abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145760440
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zoiets ja. Officieel deed zij niet namens de UN onderzoek maar gebruikte zij daar ook geen middelen (werktijd die door de UN wordt betaald) van de UN voor?
Geen idee, lekker boeiend.
pi_145760512
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geen idee, lekker boeiend.
Het doet er wel toe aangezien indien de UN middelen beschikbaar stelde voor dit onderzoek zij slechts om politieke redenen zichzelf distantieerde terwijl ze het in feite wel steunde. Het maakt dus het verschil tussen hypocriet gedrag van de UN en een misverstand bij de pers.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145760567
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het doet er wel toe aangezien indien de UN middelen beschikbaar stelde voor dit onderzoek
Dus als zij besluit onder werktijd daar onderzoek naar te doen is het ineens een stiekem toch wel door de VN geautoriseerd onderzoek?
pi_145760601
Maar ik begrijp dat de UN de problemen in Syrië, Mali, Irak en Oekraïne dus al heeft opgelost?
pi_145760610
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus als zij besluit onder werktijd daar onderzoek naar te doen is het ineens een stiekem toch wel door de VN geautoriseerd onderzoek?
Indien de UN dat wist en toestond in feite wel. Het zou dan hypocriet zijn om je pro forma te distantiëren terwijl je het onderzoek steunde.
#NoDAPL
pi_145760684
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef Halcon het volgende:
Maar ik begrijp dat de UN de problemen in Syrië, Mali, Irak en Oekraïne dus al heeft opgelost?
Of ze heeft dat inmiddels opgegeven en ze steunt daarom onderzoek naar lekker onbenullige kwesties. :)
#NoDAPL
pi_145760737
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Of ze heeft dat inmiddels opgegeven en ze steunt daarom onderzoek naar lekker onbenullige kwesties. :)
Dat kan ook nog. :) Kwestie van op een makkelijke manier de KPI's halen.
pi_145760820
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Indien de UN dat wist en toestond in feite wel.
Zolang de UN niks doet met het advies van zo een werkgroep en het ook niet is omgezet in een aanbeveling lijkt me dat van niet.
pi_145760964
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zolang de UN niks doet met het advies van zo een werkgroep en het ook niet is omgezet in een aanbeveling lijkt me dat van niet.
Officieel steunen wij het niet maar we betalen je wel voor dit onderzoek. Niet echt geloofwaardig.
#NoDAPL
pi_145761020
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Officieel steunen wij het niet maar we betalen je wel voor dit onderzoek. Niet echt geloofwaardig.
Het doen van onderzoek wordt gesteund, ja. Of de uiteindelijke uitkomst ook wordt gesteund is per onderzoek verschillend. Sowieso is de uitkomst van zo'n onderzoek allesbehalve bindend. Dat wordt het pas als het wordt voorgedragen bij de ledenvergadering in de vorm van een aanbeveling en dan kan er nog steeds niets mee gedaan worden.
pi_145761104
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:17 schreef Onnoman het volgende:
Enige oerhollandse feest is kapot gemaakt.
Oerhollands?
Meen je dat nou? Ik dacht dat Sinterklaas in bijna heel Nederland wel gevierd werd.
Oerhollands :r Als het echt een oerhollands feest is, vier ik het nooit meer!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_145761171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het maakt dus het verschil tussen hypocriet gedrag van de UN en een misverstand bij de pers.
Misschien kun jij de pers en de UN even educatie gaan geven hoe het precies in elkaar zit.
Dan komt het vast allemaal in orde, want het is slechts onwetendheid van hun kant dat ze niet de juiste mening hebben.
pi_145761194
Rustig maar, nog even en je viert de Groningse versie. Of de Drentse. Maar duidelijk niet de Amsterdamse variant.
pi_145761340
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Misschien kun jij de pers en de UN even educatie gaan geven hoe het precies in elkaar zit.
Dan komt het vast allemaal in orde, want het is slechts onwetendheid van hun kant dat ze niet de juiste mening hebben.
Dat lijkt me wel een goed advies.
pi_145761420
Maar komt die zwarte piet nu op de stoomboot of niet?
Je weet ook niet meer wat je die kinderen moet wijsmaken tegenwoordig?
pi_145761452
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het doen van onderzoek wordt gesteund, ja.
Moet dat onderzoek nog komen of was die vergelijking met de kerstman en (indirect) de slavernij het onderzoek?
pi_145761500
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:33 schreef HiZ het volgende:

[..]

Voor mij is aanpassing ook niet zo heel erg nodig, maar ik ben niet zo toondoof dat ik er helemaal niet aan zou willen denken. Krampus-achtig kan ik ook mee leven, maar ook met zo'n oplossing gooi je iets overboord van 1,5 eeuw ZP traditie. Onze huidige ZP is nou eenmaal onmiskenbaar ook gebaseerd op een zwarte knecht die nou eenmaal heel erg lijkt op de zwarte huisslaven die je vaak op portretten uit een eerdere periode zag. Dat mensen in ZP een slaaf zien is misschien een beetje hysterisch, maar toch ook weer niet compleet raar.
Ik heb dit argument uit de hoek van Gario ook gehoord. Ik vraag me het af. Waar zijn die schilderijen met een Zwarte Piet-figuur als huisslaaf? Het kan kloppen, maar ik ben ze niet tegengekomen. En al zeker niet vaak.
pi_145761571
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Moet dat onderzoek nog komen of was die vergelijking met de kerstman en (indirect) de slavernij het onderzoek?
De kerstman misbruikt rendieren, dat is weer ander verhaal.
Niemand die me kan uitleggen wat die boom ermee te maken heeft.
pi_145761659
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En de elfjes in zijn fabriek, die nooit het zonlicht zien en altijd moeten werken.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_145761674
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat komt ook uit een oudere germaanse traditie.
pi_145761696
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb dit argument uit de hoek van Gario ook gehoord. Ik vraag me het af. Waar zijn die schilderijen met een Zwarte Piet-figuur als huisslaaf? Het kan kloppen, maar ik ben ze niet tegengekomen. En al zeker niet vaak.
Is ook geklets.
pi_145761702
Toevallig zijn er nu veel kinderen op straat die zo'n bisschop op zijn schimmel met Pieterman knechten er omheen niet weten te waarderen.
pi_145761761
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Is ook geklets.
Waren nota bene te zien bij "Typisch Nederlands". Een Surinaamse dame ging door het dolle heen.

Zou dat zwarte kind er niet op hebben gestaan dan zou ze overigens hysterisch hebben staan krijsen dat het wordt ontkend.
pi_145761834
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waren nota bene te zien bij "Typisch Nederlands". Een Surinaamse dame ging door het dolle heen.

Zou dat zwarte kind er niet op hebben gestaan dan zou ze overigens hysterisch hebben staan krijsen dat het wordt ontkend.
Ja, maar had dat kind een Zwarte Pieten-pakje? Of een ander kostuum.
pi_145761859
Die hebben geen schoorsteen waarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')