abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145764883
Razz :* hoop dat jullie beide nog wat slaap hebben kunnen pakken.

en wat heb ik t menstrueren niet gemist zeg. :X mn onderbuik en rug zijn 100 kg zwaarder
S. 2014
J. 2016
pi_145765110
Razz :* hopelijk heb je nog een paar uurtjes slaap kunnen pakken
pi_145765130
Razz :*
hoop dat je nog wat geslapen hebt! En anders overdag even moment erbij proberen te pakken. Huishouden/ boodschappen kunnen uitgesteld he?

Gm }:|
Ruk he?
Zat dat zelf vanmorgen ook nog te bedenken dat ik dat niet heb gemist. Maar is inmiddels al de 4e x hier! Ben strak om de 26 dagen ongesteld.
En mennnn wat trekt het in mijn litteken! Meer ks-mama's die daar last van hebben?
pi_145765134
Geslapen van 4:30-6:30. Nouja, het is iets. Wel een humongous poepluier, zelfs maat 2 kon het niet aan. Waren de krampen toch ergens goed voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 07:32:37 ]
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:29:36 #105
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145765136
Och Razz -O- . Wat een pittig nachtje zo! Hopelijk vandaag een rustig dagje?!
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:30:05 #106
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145765140
Razz, hoop dat je nog geslapen hebt. Ik weet even niet meer hoe oud je baby nu is, maar na een week of 6 worden de krampen vaak minder!
pi_145765155
Thanks jullie O+ lief

Ze is nu 5 weken, dus hopelijk zijn we er snel af Spees!

En vandaag komt m'n moeder O+ Kan ik fijn in bad en dan slapen en zij met haar kleinkind knuffelen.
pi_145765271
Ah, het is ook wel een gedoe, een babytje te zijn, met zo'n lijfje waar van alles in en uit moet en darmpjes die nog moeten wennen. Wat fijn dat je moeder vandaag kan komen, Razz! Lekker rustig aan. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:10:53 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145765442
Aah wat zeg je dat lief, Franny O+.
Fijn dat je moeder vandaag komt, Razz! :*.
♡ Kuiken ♡ Guppy ♡
pi_145765444
Och Razz. Gelukkig kun je vandaag even relaxen als je moeder er is. :*

Over kleertjes, ik kleed T en S de ene dag stoer en de andere dag schattig. En naar het kdv krijgen ze 'oude kleren' aan, want dan komen ze toch telkens thuis met wortelvlekken enzo, dus ik doe ze dan kleertjes aan die ik tweedehands gekregen heb en die nog net doorkunnen voor een tweede ronde.
Verder vind ik het thuis leuk om ze enigszins hetzelfde/matchend te kleden terwijl het me voor het kdv niet zo uitmaakt. Dus wat ze aan krijgen ligt bij mij eigenlijk vooral aan wat ze die dag gaan doen. :D

Whoei ik hoef alleen vandaag nog te werken en dan heb ik twee dagen vrij. Morgen ga ik appels plukken met alle kindjes en donderdag gaan T en S naar het kdv en heb ik een L-dag. O+ Ik verheug me er nu al op.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:20:14 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_145765507
Razz, wat een nare nacht ;( :* hopelijk is die van vandaag beter!

Onze nacht was fijn, gisteren 12 keer aangelegd en dat bood voldoende bodem voor mevrouw, ze kwam om 0:45, 4:30 en om 8:00 :o

En nu voel ik nattigheid langs de luier af dus we gaan maar weer Modewijzer spelen :')

Nikki, dat klinkt leuk! O+
disclaimer
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:23:36 #112
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145765549
Ik ben zo oppervlakkig dat ik bij een doorlekluier stiekem ook blij ben dat ik een nieuwe outfit mag kiezen :')

Leuk vooruitzicht nikki!
pi_145765574
Jeetje Razz :* Hopelijk zit er snel verbetering in of kun je er op een gegeven moment beter tegen.

Wat betreft kleertjes, ik vind spijkerbroekjes bij de allerkleinsten echt zooo niet leuk. Tot een maand of 6/7 zachte kleertjes hier. Als ze dan eenmaal kunnen zitten enzo vind ik meer leuk. Hier de ene dag een chino met shirt of spijkerblouse, de andere dag een leuke joggingbroek met leuk shirt erboven en weer de andere dag een soepele spijkerbroek met blouse of vestje. Ohh en soms ook nog een leuke onesie-hoodie! Ik vind het wel erg jammer dat er voor jongens veel minder keus is dan voor meiden.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een tuinbroek zonder plaatjes en dingetjes.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:28:14 #114
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145765596
Ik vind spijkerbroeken en overhemdjes bij mini's ook niet leuk idd Mabawa. H&M heeft wel tuinbroeken zonder poespas gehad, nu niet in de collectie?
pi_145765676
:O goedemorgen...
Ik dacht gisterenavond om half 10 van, oei ik ben zo moe, laat ik eens op tijd naar bed gaan!
Tijdens het tanden poetsen hoorde ik mini wakker worden. Nouja prima, vaak komt ze rond een uurtje of 10 voor de laatste voeding van de dag. Dus even gevoed en weer weggelegd in haar bedje. Nou, dat werd dus niks. Dus eerst geprobeerd eventjes te knuffelen en weer weg te leggen maar het werd een drama :') Dus maar weer aangelegd en weer kukelde ze in slaap. Dus weer geprobeerd haar weg te leggen, werd ze weer wakker. Het was ondertussen al half 11, 11 uur...
Manlief heeft haar toen even mee naar beneden genomen en is om 12 uur weer naar boven gegaan. En mevrouw zette weer een gigantische keel op.

Uiteindelijk heb ik haar weer bij me gelegd en heb ik liggen dommelen tot 3:15.
Weer in haar eigen bedje gelegd en toen begon ze weer te mopperen (was gelukkig geen huilen), maar ik was zo ontzettend moe, ik kon m'n bed niet uit komen. Ze werd gelukkig na een minuutje of 5 stil. En toen ging de wekker weer om 6:15... Vanavond maar weer op tijd naar bed pogen te gaan.
Tralalalaaa
pi_145765716
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind spijkerbroeken en overhemdjes bij mini's ook niet leuk idd Mabawa. H&M heeft wel tuinbroeken zonder poespas gehad, nu niet in de collectie?
Ze hebben er één, met een hondje erop }:|
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:39:13 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_145765735
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben zo oppervlakkig dat ik bij een doorlekluier stiekem ook blij ben dat ik een nieuwe outfit mag kiezen :')

Leuk vooruitzicht nikki!
ik eigenlijk ook :') overigens, even een plaatje kunnen schieten. Overslag romper maat 56 (die is net iets groter dan de 50/56 romper):

Obesibaby :')

En die maxomorra pakjes gaat ze ook geen maanden dragen:

disclaimer
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:40:42 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_145765757
Heftig nachtje TAP!
disclaimer
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:46:52 #119
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145765830
Ze is mooi SQ O+!
pi_145765907
-O- Tap & Razz, geen fijne nacht zo.

SQ, wat nou obesibaby, lekker spekkig :9~ zo horen baby's toch te zijn!

Gisteravond was het bij ons ook bal. Zo tussen 22-23 geven we hem nog een flesje of ik voed hem. Om 22 vroeg ik vriend alvast een flesje te maken omdat F zo wel wakker zou worden. Dat deed hij dus niet :{ een half uur later werd F wakker en toen werd z'n flesje dus pas klaar gemaakt. Kind volledig over z'n toeren en niet stil te krijgen. Na 15 min ben ik me er mee gaan bemoeien, vriend boos want 'als ik er niet ben zal hij toch ook een flesje moeten drinken & blablabla' -O- Natuurlijk is dat ook zo maar als m'n baby zo huilt en ik ben er wél dan ga ik hem dus troosten }:| Uiteindelijk heb ik hem gevoed en alsnog het flesje gegeven, maar als er keuze is tussen bv en kv dan is z'n voorkeur wel duidelijk...
pi_145766131
Oh, wat een lieve foto's, SQ. Ze is echt mooi!

De eerste maanden groeien ze uit de kleertjes waar je bij staat, dat gaat echt heel rap.

Fazz, herkenbaar hoor. Maar inderdaad, als je er wel bent en je kunt je baby troosten, dan doe je dat. En dan gaat er niets boven het kunnen geven van bv. Als I echt van streek is, dan is dat het enige dat direct werkt.

I heeft op zich nooit probleem gehad met het flesje, maar ze kreeg dat dan de eerste tijd wel alleen als ik er niet bij was. Vanuit het idee dat als ze mij zou zien, ze dan alleen de borst zou willen.

Ik ging net I wegbrengen naar het kdv en er is daar een jongetje dat echt gek op haar is. Hij ging haar helemaal knuffelen, zo lief. (En I ondergaat dat met een mengeling van verbazing en geamuseerde gelatenheid :D .)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145766265
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
En naar het kdv krijgen ze 'oude kleren' aan, want dan komen ze toch telkens thuis met wortelvlekken enzo, dus ik doe ze dan kleertjes aan die ik tweedehands gekregen heb en die nog net doorkunnen voor een tweede ronde.
Daar ben ik nu ook achter! :D .
Leuke vooruitzichten :) .
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:33:11 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145766529
Spekbaby SQ O+
Ik moet je cadeautje denk ik heel snel opsturen of ruilen :').

:* voor alle slechte nachten.

Hier was de nacht juist heerlijk :@, kuiken heeft bijna het klokje rond geslapen :o! Helemaal zonder nachtlampje, misschien maakte dat het verschil.
♡ Kuiken ♡ Guppy ♡
pi_145766730
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 08:37 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ze hebben er één, met een hondje erop }:|
Ook een gewone hoor!

ohnee, die is er uit :( Ze hadden n hele leuke zonder poespas.
Vandaag heeft O een jurk aan, maar hij staat niet. T staat zo ouwelijk. Zo maar even wat anders zoeken.

Spees, zo oppervlakkig ben ik ook hoor! Ik had begrepen dat baby's veel spugen, en je ze dus vaak om moest kleden. Goede reden voor veel kleertjes, dacht ik. Mooi niet dat de mijnes spuugt }:|
pi_145766909
Och wat een schatje, SQ!!
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')