Diverse tuinbroeken zonder frutsels: hier!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:26 schreef Mabawa. het volgende:
Jeetje RazzHopelijk zit er snel verbetering in of kun je er op een gegeven moment beter tegen.
Wat betreft kleertjes, ik vind spijkerbroekjes bij de allerkleinsten echt zooo niet leuk. Tot een maand of 6/7 zachte kleertjes hier. Als ze dan eenmaal kunnen zitten enzo vind ik meer leuk. Hier de ene dag een chino met shirt of spijkerblouse, de andere dag een leuke joggingbroek met leuk shirt erboven en weer de andere dag een soepele spijkerbroek met blouse of vestje. Ohh en soms ook nog een leuke onesie-hoodie! Ik vind het wel erg jammer dat er voor jongens veel minder keus is dan voor meiden.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een tuinbroek zonder plaatjes en dingetjes.
Misschien was je vriend niet zozeer boos om het flesje vs. borst, maar omdat hij zich niet 'goed genoeg' voelde doordat jij jullie baby overnam. Althans, mijn man zou dat op die manier voelen namelijk, al zou hij het niet snel toegeven dat het daarom 'boos' was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Tap & Razz, geen fijne nacht zo.
SQ, wat nou obesibaby, lekker spekkigzo horen baby's toch te zijn!
Gisteravond was het bij ons ook bal. Zo tussen 22-23 geven we hem nog een flesje of ik voed hem. Om 22 vroeg ik vriend alvast een flesje te maken omdat F zo wel wakker zou worden. Dat deed hij dus nieteen half uur later werd F wakker en toen werd z'n flesje dus pas klaar gemaakt. Kind volledig over z'n toeren en niet stil te krijgen. Na 15 min ben ik me er mee gaan bemoeien, vriend boos want 'als ik er niet ben zal hij toch ook een flesje moeten drinken & blablabla'
Natuurlijk is dat ook zo maar als m'n baby zo huilt en ik ben er wél dan ga ik hem dus troosten
Uiteindelijk heb ik hem gevoed en alsnog het flesje gegeven, maar als er keuze is tussen bv en kv dan is z'n voorkeur wel duidelijk...
Glad to be of service!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
SQ!!
Ik ga vanmiddag baby kijken![]()
Mijn eigen baby (en dreumes) zijn op de opvang, ik heb herfstvakantie, dus dan moet ik het babygat toch ergens mee opvullen
[..]
Sterke met de mindere nachten allemaal!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Tjonge, het was gisteren 5 maanden geleden dat mini geboren is. Wat vliegt de tijd toch![]()
Dèmindenie!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een half jaar! Dat is de helft van één héél jaar
Jawel, echt!quote:
De dag van gisteren dat ik positief testtequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou dat dus! Hoe kan dat?? Zo ben je nog maar net zwanger ofzo, of gaat net je verlof in, en zo ben je alweer (in mijn geval) bezig met de derde week werk!)
Het was denk ook vooral frustratie. Ik ben op dat moment ook weer weggelopen en heb gewacht tot hij zelf naar beneden kwam met F omdat het niet lukte hem stil te krijgen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misschien was je vriend niet zozeer boos om het flesje vs. borst, maar omdat hij zich niet 'goed genoeg' voelde doordat jij jullie baby overnam. Althans, mijn man zou dat op die manier voelen namelijk, al zou hij het niet snel toegeven dat het daarom 'boos' was.
Over een week pas he! Niet té snel hoor!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:12 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Het was denk ook vooral frustratie. Ik ben op dat moment ook weer weggelopen en heb gewacht tot hij zelf naar beneden kwam met F omdat het niet lukte hem stil te krijgen...![]()
T. alweer 6 maanden!dan is de mijne dat dus over 3 weken ook
![]()
ghehehequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
SQ!!
Ik ga vanmiddag baby kijken![]()
Mijn eigen baby (en dreumes) zijn op de opvang, ik heb herfstvakantie, dus dan moet ik het babygat toch ergens mee opvullen
[..]
ja, je kan een ingezakte fontanel hebben dacht ik, dat had mijn broertje dan waarschijnlijk, want ik kan me die kloppende deuk op z'n dak nog levendig herinneren. Vandaar dat ik even bang was dat mijn baby geen fontanel had.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:29 schreef Limone het volgende:
[..]
ghehehe![]()
![]()
![]()
voor baby Razz De krampjes zitten nu ongeveer op het hoogtepunt, het wordt snel minder!
Was de fontanel 'mooi' open, SQ? Dat zeggen ze hier altijd vind ik een rare tekst.alsof ie ook lelijk open kan zijn. Naja..
huuu!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je kan een ingezakte fontanel hebben dacht ik, dat had mijn broertje dan waarschijnlijk, want ik kan me die kloppende deuk op z'n dak nog levendig herinneren. Vandaar dat ik even bang was dat mijn baby geen fontanel had.
Oh tuurlijk! De fontanel is gewoon niet mijn meest favoriete van de baby (met het navelstompje)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is bijna helemaal goed gekomen hoor!
Ja, foei! Ik had er zelfs een visual bij!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bij Tom zie je dat ook kloppen idd. Ik kan daar nooit lang naar kijken
Limone, foei! Niet het gat van mijn baby.
Ik zit mobiel atm, dus mijn smiley assortiment is beperkt, waarvoor excuses
of jouw babygatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bij Tom zie je dat ook kloppen idd. Ik kan daar nooit lang naar kijken
Limone, foei! Niet het gat van mijn baby.
Ik zit mobiel atm, dus mijn smiley assortiment is beperkt, waarvoor excuses
nee, dat kan ik alleen maar beamenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh tuurlijk! De fontanel is gewoon niet mijn meest favoriete van de baby (met het navelstompje)
Mijn baby's worden blijkbaar kaal na een tijdje. Hallo kloppende fontanel! Meh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maxi had dat ook inderdaad, dat je het zo goed zag kloppenMini's fontanel is kleiner en minder zichtbaar want in tegenstelling tot maxi heeft ze daar wat meer haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |