moet je eens wat nieuws opzoeken uit de jaren '60 e.d.....quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Precies, deze cultuur past zich aan, hoor je nooit wat over, werkt gewoon...
![]()
Vond het gewoon een aardige zet van je. Even je opa en de Tweede Wereldoorlog aanhalen. Kundig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
kers op de taart waar heb je het over?? wij zwichten niet voor de minderheid van dit land
Dat doet de linksmensch toch ook altijd maar al te graag in discussies?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond het gewoon een aardige zet van je. Even je opa en de Tweede Wereldoorlog aanhalen. Kundig.
nou dankje jij ook veel plezier met je taart eet smakelijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond het gewoon een aardige zet van je. Even je opa en de Tweede Wereldoorlog aanhalen. Kundig.
Ongetwijfeld. Maar dat moet je aan hen vragen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat doet de linksmensch toch ook altijd maar al te graag in discussies?
Ah, je bent niet bekend met die uitdrukking. Dat is toch wel weer typisch.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
nou dankje jij ook veel plezier met je taart eet smakelijk
Verloedering van onze cultuur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, je bent niet bekend met die uitdrukking. Dat is toch wel weer typisch.
kom ook naar de pro pieten demo dan zal ik je uitleggen wat dat betekendquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, je bent niet bekend met die uitdrukking. Dat is toch wel weer typisch.
Betekent.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
kom ook naar de pro pieten demo dan zal ik je uitleggen wat dat betekend
en dat zegt iemand die zichzelf koos vogels noemt wie wil nou zo door het leven je bent belachelijk gewoonquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Betekent.
Claimen onze cultuur te verdedigen, maar niet onze prachtige taal beheersen.
Jammer.
Vooral zo blijven posten. Dat doet de zaak erg goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die zichzelf koos vogels noemt wie wil nou zo door het leven je bent belachelijk gewoon
meer goed dan je eigen land in de uitverkoop gooien koos vogels ga vooral daar mee doorquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral zo blijven posten. Dat doet de zaak erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |