Ja idd, al zijn het vaak wel dezelfde types zullen we maar zeggenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:05 schreef Tally het volgende:
Ik zit ook in zo'n groep. Mooi als ik mn zolder weer eens opruimt.
Ergste vind ik nog van die mensen die ergens om vragen: ja ik heb een draadloze muis nodig. Ik heb een fonduepan nodig. Mn kind is gek van Bumba sindskort dus ik wil alles van Bumba. Als je het zo nodig heb KOOP HET!!!
Soms ook dingen vragen die maar een paar centen kosten. Echt pffff.
Dezelfde die hier in FHF zitten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, al zijn het vaak wel dezelfde types zullen we maar zeggen.
Geen idee, hier kijk ik eigenlijk nooitquote:
Daat kan ik me nog wel iets bij voorstellen, waardeloze zooi waar iemand iets creatiefs mee doet, maar mensen vragen ook doodleuk om een Playstation ofzo...quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:07 schreef stbabylon het volgende:
"Ik heb nog meer kroonkurken nodig voor mijn verzameling"
Ja idd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, al zijn het vaak wel dezelfde types zullen we maar zeggen.
Dat werkt dus idd niet, dan gaan mensen smeken en janken etc. Opzich vind ik, eerste reactie wint, wel goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja idd.
Bij deze groep mag je zelf kiezen aan wie je het geeft. Dus ik had mn zolder opgeruimd en kwam een fonduepan tegen die we nooit gaan gebruiken. Had er eentje gereageerd: ja ik wil en mag hem want ik vroeg van de week al of iemand er eentje voor me had. Uhm nou nee. Koop er maar één
Ja voor de jongens in Roemenië want die andere is gejatquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daat kan ik me nog wel iets bij voorstellen, waardeloze zooi waar iemand iets creatiefs mee doet, maar mensen vragen ook doodleuk om een Playstation ofzo...
ja maar dan komt zo'n kut die er om vroeg misschien wel als eerst. Die gun ik dat niet eensquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat werkt dus idd niet, dan gaan mensen smeken en janken etc. Opzich vind ik, eerste reactie wint, wel goed.
ja, waardeloze zooi die anders weggaat maar waar iemand nog iets mee kan vind ik prima om te vragen. WR-rollen doen het vaak goed op kleuterscholen etc.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja voor de jongens in Roemenië want die andere is gejatUhm
En idd. Ik vind het anders als iemand een oproep plaatst voor wc rollen, glazen potjes, kapotte kaarsen of noem maar op.
Dan weet je tenminste zeker dat het naar een werkloze alleenstaande slet gaat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat werkt dus idd niet, dan gaan mensen smeken en janken etc. Opzich vind ik, eerste reactie wint, wel goed.
Sja, dan moet je er helemaal niet aan meedoenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
ja maar dan komt zo'n kut die er om vroeg misschien wel als eerst. Die gun ik dat niet eens
Mja, en alles gooien ze op zo zielig mogelijke verhalen. Alles is de schuld van de crisis, je 5 kinderen, bijstand of weet ik het.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daat kan ik me nog wel iets bij voorstellen, waardeloze zooi waar iemand iets creatiefs mee doet, maar mensen vragen ook doodleuk om een Playstation ofzo...
Dat gebeurde met mij in de vraag en aanbod groep. Ik vroeg iets te vraag of bepaalde kleding nep of gejat was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan moet je er helemaal niet aan meedoen.
Ik heb nog nooit iets aangeboden of ergens op gereageerd hoor, maar soms kan ik een sarcastische post ergens niet laten, ik werk wel als ik eruit geknikkerd ben.
Valsheid was te verwachten idd. Maar verder klinkt het toch als een goed feestjequote:Op maandag 20 oktober 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, pijn in mijn kuiten en enkels door afgelopen weekend. We kwamen binnen net na Twenty Four Seven. Even beetje rekken en strekken, want direct aan de bak met de Party Animals. We waren met 7 mannen, dus redelijk sausagefest, maar dat boeit niet, vrouwen leiden alleen maar af. Gelukkig zorgde de pauze dj voor goede nummers, want East 17 was laf, traag en kut. Venga Boys en Nakatomi zongen vals. Maar goed, wel lekkere wijven op het podium.
Maar op het eind een uur en vijftien DJ Paul als afsluiter maakte alles goed. Hij begon happy en eindigde met de Catscan Refix van Have you ever been mellow. Echt, dat laatste half uur helemaal naar de klote van keiharde gabber.
Commercieel? Absoluut!
Is dat erg? Totaal niet *grijns*
Iig nooit aan hunzelf.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, en alles gooien ze op zo zielig mogelijke verhalen. Alles is de schuld van de crisis, je 5 kinderen, bijstand of weet ik het.
Van te voren hadden we nog afgesproken om na afloop nog de kroeg in te gaan. Na afloop keken we elkaar aan, voelden aan onze doorweekte (echt, compleet doorweekt) shirts en... nah, dat kunnen we niet makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valsheid was te verwachten idd. Maar verder klinkt het toch als een goed feestje
Ik heb een hele huisraad aan keukenspul en dat soort dingen er op gezet. Kaartjes voor pret/dierenpark. En wel eens op dingen gereageerd. Maar sommige reageren gewoon op allesquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan moet je er helemaal niet aan meedoen.
Ik heb nog nooit iets aangeboden of ergens op gereageerd hoor, maar soms kan ik een sarcastische post ergens niet laten, ik werk wel als ik eruit geknikkerd ben.
Heel verstandigquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van te voren hadden we nog afgesproken om na afloop nog de kroeg in te gaan. Na afloop keken we elkaar aan, voelden aan onze doorweekte (echt, compleet doorweekt) shirts en... nah, dat kunnen we niet maken
Dat zou ik niet eens willen handlenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vers mannenzweet vol testosteron, dat kunnen die chicks toch helemaal niet handlen
Dat ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die zijn toch al compleet uitgeleefd. Heb je niets meer aan die avond.
Mja, das wel waar ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die zijn toch al compleet uitgeleefd. Heb je niets meer aan die avond.
Dat is altijd met dat soort dingen idd, de lol is er heel snel vanaf altijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:37 schreef Elvi het volgende:
In 1 weggeefgroep was ook een vrouw die die alles gratis verzamelde, een paar weken wachtte, en het op andere groepen weer verkocht
Mensen gaan ook serieus vechten om halve potjes haarverf![]()
Ik heb dit weekend 10 mensen aan mn deur gehad en ben er nu wel weer even klaar mee. Elke keer was er wel weer wat. Ik vind het niet erg om dingen weg te geven en de meeste zijn er erg blij mee..maar de zeikerds verpesten het gewoon.
Dit ja, al het gedoe van weggeven staat me ook tegen. Als ik iemand ken die het misschien kan gebruiken vraag ik het even, is het antwoord nee dan gaat het gewoon weg. Aankomend weekend weer wat pakken laminaat die over zijn bijvoorbeeld. Gloednieuw, maar ik kan er niets meer mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is altijd met dat soort dingen idd, de lol is er heel snel vanaf altijd.
Dus gooi ik het liever weg gewoon.
Ik gooi het wel op FB af en toe, maar anders gaat het wel of in de extra berging.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit ja, al het gedoe van weggeven staat me ook tegen. Als ik iemand ken die het misschien kan gebruiken vraag ik het even, is het antwoord nee dan gaat het gewoon weg. Aankomend weekend weer wat pakken laminaat die over zijn bijvoorbeeld. Gloednieuw, maar ik kan er niets meer mee.
Daarom. Wat voor oude troep het ook is. 70% van de keren dat ik grof vuil heb gebeld is het al weg voor ze langs zijn geweest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Als ik iets kwijt wil, zet ik het wel op straat, binnen no time verdwenen.
Ook dat ja, pas verbouwd dus, paar keer heen en weer naar de stortplaats, elke keer was alles weg als ik terugkwamquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom. Wat voor oude troep het ook is. 70% van de keren dat ik grof vuil heb gebeld is het al weg voor ze langs zijn geweest.
Het lag al drie jaar in de garage / op een slaapkamer / op zolder. Ik zat het al telkens heen en weer te slepen als het ergens in de weg lag. Kon nu kiezen tussen voor de vierde keer verplaatsen naar een andere plek, of wegflikkeren. Het werd het laatstequote:Op maandag 20 oktober 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gooi het wel op FB af en toe, maar anders gaat het wel of in de extra berging.
Vaak wel ja. Vervelende is alleen als het niet wordt meegenomen, dan wordt het weer zo'n bende op straat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Als ik iets kwijt wil, zet ik het wel op straat, binnen no time verdwenen.
Ja, zelfde hier, voor de verbouwing stond het "niet in de weg" maar opeens had ik wel erg weinig plek, dus ik heb echt als een malle geruimd. hoe kan iemand 3 surroundsets hebben?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Het lag al drie jaar in de garage / op een slaapkamer / op zolder. Ik zat het al telkens heen en weer te slepen als het ergens in de weg lag. Kon nu kiezen tussen voor de vierde keer verplaatsen naar een andere plek, of wegflikkeren. Het werd het laatste.
Hier moet je een afspraak maken voor grofvuil ophalen, kan maar op bepaalde dagen en dan zitten ze soms al volgepland. Dan staat het 2 weken langs de weg, is ook weer zo asoquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Aan straat zetten, en de dag erna het grofvuil bellen. Als het nog nodig is
Bij ons kunnen ze zelden binnen 3 weken langs komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Aan straat zetten, en de dag erna het grofvuil bellen. Als het nog nodig is
Alleen dat wat niet bruikbaar isquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Hier moet je een afspraak maken voor grofvuil ophalen, kan maar op bepaalde dagen en dan zitten ze soms al volgepland. Dan staat het 2 weken langs de weg, is ook weer zo aso.
Preciesquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen dat wat niet bruikbaar is
Wel vers dan hequote:Op maandag 20 oktober 2014 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vers mannenzweet vol testosteron, dat kunnen die chicks toch helemaal niet handlen
Een parasiet is voor de gastheer niet nuttig. Maar voor andere wezens kan het zeer nuttig zijn dat die parasiet die gastheer verneukt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Is nutteloze parasiet niet bijna een pleonasme? Want als het parasitaire organisme nuttig was geweest voor het gast organisme, dan was het meer een symbiose geweest ipv parasitisme. Of zo. Wat ik me kan herinneren van biologie. Ik vond biologie eng. Te veel vagina's.
Vengaboys zijn dan ook dansers, geen zangers. Dat was een giga marketingstunt bijeengeraapt door meneer van Inkelquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valsheid was te verwachten idd. Maar verder klinkt het toch als een goed feestje
Nou, dan is t geen pleonasmequote:Op maandag 20 oktober 2014 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een parasiet is voor de gastheer niet nuttig. Maar voor andere wezens kan het zeer nuttig zijn dat die parasiet die gastheer verneukt.
En tegenwoordig zijn het alweer de 4de generatie zangersquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vengaboys zijn dan ook dansers, geen zangers. Dat was een giga marketingstunt bijeengeraapt door meneer van InkelMet dat gelul over Trinidad en zo. Rotterdamse dansers dus
Want oud zweet..... yuck.quote:
Kim doet t toch nog steeds?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En tegenwoordig zijn het alweer de 4de generatie zangers
Ik moest gokken en had geen zin het te googlen. Ik dacht nog "Zal ik gewoon vaag "die ene TMF DJ" er neerzetten om niet te blunderen". Ik gokte verkeerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Niet van Inkel he, Diepen, Diepen, Wessel van Diepen.
Holy Crapquote:
Ja klopt, t matroosje geloof ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy Crap
Ik zie het net op wiki. Hoe kan die blonde dan nog zo lekker zijn??
Er is er maar één (een kerel) vervangen
Ze hangen er de hele tijd in, dus juist logisch dat ze het niet ruiken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want oud zweet..... yuck.
Ik snap echt niet dat sommige mannen (en soms vrouwen) het niet bij zichzelf ruiken hoe ze meuren. Sommige mensen zijn een half uur uit een kantoor weg en dan ruik je gewoon "O... henk is er geweest".
En om dan te zegen "Je stinkt! Was je kleren of ga douchen!" is ook weer zowatquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze hangen er de hele tijd in, dus juist logisch dat ze het niet ruiken.
ZElve met slaapkamers waar net in geslapen is of huizen met dieren. Degene die erin woont of net in geslapen heeft ruikt het (vaak) niet. Maar als nieuweling of als je opnieuw de kamer binnen loopt, dan ruik je het ineens.
Gewoon in het wilde weg met je parfum / deo gaan spuitenquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
En om dan te zegen "Je stinkt! Was je kleren of ga douchen!" is ook weer zowat
Op een gegeven moment verbloemd dat t niet meer, maar t kan idd een hint zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon in het wilde weg met je parfum / deo gaan spuiten
Probeer de plee eens. Die van mij ruikt altijd heerlijk. Vind ik zelf.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze hangen er de hele tijd in, dus juist logisch dat ze het niet ruiken.
ZElve met slaapkamers waar net in geslapen is of huizen met dieren. Degene die erin woont of net in geslapen heeft ruikt het (vaak) niet. Maar als nieuweling of als je opnieuw de kamer binnen loopt, dan ruik je het ineens.
O okequote:Op maandag 20 oktober 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, zelfs hij is weer terug op het nest. De cowboy.
Als ik bezig ben ruik ik niks. Moet ik dan daarna na even weer terug zijn in de badkamer, ga ik zelf dood.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Probeer de plee eens. Die van mij ruikt altijd heerlijk. Vind ik zelf.
Dat was dus wel bijzonder, ze playbackten niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O okeJa laatste keer dat ik ze heb zien playbacken was op Milkshake vorig jaar. En nog een keer tijdens zo'n 90's feest inderdaad.
Ik poep bloemetjes, dus niks aan de hand.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik bezig ben ruik ik niks. Moet ik dan daarna na even weer terug zijn in de badkamer, ga ik zelf dood.
Wat een vooroordeel weer zeg, over mensen die stinken. Alsof die allemaal grijze kabeltruien dragen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En om dan te zegen "Je stinkt! Was je kleren of ga douchen!" is ook weer zowat
Vooral ook dat wassen van je kleren, want douchen en dan dioezelfde grijze kabeltrui weer in.... dat schiet niet op.
Wat dus een grove fout was blijkbaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was dus wel bijzonder, ze playbackten niet.
Ja, in straightlord greyquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel weer zeg, over mensen die stinken. Alsof die allemaal grijze kabeltruien dragen.
Eh ja, dat welquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dus een grove fout was blijkbaar
Bloemetjes die al minstens 6 maanden dood zijn...quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik poep bloemetjes, dus niks aan de hand.
Kim kan beter gewoon alleen haar mondje en kontje bewegen op boomboomboomboom, en verder d'r waffeltje houdenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bloemetjes die al minstens 6 maanden dood zijn...
alles beter dan paarsquote:
Maakt ook niet uit, want zelfs toen t uitkwam ging t succes onverminderd door.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat maakt toch allemaal niets uit bij dat soort acts? Het was niets toen het uitkwam en nu nog niet, maar het is wel gewoon leuk toch?
Het zijn allemaal marketingstunts, dus wat verwacht je. Gewoon bier erin en gaan met je nostalgische hoofd, niets mis mee.
En je kan idd echt jaren blijven teren, das toch wel knap.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, want zelfs toen t uitkwam ging t succes onverminderd door.
Onze dansschool heeft ook 2 van die marketingstuntjes gehad. U kent ze wellicht: Chipz & Djumbo.
Kim is de lelijke.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kim kan beter gewoon alleen haar mondje en kontje bewegen op boomboomboomboom, en verder d'r waffeltje houden
Gelul. Hij duurt sowieso niet 24 uur (23,935h), en hij duurt elke dag langer dan de vorige (door de afname van de rotatiesnelheid).quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul. Hij duurt sowieso niet 24 uur (23,935h), en hij duurt elke dag langer dan de vorige (door de afname van de rotatiesnelheid).
Dan heeft Cue nog steeds ongelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul. Hij duurt sowieso niet 24 uur (23,935h), en hij duurt elke dag langer dan de vorige (door de afname van de rotatiesnelheid).
En ook al zou de dag morgen langer zijn, dat betekent niet dat vandaag niet lang isquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet waar, aangezien vandaag de langste dag OOIT zal zijn, heeft ze helemaal gelijk.
Ik begon over dat ik een Nederlandse film tof vondquote:
Dunno, we need Klutsquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begon over dat ik een Nederlandse film tof vond
Ik vertelde dat mijn 1-jarige nichtje blijft slapen
WHAT MORE CAN I DO??
(Apple is kut is te makkelijk)
Films = saaiquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begon over dat ik een Nederlandse film tof vond
Ik vertelde dat mijn 1-jarige nichtje blijft slapen
WHAT MORE CAN I DO??
(Apple is kut is te makkelijk)
Die zoekt alleen maar jodensterretjes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Angel heeft t nog niet teruggevonden?
Wel dat je dan uit eten zou gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Had ik al gezegd dat ik 3 maanden getrouwd ben?
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurt, ik heb een gourmette voorbereid. Met cocktails
Zou ik dr nog vergeven ookquote:
Die is me net iets te jongquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Cue_ het volgende:
Ze doet me aan iemand denken
[ afbeelding ]
Nee die bovenste is al jaren van de basisschool af...quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is me net iets te jong.
En ik heb geen idee wie het is.
Lang genoeg. Boeiend verder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee die bovenste is al jaren van de basisschool af...
Die in een serie het zusje van Carrie Bradshaw (Sex and the City) speelt. Maar dan de tienerversie van haarquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is me net iets te jong.
En ik heb geen idee wie het is.
Welke?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren Loft gekeken, was voor het eerst, moet zeggen, vond hem tof
Nederlandse.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke?
De vlaamse, de nederlandse of de amerikaanse?
Ah, de nieuwe junkie-hotspotquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:22 schreef Cue_ het volgende:
http://www.djbroadcast.nl(...)lub_in_Enschede.html
"met een voorliefde voor house en techno"
Nieuwe tent met muziek die nu nog nergens gedraaid wordt in Enschede
Er zijn dus gewoon 3 versies.quote:
Geen idee, ABOquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat is dat voor eng Eneco kind wat ineens oppopte op mijn scherm?!
Ja wist ik, maar als ik het dan kijk, dan het liefst met acteurs die ik goed ken. En van Koningsbruggen bezopen is hilarischquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon 3 versies.
De Vlaamse is t origineel, de NL is een remake en afgelopen maand is de USA remake in premiere gegaan.
Toch een interessant genoeg verhaal denk ik dan
Zo'n nieuwe venue, die wekelijks open is, zal niet (direct) de toppers hebben. Maar ik denk wel dat die lui ook wel een feestje kunnen bouwen. Helaas is mijn ervaring dat in zulke tenten dus voornamelijk de ongezellige (want veel drugs op) mensen komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Tis niet echt mijn scene en dat blijkt ook dat ik ze allemaal niet ken
- VIERBIJVIER // Young Hand & Glenn.
- VITAMIN // Shivelight.
- KUBUS // Brant.
- PIKZWART // Daan & Marco Đakić
(al vraag ik me af of ze heel bekend zijn uberhaupt)
Om naar te kijken op een forum zal het me worst zijnquote:
We zullen het wel zien. Zitten opzich wel op een oke locatie, al ken ik de tent die er ervoor zat niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n nieuwe venue, die wekelijks open is, zal niet (direct) de toppers hebben. Maar ik denk wel dat die lui ook wel een feestje kunnen bouwen. Helaas is mijn ervaring dat in zulke tenten dus voornamelijk de ongezellige (want veel drugs op) mensen komen.
Dat meisje van de plus-reclame bezopen had ik liever niet willen zien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar als ik het dan kijk, dan het liefst met acteurs die ik goed ken. En van Koningsbruggen bezopen is hilarisch
Ja, was die wel daarvan? Dacht al.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat meisje van de plus-reclame bezopen had ik liever niet willen zien.
Geen idee, maar ik vind het echt schraperig gedrag. Als het mijn groep zou zijn zou vragen naar dingen ook niet toegestaan zijn. Maar goed, het is toch wel gewoon vermakelijk om te zien hoe kansloos en schaamteloos sommige mensen zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou je uberhaupt die tas willen hebben
Ik "ken" die groepen alleen van jullie. Wist niet eens dat ze bestondenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, maar ik vind het echt schraperig gedrag. Als het mijn groep zou zijn zou vragen naar dingen ook niet toegestaan zijn. Maar goed, het is toch wel gewoon vermakelijk om te zien hoe kansloos en schaamteloos sommige mensen zijn.
Drugs en house gaat nou eenmaal gepaard, helaas.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n nieuwe venue, die wekelijks open is, zal niet (direct) de toppers hebben. Maar ik denk wel dat die lui ook wel een feestje kunnen bouwen. Helaas is mijn ervaring dat in zulke tenten dus voornamelijk de ongezellige (want veel drugs op) mensen komen.
Ja, daaromquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik "ken" die groepen alleen van jullie. Wist niet eens dat ze bestonden
Maar wat ik er van hoor word je er knettergek van alle sjappies
En vragen heeft toch zelden zin, zeker bij zoiets specifieks? Tenminste lijkt mij. Wie heeft nu zo'n tas. En een sjappie die het wel heeft, zal als ze hem kwijt wil vanzelf wel op dat weggeefding zetten lijkt me dan zo.
Ja, hoe moet je anders 8 uur zoiets verdragenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drugs en house gaat nou eenmaal gepaard, helaas.
Jep, gelukkig zaterdag helemaal in de zone met ons eigen (drugsvrije) groepje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drugs en house gaat nou eenmaal gepaard, helaas.
Doe eens een linkje door dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Elke stad of dorp heeft wel een eigen variant van deze groepen hoor, ik werd toegevoegd door iemand die ik ken een keer, maar het is idd meer ergernis dan nut.
Ik wil er ook elke keer uit, maar dan zie ik weer zoiets en dan wil ik weten of er mensen afgefikt worden.
Kan je toch niets zien als je geen lid bentquote:
Kan mezelf toch lid maken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Kan je toch niets zien als je geen lid bent.
Domien verwoorde het goed: Krant: "Wat vind je van friet?" Journalist: "Echt niét te vreten." Krant: "Top, dan doe jij dit jaar onze friettest!"quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
NWS / Afrojack woest op Volkskrant-recensent
It's on.
Ik ben nu erg benieuwd naar de Amerikaanse versie. Voornamelijk omdat één van de kerels Cam uit Modern Family isquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon 3 versies.
De Vlaamse is t origineel, de NL is een remake en afgelopen maand is de USA remake in premiere gegaan.
Toch een interessant genoeg verhaal denk ik dan
Ow specifiek amsterdam, word ik vast niet toegelatenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/amsterdamfreecycle/?fref=nf
leef je uit.
Hij heeft toch gewoon gelijk, die gasten doen live niets, dat heeft deadmou5 zelf toegeven:quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Domien verwoorde het goed: Krant: "Wat vind je van friet?" Journalist: "Echt niét te vreten." Krant: "Top, dan doe jij dit jaar onze friettest!"
Ik kan dat ook hoor, door muziek en sfeer.:Yquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jep, gelukkig zaterdag helemaal in de zone met ons eigen (drugsvrije) groepje.
Dat zeg ik, elke stad heeft zijn eigen groep, anders is het echt niet te doen. handig een ding dat je hebben wil, maar reiskosten Limburg zijn best hoogquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow specifiek amsterdam, word ik vast niet toegelaten
Kijken hoe (a)sociaal Amersfoort isquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan ook zoeken op weggeefhoek [plaatsnaam], want het is vaak per plaats (en soms meerdere)
Oh, hij heeft misschien één of twee punten gelijk, betekend nog niet dat hij in alles gelijk heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk, die gasten doen live niets, dat heeft deadmou5 zelf toegeven:
http://deadmau5.tumblr.com/post/25690507284/we-all-hit-play
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nu erg benieuwd naar de Amerikaanse versie. Voornamelijk omdat één van de kerels Cam uit Modern Family is
Wellicht, maar dan nog is het echt kinderlijk om zo te reageren,als je zelf beter weet lach je er toch om? Blijkbaar raakt ie een gevoelige snaar (hij welquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, hij heeft misschien één of twee punten gelijk, betekend nog niet dat hij in alles gelijk heeft.
Ja dat hou je toch altijd.Je moet bv een Michael Bay fan ook niet vragen een arthouse film of chick flick te recenseren. Dan komt er heel wat anders uit qua scorequote:Op maandag 20 oktober 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Domien verwoorde het goed: Krant: "Wat vind je van friet?" Journalist: "Echt niét te vreten." Krant: "Top, dan doe jij dit jaar onze friettest!"
Ik blijf het mooi vinden dat er vele 30+ers zijn die bewijzen dat je prima een nacht kunt dansen/feesten op water en bier.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan dat ook hoor, door muziek en sfeer.:Y
Komen er vaak van die stuiterknakkers aan em vragen waar ik die goeie pillen gehaald heb.
T feit dat ik sowieso al hele grote ogen heb helpt daar ook niet bij.
Maargoed als je dat niet weet (verkeerde recensent) en je gaat uit van de mening kan het voorkomen dat je wel/niet gaat erdoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat hou je toch altijd.Je moet bv een Michael Bay fan ook niet vragen een arthouse film of chick flick te recenseren. Dan komt er heel wat anders uit qua scoreDie dingen blijven toch subjectief.
Hij oordeelt ook niet echt over de muziek an sich, maar over de "show" gemakszuchtig hitjes draaien en verder niets doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat hou je toch altijd.Je moet bv een Michael Bay fan ook niet vragen een arthouse film of chick flick te recenseren. Dan komt er heel wat anders uit qua scoreDie dingen blijven toch subjectief.
Ik was op vakantie veruit de oudste,maar de enige die 5 nachten vrijwel heeft doorgehaald om als eerste weer in het zwembad te plonsen om mijn kater te verwerken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden dat er vele 30+ers zijn die bewijzen dat je prima een nacht kunt dansen/feesten op water en bier.
Goed, ok, wij merken het wel wat beter de volgende dag, maar daar hebben we het niet over
Precies, dagenlang spierpijn en een kater. Maar WEL een leuke nacht gehad!quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden dat er vele 30+ers zijn die bewijzen dat je prima een nacht kunt dansen/feesten op water en bier.
Goed, ok, wij merken het wel wat beter de volgende dag, maar daar hebben we het niet over
Sowieso is een mening iets goed of slecht vinden. Zeggen dat ie niks doet en alleen op play drukt is geen mening verkodnigen, dat is een feit verkondigen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maargoed als je dat niet weet (verkeerde recensent) en je gaat uit van de mening kan het voorkomen dat je wel/niet gaat erdoor.
Toch wel tricky natuurlijk.
quote:
Dat heb ik ook wel idd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
spring ik door. Kan ik zo een paar uur doortrekken hoor. HoeplaaaMaar kakt de muziek in zo tegen een uur of 3 a 4... dan kak ik ook in. En dan is t gedaan voor opa.
Iemand die casht, casht nooit genoeg. Dat weet iedereenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij oordeelt ook niet echt over de muziek an sich, maar over de "show" gemakszuchtig hitjes draaien en verder niets doen.
Maar waar maakt die gast zich druk om, het is al geweest, hij heeft al gecashed, laughing all the way to the bank zou ik.
Tuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is een mening iets goed of slecht vinden. Zeggen dat ie niks doet en alleen op play drukt is geen mening verkodnigen, dat is een feit verkondigen.
Ja, dat vind ik dus ook. Ja, het is over the top, maar niet te, het past zegt maar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stond er ff van te kijken. Briljant geacteerd!
true, maar misschien moet ie gewoon minder lamborghini's in de prak rijdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die casht, casht nooit genoeg. Dat weet iedereenEr kan nog meeeer bij.
Als iemand hem dan "ontmaskerd" (ik laat ff in t midden of t waar is), dan raakt dat in gevaar natuurlijk.
Ja ik kan redelijk ingekakt aan een bar staan en dan ineensquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel idd.
Eenmaal ingekakt door muziek of saaiheid mensen ofzo dan is het vaak ook wel gedaan. Of het moet dan ineens helemaal omslaan, dan lukt het soms ook nog wel, maar de kans is een stuk kleiner![]()
Als de stemming/muziek er is, dan ram ik door die vermoeidheid heen. Of ik merk 'm niet. Dat wat een pil doet, denk ik dan of zo. Of Red Bullquote:Heeft niet altijd met vermoeidheid te maken, gewoon stemming
En toch geldt dat voornamelijk voor de hele grote artiesten, waar de show er naadloos op past. Het merendeel doet het wel live, en speelt in op het publiek. Doen ze dat niet, is het publiek weer weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar ik vraag me altijd af wat die lui dan daadwerkelijk zouden moeten doen.
Meer dan twee plaatjes aan elkaar knopen valt er ook niet echt te doen. Meeste werk zit vooraf, in de productie van de platen (lijkt mij )
Zaterdag: 'ik ga even naar de plee' [blur - song 2 begint] 'of toch niet.. STUITER'quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan redelijk ingekakt aan een bar staan en dan ineensWHOOOOEEIII
als er een vet nummer komt
[..]
Als de stemming/muziek er is, dan ram ik door die vermoeidheid heen. Of ik merk 'm niet. Dat wat een pil doet, denk ik dan of zo. Of Red Bull
Inspelen op het publiek is vooral welke muziek je precies draait.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch geldt dat voornamelijk voor de hele grote artiesten, waar de show er naadloos op past. Het merendeel doet het wel live, en speelt in op het publiek. Doen ze dat niet, is het publiek weer weg.
Tuurlijk. Een rocknummer schrijf je ook niet ter plekke. Dat bedenk je, schrijf je, oefen je, allemaal vooraf. Enige verschil is dat ze dat dan nog live spelen. En het live van de DJ is vaak dat vooraf geschreven ding op play zetten. Ik zie de ramp niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar ik vraag me altijd af wat die lui dan daadwerkelijk zouden moeten doen.
Meer dan twee plaatjes aan elkaar knopen valt er ook niet echt te doen. Meeste werk zit vooraf, in de productie van de platen (lijkt mij )
Ik vidn t een hele hele hele mooie serie. Lachwekkend, schattig, soms een boodschap maar nooit te moralistischquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Ja, het is over the top, maar niet te, het past zegt maar.
"Awhooo-hoooooow!" Ik zie je gaanquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaterdag: 'ik ga even naar de plee' [blur - song 2 begint] 'of toch niet.. STUITER'
Een ramp is het nooit, het is maar muziek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een rocknummer schrijf je ook niet ter plekke. Dat bedenk je, schrijf je, oefen je, allemaal vooraf. Enige verschil is dat ze dat dan nog live spelen. En het live van de DJ is vaak dat vooraf geschreven ding op play zetten. Ik zie de ramp niet.
Live sets van DJ's zijn ook zelden echt live, al heb ik Milow wel ooit briljant zien mixen. Met instrumenten live inspelen, en dan ter plekke opnemen en sampelen en mixen. Of zoals SOHN dat ook met zijn stem doet, ter plekke.
Het "luisteren" naar de sfeer in de zaal en het ter plekke npassen van je vooraf geprogrammeerde setje is ook wel "live" natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inspelen op het publiek is vooral welke muziek je precies draait.
Maar wat doen ze dan precies live?
Maar dat is ook weer een iets ander genre natuurlijk. Tenminste Milow is geen DJ toch, meer muzikant?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een rocknummer schrijf je ook niet ter plekke. Dat bedenk je, schrijf je, oefen je, allemaal vooraf. Enige verschil is dat ze dat dan nog live spelen. En het live van de DJ is vaak dat vooraf geschreven ding op play zetten. Ik zie de ramp niet.
Live sets van DJ's zijn ook zelden echt live, al heb ik Milow wel ooit briljant zien mixen. Met instrumenten live inspelen, en dan ter plekke opnemen en sampelen en mixen. Of zoals SOHN dat ook met zijn stem doet, ter plekke.
Absoluutquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Het "luisteren" naar de sfeer in de zaal en het ter plekke npassen van je vooraf geprogrammeerde setje is ook wel "live" natuurlijk.
Nou, dat zegt Babs net. Dat aanpassen van je set en aanvoelen van de sfeer. Doet niet iedereen, maar de goede DJ's wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een ramp is het nooit, het is maar muziek.
Maar waarom kom je eigenlijk nog opdagen als DJ dan? Ze klagen altijd over dat ze de hele wereld over moeten, doodmoe zijn etc etc (standaard DJ verhaal). Maar dat is dus nergens voor nodig. s
Sorry, bedoelde MYLO. Niet Milowquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is ook weer een iets ander genre natuurlijk. Tenminste Milow is geen DJ toch, meer muzikant?
Lijkt me toch dat haast iedereen dat wel doet? Of ze moeten er die avond geen zin in hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Nou, dat zegt Babs net. Dat aanpassen van je set en aanvoelen van de sfeer. Doet niet iedereen, maar de goede DJ's wel.
"Drop the pressure"quote:
Muziek kiezen en het ene nummer overlaten lopen in de volgende. Technisch niet heel lastig. De muziek kiezen is het lastigste. Grote artiesten hebben het makkelijker, publiek springt dan toch wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inspelen op het publiek is vooral welke muziek je precies draait.
Maar wat doen ze dan precies live?
Ik vraag me dat af. Paris Hilton bijvoorbeeld zag ik dat niet doen, in de Amnesia in Ibizaquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat haast iedereen dat wel doet? Of ze moeten er die avond geen zin in hebben.
Dat zei ik toch.. twee nummers aan elkaar knopen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Muziek kiezen en het ene nummer overlaten lopen in de volgende. Technisch niet heel lastig. De muziek kiezen is het lastigste. Grote artiesten hebben het makkelijker, publiek springt dan toch wel.
Ik kijk alleen teveel naar de borsten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vidn t een hele hele hele mooie serie. Lachwekkend, schattig, soms een boodschap maar nooit te moralistisch
Maar dat is ook geen echte DJ. Die doet maar wat om geld te verdienen / in de belangstelling te staan.. of iets in die zinquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af. Paris Hilton bijvoorbeeld zag ik dat niet doen, in de Amnesia in Ibiza
Dat was gewoon een playlist vooraf
Dat kan ik ook nog wel, en tegenwoordig is dat echt gewoon een functie in de software, zelfs Virtual DJ kan dat naadloos.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zei ik toch.. twee nummers aan elkaar knopen?
Sofiaaaa *fap fap fap*quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk alleen teveel naar de borsten.
Nou, volgens Heatwave zijn alle DJ's dus zoquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is ook geen echte DJ. Die doet maar wat om geld te verdienen / in de belangstelling te staan.. of iets in die zin
Wat ook zo is natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, volgens Heatwave zijn alle DJ's dus zo
Beats gelijk laten lopen kan iedereen, ze zo laten lopen dat de knal van het nieuwe nummer goed valt in het oude nummer is al uitdagender.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan ik ook nog wel, en tegenwoordig is dat echt gewoon een functie in de software, zelfs Virtual DJ kan dat naadloos.
Mwah, dat is gewoon een kwestie van de nummers kennen lijkt me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beats gelijk laten lopen kan iedereen, ze zo laten lopen dat de knal van het nieuwe nummer goed valt in het oude nummer is al uitdagender.
Zeker wel, maar als je niet uit kunt gaan van een vaste volgorde, is het wel wat 'reken'werk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is gewoon een kwestie van de nummers kennen lijkt me.
Daar heb je toch preview voor? Ik kan zelfs op mijn macbook het volgende nummer alvast aanzetten via mijn koptelefoon. Doe het bijna nooit, ik ken de nummers allemaal wel en doe het op de grafische weergave van het nummer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker wel, maar als je niet uit kunt gaan van een vaste volgorde, is het wel wat 'reken'werk.
Claire?!quote:
Is dat bij een rockband niet hetzelfde? Een kwestie van de nummers kennen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is gewoon een kwestie van de nummers kennen lijkt me.
Die milf lust er wel pap van.quote:
En de reactie van Afrojack staat hier: Afrojack pissig over beroerde recensiequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:28 schreef AirwiN het volgende:
Stond nog een mooi stukje in de Volkskrant vandaag over bekende DJ's.
http://www.volkskrant.nl/(...)rug-bij-af~a3772052/
ZElfde als met dat je veel mixed op het podium zelf als DJ. Gewoon dat voor instuderenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat bij een rockband niet hetzelfde? Een kwestie van de nummers kennen?
Ik doe nooit zo aan hoor en wederhoor als een mening wel in mijn straatje past.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef Bart het volgende:
En de reactie van Afrojack staat hier: Afrojack pissig over beroerde recensie
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe nooit zo aan hoor en wederhoor als een mening wel in mijn straatje past.
Please enter your new password:quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:29 schreef Q. het volgende:
Even een wachtwoord veranderen. 20 pogingen voor je een wachtwoord hebt gefabriceerd wat voldoet aan alle voorwaarden die de tool stelt. En het is fokking Quality Center.
Ach ja, hij zit een positie dat hij het zich kan veroorloven en dat het nog 'nieuws' is ook. k stel mij voor dat hij die recensie als volgt heeft gelezen:quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:32 schreef Bart het volgende:
Maar ik moest wel lachen om de reactie van Afrojack, hij maakt zichzelf alleen maar belachelijk.
Die kans zit erin jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach ja, hij zit een positie dat hij het zich kan veroorloven en dat het nog 'nieuws' is ook. k stel mij voor dat hij die recensie als volgt heeft gelezen:
[ afbeelding ]
Ja, en dan hoor je, op 0:32 komt ie, dus dan moet ik hem op 0:16 in starten, maar dan moet het vorige nummer op -0:46 zitten, reken de reken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb je toch preview voor? Ik kan zelfs op mijn macbook het volgende nummer alvast aanzetten via mijn koptelefoon. Doe het bijna nooit, ik ken de nummers allemaal wel en doe het op de grafische weergave van het nummer.
Maar pas toen ik voor 40 callcentre medewerkers draaide heb ik wel even stukjes voorgeluisterd hoor, die muziek kende ik allemaal totaal niet.
Spuit 11quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:28 schreef AirwiN het volgende:
Stond nog een mooi stukje in de Volkskrant vandaag over bekende DJ's.
http://www.volkskrant.nl/(...)rug-bij-af~a3772052/
Grappig, maar dat laatste is natuurlijk nog nooit een belemmering geweest, gebruikers zouden in principe allemaal hetzelfde wachtwoord kunnen hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Please enter your new password:
"
Sorry, that password is already in use.
Het kan alleen dat t hetzelfde is als een vorig wachtwoord van jequote:Op maandag 20 oktober 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grappig, maar dat laatste is natuurlijk nog nooit een belemmering geweest, gebruikers zouden in principe allemaal hetzelfde wachtwoord kunnen hebben.
Dan zegt ie datquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kan alleen dat t hetzelfde is als een vorig wachtwoord van je
Uit jouw mond is dat een compliment.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grappig, maar dat laatste is natuurlijk nog nooit een belemmering geweest, gebruikers zouden in principe allemaal hetzelfde wachtwoord kunnen hebben.
Ik gaf je gelijk, hoer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zegt ie dat.
Maar het was maar een grapje hoor.
Da's toch echt niet meer te doen man?!quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan mag je hem ook nog 1x per 2 weken wijzigen.
Nou inderd... hey wacht, dat heb ik!quote:
It'll never be enoughquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou inderd... hey wacht, dat heb ik!
Hoerenapplicatie1 voldoet in 98% van de gevallen als passend wachtwoord.quote:
Het is maar goed dat ik een password-tooltje heb. Als het nou een bedrijfskritische applicatie zou zijn dan vooruit maar het is een fokking issue-registratie-tooltje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch echt niet meer te doen man?!
1x per twee weken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke. Dan niet.quote:
Daar heeft er één zich afgevraagd: hoe kunnen we er absoluut zeker van zijn dat onze gebruikers hun password opschrijven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zou ik vrij snel klaar zijn met issues melden, denk ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef Q. het volgende:
Het is maar goed dat ik een password-tooltje heb. Als het nou een bedrijfskritische applicatie zou zijn dan vooruit maar het is een fokking issue-registratie-tooltje.
Spreek je al hebreeuws?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke. Dan niet.
*doorga met verliefde sms'jes appjes sturen*
Maar de volgende keer moet je weer een compleet nieuw wachtwoord bedenken, Hoerenapplicatie2 werkt dan niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoerenapplicatie1 voldoet in 98% van de gevallen als passend wachtwoord.
Degene die deze regels heeft bedacht heeft echt een hekel aan gebruikers. Oh. En je mag voor het wijzigen van je wachtwoord ook nog een ander tooltje opstarten wat er 2 minuten over doet om te starten.quote:
2 minuten neusvretenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Degene die deze regels heeft bedacht heeft echt een hekel aan gebruikers. Oh. En je mag voor het wijzigen van je wachtwoord ook nog een ander tooltje opstarten wat er 2 minuten over doet om te starten.
Teringsoftware2quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:48 schreef Q. het volgende:
Maar de volgende keer moet je weer een compleet nieuw wachtwoord bedenken, Hoerenapplicatie2 werkt dan niet.
Gewoon lijstje van 7 ww makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Wat wel scheelt is dat je na 7x weer kan recyclen
Pesach! Hummus! Tehina! Chanoeka! Mazzeltov!quote:
JODEN!!! JODEN!!!!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pesach! Hummus! Tehina! Chanoeka! Mazzeltov!
Hetgeen dan weer t hele idee van een paswoord verneukt, lijstjes maken van je paswoorden. Maar dat is wel de trend, dat de paswoorden ZO lastig moeten zijn inmiddels, dat de user ze op een briefje schrijftquote:
Wanneer vlieg je die kant op?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pesach! Hummus! Tehina! Chanoeka! Mazzeltov!
En dan zou er ook nog een check moeten komen dat je eig voor elke applicatie een ander wachtwoord hebt die niet hetzelfde is dan de afgelopen 7 wachtwoorden voro welke applicatie dan ook gebruiktquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Hetgeen dan weer t hele idee van een paswoord verneukt, lijstjes maken van je paswoorden. Maar dat is wel de trend, dat de paswoorden ZO lastig moeten zijn inmiddels, dat de user ze op een briefje schrijft
Ja dat schijnt dus niet bepaald te worden aangeraden, als nederlander zijde, op dit momentquote:
Dan heb je nog wat tijd om van die krulletjes aan de zijkant te laten groeienquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat schijnt dus niet bepaald te worden aangeraden, als nederlander zijde, op dit moment
Die heb ik toch al!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat tijd om van die krulletjes aan de zijkant te laten groeien
Terwijl dit paswoord en superlastig te cracken is, en makkelijk te onthouden:quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen dan weer t hele idee van een paswoord verneukt, lijstjes maken van je paswoorden. Maar dat is wel de trend, dat de paswoorden ZO lastig moeten zijn inmiddels, dat de user ze op een briefje schrijft
Maar dan nog heb je 20 applicaties, die allemaal met een verschillend interval werken qua aanpassen, en verschillende regelsquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl dit paswoord en superlastig te cracken is, en makkelijk te onthouden:
#1AiKzMiDwMzN
(Altijd is Kortjakje ziek)
Ik pijl liever lul dan krul.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen pijpenkrullen (hihi, ik zei pijpen)
Ja, allemaal afschaffen en vervangen door:quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan nog heb je 20 applicaties, die allemaal met een verschillend interval werken qua aanpassen, en verschillende regels
It would take a desktop PC aboutquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Terwijl dit paswoord en superlastig te cracken is, en makkelijk te onthouden:
#1AiKzMiDwMzN
(Altijd is Kortjakje ziek)
Maar dat zou samenwerking betekenenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, allemaal afschaffen en vervangen door:
1 kleineletter
1 hoofdletter
1 cijfer
1 leesteken
minimaal 8 tekens
niet hetzelfde als de vorige maand
Klaar
Een universele service waarop je inlogt die dan aan alle andere systemen doorgeeft: dit is ok. Hemelsquote:
Ik heb hier de portable versie van KeePass geinstalleerd, staan er zo'n 30 in. Kan ik never nooit allemaal onthouden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie ook gele post-its hier hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hier de portable versie van KeePass geinstalleerd, staan er zo'n 30 in. Kan ik never nooit allemaal onthouden.Nu hoef ik alleen het master-password te onthouden. De meeste van mijn collega's hebben ze in een notitie in Outlook staan.
Ik heb ook een laptop, maar wel een vaste plek (twee eigenlijk) met een docking station.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier heeft iedereen laptops, is toch minder handig.
Vaste plek, wat ouderwets.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook een laptop, maar wel een vaste plek (twee eigenlijk) met een docking station.
Jij kan vanuit je huis zien of er nog plek isquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Vaste plek, wat ouderwets.![]()
Als je voor 9 uur binnen bent kan je hier meestal wel zitten, op drukke dagen heb je daarna pech.
Ik ben er toch altijd als eerste. Kan ik ook weer als eerste weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kan vanuit je huis zien of er nog plek is
Ik vind flexplekken verschrikkelijk. Uiteindelijk zie je alsnog dat mensen "vaste" plekken gaan uitzoeken. Sowieso heb ik tig mappen en dergelijke. Plus iedere dag "je flexplek" moeten opruimen is ZO inefficient.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Vaste plek, wat ouderwets.![]()
Als je voor 9 uur binnen bent kan je hier meestal wel zitten, op drukke dagen heb je daarna pech.
Daarom ben ik ook zo vroeg, kan ik elke dag op dezelfde plek zitten en hoef ik niet de halve dag te besteden aan het fatsoenlijk inrichten van mijn werkplek en het zoeken van een stoel die wel verstelbaar is. Ouwe troep hier allemaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind flexplekken verschrikkelijk. Uiteindelijk zie je alsnog dat mensen "vaste" plekken gaan uitzoeken. Sowieso heb ik tig mappen en dergelijke. Plus iedere dag "je flexplek" moeten opruimen is ZO inefficient.
Hoef je ook niet zoveel mensen te zien. Scheelt ook weerquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er toch altijd als eerste. Kan ik ook weer als eerste weg.
Als t doel van de flexplek is "Iedereen vroeger laten beginnen", dan werkt tquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo vroeg, kan ik elke dag op dezelfde plek zitten en hoef ik niet de halve dag te besteden aan het fatsoenlijk inrichten van mijn werkplek en het zoeken van een stoel die wel verstelbaar is. Ouwe troep hier allemaal.
Hoeven ook niet zoveel mensen hem te zien, scheelt ook weer!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoef je ook niet zoveel mensen te zien. Scheelt ook weer
Voor jou persoonlijk is het inefficient, voor het totale bedrijf is het wel efficient...quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind flexplekken verschrikkelijk. Uiteindelijk zie je alsnog dat mensen "vaste" plekken gaan uitzoeken. Sowieso heb ik tig mappen en dergelijke. Plus iedere dag "je flexplek" moeten opruimen is ZO inefficient.
Denk je dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk is het inefficient, voor het totale bedrijf is het wel efficient...
Ach, het opstarten van mijn laptop kost toch 10 minuten, heb ik mooi tijd om mn werkplek om te bouwen, koffie te halen en alvast even naar de plee te gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk je dat?
Als iedere werknemer 's ochtends eerst z'n plek moet inrichten en 's avonds alles moet opruimen? Weet je wat voor productieve tijd dat kost? Bovendien zie je dat t in de praktijk niet werkt, omdat mensen toch ongeveer hun eigen stekje gaan opzoeken.
Ligt er totaal aan wat de aard van je bedrijf of je afdeling is ook, of t "werkt" of niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:41 schreef stbabylon het volgende:
Flexwerken werkt overigens wel, zodra je alle vrouwen er uit mikt.
Lees: goedkoop.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk is het inefficient, voor het totale bedrijf is het wel efficient...
In die opstart tijd heb ik alweer 5 vragen van collega's beantwoord hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, het opstarten van mijn laptop kost toch 10 minuten, heb ik mooi tijd om mn werkplek om te bouwen, koffie te halen en alvast even naar de plee te gaan.
Hoe minder mensen hoe meer vreugd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoef je ook niet zoveel mensen te zien. Scheelt ook weer
Die zijn er nog niet als ik begin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In die opstart tijd heb ik alweer 5 vragen van collega's beantwoord hoor
Neuh, mannen werken gewoon fulltime, dus als je 40 FTE hebt, heb je 40 man en heb je genoeg aan 40 werkplekken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er totaal aan wat de aard van je bedrijf of je afdeling is ook, of t "werkt" of niet.
Ik weet het wel zeker.quote:
Ik heb mijn werkplek in circa 30s ingericht en in 30s weer opgeruimd. Zo moeilijk is dat niet, een stapeltje mappen en papier en een pennenbakje e.d. in een kast gooien.quote:Als iedere werknemer 's ochtends eerst z'n plek moet inrichten en 's avonds alles moet opruimen? Weet je wat voor productieve tijd dat kost?
Hier zijn er altijd collega'squote:
Aangezien het doel van een bedrijf doorgaans winst maken is, komt dat overeenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |