Voelt toch wel een beetje speciaal jaquote:
Of een seksfilm?quote:
Kan je ook kiespijn van krijgen.quote:
Klinkt leuk idd, makers van Coraline, zal wel okay zijn dusquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paranorman![]()
Schijnt nog wel aardig te zijn.
Hoe dan?quote:
Als je vriendin binnenkomt en je een ros voor je kanis verkoopt.quote:
Ja daarom. Daadwerkelijk een verhaal en karakterontwikkeling enzo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt leuk idd, makers van Coraline, zal wel okay zijn dus
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daarom. Daadwerkelijk een verhaal en karakterontwikkeling enzo.
Beetje ver gezocht...quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je vriendin binnenkomt en je een ros voor je kanis verkoopt.
Ik kan wel even wachten... 1,5 uur?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Geen spoilers doen straks dan, dan ga ik die van de week ook eens kijken
Smooth...quote:
Schoot me ineens te binnen.quote:
Oke 2 uur dan, omdat jij het bentquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zo snel op dit tijdstip bij jou kan zijn.
Fyra?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, laat jij de OV-reis maar zien die dat binnen 2uur redt en ik kom langs.
Trusten Roy!quote:
Klinkt niet echt behulpzaam dit en die zijn op transport naar Italië aan het gaan toch? Al is dan ook wel weer een mooie plek, mja zou dan zonde zijn om film te kijken.quote:
Whoops, gaat 'm niet worden neequote:Op zondag 19 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, laat jij de OV-reis maar zien die dat binnen 2uur redt en ik kom langs.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whoops, gaat 'm niet worden neeZelfs niet als ik je in Bergen ophaal
Je kan in 1:38 in Roosendaal staan als je om 23.47 vertrekt. En ik red Roosendaal makkelijk binnen 22 minutenquote:
Eerst Denemarken, en nu uit België. Die Fax is going places.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja misschien wil dat nieuwe meisje uit Antwerpen wel bij je kijken?
Heb je toch nog wat gezelschap.
Wie? Poena? Die komt uit Gent dacht ik hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja misschien wil dat nieuwe meisje uit Antwerpen wel bij je kijken?
Heb je toch nog wat gezelschap.
I'm going nowherequote:Op zondag 19 oktober 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerst Denemarken, en nu uit België. Die Fax is going places.
Mits je auto startquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan in 1:38 in Roosendaal staan als je om 23.47 vertrekt. En ik red Roosendaal makkelijk binnen 22 minuten
And fast, too.quote:
23.47 redt ik niet, het is 10 min lopen. En moet dan nog wel schoenen/jas aan enzo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan in 1:38 in Roosendaal staan als je om 23.47 vertrekt. En ik red Roosendaal makkelijk binnen 22 minuten
BURNquote:
Voor jou zijn we er altijd.quote:
Ow maar dat is de laatste optiequote:Op zondag 19 oktober 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
23.47 redt ik niet, het is 10 min lopen. En moet dan nog wel schoenen/jas aan enzo.
Ohw, zit je mij helemaal lekker te maken met gezelschap, goede film, BRUINE ogen en dan dit....
Alle mannen zijn klootzakken (oh wait, juist niet toch? Anders waren ze wel bezet)
How can we help?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is mooi.. want ik voel me een beetje kut ...
Nou lekker dan...quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow maar dat is de laatste optie![]()
Amber ja
Vertel het eens aan onsquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is mooi.. want ik voel me een beetje kut ...
Ja, en ik dan?! Ik kan niet eens in m'n eentje kijken, want ik heb de film nog niet.quote:
* El_Thijs geeft Lola knuffel en merkt dan dat ze los is van de grondquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet... knuffelen![]()
Heb gewoon even een minidipje. Is morgen wel weer weg
Wil je met ons knuffelen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet... knuffelen![]()
Heb gewoon even een minidipje. Is morgen wel weer weg
zet me neer, denk om je rugquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs geeft Lola knuffel en merkt dan dat ze los is van de grond
Als je opschiet red je het nog jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en ik dan?! Ik kan niet eens in m'n eentje kijken, want ik heb de film nog niet.
Extra domper dit natuurlijk nu.
Nja ga maar weer, doe maar zo. Kijkse!
whahaha ik wil gewoon knuffelenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wil je met ons knuffelen?
Of is dat nog het enige wat helpt?
Ik kan niet vliegen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je opschiet red je het nog jaHup hup hup!!
* El_Thijs knuffelt verder op vaste voet en harde grondquote:
Gewoon een auto stelenquote:
Ik kan niet knuffelen.quote:
Ze woont nog verderquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan niet knuffelen.Fax wel. Hoe ver woon je bij hem vandaag? Hij wacht max. 2 uur heeft ie net gezegd.
Ja ik blijf niet op en neer rijdenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fax heeft een auto, moet hij maar hierheen komen.
Waarom kan jij niet knuffelen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan niet knuffelen.Fax wel. Hoe ver woon je bij hem vandaag? Hij wacht max. 2 uur heeft ie net gezegd.
Ben ik niet goed in. Weet niet waarom.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet knuffelen?![]()
Fax en ik wonen best wel uiterst ver van elkaar
Prinsessengedrag dit dat...quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fax heeft een auto, moet hij maar hierheen komen.
Is mijn knuffel niet goed genoegquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet knuffelen?![]()
Fax en ik wonen best wel uiterst ver van elkaar
Leugensquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben ik niet goed in. Weet niet waarom.
Yv gooit haar haren in de strijd. Dan zijn de mannen meteen weerloos.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Prinsessengedrag dit dat...
Maar jullie kunnen natuurlijk ook vooruit plannen. Jullie huizen smelten morgen niet, geloof ik
Er is nog een auto dacht ikquote:
Mensen, het is tijd voor...quote:
Je bedoelt ik sleur ze aan mijn haren mee? Gewoon om hun nek, of ze willen of nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv gooit haar haren in de strijd. Dan zijn de mannen meteen weerloos.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
23.47 redt ik niet, het is 10 min lopen. En moet dan nog wel schoenen/jas aan enzo.
Ohw, zit je mij helemaal lekker te maken met gezelschap, goede film, BRUINE ogen en dan dit....
Alle mannen zijn klootzakken (oh wait, juist niet toch? Anders waren ze wel bezet)
*noteertquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vond je dat goed genoeg? Heb het idee dat dat veel beter moet kunnen.
awyeahquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen, het is tijd voor...
*tromgeroffel*
...grouphug!
Dat kan ook ja. Gelukkig blijf ik net buiten je bereik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bedoelt ik sleur ze aan mijn haren mee? Gewoon om hun nek, of ze willen of nietWeinig keuze meer als ze bijna niet meer kunnen ademen. Beetje dwang is vast goed voor de spanning.
Nee, ik onthoud even dat we volgende keer wat knuffelexperimenten doenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je maakt nu een lijstje van verbeterpunten waar ik aan kan werken?
I... We have lots to givequote:
Ja, dan zou ik echt rapunzel-haar moeten hebben, zo hoog red ik niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Gelukkig blijf ik net buiten je bereik.
Zolang is haar ketting niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Gelukkig blijf ik net buiten je bereik.
Misschien is dan alsnog een verbeterlijstje vooraf wel handig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik onthoud even dat we volgende keer wat knuffelexperimenten doen
Je wacht ermee?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga geen film meer kijken. Zo slapen![]()
Yv, je hoeft 'm niet meer te downloaden hoor
Die dag komt nog wel denk ik...quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik echt rapunzel-haar moeten hebben, zo hoog red ik niet.
Godzijdank niet nee.quote:
sorry deze moest nog ffquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik echt rapunzel-haar moeten hebben, zo hoog red ik niet.
Welterusten Lolaquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook maar even slapen.
Truste lieverdjes
Welterusten Yv!quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ook, dan is het nog net voor middernacht. Anders verbreekt de betovering en zonder mijn prinsessenhandjes kan ik toch lastiger typen.
Welterusten!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry deze moest nog ff
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry deze moest nog ff
[ afbeelding ]
Welterusten yatsquote:
Ik heb half geslapen. Klein beetje dromen, vooral draaien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 06:15 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen, of nou ja, morgen.
Weer een nacht niet geslapen
Maar nog niet helemaal!quote:
Mogguh sol!quote:
Klopt, bijnaquote:
Thijsquote:
Goed planquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:31 schreef El_Thijs het volgende:
Toch maar even niet formatteren denk ik. Eerst dat verslag tikkenEn ik heb 20 verslagen, vanaf 2013.
Leuk vooruitzichtquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
Amai, nog tweeenhalve dag werken en dan vakantie.
Lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
Amai, nog tweeenhalve dag werken en dan vakantie.
Done en done!quote:
Ik ook eigenlijk.quote:
Ik ook...weer lekker dromen. Die rottige wekker moest dan zo nodig weer verpesten vanmorgen.quote:
Bedankt voor de reminder, moet ik ook nog doen de aankomende week.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:05 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, boodschappen gedaan. Zo meteen eens de monteur bellen zodat mijn auto een beurt kan krijgen. En dan de storm afwachten
Graag gedaanquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, moet ik ook nog doen de aankomende week.
Volgens mij niet, dat bepalen exploitanten zelf. Staat er niks in de voorwaarden?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:59 schreef perro. het volgende:
ok. weet iemand hier toevallig of er wettelijk iets is vastgelegd als het gaat om downtime van internetverbindingen? of daar een maximale termijn om het te verhelpen aan vast zit?
ja, 5 dagen maar dat vind ik echt belachelijk, dat je pas na 5 dagen downtime een klacht mag indienen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dat bepalen exploitanten zelf. Staat er niks in de voorwaarden?
Dat slaat inderdaad nergens op, maar als die voorwaarden goedgekeurd zijn dan kan je er niet veel mee doen denk ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, 5 dagen maar dat vind ik echt belachelijk, dat je pas na 5 dagen downtime een klacht mag indienen.
Klagen mag altijd wel eerder dan natuurlijk, alleen hoeven zij dan geen haast te maken met het oplosse ervan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, 5 dagen maar dat vind ik echt belachelijk, dat je pas na 5 dagen downtime een klacht mag indienen.
nou, hij wilde me niet eens doorverbinden met de klachtenafdeling. mocht niet dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klagen mag altijd wel eerder dan natuurlijk, alleen hoeven zij dan geen haast te maken met het oplosse ervan.
Schriftelijk insturen (per e-mail) dan. En het liefst gelijk naar meerdere afdelingen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:04 schreef perro. het volgende:
[..]
nou, hij wilde me niet eens doorverbinden met de klachtenafdeling. mocht niet dus.
gaat om mijn ouders, denk niet dat ze moeite gaan nemen een brief te schrijven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schriftelijk insturen (per e-mail) dan. En het liefst gelijk naar meerdere afdelingen.
plus dat ze niet bij een andere provider terecht kunnen. alles behalve upc/ziggo en glasfiber gaat over koper, locatie is dusdanig dat koperverbinding niet over 8mbit uitkomt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
Toch is het best belachelijk waar sommige aanbieders mee weg kunnen komen. Omdat ze toch wel weten dat niemand de voorwaarden leest.
kop thee met honing?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb verdorie gewoon weer keelpijn. Net een week vanaf, en nu begint het weer, echt raar
Als jij de gegevens hebt kan jij toch namens hen e-mailen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef perro. het volgende:
[..]
gaat om mijn ouders, denk niet dat ze moeite gaan nemen een brief te schrijven.
toch bedankt yviechickie. straks eens even een shirt kopen.
Hoop niet dat je het van mij hebt gehadquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb verdorie gewoon weer keelpijn. Net een week vanaf, en nu begint het weer, echt raar
Liever zonder honing, hou niet zo van zoet, maar dankjequote:
ja, maar het is meer dat het waarschijnlijk toch geen nut heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als jij de gegevens hebt kan jij toch namens hen e-mailen.
Hoe vaak ik niet namens mijn moeder dingen heb geregeld per e-mail voor verzekeringen of telefoon ofzo, gaat altijd prima.
Als je het niet probeert dan weet je zeker dat het geen nut heeft....quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:12 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, maar het is meer dat het waarschijnlijk toch geen nut heeft.
ervaring. is niet de eerste keer dat mijn ouders gezeur hebben met upc. heb al gebeld en mijn stem verheft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het niet probeert dan weet je zeker dat het geen nut heeft....
Dus eigenlijk geef je nu bij voorbaat al op? Of je hebt gewoon een lesje stem verheffen/klagen nodig. (ohw wacht.. dat krijg je automatisch de 30e nov al natuurlijk)quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:14 schreef perro. het volgende:
[..]
ervaring. is niet de eerste keer dat mijn ouders gezeur hebben met upc. heb al gebeld en mijn stem verheft.
lesje stemverheffen? hahaha nee joh, geloof me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geef je nu bij voorbaat al op? Of je hebt gewoon een lesje stem verheffen/klagen nodig. (ohw wacht.. dat krijg je automatisch de 30e nov al natuurlijk)
M/L, weet niet precies hoe die PSV shirtjes zitten natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:17 schreef perro. het volgende:
[..]
lesje stemverheffen? hahaha nee joh, geloof me.al kan ik me wel heel goed beheersen hoor, was gewoon kwaad.
welke maat heb je?
maakt niet uit toch? scheur je toch weer uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
M/L, weet niet precies hoe die PSV shirtjes zitten natuurlijk.
Good point.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef perro. het volgende:
[..]
maakt niet uit toch? scheur je toch weer uit.
Ach, laat hem lekker. Iedereen weet toch dat PSV het altijd in de 2e seizoenshelft laat liggen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever zonder honing, hou niet zo van zoet, maar dankje
Al moet ik zeggen dat de opkomende Feyenoord gevoelens, toen jij over PSV begon ook wel beginnen te helpen nu..
?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, laat hem lekker. Iedereen weet toch dat PSV het altijd in de 2e seizoenshelft laat liggen?
rood is wel vurig. dus het wordt een thuistenue. al vind het ik thuistenue dit jaar erg mooi van psv.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
?
Daar gaat het toch helemaal niet om. En los daarvan, PSV mag best netjes 2e worden hoor, geen probleem.
Dit jaar zijn zowel uit als thuis wel okay ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:21 schreef perro. het volgende:
[..]
rood is wel vurig. dus het wordt een thuistenue. al vind het ik thuistenue dit jaar erg mooi van psv.
niet zo enthousiast jongedame.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit jaar zijn zowel uit als thuis wel okay ja.
behalve dat shirt van je af scheuren natuurlijk. mits jullie winnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dit was het meest enthousiast als ik over PSV kan worden hoor geloof ik.
Motorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil eigenlijk ook weleens tweede worden. Niet dat wij wel de CL halen, maar gewoon een keer die tune horen zou leuk zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
?
Daar gaat het toch helemaal niet om. En los daarvan, PSV mag best netjes 2e worden hoor, geen probleem.
Oh, en ik maar denken dat het om de seks daarna ging.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:26 schreef perro. het volgende:
[..]
het gaat om de scheuractie van yviechickie.
Yvie scheurt alles kapot als ze de kans krijgtquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:26 schreef perro. het volgende:
[..]
het gaat om de scheuractie van yviechickie.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Motoren
Wel eens ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb iets gemist. Scheuractie? Seks? En dat van jouquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat het om de seks daarna ging.![]()
What was I thinking!
Maar wanneer zijn we gewisseld eigenlijk? Dacht dat ik het van jou af mocht scheuren eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:26 schreef perro. het volgende:
[..]
behalve dat shirt van je af scheuren natuurlijk. mits jullie winnen.
sst. dat moet je niet hardop zeggen hier want dan worden ze jaloers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat het om de seks daarna ging.![]()
What was I thinking!
Seks in d'r scheur zeg ik je!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist. Scheuractie? Seks? En dat van jou
uh. omdat vrouwen kleren van hun lijf horen te scheuren natuurlijk. is veel sexier.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar wanneer zijn we gewisseld eigenlijk? Dacht dat ik het van jou af mocht scheuren eigenlijk.
Ach, eind November is toch bijna januari?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het doel niet echt geloof ik...quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:29 schreef perro. het volgende:
[..]
uh. omdat vrouwen kleren van hun lijf horen te scheuren natuurlijk. is veel sexier.
Niks te zien, jammerquote:
Nee hoor, 1,5 week nog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al iets officieels gehoord? Dat is vandaag toch?
jawel. het doel was eigenlijk jou in een psv-tenue zien te krijgen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het doel niet echt geloof ik...
Jij moet van die PSV propaganda af, dus maakt het meer impact als het andersom is.
Oh, sorry. Dan vraag ik het tegen die tijd nog wel een keer. Sorry.quote:
Jij doet alleen in januari aan seks?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, eind November is toch bijna januari?
Nee hoor, dat is het doel helemaal nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:33 schreef perro. het volgende:
[..]
jawel. het doel was eigenlijk jou in een psv-tenue zien te krijgen.
Ik ook nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, sorry. Dan vraag ik het tegen die tijd nog wel een keer. Sorry.
Geen idee hoe ik bij vandaag kom dan.
psv wordt alleen maar leuker zodra jij dat shirt van je lijf scheurt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het doel helemaal niet![]()
Het doel is dat Feyenoord wint en dat jij inziet dat PSV eigenlijk helemaal niet leuk is.
Dit was ook de reden dat het niet van mijn lijf afgescheurd ging worden volgens mij...quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:36 schreef perro. het volgende:
[..]
psv wordt alleen maar leuker zodra jij dat shirt van je lijf scheurt.
Prima figuur hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit was ook de reden dat het niet van mijn lijf afgescheurd ging worden volgens mij...
Nja misschien ben ik wel een 10tonner en schrik je er zo erg van dat je daarna helemaal genezen bent
Tineke Tientonner?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit was ook de reden dat het niet van mijn lijf afgescheurd ging worden volgens mij...
Nja misschien ben ik wel een 10tonner en schrik je er zo erg van dat je daarna helemaal genezen bent
ik denk dat jullie niet winnen, dus eigenlijk praten we over iets fictiefs. of je moet aanbieden een shirtje aan te trekken om het vervolgens van je af te scheuren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik haat voetbalquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wordt je niet toch ook Feyenoordfan dan?
*boks*quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef perro. het volgende:
[..]
sst. dat moet je niet hardop zeggen hier want dan worden ze jaloers.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, maar ik beperk me niet tot januari als dat kan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij niet dan? Goede voornemens enzo...
Fictief? Ja joh, maakt het nog even erger! Helemaal niet fictief.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk dat jullie niet winnen, dus eigenlijk praten we over iets fictiefs. of je moet aanbieden een shirtje aan te trekken om het vervolgens van je af te scheuren.
ja, zou kunnen. andersom ook.
Dit.quote:
Beperken in seksquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, maar ik beperk me niet tot januari als dat kan.
we zullen zien. maar psv is goed in vorm nu, en tegen die tijd is depay weer terug.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fictief? Ja joh, maakt het nog even erger! Helemaal niet fictief.
Lekker voor de winterstop lekker een mooie overwinning wordt het
En ben je eigenlijk wel 18?
Dat zal dan wel een andere reden hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit.
Verbazingwekkend dat ze gewoon in het wild los rond loopt...
Sorry, ketting was te kort. En anders valt het op.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit.
Verbazingwekkend dat ze gewoon in het wild los rond loopt...
Ciao!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:46 schreef perro. het volgende:
moet even weg. adi0s.
shirtje halen voor yviechickie.
Succes met je rechterhand daarnaquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:46 schreef perro. het volgende:
moet even weg. adi0s.
shirtje halen voor yviechickie.
Hij weet gelukkig niet hoe ik eruit zie, dus ben niet bang voor die m.i.quote:
quote:
Hij rukt niet op die winstquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij weet gelukkig niet hoe ik eruit zie, dus ben niet bang voor die m.i.
En rukken op een hopelijke winst van psv is gewoon treurig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij rukt niet op die winstOmdat je er niet over uit bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Man zijn ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Feyenoordfan zijn is best moeilijk soms.
Nooit last vanquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat hebben vrouwen toch ook. Dus dat is niet echt specifiek iets wat voor mannen nou moeilijker is lijkt mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omgaan met de struggles van vrouwen die je afwijzen
Eenzaamheid, altijd maar weer gevraagd worden om PC's van dames of bejaarden te fixen, naar de sportschool moeten anders ziet niemand je meer staan, gezeur van vrouwen dat je teveel betaalt krijgt van je werk terwijl zij zich 3x zo intelligent als jou inschatten...quote:
Dat eerste klopt nogal jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eenzaamheid, altijd maar weer gevraagd worden om PC's van dames of bejaarden te fixen, naar de sportschool moeten anders ziet niemand je meer staan, gezeur van vrouwen dat je teveel betaalt krijgt van je werk terwijl zij zich 3x zo intelligent als jou inschatten...
Ah, concrete voorbeelden. Dankje!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eenzaamheid, altijd maar weer gevraagd worden om PC's van dames of bejaarden te fixen, naar de sportschool moeten anders ziet niemand je meer staan, gezeur van vrouwen dat je teveel betaalt krijgt van je werk terwijl zij zich 3x zo intelligent als jou inschatten...
Dit is wel iets typisch van deze tijd, ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef Godshand het volgende:
naar de sportschool moeten anders ziet niemand je meer staan
Voor vrouwen ook. Altijd dat stomme uiterlijk. Bah!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is wel iets typisch van deze tijd, ja.
Helpt anders weinig hierquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:01 schreef Godshand het volgende:
naar de sportschool moeten anders ziet niemand je meer staan
Gaan we samen sporten dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor vrouwen ook. Altijd dat stomme uiterlijk. Bah!
Als ik homo was had ik je gedaan..quote:
Yvie, pls.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vrouwen zijn te veeleisend.quote:
Jullie hoeven alleen maar tieten te hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij geen pik?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie hoeven alleen maar tieten te hebben
Wat? Zo werkt het gewoon, maar voor beide partijen. Niks nieuws, enige wat veranderd is, is dat je nu meer toegang hebt tot het groenere gras d.m.v. internet en je het vroeger beperkte tot je eigen dorp, dus minder vergelijkingsmateriaal had.quote:
En dat geldt voor mannen niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is een keus he?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Valt het je zwaar?quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen zijn te veeleisend.
En dan janken bij al hun bezette vriendinnen dat ze geen man hebben.
Best bemoedigend dit, dank je.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie hoeven alleen maar tieten te hebben
Tuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Zo werkt het gewoon, maar voor beide partijen. Niks nieuws, enige wat veranderd is, is dat je nu meer toegang hebt tot het groenere gras d.m.v. internet en je het vroeger beperkte tot je eigen dorp, dus minder vergelijkingsmateriaal had.
Een vriendin van mijn zus is als enige nog niet bezet. En als je hoort wat voor EISEN die stelt, echt niet te geloven. En ze is nog eens BANG dat elke kerel die met haar praat meteen meer wil. Ze leeft nog in het sprookje van de ridder op het witte paard, en hoe vaak er ook gezegd is dat het allang een opgeschoten junk op een gestolen fiets kan zijn, ze wil niet luisteren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:06 schreef yats het volgende:
[..]Ik hoor het een vriendin van me die nog nooit een relatie gehad heeft zo zeggen inderdaad. Maar in de tussentijd wel allerlei hoge eisen hebben aan een man.
Ik ga me een James Bond uiterlijk aanmeten. Kijken of het werkt.quote:
please, vrouwen letten ook net zo goed op uiterlijk. De een nog meer dan de ander.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet alleen nog PC's kunnen fixen en dan ben je op en top man (en vooral FOK!kerquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
please, vrouwen letten ook net zo goed op uiterlijk. De een nog meer dan de ander.
Gelukkig ben ik wel erg knap. En gespierd. En mannelijk.
Hallo, dat zeg ik toch ook. Kunnen jij en Barb niet lezen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
please, vrouwen letten ook net zo goed op uiterlijk. De een nog meer dan de ander.
Gelukkig ben ik wel erg knap. En gespierd. En mannelijk.
Voor mijn gevoel is het voor mannen nog erger de laatste tijd dan voor vrouwen soms hoor. En daarvoor hoef je alleen maar een zeker filmpersonage te bekijkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik zeg. Voor beide. Dat was mijn punt.
halloquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hallo, dat zeg ik toch ook. Kunnen jij en Barb niet lezen?
Niet mijn truukjes jatten plsquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga me een James Bond uiterlijk aanmeten. Kijken of het werkt.
Ja, er staat toch duidelijk 'ook' en dan word ik aangevallen omdat ik zou beweren dat het niet zo is.quote:
Hallo. En als ik voor mezelf spreek: "Nee!"quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hallo, dat zeg ik toch ook. Kunnen jij en Barb niet lezen?
Ik schrijf je wel even een kalmerend middel voorquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, er staat toch duidelijk 'ook' en dan word ik aangevallen omdat ik zou beweren dat het niet zo is.
Nee mannen EN vrouwen letten te veel op uiterlijk. Zo is de maatschappij geworden en lastig om dat terug te draaien denk ik.
Sorry, wist niet dat je niet kon lezen. Excuses dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hallo. En als ik voor mezelf spreek: "Nee!"
Maar net als ik zie jij er ook woest aantrekkelijk uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, ik doe eigenlijk niet mee aan dat geklaag.
Zou niet durvenquote:
Doe dat, kom ik donderdag ophalenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik schrijf je wel even een kalmerend middel voor
Daarom is Barb maar gevlucht naar Malta natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar net als ik zie jij er ook woest aantrekkelijk uit.
Zoals het hoort dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar net als ik zie jij er ook woest aantrekkelijk uit.
En je sloopt Aston Martins voor je beroepquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou niet durven
Al ben ik af en toe al zo koud als een ijsklont
Een zonde is dat eigenlijk ja. Nja gewoon een vrouw zoeken die niks om auto's geeft en dat is dan ook weer opgelost.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En je sloopt Aston Martins voor je beroep
we hebben niet de makkelijkste club uitgekozen nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Herkenbaar...En maar klagen dat nu ze bijna 33 word de biologische klok gaat tikken.Ja duh...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn zus is als enige nog niet bezet. En als je hoort wat voor EISEN die stelt, echt niet te geloven. En ze is nog eens BANG dat elke kerel die met haar praat meteen meer wil. Ze leeft nog in het sprookje van de ridder op het witte paard, en hoe vaak er ook gezegd is dat het allang een opgeschoten junk op een gestolen fiets kan zijn, ze wil niet luisteren.
Mag ik mezelf wel zo' n auto aanmeten?Qua uiterlijk ben ik immers al een vrouwenmagneet, alleen die auto mist nogquote:
Alles om de vrouw te reddenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En je sloopt Aston Martins voor je beroep
Daar maak ik me al niet druk overquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar...En maar klagen dat nu ze bijna 33 word de biologische klok gaat tikken.Ja duh...
Man, makkie! Die heeft straks echt niets meer te eisenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar...En maar klagen dat nu ze bijna 33 word de biologische klok gaat tikken.Ja duh...
Nee, lastig. Nja de beloning voelt dan soms wel weer beter aan als we aan het winnen zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
we hebben niet de makkelijkste club uitgekozen nee.
Je Godshand dus?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef Godshand het volgende:
Ik ga even wat beweging doen, om het goddelijke figuur in stand te houden
Laterzzz
Succes met de trap af van zolderquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef Godshand het volgende:
Ik ga even wat beweging doen, om het goddelijke figuur in stand te houden
Laterzzz
Ik ga mensen niet overtuigen, het is graag of niet he.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, lastig. Nja de beloning voelt dan soms wel weer beter aan als we aan het winnen zijn
Wat heb jij al voor rare dingen gedaan om andere mensen van het Feyenoordvirus te overtuigen?
Oh,ik laat mensen het soms graag inzien als ze het fout hebben. Misschien dat jij daar minder last van hebt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga mensen niet overtuigen, het is graag of niet he.
En het scheelt dat Boven-leeuwen best wel een Feyenoord dorp is. Behalve natuurlijk mijn generatie
Onwetende mensen ga je toch niet overtuigen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh,ik laat mensen het soms graag inzien als ze het fout hebben. Misschien dat jij daar minder last van hebt.
Niks mis met een uitdaging zo af en toequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onwetende mensen ga je toch niet overtuigen.
Al had ik laatst een maatje mee genomen naar de Kuip en die moest toch wel toegeven dat je zo'n sfeer niet in de arena hebt.
dat is waar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met een uitdaging zo af en toe
Ik heb me er ook nog nooit druk over gemaakt.quote:
Makkie voor wat? Voor mij is het gewoon 'een vriendin' en meer zit er ook niet in.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Man, makkie! Die heeft straks echt niets meer te eisen
Dat is ook niet zo moeilijk. Maar eerlijk gezegd vond ik de laatste keren dat ik in de kuip was de sfeer zwaar overdreven. Wij maakten met 1200 man meer geluid dan het thuispubliek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onwetende mensen ga je toch niet overtuigen.
Al had ik laatst een maatje mee genomen naar de Kuip en die moest toch wel toegeven dat je zo'n sfeer niet in de arena hebt.
Makkie om te scoren. Maar het is gewoon een 'vriendin', maar meer zit er ook niet in. Zou je wel willen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:33 schreef yats het volgende:
Makkie voor wat? Voor mij is het gewoon 'een vriendin' en meer zit er ook niet in.
Nee. Ik hoef ook niet zo nodig te 'scoren'. Ik tref liever iemand waar ik een goede klik mee heb en er (wederzijdse) verliefdheid is/kan ontstaan en kijk dan wel verder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Makkie om te scoren. Maar het is gewoon een 'vriendin', maar meer zit er ook niet in. Zou je wel willen?
Dat is wel een belangrijke toevoeging inderdaadquote:
Tsja, als die zo makkelijk te vinden zou zijn, zou het ook een stuk minder speciaal zijn denk ikquote:
Nou makkelijk is het niet neequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, als die zo makkelijk te vinden zou zijn, zou het ook een stuk minder speciaal zijn denk ik
Ik in mijn werk wel. In het echte leven heb ik maar 1 klik nodig en 100% conversie.quote:
Dit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, als die zo makkelijk te vinden zou zijn, zou het ook een stuk minder speciaal zijn denk ik
Romantische poëziequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Helaas is de bouncerate wat hoog bij mijExitrate valt nog wel mee. Revenue valt ook tegen.
Dat dus, al valt de revenue best mee. 1 klik is soms voldoende.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik in mijn werk wel. In het echte leven heb ik maar 1 klik nodig en 100% conversie.
Helaas is de bouncerate wat hoog bij mijExitrate valt nog wel mee. Revenue valt ook tegen.
En ik altijd maar mijn best doen in gedichten etc, terwijl ik gewoon in internet marketing termen moet denken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, klonk wel goed ja. Niet te klef, maar toch romantisch.
Olijvenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een gevuld vlechtbrood. Met tomaten tapenade, olijven tapenade en pesto.
Dat lijkt me ook wel frustrerend. Gelukkig geen last van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef yats het volgende:
[..]
Helemaal hip. Nog wat afkortingen als CTR, AOV en KPI er doorheen gooien en ze glijden zo naar je toe.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik altijd maar mijn best doen in gedichten etc, terwijl ik gewoon in internet marketing termen moet denken.
Mwoah hoezo? Die van mij draait al een flinke tijd zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, straks de PC toch maar eens gaan formatteren. Mag wel na een jaar
Doe het altijd wel om het jaar. Verste start, hoop zooi er vanaf en dan kan ie er weer even tegen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah hoezo? Die van mij draait al een flinke tijd zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |