Ik geef helemaal niets om de kleur van piet, van mij mocht hij zwart blijven. Maar door figuren zoals jij zou ik het prima vinden als piet een ander kleurtje krijgt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
meer goed dan je eigen land in de uitverkoop gooien koos vogels ga vooral daar mee door
er komen gewoon veel emoties los met zoiets meestal posten ze zoiets na een krat bier weet je welquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
http://racistenuitdekast.tumblr.com/
ja dat is jou mening maar daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niets om de kleur van piet, van mij mocht hij zwart blijven. Maar door figuren zoals jij zou ik het prima vinden als piet een ander kleurtje krijgt.
Wat een karaktermoord weten gasten als jij toch te plegen voor piet, door gasten zoals jij krijgt piet die connectie met dat slechte. De anti-piet brigade zal je dankbaar zijn, zomaar ze jaren van werk bespaard.
Nee, daar zitten ook randdebielen tussen, meer dan iedereen lief is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:
Je hebt aan beide kanten ook wel wat mensen die ongenuanceerd reageren. Alsof de anti-pieten allemaal zo'n heldere lichten zijn.
Mooi gezegdquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"In het land van klompen en kaas, zijn wij blanken de baas"![]()
Aan de andere kant....als dit ons grootste probleem is waar we ons druk overmaken, dan hebben we natuurlijk een prachtig leven met z'n allen.
Als er iets is dat piet zwart heeft gemaakt dan zijn het de schuimbekkende pro-pieters(sorry voor de normale pro-pieters) met hun onverbloemde racisme.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ja dat is jou mening maar daar ben ik het dus niet mee eens
hoezo ben ik racistisch danquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Als er iets is dat piet zwart heeft gemaakt dan zijn het de schuimbekkende pro-pieters(sorry voor de normale pro-pieters) met hun onverbloemde racisme.
Tering. Wat een mensen bestaan er ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
Klopt, maar als je donker gekleurd bent is het zo makkelijk om alles op racisme te gooien, maar als je als blanke gediscrimineerd wordt dan wordt je keihard uitgelachen!quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:06 schreef luxerobots het volgende:
In zekere zin zit er racisme in ons allemaal, iemands ras in nu eenmaal een duidelijk uiterlijk kenmerk. Daar maak je onderscheid in. Erodome, jij kruipt toch ook liever met een neger in bed dan met een Chinees?
*word jequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar als je donker gekleurd bent is het zo makkelijk om alles op racisme te gooien, maar als je als blanke gediscrimineerd wordt dan wordt je keihard uitgelachen!
Ik moet zeggen dat ik Nederland dan ook nog nooit ben gediscrimineerd op basis van mijn huidskleur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar als je donker gekleurd bent is het zo makkelijk om alles op racisme te gooien, maar als je als blanke gediscrimineerd wordt dan wordt je keihard uitgelachen!
De calimero-kaart zat er op deze pagina nog niet in, thx.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Quinsy is in deze discussie als eerste met de racisme-kaart gekomen 'Zwarte Piet is Racisme'.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De calimero-kaart zat er op deze pagina nog niet in, thx.
'Nederlanders zijn NIET racistisch.'quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
Eén was op zich wel genoeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Quinsy is in deze discussie als eerste met de racisme-kaart gekomen 'Zwarte Piet is Racisme'.
Wat is een Calimero-kaart?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De calimero-kaart zat er op deze pagina nog niet in, thx.
Wat ben je nou voor Nederlander?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat is een Calimero-kaart?
Weet ik niet, heeft het iets met dat tekenfilmfiguurtje te maken? Dat Calimero ook van huidskleur moet veranderen ofzo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat is een Calimero-kaart?
dat kan jij helemaal niet wetenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor Nederlander?
Wat een ongelooflijk slechte moeder dat ze haar kind hiervoor misbruikt. BAH.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:25 schreef Mani89 het volgende:
zijn jullie nu blij alle anti pieten kinderen zo kapot proberen te maken
Jij bent hier nog wel de grootste klap in het gezicht van onze cultuur, met je continue stroom aan spel- en stijlfouten.quote:
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor Nederlander?
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk slechte moeder dat ze haar kind hiervoor misbruikt. BAH.
Ja, geef de ouders maar weer de schuld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk slechte moeder dat ze haar kind hiervoor misbruikt. BAH.
Ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een Nederlander ben?
zeg jij toen de oosterburen over de grens kwamen stond jij ze op te wachten met een bos bloemen en een kersentaart koos vogels dus ga niet praten over wie wel of niet nederlander isquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent hier nog wel de grootste klap in het gezicht van onze cultuur, met je continue stroom aan spel- en stijlfouten.
Ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat, de geïndoctrineerde en op deze wijze mishandelde kleuter dit filmpje zelf op YouTube heeft gezet. Haar vreselijke moeder misbruikt haar kind voor politieke doeleinden. Onsmakelijk.quote:
Je moet Vogels helemaal niet serieus nemen. Hij is er als de kippen bij om Sinterklaas met de islam te vergelijken en Zwarte Piet met de sharia.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
zeg jij toen de oosterburen over de grens kwamen stond jij ze op te wachten met een bos bloemen en een kersentaart koos vogels dus ga niet praten over wie wel of niet nederlander is
jij misbruikt fok voor je politieke doeleinden en daar worden wij ook niet blij van ga lekker in de spiegel tegen jezelf praten ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat, de geïndoctrineerde en op deze wijze mishandelde kleuter dit filmpje zelf op YouTube heeft gezet. Haar vreselijke moeder misbruikt haar kind voor politieke doeleinden. Onsmakelijk.
Het gaat om de inhoud van het filmpje, logisch dat haar moeder/vader wellicht wel haar zusje of broertje het heeft geupload, niet gelijk de vinger wijzen naar haar moeder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat, de geïndoctrineerde en op deze wijze mishandelde kleuter dit filmpje zelf op YouTube heeft gezet. Haar vreselijke moeder misbruikt haar kind voor politieke doeleinden. Onsmakelijk.
Best knap dat een kind van 3 de krant leest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het gaat om de inhoud van het filmpje, logisch dat haar moeder/vader wellicht wel haar zusje of broertje het heeft geupload, niet gelijk de vinger wijzen naar haar moeder.
Liever gewoon met degene met wie ik die betreffende "klik" heb. In de praktijk blijken beide dat niet vaak te zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:06 schreef luxerobots het volgende:
In zekere zin zit er racisme in ons allemaal, iemands ras in nu eenmaal een duidelijk uiterlijk kenmerk. Daar maak je onderscheid in. Erodome, jij kruipt toch ook liever met een neger in bed dan met een Chinees?
Racistquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Liever gewoon met degene met wie ik die betreffende "klik" heb. In de praktijk blijken beide dat niet vaak te zijn
Alle kinderen in Nederland zijn speciaal, vandaar dat zij 1x per jaar op 5 december cadeaus krijgt van Sinterklaas en ZWARTE PIET, is al jaren zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Best knap dat een kind van 3 de krant leest.
Zal wel zo'n elitair grachtengordelkind zijn. Dat heel speciaal is.
Dan zou ik ze bewust mijden, dat doe ik ook niet.quote:
Leg dat een Quincy maar eens uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan zou ik ze bewust mijden, dat doe ik ook niet.
Maar Julia is extra speciaal, want die heeft als 3-jarige in de krant gelezen dat er nu ook een Kaas-Piet komt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alle kinderen in Nederland zijn speciaal, vandaar dat zij 1x per jaar op 5 december cadeaus krijgt van Sinterklaas en ZWARTE PIET, is al jaren zo.
Lekkere moeder die het allemaal fiks zit te voeden ipv er een leuk verhaaltje van maakt die het kind kalmeert.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:25 schreef Mani89 het volgende:
zijn jullie nu blij alle anti pieten kinderen zo kapot proberen te maken
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Nederland dan ook nog nooit ben gediscrimineerd op basis van mijn huidskleur.
Niet gelijk hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alle kinderen in Nederland zijn speciaal, vandaar dat zij 1x per jaar op 5 december cadeaus krijgt van Sinterklaas en ZWARTE PIET, is al jaren zo.
Is een Nederlandse traditie en kinderfeest namelijk, Sinterklaas en zwarte piet kijken namelijk niet naar de cultuur waar het kindje vandaan komt, bij Sint & Piet zijn alle kindjes gelijk.
Quincy wil niet luisteren, die heeft veelste veel baat bij zijn ik ben zielig gedoe. Die neem ik dan ook geheel niet serieus.quote:
Een domme opmerking, maar niet discriminerend voor de blanken onder ons. Sterker, ik voel me vooral gevleid. Want het is natuurlijk ook gewoon de waarheid.quote:
Correct.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een domme opmerking, maar niet discriminerend voor de blanken onder ons. Sterker, ik voel me vooral gevleid. Want het is natuurlijk ook gewoon de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |